Jump to content
GeorgiD

Неприятно скърцане/скрибуцане (спирачки може би) ?!

Recommended Posts

Здравейте,

 

От едно известно време се появи едно много неприятно скрибуцане/скърцане предполагам от спирачките, ако се движа с корост около 20км/ч можеш да се самоубиеш от звука, изчезва/намаля ако натисна педала на спирачките. Когато карам с по-висока скорост (80/90 км/ч) се чува с много голяма честота, по спирачна система съм изключително бос, и нямам представа от къде може да е, на няколко пъти засичам теми в който колеги казват, че спирачните им апарати запецват / задържат, това как може да се види засече ? 

 

Обикновенно когато паркирам не я оставям на ръчна да кажеш жило да е задържало, но е*а ли го знам ли. Предните дискове са на края на живота си но пък накладките са на има няма 20к км, идеи накъде да се насочвам или да бягам директно при Слави ? 


Благодаря предварително.

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е "зъба"на диска от износването в мм.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, JHM написа:

Какъв е "зъба"на диска от износването в мм.?

 

3.8 на предните, задните са на 0.3 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много над сервизната препоръка от хонда,която е 2мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, JHM написа:

Това е много над сервизната препоръка от хонда,която е 2мм.

 

Знам, те са за смяна и като се спра в града (служебен автомобил имам зачислен) ще ги сменя, но дали е от това, отделно как се разбират симптоми на задържал апарат ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е задържал апарата ще ти грее диска,че и джантата,а също ще о усетиш и по липса на инерция,и миризма на феродо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня, като караш назад ще свири ужасно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, policeman написа:

Ако ти е задържал апарата ще ти грее диска,че и джантата,а също ще о усетиш и по липса на инерция,и миризма на феродо.

 

Преди 12 часа, crown_bg написа:

Да допълня, като караш назад ще свири ужасно.

 

Благодаря ще го имам в предвид за симптомите, сега ъпдейт смениха ми дисковете и накладките (предните) в Бултрако, на взимане колата си скърцаше както досега, а ги помолих да проверят и прегледат всяко колело, защото ме чака път и т.н. и т.н. така на път към вкъщи леко афектиран от ситуацията минах покрай кварталния гумаджия и вдигнах колата на 4 крика и завъртях колело по колело (факт само при каране напред скрибуцаше),  задно ляво колело или по скоро накладките се помещават в едни тъпи ламаринки образна снимка:
image.thumb.png.bce8b8a9037e25dc1cb4b4a00b3f934c.png


След като видях, че едното е влязло м/у 2те накладки и красиво рисува по диска откачих накладките махнах ламаринката и сега съм като печка-фантом, само двг се чува....

 

А и преден десен амортесьор протекъл,  нямал друга работа та зел да протече.... кажете марка амортесьори за Хонда сега, че 2 предни диска ме оскубаха 400 лева без накладки и труд

 

 

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да изтупам темичката, както се вижда от предходния ми пост август месец Шитрако София ми смени предни дискове и накладки, днес прекарах 5 часа сменяйки същите атрибути поради невъзможно скърцане/свирене от предницата, не съм правил снимки, но накладките изглеждаха тотал, дисковете криви и 2двата (отдавам го къде на собствени шофорски грешки къде на кофти пътища) как да е, взех от Аутодок АТЕ-та накладки и дискове всичко ми стъпи 299 лева със доставката, отделно аз си напазарих малко лубриканти и днес започна сагата, след 5 часа внимателно пипане шкурене не малко блъскане с чука мога да споделя че съм доволен от себе си! 

 

Имам питане, водачите и на 2та апарата ги държах в обезмаслител да паднат лайната от тях отделно с обезмаслител и телена четчица свалих да си ебе дроба лайна от тези гумени кожухчета на водачите, след което последва пълнене със смазка до смърт и на 2те както и омазняване на водачите и сглабяне.

 

Буталцето го зачистих с вълнен парцал максимално, но не съм го лубрицирал (не надигах неговата гума) да пробвам да шия вътре смазка - това грешка ли е или ?

 

Отделно педала първо натискане потъна до доле, второ трето и на четвърто има малко повече ход от нормално (от преди) някакви идеи как къде защо ? 

 

Овърол съм много доволен от свършената работа защото я направих сам (с помощта на приятел и биричка) пред блока без да бързам (освен накрая, че заваля). Обмислям всичко което мога да го правя аз вече, че джоба ми взе да го боли от 'майстори'

Редактирано от GeorgiD
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно колега,добра работа си свършил!Интересно, това с Бултрако,нямат ли някаква гаранция тези дискове,които са ти поставили там?С каква смазка си намазал пиновете (водачите) и отворите,в които влизат?

Тази ползвах аз, високо температурна грес.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В обратен ред да отговоря, водачите и гнездата им ги намазах с това: https://www.ebay.co.uk/p/ATE-Brake-Cylinder-Assembly-Paste-Brake-Rubber-Grease-Lube-180g-LUB10A/721893893 (примерен линк е) и него го поръчах от Аутодок заедно със дисковете и накладките, обърнах доста внимание на тези така наречени гнезда на водачите и все още мисля, не беше достатъчно - супер много гняс излезе от там (струва ми се много незащитено цялото място).

 

За Шитрако и дисковете, възползвах се от промоция смени дискове и накладки за 499 лева с включен труд и всичко (тук закачливата думичка е промоция). Обясниха ми как дисковете са хубави, но не гарантирали че няма да прегряват .... Как да е за Шитрако и гаранция мога да разкажа много, още повече с на мой близък приятел Type R GT изваден чисто нов от салона на бул. България и как след 310 км почва да влиза в авариен режим и как момчетата казват, че не е за гаранция проблема (щото нямат представа)... тежка тема е  не е за тук. 

 

Не сте казали педала на спирачките трябва ли да е така, очаквах да си се втвърди подобаващо и да го няма този 2-3 мм ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа 50-тина км градско, преден десен е перфе изтъркан по цялата ширина на накладката, това обаче не е точно така с левия , изглежда не се търка равномерно от ръба на централния отвор на диска има 1 пръст ширина по който личи, че се търка но слабо (още седи покритието на диска онова сивкавото като идва новия диск, предполагам това ще се 'намести' с накладките или да разглябам пак докато е светло ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.10.2018 г. at 23:32, GeorgiD написа:

......Имам питане, водачите и на 2та апарата ги държах в обезмаслител да паднат лайната от тях отделно с обезмаслител и телена четчица свалих да си ебе дроба лайна от тези гумени кожухчета на водачите, след което последва пълнене със смазка до смърт и на 2те както и омазняване на водачите и сглабяне.

 

........Отделно педала първо натискане потъна до доле, второ трето и на четвърто има малко повече ход от нормално (от преди) някакви идеи как къде защо ?...... 

 

Първо - това "пълнене до смърт":) , особено ако си го направил и в леглата на водачите, не е много правилно и може да има обратен ефект - създава се един вид вакум и водача трудно се движи /влиза и излиза/ от което се получава неравномерна работа на апарата.

Второ - при положение че си събрал буталцето на апарата докрай, за да сложиш новите по- дебели накладки и новите дискове, е нормално при първото натискане,педала да пропадне повече - докато обере луфта.

 

И трето - След като смени дисковете и накладките, сети ли се да обезвъздушиш всяко колело по няколко пъти, поне докато протече чиста спирачна течност?

Ако не си го направил, го направи и виж какъв ще е резултата после.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Emicha написа:

 

Първо - това "пълнене до смърт":) , особено ако си го направил и в леглата на водачите, не е много правилно и може да има обратен ефект - създава се един вид вакум и водача трудно се движи /влиза и излиза/ от което се получава неравномерна работа на апарата.

Второ - при положение че си събрал буталцето на апарата докрай, за да сложиш новите по- дебели накладки и новите дискове, е нормално при първото натискане,педала да пропадне повече - докато обере луфта.

 

И трето - След като смени дисковете и накладките, сети ли се да обезвъздушиш всяко колело по няколко пъти, поне докато протече чиста спирачна течност?

Ако не си го направил, го направи и виж какъв ще е резултата после.

 

Пълненето до смърт е образно - не съм прекалявал, видях че от страна на апарата пак се оголва (излиза от черното гумено кожухче) и затова реших по-полека инак може да почене да събира лайна бързо.

 

Това с обезвъздушаването не го направих - просто не знам как, би ли обясли ?

Видях, че има малки чери топченца над цилиндърчето за спирачна течност на апарата предполагам за там говориш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, "малките черни топченца":) които виждаш, са тапичките на пробките за обезвъздушаване.

thumb.thumb.png.7900061dd30d9c2689776f8d3e197278.png

 

Та махаш тези тапички , взимаш едно прозрачно маркуче  и единия му край го нанизваш на пробката, а другия вкарваш в някаква пластмасова бутилка, приготвяш си съответния номер ключе или лула , за да отвиваш и завиваш пробката по четвърт оборот.

Иначе някой приятел по бира, влиза в колата и ти напомпва  3/4 пъти педала на спирачката, като примерно 4-я път го задържа в натиснато положение, а ти отвиваш четвърт оборот въпросната пробка, докато протече под налягане спирачна течност през маркучето и след като спре да тече, веднага завиваш въпросната пробка, като през това време, този който помпа на педала продължава да го държи натиснат, докато ти не завиеш пробката. Процедурата се изпълнява няколко пъти на колело, докато не започне да тече чиста течност, или ако е чиста, докато спре да изкарва въздух- ако има естествено.

Предварително свали капачката на казанчето за спирачната течност и долей течност до мах. ако трябва.

Задължително след една две процедури /помпане  и освобождаване на спирачна течност от пробката/ поглеждай нивото в казанчето и пак доливай до мах. за да не засмуче въздух самата помпа.

С две думи това е и дано си разбрал. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и последователността-

 

266999_bleed_3.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го направя ще пиша, тъпо взех някаква 'рацерска' течност за спирачки, но само 1 бутилка и то тя е сипана на предната смяна на накладки (18к км) ще гледам да набавя същата преди това упражнение.

 

Отварях казаня да видя колко течност има, до долния ръб на гърлото е (гледах и не намерих макс / мин) така, че ще гледам от там дали е мръднала - ако е ще доливам преди да почна процедурата. 

 

Въпросната пробка е като щуцер, как ще се върти ?!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На казанчето си има белег за мин. и мах. - просто огледай.

Пробката е с нормална резба на завиване и отвиване / по часовниковата стрелка - завиваш, а обратно на часовниковата стрелка - отвиваш/, така че няма да сбъркаш посоките. И не стягай много за да не скъсаш пробката.

Даже , за по-лесно първо сложи на шестограма на пробката лулата /с нея е по-удобно/ и след това нанижи маркучето на отвора.

И пак ти казвам - следи течността в казанчето, за да не засмука въздух, че после ще береш ядове / не че е сложно - а просто защото не си го правил до сега/. 

Естествено имаш и опция, да го направиш с някой познат, който разбира и го е правил, та го прецени - иначе ти желая успех и да се похвалиш после.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GeorgiD грешката ти е, че като връщаш буталото на апарата пробката трябва да е от вита, за да излезе най мръсната течност навън. Сега просто една по една отиваш четирите проби, слагаш маркуч мисля 6мм и някакъв прозрачен съд да следиш кога ще стане течността като тази която доливаш в казанчето на помпата. Сам без да пипаш педала 10 мин. на колело. Трябва приблизително полувин литър течност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, малко ъпдейт, май усрах работата... Днеска отивам да си взема аверчето да ми натиска спирачката да правим описаната от колегата процедура и чувам по паветата желязно тракане от преден ляв апарат - изтръпнах, на аварийки и пред нас на крика гумата доле и почвам да проверявам болтовете, двата болта 17-ки не мърдат бетон са, но като ударя апарата с длан в долната част пошавва, това не знам защо го отдадох на водачите, свалих им тапите и с голямата ге/идория имаше поне 3-4 оборота да направя, това ме учуди защото като сглабях всичко мин седмица, тез водачи ги стегнах на максимум (без да прекалявам) но не мърдаха, сега с лекота 4 оборота... малко се постреснах.

 

Как да е след интервенцията желязното дрънчене намаля значително (въпреки че пак го има). Покарах колата 15-тина км и като слезнах от колата пипам предно ляво колело топло към горещо, пипам предно дясно съвсем леко хладко - ясно е че утре пак ще правя интервенцията наново със свали апарат прегледаи всичко наново и т.н. и т.н. ама дали от натягането на тези водачи не съм затегнал апаратя ? 

 

 

Давайте съвет, че мн ми дрисна настроението това. Или да ходя аз на майстор вече.... 

 

П.П Изминалата седмица съм направил около 200 км, никоя джанта не беше загрявала така както сега като натегнах водачите.

 

П.П.2 Нормално ли я в долния край апарата да е по-свободен та да дрънка по павенца ??

 

П.П.3 Има една телена скоба - от къде мога да я взема нова ?

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко би ти помогнало това, но от както съм взел коалта съм сменял и предни и задни дискове+накладки (в сервиз) и апаратите ми винаги леко са потраквали по павета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ме "хвърляш в музиката":D !

Кой знае какви чудеса си сътворил, покрай смяната на дисковете?

Какви са тези тапи на водачите които си свалил и какви четири оборота си направил и на кое?

Ако говориш за болтовете които фиксират и захващат водачите, към горната челюст на апарата, най-вероятно при събирането на апарата, си изместил леко водача и горната челюст на апарата, е застъпила неправилно периферията на самия водач . Стегнал си го така неправилно и като си покарал малко всичко се е наместило и се е образувал този луфт, който днес си обрал с четири оборота. Самата горна челюст има леко запилено- там където покрива водача , за да го държи като контра, когато стягаш. За мен поне, това е обяснението, или да ти е развалена резбата на водачите и да се саморазвиват , ама не мисля.

Тропането може да е от водачите, може да им е малко смазката, да са разбити леглата им, или да си пропуснал да сложиш накрая на единия водач, гуменото О пръстенче.

От накладките също може да има тропане, а тази тел за която питаш, тя разпъва накладките за да не опират излишно в дисковете.По два броя са на колело и ги има в оригиналния комплект накладки. Вариант е да намериш от морга, или да си свиеш от подходяща стоманена тел /както направих аз/- ако естествено говорим за една и съща тел.

И последно - да не си взел неправилни накладки / имам в предвид малко по-дебели/ и да ги вкарваш трудно и насила?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, dzrasd написа:

Не знам колко би ти помогнало това, но от както съм взел коалта съм сменял и предни и задни дискове+накладки (в сервиз) и апаратите ми винаги леко са потраквали по павета.

Значи обратно в сервиза, за да огледат леглата на водачите!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, GeorgiD написа:

Така, малко ъпдейт, май усрах работата... Днеска отивам да си взема аверчето да ми натиска спирачката да правим описаната от колегата процедура и чувам по паветата желязно тракане от преден ляв апарат - изтръпнах, на аварийки и пред нас на крика гумата доле и почвам да проверявам болтовете, двата болта 17-ки не мърдат бетон са, но като ударя апарата с длан в долната част пошавва, това не знам защо го отдадох на водачите, свалих им тапите и с голямата ге/идория имаше поне 3-4 оборота да направя, това ме учуди защото като сглабях всичко мин седмица, тез водачи ги стегнах на максимум (без да прекалявам) но не мърдаха, сега с лекота 4 оборота... малко се постреснах.

 

Как да е след интервенцията желязното дрънчене намаля значително (въпреки че пак го има). Покарах колата 15-тина км и като слезнах от колата пипам предно ляво колело топло към горещо, пипам предно дясно съвсем леко хладко - ясно е че утре пак ще правя интервенцията наново със свали апарат прегледаи всичко наново и т.н. и т.н. ама дали от натягането на тези водачи не съм затегнал апаратя ? 

 

 

Давайте съвет, че мн ми дрисна настроението това. Или да ходя аз на майстор вече.... 

 

П.П Изминалата седмица съм направил около 200 км, никоя джанта не беше загрявала така както сега като натегнах водачите.

 

П.П.2 Нормално ли я в долния край апарата да е по-свободен та да дрънка по павенца ??

 

П.П.3 Има една телена скоба - от къде мога да я взема нова ?

Наистина според написаното имаш много неизвестни.Колкото и на пръв поглед да изглежда не сложна манипулация,която да може човек сам да извърши.Аз въобще не се колебах за сервиз, при смяната на нови дискове и накладки четирите колела,смяна на нови спир.комплекти буталца и гумички само отзад,нова спир.течност,както и нови супорти отзад.Цялата тази манипулация преди година и половина ми струваше 30-35лв. по спомен.Като през цялото време,бях плътно до майстора.Дрънкането по паваж изчезна и вече за 32х. км нямам проблеми,но забелязвам,че задните накладки, ще изпреварят предните(с по малко феродо са останали).Дали се дължи на това,че задните са афтърмаркет Ате,а предните оригинални,незнам.

Съвета ми към теб колега е,ако за нещо се двоумиш и не си сигурен как става, е да не правиш експерименти,а да потърсиш помощ от сервиз.

И за теб ще е по лесно!:)

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите тракат по неравности:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Emicha написа:

Ти ме "хвърляш в музиката":D !

Кой знае какви чудеса си сътворил, покрай смяната на дисковете?

Какви са тези тапи на водачите които си свалил и какви четири оборота си направил и на кое?

Ако говориш за болтовете които фиксират и захващат водачите, към горната челюст на апарата, най-вероятно при събирането на апарата, си изместил леко водача и горната челюст на апарата, е застъпила неправилно периферията на самия водач . Стегнал си го така неправилно и като си покарал малко всичко се е наместило и се е образувал този луфт, който днес си обрал с четири оборота. Самата горна челюст има леко запилено- там където покрива водача , за да го държи като контра, когато стягаш. За мен поне, това е обяснението, или да ти е развалена резбата на водачите и да се саморазвиват , ама не мисля.

Тропането може да е от водачите, може да им е малко смазката, да са разбити леглата им, или да си пропуснал да сложиш накрая на единия водач, гуменото О пръстенче.

От накладките също може да има тропане, а тази тел за която питаш, тя разпъва накладките за да не опират излишно в дисковете.По два броя са на колело и ги има в оригиналния комплект накладки. Вариант е да намериш от морга, или да си свиеш от подходяща стоманена тел /както направих аз/- ако естествено говорим за една и съща тел.

И последно - да не си взел неправилни накладки / имам в предвид малко по-дебели/ и да ги вкарваш трудно и насила?

 

 

 

Така, ще направя снимки и ще покажа тъй като се сдобих с това коеот ми трябваше ;) (скобите). 

 

1. Това с периферията как се 'преценя' или е на око ?

2. Тези легла, как мога да проверя разбити ли са ? Ако смазката им е малко днеска ще има 2ри рунд, но бога ми О пръстени нямаше преи свалянето какво е това гумено О пръстенче ?

3. Като форма и размер (налагане една върху друга) накладките са една към една.

 

Малко офф защо предпочитам да си го направя сам, а не да ходя в Сервиз (само да кажа, че за сервиза на Слави трябваше да чакам 3 седмици).  Септември бях в командировка 3 седмици, сметнах че това време е перфектно, за да се обслужва колата например беше протекъл преден ляв амортесьор малко, но все пак протекъл казах на жена ми да отиде примерно в ЕМ комплект и да им каже иска нови преди амортесьори и нови пружини (все пак е с оригиналните колата и са доста меки) вече на неравности полюшва предницата. Отишла така и така друсат я ~500 лева при което кача се в колата и ми звъни и обяснява как няма промяна в поведението на автомобила, като се върнах със бележката която ми дадоха отидох в ЕМ комплект вдигнаха колата и познайте старите амортесьори са си там, но са с нови пружини :) караници викане заплахи и върнаха парите от бележката за сменените амортесьори - но си задържаха парите за 'труда' за смяната им, та затова.......

 

 

Ще правя снимки и ще питам то е ясно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти, предполагам същия апарат / този е от СРВ/ и гледай какво съм ти отбелязал:

 

429372123_.thumb.gif.5d51a832b6393c91247f67e9222f5e75.gif

 

1. Оранжевата стрелка на водача, показва периферията и и по-точно равната страна, която трябва да опре/легне на равната страна, на горната челюст на апарата - там където сочи другата оранжева стрелка. 

2. Леглата на водачите са със зелените стрелки и вече на място се преценява дари водачите са много хлабави и дали  имат голям луфт.

Това заграденото с червено е края на единия водач, а там № 12 е това гумено О пръстенче, което се нанизва в каналчето на водача. При СРВ-то е така, и не би трябвало при Акорда да е по-различно.

3.То е ясно че като форма и размер са същите / иначе нямаше да можеш да ги сложиш / - питах за дебелината на феродото , защото има с дебелина 8мм. но и малко по-дебели по 10мм.

 

п.п. Абе започвам да мисля, че е по-добре да я погледне някой който си разбира :), не че те подценявам и не уважавам старанието ти, но може да е по-безопасно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Emicha написа:

Ето ти, предполагам същия апарат / този е от СРВ/ и гледай какво съм ти отбелязал:

 

429372123_.thumb.gif.5d51a832b6393c91247f67e9222f5e75.gif

 

1. Оранжевата стрелка на водача, показва периферията и и по-точно равната страна, която трябва да опре/легне на равната страна, на горната челюст на апарата - там където сочи другата оранжева стрелка. 

2. Леглата на водачите са със зелените стрелки и вече на място се преценява дари водачите са много хлабави и дали  имат голям луфт.

Това заграденото с червено е края на единия водач, а там № 12 е това гумено О пръстенче, което се нанизва в каналчето на водача. При СРВ-то е така, и не би трябвало при Акорда да е по-различно.

3.То е ясно че като форма и размер са същите / иначе нямаше да можеш да ги сложиш / - питах за дебелината на феродото , защото има с дебелина 8мм. но и малко по-дебели по 10мм.

 

п.п. Абе започвам да мисля, че е по-добре да я погледне някой който си разбира :), не че те подценявам и не уважавам старанието ти, но може да е по-безопасно.

 

В обратен ред, нема проблем но мисля че това ще е ласт ризорт, какво правих днес + снимки, първо да започна с водачите - на лявото колело единият е крив само в резбата другият е 'изтъркан' по оста си - направих 1 тон снимки но баш на водачите не направих - сили ми. На дясното колело всичко е право няма луфт (слагах водачите и пробвах с движения нагоре надолу да видя дали има луфт), но няма скоба (някъде в бързината иии чао).

 

Като цяло мисля, а и вие може да потвърдите че едни неща липсват (утре ще поръчвам ремонтен комплект).

 

Тук има снимки, има и видео да се види как 'потрепва' апаратя какво имах в предвид: https://drive.google.com/open?id=1UYebiZitPDnACJ7PFBmmybJeYhxGVnfe

 

Мисля, че гумичките за който говори Емича липсват а трябва да покриват тази част от водача на тази снимка:  https://drive.google.com/open?id=18BrXe8IVnf59U7RZ-EouQHuuGXCrzeiw

 

Емич виж, че апаратите ми не са такива каквито посочваш или поне са подобни, освен това гумените хаузинги на водачите ми не са гофрирани както на твоята снимка (мисля да ги сменя с такива) 

Снимал съм накладките, според вас ОК ли се търкат ? 

 

На някой снимки се вижда водачите завити вижда се и в гумените хаузинги, че са криви :) 

 

Малко видео на дрънкането: https://drive.google.com/open?id=18tfQeSf-Y9_anejXYzSd3L8OUz4KzYvB

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Митко Йотов написа:

GeorgiD    

Come on:thumbs1:

 

 

Аз се водих по това: 

 

 

На твоето видео какви са тези пластини които ползва този на 2:39 ? Аз нямах такива ? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял още накладки и не знам как е.Когато дойде този момент ще видя и ще знам но за сега само с това мога да помогна.Имай на предвид,че Акура и Акорд не всичко е едно към едно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, GeorgiD написа:

...Емич виж, че апаратите ми не са такива каквито посочваш......

 

Чакай че оплескахме нещата:) .

 Да абсолютно различни апарати са,/ както писах - предполагах, че са като при СРВ-то но не са/, а и "телта" няма общо с тази която аз имах в предвид, / пак е за да държи накладките, но е съвсем друга/ , предполагам и на края на водачите, може да нямаш това О пръстенче, което ти бях оградил в червеното.

Абе с две думи всичко е различно, но принципа е един и същ.

Нямаш ли  схема на тези апарати, подобна на тази която ти бях качил по-нагоре, за да се види точно.

Ако после ми остане малко време ще ти потърся и кача.

п.п. Остана ми:

Твоя вид са тези:

FRONT-BRAKE-1-Honda-Cars-ACCORD-2011-22-ELEGANCE-5-automatic-speed-B__2200.thumb.jpg.f815ec1c12918b134669a50c58422ca6.jpg

 

А аз мислех че говорим за тези:

FRONT-BRAKE-2-Honda-Cars-ACCORD-2011-22-S-H-6-manual-speeds-B__2201.thumb.jpg.1938d3e0e5208650d9d62fea5dd431ff.jpg

 

Така че се ориентирай по горната схема при монтирането на новия кит.

 

Редактирано от Emicha
допълване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Emicha написа:

 

Чакай че оплескахме нещата:) .

 

п.п. Остана ми:

Твоя вид са тези:

FRONT-BRAKE-1-Honda-Cars-ACCORD-2011-22-ELEGANCE-5-automatic-speed-B__2200.thumb.jpg.f815ec1c12918b134669a50c58422ca6.jpg

 

Така че се ориентирай по горната схема при монтирането на новия кит.

 

Нема проблем затова снимки реших да правя,че тези схеми уж ги разбирам ама не пасват баш така както е на схемата.

 

Така, сега от правилната схема номер 6 в средата са тези епични водачи, който ще се сменят и на 2те колела и ще оставя видимо здравите (каквото шублера покаже) за резерва, питането ми е за тези гумички (номер 9), идея лесно ли се вади старата, за да се сложи новата ? 

 

Инак по схема ги правим нещата с аверчето ( (да те шибат костенурките) -> и той чете темата ама не е регистриран кара Опел(Пежо)) :devil:  ама си подрънква на желязце.

 

Отделно още не усмислям защо тез невероятни АТЕ апарати изглеждат по хлабави в долната си част, за да подрънкват :/

 

Ако и след последните намеси от наша страна продължава да е така отивам при Слави - срам не срам ... по - добре така отколкто да дрънча като вагонетка.

 

Инак не мисля (ако някой има торк спекове ще е полезен много), че ще е чак толкова опасно/безопасно от гледна точка, че с аверчето тези болтове от схемата под номер 14 (болт 17-ка по размер) ги стягахме с динамометричния на 100 нютона. Чудно ми е водачите на колко ще се стягат.

 

Не на последно място, по схемата няма ламаринки -> да не мисля за ламаринки нали ? 

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес гледах моите апарати през джантата,еми различни са от тези на двата клипа.Кофти.Явно според двигател,купе и още какво ли не японеца си слага за всяко неговото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

Днес гледах моите апарати през джантата,еми различни са от тези на двата клипа.Кофти.Явно според двигател,купе и още какво ли не японеца си слага за всяко неговото.

 

Колкото четох за скъпите ни автомобили, има 2 вида апарати АКЕБОНО и АТЕ, аз съм с АТЕ, акебоно ползват подобни на Емича водачи.

 

Това напазарих днеска:  https://drive.google.com/open?id=1-dQhohUifp71mIKaDhhJqBcQfwqcsY1j -> 9.90 едното взех 2 кутийки. (снимано е съдържанието на една кутийка).

 

Питане имам на апарата тези гумените лесно ли се подменят или и там ще е секс без в'з'лин ?

 

Телищата ги дават само оригинални за по 59.00 лева бройката казах им да си таковат таковата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж този линк, от инструкцията, там ще намериш на какви нютона се стягат а и има други подробни обяснения. Твоя вариант е тип 1.

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000000075.html#i000

Скобите /телта/ са скъпи но доста важни, затова търси от морга , ако не ти се дават такива пари.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааа.....  . Скобата държи накладката фиксирана към апарата иначе ще играе и потраква да не кажа,че може и да се измести при натиск от движението на диска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.10.2018 г. at 20:21, Emicha написа:

Виж този линк, от инструкцията, там ще намериш на какви нютона се стягат а и има други подробни обяснения. Твоя вариант е тип 1.

https://omanual.ru/Honda/Accord/8/ru/html/000000000000075.html#i000

Скобите /телта/ са скъпи но доста важни, затова търси от морга , ако не ти се дават такива пари.

 

Бързо питане може да знаеш ... маншончетата под номер 9 лесно ли се махат / слагат и в коя посока ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...