Jump to content
revenue

Гражданската ми е скочила с 30 процента

Recommended Posts

Преди 8 часа, movx2000 написа:

Да, точно това исках и аз да напиша, и да предупредя колегите, но ме изпреварихте.

Току-що прочетох, че Олимпик е фалирало дружество, и гаранционният фонд нямало да поеме нищо, понеже дружеството не било българско, видите ли.

Но иначе го признаваха досега и можеха да взимат пари за застраховки. Съвсем скоро платих гражданска и добре, че не го направих при Олимпик!

Доста неприятно за тези, които имат ГО там, трябва спешно да се бръкнат за нова застраховка, пък за пари от Олимпик ще трябва да почакат...

Аз обикновено гледам къде е най-евтино, понеже нали ГО-то е задължително, и реално няма голямо значение, стига да имаш полица. Обаче, явно не е точно така. Човек има да се учи.

 

Когато си правих моята гражданска, офертата на Олимпик дори не беше най-евтина. Надявам се хората, които са сключили ГО при тях да бъдат достатъчно упорити и да си получат обратно парите, които са платили. В много по-неприятна ситуация са хората, които са претърпяли произшествие със застраховани във въпросното дружество.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Japanese fever написа:

 

Каква е логиката да имаш и двете -  ГО + каско? Не трябва ли да имаш едно от двете? Т.е. като имаш каско за какво ти е ГО?

 

В САЩ никога не съм имал (още) каско. Не съм имал толкова нова кола, че да й правя каско. Карам си само с ГО, която и тук е задължителна.

 

Колега, как да нямаш каско дори и на евтина кола при положение, че:

- се крадат масово фарове на 15 годишни премиум седани

- се крадат огледала на 20 годишни мерцедеси

- се крадат цели коли на по 12-15 години и то такива като ауди а3 от 2005та нататък след фейса

- се крадат лайсни с парктроници на модели като а8 и е65 на по 10-12 години 

- разбиват се стъкла на бмвта 2006та,за да им вземат воланите и навигациите

- 10 човека ако те блъснат на паркинг, макс двама ще ти оставят някакви контакти да им звъннеш после да напишете протокол 

- самата гражданска в общия случай дава 2-3 пъти по-малко пари от абсолютния минимум да направиш ремонт с части втора ръка в някой непретенциозен сервиз. 

 

Отделно за всичко споменато дори и каското рядко плаща, тъй като това били липсващи и демонтируеми елементи, та можело да ги измамиш. Дори като ти счупят прозореца и разбият ключалката, застрахователя плаща само тези две неща, другото откраднато е за твоя сметка. 

Хората захващат с видии фарове и халогени, със силикон огледалата си, че да могат да се счупят при кражба и да им ги платят... 

 

Та на фона на тази действителност, каското си е кажи речи задължително и пак доста често ядеш дървото и с него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Cap_Slow написа:

Отделно за всичко споменато дори и каското рядко плаща, тъй като това били липсващи и демонтируеми елементи, та можело да ги измамиш.

 

За това можем пак да благодарим на Ганьо, защото наистина го прави. Взима счупен фар от блъсната кола, монтира го на мястото на здравия, взима пари от каското и си монтира после неговия. :)

 

И все пак като ми тотализираха ЦРВ-то добре, че бях с каско та дадоха 70% от премията за тотал щета.

Познайте дали не доплатих немалко пари да взема друго.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.08.2018 г. at 9:01, Чавдар K написа:

Според мен, цените и в момента са прекалено ниски, за да можем да получим адекватно обезщетение при събитие, което се покрива по Гражданска отговорност. 

Ако искаме да получаваме обезщетения, като в "белите страни", няма как да стане с "български" застрахователни премии. 

Отделно, както казва @JHM, щеше да е супер да има по-висока цена за тези, които са рискове и отстъпка за тези, които са без предизвикани ПТП-а (аз още нямам такова ПТП - почувквам на дърво - и съм много "за" това)

...но представете си, че сте един застраховател, можете ли да разчитате на обективна информация за това, кой е рисков и кой не е?

И дори и да имаше точна база данни, ако направят диференцирани полици по този критерий, всички БМВ 3 ще се окажат собственост на жени на средна възръст.

Та, ако ще сме и ние, като в "белите" държави, ще трябва да започнем да се държим и да плащаме, като тях.

 

 

 

за 10години са ме блъскали над 3 пъти и никога не съм получавал адекватни пари от застрахователите, за гражданската към която ме е блъснал човека, било то ЕвроИнс,Армеец и други,

и защо да плащаме високи цени като никога не получаваме адекватни оценки после казват колата ти е стара и ти дават смешни пари да ти замажат очите там 20-30лв при щети за 500лв примерно ?

А на хора на които нямат щети много им дават пък повече с други марки премиум марки..

съгласен съм да се плащат по -високи застраховки,ама като ме блъсне някой да ми се плаща всичко както си е в ауторизирания сервиз примерно, или в другите бели държави,като не искат ауторизиран сервиз да ми направят колата да не ми дават пари, нямам против.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, Japanese fever написа:

Ето как рибата се вмирисва откъм главата. Ако може колегите, които се занимват с IT да коментират.

 

Търг. регистър в Замунда - това истина ли е?

3444045-39124609_2138503276190863_2812220628369670144_n.thumb.jpg.efbb1ce999d6f752a717ada3bee7086a.jpg

 

Съмнявам се да е истина, не вярвам някой да е успял да изтегли дъмп на базата на ТР. Проблемът с държавното IT е, че заплатите са твърде ниски, следователно добрите специалисти не се задържат там. Освен това не се дават и пари за нов хардуер. Явно са нямали читав failover, че да се случи това. Това е и една от причините да НЕ искам онлайн гласуване в България... ако се заеме някой държавен орган да го прави/стопанисва, ще е по-зле от сега. Иначе идеята е хубава...

 

Преди 13 часа, Cap_Slow написа:

Аз това отказвам да го приема. Виждам ги чужденците как се държат като дойдат тук. Виждам ги как карат, как се напиват като свине по баровете и плажовете и как се държат после, как се заяждат и нерядко биват понабивани без да го очакват. Паркират по тротоарите, под дърветата и т.н. 
Всичко това е защото може. После като се приберат по родните места пак стават примерни. Ние сме същите, мръднем ей тук до Гърция и гледаш всички се кротват. В Сърбия по тоя умрял път до границата, където целия е с ограничение 60км/ч докато не стигнеш до магистралата, всички карат като мишоци и никой не изпреварва.

 

Айде обаче да проведем един експеримент, намаляме им двойно заплатите, вдигаме им петорно данъците на новите коли, като колкото по-нова, толкова по-скъпа. На старите бараки правим данъците по 10 евро и данъка се определя до 100 и над 100 коня, не както е при тях на всеки 100кубика. Демек дали 102 коня или 192 коня разликата да е 80 евро. Кварталните сервизи да ремонтират старите коли за по 20-30 евро, а като видят нещо по-ново да го гледат като голям камък. Да видим тогава дали ще карат пак чисто нови и екологични коли....

Първо трябва да се замислим кои представители на "белите държави" идват точно в БГ на почивка. Тук е евтино, за това и идват. Аз лично имам колеги от цяла европа, платежоспособни, на почивка те не ходят в БГ. Предимно в Италия и различни острови. Тук идват, поне според мен, не толкова културното съсловие на тези държави.

 

Този експеримент е трудно да се проведе, защото цялата автоиндустрия е направена да работи срямо доходите на големите автомобилни пазари. Ако условията на пазар са различни, то и самият бизнес модел ще е различен. Но ако приемем този кесперимент, то автомобилните концерни ще са пред фалит и ще променят политиките си на база новите условия на Германския пазар.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, тогава да дадем пример за румънците. Ако се съгласим, че тези, които идват тук на почивка или минават транзит през  България за гръцкото море са едни и същи - защо в Гърция карат примерно и за 3500км навъртяни из Гърция от миналата година досега не съм видял и една изцепка на пътя, същите тези карат като откачени по нашите пътища. В конвой на 20 метра дистанция на магистралата с превишена скорост или пък предприемат безумни изпреварвания на второстепенните пътища. Ако искаш ми вярвай, миналия уикенд към Стара загора(пътя преди АМ Тракия) за 12мин се разминаха на косъм поне 3 челни катастрофи. Всички въвлечени в ситуациите бяха румънци.

 

Как така им се променя манталитета според зависи къде се намират? По никакъв начин ли не е свързано с това, че глобите тук са сравнително ниски(още повече на фона на чуждите стандарти), много рядко ги спират и съвсем отделен е въпроса какъв механизъм имаме ние да пишем глоби на чужденци и как да ги задължим да си ги платят. И точно защото нямаме, полицаите не се занимават и да ги спират, защото е безсмислено. Нито могат да им свалят номерата като гръцките им колеги, нито могат да ги хванат под ръка и да ги заведат в близкия районен съд, за да ги осъдят и да си платят като сръбските им колеги.
Резултата от всичко това е безразсъдното каране, което виждаме, а то се дължи именно на това, че чужденци, които вече са били тук знаят точно как стоят нещата и правят каквото си искат, защото МОЖЕ. 
Дали това са чистокръвни арийци, дали ще са румънци, дали ще са представители на най-ниската прослойка на австрийското или финландското общество, няма как да проучим, но е факт, че в собствените си държави, а и в повечето наши съседки НЕ си позволяват подобни изпълнения.

Редактирано от Cap_Slow
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.08.2018 г. at 23:33, paco_vet написа:

Така е. Точно това е причината и според мен за наличието на толкова много тъпанари по нашите пътища. А и не само там. При нас няма демокрация. Има слободия. И докато това не се промени, все така ще сме.
 

 

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам, как манталитета ни е проблема, а като идем в чужбина сме примерни? Как чужденците уж са примерни, а при нас правят цигании? Точно на място е - кучето скача според тоягата. Това обаче няма общо с манталитета. Може всякак да ни наричали, включително и министъра по телевизията беше казвал, че сме лош материал, но е факт, че когато има установен ред някъде, ние го спазваме. Съответно ако и при нас се въведат правила и по-важното, да се следи за тяхното спазване, нещата ще се променят.

Единствените, за които имам съмнение, че са по-различни от другите хора, това са японците. Наистина мисля, че мозъка им работи по друг начин, възпитанието им и въобще всичко сякаш е по-различно. Е пример от миналия месец - след като отбора им отпадна от световното феновете им останали да си почистят стадиона. И това уж футболни фенове, които по цял свят ги имат за вандали.
От там насетне при всички други, това което виждаме като държание е в следствие на дълги години правилна политика от страна на държавата, за въвеждане на ред, следене дали всичко се спазва и ако не - солени глоби. Нали не мислите, че са се родили толкова примерни? Нали не мислите, че ние се раждаме такива и не можем да се променим? 

Нека да сложат камери за средна скорост на всички магистрали и на всеки 30км да има пунктове на КАТ, които да спират и глобяват на място всеки превишил. Мислите ли, че ще има мазохисти, които да карат бързо и да ги глобяват постоянно? В най-лошия случай ще има единични случаи, някой да кара с 200 и после да спира да пикае и да пие кафета. Ама колко хора ще го правят това? 1 на 500. Другите ще си карат кротко, но държавата няма интерес от това. Макар, че навсякъде се тръби, че се борим с войната по пътищата, това просто не е вярно. Държавата има интерес да валят глоби. Затова се купиха тези триноги. Иначе къде е ползата ако всички започнем да караме бавно. Тези милиони инвестирани в камери за средна скорост как ще се избият?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази пролет бях за 5 дни  в Букурещ и няколко други румънски градове и курорти. Останах с впечатлението, че са много по- напред от нас, но манталитета им на шофиране е в пъти по- лош от нашия. След почивката ни там изпитвам само уважение и респект към нашите таксиджии. Засичат се, псуват, запречват трамвайните релси и трамвая ги чака... В София си карам съвсем спокойно за разлика от Букурещ. Другото което ми направи впечатление, е че пешеходците чакат да минат колите и тогава стъпват на пешеходната пътека. Иначе там за седмична винетка платих 3 евро или 3.50 евро /не помня точно/, а пътищата им са много по- добри от нашите. Тук седмичната е 15лв. Разликата в заплатите няма смисъл да се коментира, а цените им са същите като тук. В Букурещ например няма синя зона, а всички знаем как се паркира в БГ. Иначе съм съгласен, че българина в момента, в който мине границата става друг човек. Искаме да сме като в цяла европа, но спрат ли ни почваме да се пазариме. Най- интересни са ми постовете показващи скрити камери за скорост. И се почва "ето пак се крият в храстите". Еми ако искат и в камофлаж да ги обвият, затова са камери, какво значение има къде са поставени? Или другото традиционно "това в белите държави го няма", а точно в "белите държави" крият камерите по всякакъв възможен начин. Не ни е по- различно отношението и към учители, лекари и т.н. Не е само до глобите. Вчера бях в един парк и видях как две служителки по чистота метяха алеята, а на 5 метра от тях един  люпеше семки и хвърляше на земята. Питах го не е ли му неудобно, а той ми отвърна, че иначе ще скучаят. 

За японците съм съгласен, че нещата са други. В техните училища няма чистачки, тъй като децата са задължени в определни часове да чистят цялото училище. Там е съвсем друг манталитет.

Редактирано от DMZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, DMZ написа:

Еми ако искат и в камофлаж да ги обвият, затова са камери, какво значение има къде са поставени? Или другото традиционно "това в белите държави го няма", а точно в "белите държави" крият камерите по всякакъв възможен начин.

Те ако се крият тука камерите(където ги няма де..),по добре да си останат полицаите в храстите...!:D

Задължително трябва да се обозначават камерите,за да се има ефект със скоростта.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какъв ефект ще има камера, която 300 метра пред нея има знак за радар. Всички знаем как се намаля скоростта пред стационарна камера и се увеличава 100 метра след нея. Когато не знаеш от къде може да те снимат ефекта ще е много по- голям според мен. Друг е въпросът, че нямаме пътища, които да позволяват малко по- високи скорости, а на места ограниченията не съответстват на пътната обстановка. Преди години имаше репортаж по телевизията и изчислиха, че ако спавваш всички ограничения от София до Варна ще пътуваш над 8 часа /ако си спомням точно/, но съм сигурен, че никой не пътува толкова дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JHM написа:

Те ако се крият тука камерите(където ги няма де..),по добре да си останат полицаите в храстите...!:D

Задължително трябва да се обозначават камерите,за да се има ефект със скоростта.;)

Айде , бе. Че за какво са ти скъпите камери тогава...

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, Japanese fever написа:

 

 

Сега си мисля, че всички пари просто не се употребяват за това, за което се събират - или отиват в частни джобове или нашите политици марионетки плащат с тях държавните дългове към МВФ и други финансови институции, които са ни отпускали заеми или и двете.

 

Нали се сещате, че като имаме да даваме пари (милиони ил не знам точно колко) на МВФ те могат да диктуват политиката и да кажат - "Ей, момчета, Боко-кратуно, тези пари дето ви дадохме как и кога мислите да ги върнете? Вдигайте ГО, тока, парното и каквото ви скимне." 

 

Тези пари все пак трябва да дойдат от някъде, нали така? Може и да не съм прав.

 

 

 

Виждам,че икономическата част не ти е силна.Ми да не си прав.

С цялото ми уважение към теб колега избягвай тази тематика. До Боко,Моко или г-жа Лъжа то не става с телефонно обаждане,плащанията се извършват в предварително направени договори от двете страни.Не дай си боже да се опитат да се намеси държавата в частната сфера и ще видят пари от МВФ през крив макарон.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са публикувани отчетите на застрахователните компании, колко пари са взели от клиентите си ,колко са изплатили за обезщетения, за текущи разходи и гаранционен фонд и каква част отива в бюджет ако има такава евентуално?

Изпратено от моят BGO-DL09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надай са да я видиш тази информация. Това е лична информация на фирмите, която никога няма да публикуват. Все едно ти да напишеш тук какъв ти е дохода и за какво си харчиш парите. Даже служителите, които работят в тези фирми нямат тази информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цитат във фб:
 
"Народ, който се вдига заради това, че затварят "Какао бийч", а не му пречи, че вдигат "Гражданска отговорност", не може да бъде нормален."
 
 
Някои скачаха и против вдигането на цени на бензин,газ,електричество,вода,данъци и прочие, но вече всички са смазани от слободията на "демокрацията" за която мнозина скачаха по площадите. Сега кервана си върви и кучетата си лаят.....

Изпратено от моят BGO-DL09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Надай са да я видиш тази информация. Това е лична информация на фирмите, която никога няма да публикуват. Все едно ти да напишеш тук какъв ти е дохода и за какво си харчиш парите. Даже служителите, които работят в тези фирми нямат тази информация.
Там си е тъмна Индия в застрахователния сектор както и в много други които са в сивата икономика и знаят на кой колко да дадат, че да си останат там во вки веков....

Изпратено от моят BGO-DL09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...