Jump to content
CrazyDriver

Проблем с моторчето на предните чистачки (76505-SMG-E12)

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От известно време имам следния проблем с моите чистачки - когато са на кеф, работят перфектно, а когато не са правят следните чудеса:

- в режим 1 цикъл (т.е. едно цъкане нагоре, за да забършат каквото има по стъклото): започват да чистят като луди и спират след 5-6 цикъла и то не в стартовото положение. Понякога са в крайно отворено положение, понякога в средата, а понякога малко след стартовото.

- в режим автоматично пускане: почват да чистят, все едно че се излива дъжд с кофи и спират далеч след като няма и една капка вода на стъклото.

 

Това което прочетох по Американските форуми е, че проблема идва от управлението на моторчето което е един пластмасов капак в основата му. Също така в САЩ са изтегляли няколко модела Хонди поради този проблем. - прикачил съм Service Belletin

Според него решението е подмяната на този капак с нов, чийто номер е 76505-SN305 (15-18 USD/бр. в САЩ).

Въпросът ми е, някой до сега имал ли е такъв проблем и как го е решил?

Замествал ли е този капак с управлението и пасва ли на нашите Сивици? Последния въпрос е във връзка с това, че номера на моторчето при Американските Сивици е 76505-SNA-A02, a при нас (тези произведени в Англия) е: 76505-SMG-E12

И понеже няма инфо в нета дали капака ще пасне и на това моторче, се питах дали някой не го е проиграл този вариант?

 

Поздрави!

2010-10-18_005842_wiper_motor_not_parking.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подмяна с ново.Не е сигурно, че проблема ще се оправи със заменянето на това капаче.Може и да стане а може и да не.Лошото е, че новото моторче е скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро :)

Все пак си поръчах тази част от Щатите и за 12-ина дни пристигна в БГ. 

За моя изненада, след като разглобих всичко и стигнах до прословутата част в моята кола, се оказа че частта е огледална на моята ... голям смях!

Прилагам снимки. Тази със синия капак е новата, а тази с розовия (който от снимките не личи да е такъв) е оригиналната.

Бих се радвал на коментар, дали нещо не може да се замени за да тръгне нормално старата част или единствената ми опция е да си купя ново моторче, както спомена колегата Mkilla. 

Ако опцията е моторче, кажете от къде, че в Бултрако не познават парите (539 лв.) и номера на частта.

Благодаря предварително!
 

IMG_20180913_184252.jpg

Редактирано от CrazyDriver

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В бюлетина мисля, се засягат модели до 2007 включително.Търси 2ра ръка след 07.Цената не я определят Бултрако, тя е такава навсякаде по света с малки разлики надолу или нагоре.То тези моторчета са скъпи за всички марки но тук цената е наистина висока..Търсил ли си заместител на друг производител? Има ли такива?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.09.2018 г. at 8:55, CrazyDriver написа:

Добро утро :)

Все пак си поръчах тази част от Щатите и за 12-ина дни пристигна в БГ. 

За моя изненада, след като разглобих всичко и стигнах до прословутата част в моята кола, се оказа че частта е огледална на моята ... голям смях!

Прилагам снимки. Тази със синия капак е новата, а тази с розовия (който от снимките не личи да е такъв) е оригиналната.

Бих се радвал на коментар, дали нещо не може да се замени за да тръгне нормално старата част или единствената ми опция е да си купя ново моторче, както спомена колегата Mkilla. 

Ако опцията е моторче, кажете от къде, че в Бултрако не познават парите (539 лв.) и номера на частта.

Благодаря предварително!
 

IMG_20180913_184252.jpg

Това със синия капак е за кола със десен волан.Понеже  и аз имам същият проблем със ЦРВ-то днес реших да се пробвам да го подменя с капак от ЦРВ с десен волан.Не става.Както и при теб всичко се оказа огледално.На самият капак има номер 7424А1834 но в нета не излиза нищо.Ако намериш с розовото кръгче пиши едно Л.С.А и да не забравя,самата ролка е хваната с една зегерка която при опит да се изкара се чупи оста.

Редактирано от kaloian311

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карантиите са еднакви. Само корпусът е обърнат.

Ако може да се вадят старите, сложи новите в стария корпус и си готов.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де,ма не може да  се изкара ролката.И проблема не е в нея,контакните пластини са отляти в корпуса и точно тяхните пъпки изтъняват и не контактуват правилно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...