Jump to content
gigant_

помощ fr-v 2.2ctdi 2005

Recommended Posts

Моля за съвет някой който е в час! Карам въпросното фр-в от два месеца.ходихме на море и т.н. около 2000км.Днес съм на село и на обяд я паля,след 20,30 секунди изгасва,при опит да запаля НЕ,а стартера едвам върти двигателя,усещам че трудно върти.Ужас,звънях на майстора ми каза Лошо.....

Утре ще я дърпам към София,но ще се побъркам докато разбера какво е. Ако някой предположи тук има много разбиращи и патили.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подайте ток и вижте дали ще запали и задържи. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не,не все едно че е затегнал двигателя,просто самия стартер трудно върти двигателя.ток има и върти но едвам го завъртя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато акумулатора тръгва се получава подобно нещо -уж има ток,но върти едвам едвам. Така преди време, запали и при мен и изгасна след 10/15 секунди и после въртеше, ама много тегаво и неможа да запали. 

Имало ли е някакво тропане и шумове от двигателя- примерно вериги? Обслужвал ли си я, сменявал ли си масло и други неща? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

масло,филтри да. веригата я слушаха била добре,не съм чувал шумове тракания освен виенето на хидравличната помпа на волана се чуваше по вече от на другите коли който съм карал. правеше ми впечатление при гасене тресеше двигателя и така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали замерихте какво е напрежението на акумулатора? Как разбрахте, че има ток?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам волт метърче китайско за запалка 12,5в. странно съвпадение да угасне а сега като върти стартера все едно (влачи,свири) трудно мие да го опиша звука,но не е нормален

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aкумулаторът се мери по време на въртене на стартера. Най-добре със стрелкови уред, че цифровите са инертни. Ако напрежението падне под 10V, значи акумулаторът е или изтощен, или е заминал.

Ако имаш възможност, може да пробваш с друг акумулатор, от някой съсед например.

Не се хвърляй веднага на двигателя, ако не си го прегрявал, разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,не е прегряван двигателя.намерих мултицет и мерих по време на въртене пада около 10в. Но не смея да въртя продължително да скапя стартера.усещам че все едно нещо е блокирало ремъка и той свири.така или иначе нищо по вече не мога да направя тук,а и на колегата дето щеше да ме дърпа към софия е спукал радятор и така къръщината е пълна.благодаря на отзовалите се! Ще пиша какво е кучето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен щом пада около 10 волта не е най-добре. Хубаво ще е да намериш някой да ти подаде ток от читав акумулатор и мисля че ще се получи. Моя го смених есента .. започна да пали по-трудно и с провлачване и не го чаках да умре напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той палеше на четвърт завъртяне,вчера студен двигател паля,пали нормално и след 20секунди аз пускам музика ,дори не съм го чул кога и как е изгаснал.Правя опит за палене но той провлача и не пали,чух този странен звук на провлачане.М/у другото опитах да го подтикна на 6 скорост да превърти но не успях,не съм го правил друг път в нормално състояние и не съм сигурен,но ми струва,че трябва да превърти.В София ще се види едно по едно,но не мога да стигна.Ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 10 V  няма да запалиш.

Затова ти казах да продадете ток.

Някоя блокирала ролка, също може да те ебава.  Нещата се случват така -изведнъж.

Махнете ремъка и пробвайте без него,но за малко - поне ще разберете дали причината е в някоя от ролките. 

Ако не е и от там проблема , следва стартер, а след него кой знае какво може да излезе. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щастлива развръзка,въздух в системата.Майстора ми обясни,че е задръстен отдушника на резервоара и от там се е получило обратно налягане и мотора върти напразно,а звука който се е чувал е от стартера.Благодаря на всички които все пак се отзоваха,за някой сигурно фасулска работа това,но важен е крайния резултат.Ще продължавам да питам за странности по колата,като примерно като намалявам леко със спирачка усещам леко тресене на мотора докато не спра на място и изчезва,но сигурно трябва да отворя нова тема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега gigant_, аз карам същия двигател, но в Сивик. И при мен така глъхне при спиране, най-вече когато двигателя не е още загрял добре. Това се получава заради сложния дросел, който помага да се намалят вредните емисии и да влезе колата в стандарт Евро 4 (поне в моя случай). Някои предлагат да се почисти всмукателния колектор с така популярното напоследък "водородно почистване", но аз още не съм го правил и си карам така. Не е 100% сигурно, че това почистване ще реши проблема изцяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.08.2018 г. at 8:02, gigant_ написа:

Щастлива развръзка,въздух в системата.Майстора ми обясни,че е задръстен отдушника на резервоара и от там се е получило обратно налягане и мотора върти напразно,а звука който се е чувал е от стартера.....

 

Хубаво е, че си решил проблема, но нещо не ми се връзват - въздух в системата, запушен отдушник на резервоара и обратно налягане. 

 

Ако не е тайна къде е отдушника на въпросния резервоар и твоя монтьор как го е отпушил? 

 

И мотора не върти "напразно" от обратното налягане, а от въздуха в системата.

 

А стартера правихте ли го?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,не не съм правил стартера същия майстор каза карай и толкова.От тогава не се е повтарял този проблем като нищо не се е правило по отдушник, резервоар и система.Не съм предприел нищо,а го мисля това за ремонт.Само,че аз не се наемам не знам защо като така и не попаднах на читав майстор.Това поне не е нещо което изисква кой знае какви способности.Тогава ме смути звука който издава стартера и  най-вероятно е за ремонт,но ще помисля за ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...