Jump to content
Markony

Проект номер 2 -рибарски автомобил

Recommended Posts

Аз толкова чист кош....., не бях виждал, евала! В екипировката си забравил сонар с отдалечено действие ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E ,потърках малко,все пак трябва да лепя виброизолация ,с която малко се престарах.Това тежи много.2 кашона Silent Coat 4 mm с фолио 100 микрона.Досега бях ползвал 2 мм за аудио приложения ,но нали съм решил да се прави без послевкуса ,който остава след използването на некачествени и бюджетни материали..

IMAG3778small.jpg

IMAG3779small.jpg

IMAG3780small.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти е полезно: https://www.zr.ru/content/articles/913354-datsun-mi-do-specversiya-test-drajv/

Ако пък направиш и такава система

- евала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах нищо няма да правя извън нормалните граници. Харвито е чудесен автомобил и като се има предвид ,че имам може би най-огромен опит с него ,знам на какво е способен и къде да се тикам с него...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трансмисията е с архитектура на бе серия много по здрава и надеждна от сивик. В грешка си голяма.

П. П. За справка ютуб. 

Редактирано от fenabg
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това значи че кутията е последната част което ще се счупи от това превозно средство. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и ЦР-В-тата са на платформата на съответните Сивици, но това не ги прави слаби. Като знам с 1 Харви автомат каква стръмна и бабунеста поляна изкачих, и то с асфалтови гуми въобще не бих си помислил за преодоляването и със Сивик. Малеца е чудесно автомобилче и при умерени очаквания е доста боеспособен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markony
Зверщина мога само да кажа, идеята и изпълнението изглеждат много много яки.


Моля те да споделиш повече информация за следните няколко неща:

- това с бронираните стъкла шега ли е  :D ?

- от къде и какви са звукоизолиращите панели/материали?

- може ли да дадеш повече информация за фотоволтаика, как и към какво е свързан и също каква марка е ?

 

 

Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има в предвид противокуршумно фолио за бронирането, може би. Виждал съм го залепено върху стъкла на банка, предполагам и на кола може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Краси,точно за банки са .Това е адски скъпа услуга ,докато не поискаш от китайците фолио за телефон на метър:). Понеже страничните стъкла са криви цилндрично в една равнина може да се постави лесно.Това не е някаква гъзария за мен а елементарна необходимост.Оборотната ми кола спи на произволни места в България ,а вандалите явно не спят.Искам да кажа на наркоманчето от Варна ,че ако успее да ми запали колата по какъвто и да е начин без моето съгласие му я прехвърлям с нотариус и фактура даже....

Стъкла има бол по моргите,но е дискомфортно да се занимаваш с глупости дистанционно.

Преди 20 часа, sakrayaami написа:

@Markony
Зверщина мога само да кажа, идеята и изпълнението изглеждат много много яки.


Моля те да споделиш повече информация за следните няколко неща:

- това с бронираните стъкла шега ли е  :D ?

- от къде и какви са звукоизолиращите панели/материали?

- може ли да дадеш повече информация за фотоволтаика, как и към какво е свързан и също каква марка е ?

 

 

Благодаря :)

 Има 3-4 фирми занимаващи се с производство на звукоизолиращи панели.Технологията е стара и представлява двойнолепящо тиксо,панел от бутил каучук или асвалт и алуминиево фолио с полупирамидална структура.Идеята на това е да се промени резонансната честота на определен ламаринен детайл,като с падането и под определени Херци,тя/ламарината/ спира да предава звуковите вълни,които е приела от околната среда.

За моя проект ползвам това :

https://www.avitel-bg.com/silent-coat-ml4-extra-zvukoizolacia

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/17/2018 at 11:43 AM, Markony said:

Да Краси,точно за банки са .Това е адски скъпа услуга ,докато не поискаш от китайците фолио за телефон на метър:). Понеже страничните стъкла са криви цилндрично в една равнина може да се постави лесно.Това не е някаква гъзария за мен а елементарна необходимост.Оборотната ми кола спи на произволни места в България ,а вандалите явно не спят.Искам да кажа на наркоманчето от Варна ,че ако успее да ми запали колата по какъвто и да е начин без моето съгласие му я прехвърлям с нотариус и фактура даже....

Стъкла има бол по моргите,но е дискомфортно да се занимаваш с глупости дистанционно.

 Има 3-4 фирми занимаващи се с производство на звукоизолиращи панели.Технологията е стара и представлява двойнолепящо тиксо,панел от бутил каучук или асвалт и алуминиево фолио с полупирамидална структура.Идеята на това е да се промени резонансната честота на определен ламаринен детайл,като с падането и под определени Херци,тя/ламарината/ спира да предава звуковите вълни,които е приела от околната среда.

За моя проект ползвам това :

https://www.avitel-bg.com/silent-coat-ml4-extra-zvukoizolacia

В Варна само на платен паркинг три пъти са разбивали колите ми и Хондата също нищо не оставяйте на седялките дори покрито с плажна кърпа, ако е на паркинг до морето винаги има някой да следи какво правите и оставяте в колата и когато се върните хоп прозореца счупен.Внимавейте много когато сте в Варна особено сега когато е претъпкана и всеки е отпускарски настроен и разсеян.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markony

Може ли да споделиш или да сложиш снимки още по-добре на местата на които си залепил въпросната звукоизолация?

Също с какво лепило я лепиш?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звукоизолацията се поставя на стандартните места...навсякъде.Спазва се само едно правило.Колкото по-нагоре се качваш,толкова по-тънка става изолацията ,за да се мести центъра на тежестта на купето надолу.В този смисъл на тавана се лепи 1,5 или 1,8мм ,а по дъното 4-12 мм.

Панелите са със собствено висококачествено тиксо и не се ползва допълнително лепило.Ще се опитам да ти заснема целия процес..

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.superstreetonline.com/features/1998-honda-cr-v-putting-the-fun-back-into-functional/

 

Eто тук се постарали да променят доста едно CR-V 1gen

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак не е зле,но е далеч от изискванията за мен. Тук "тунинга" се свежда само до комфорт,функционалност и нисък разход. Последните 2 риболова Босна и Черна гора.... преко сили изддържам 900-1000 км на ден.....

Кои ми бяха ценните неща и какво ми липсваше.Отлични фарове,отлични гуми,много добри спирачки.нисък разход.

Минусите:шум,слаб климатик,малък акумулатор,неудобна седалка,малка газова бутилка.Неадекватно окачване-имах магистрали 130 км/ч и офроуд с денивилация 30%,макадам и скали.

В проекта смятам да оправя само недостатъците....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нетърпение ще следя как си се справил с неудобната седалка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Аз ще очаквам подобренията по окачването, че  по отношение на стабилитета  май им е слабо место. А моето го санирах с битумна лента- не ми се даваха толкова средства за тези шумоизолации. По скоро  за вибрациите . Като затварям вратите  сега и съседите с Фаетона VW  се оглеждат-мислят че  е  техния автомобил

Редактирано от pet71
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pet71 ,правил съм го и знам каква е разликата с маркова и евтина изолация.Специфичното тегло...

Ако с битум смъкна 7 децибела със 60 кг,то с за същата тежест ще смъкна 9-12 децибела с маркова изолация.

Гицев,жената е главен счетоводител на Латекс "Бяла".От матраците ТЕД,до седалките на Мерцедес всичко от латекс се прави в гр.Бяла.Мисля да ползвам готови шаблони за старото Рено ,които като мекота и удобство ми допадат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Маркони,  какво окачване смяташ да сложиш, че и на мене ми тресе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега бях с Кони,сега ще мина на Каяба спорт,че се регулират външно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам за тези амортисьори говориш https://kyb-europe.com/products/shock-absorbers/agx/. Знаеш ли откъде могат да се намерят че никъде не ги намирам за мойта колица и какви пружини смяташ да сложиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,един приятел ми ги донесе от Щатите,тук е трагедия с тунинг  частите, пружините са комплект с с амортисьорите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще стигне една бака :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markony Резултата изобщо не е скромен!

Изглежда супер, на пролет ако ти остане време искам и аз !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, изглежда чудесно. Ще очаквам да кажеш каква е разликата в децибелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!.Децибелите ще се мерят с измервателен микрофон след края на процедурата.Освен това Alpine ми има системен микрофон за настройка на акустиката и ще видя каква е разликата със старото Харви при един и същ сетъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приказки от завода на Хонда в Русе.

Благодаря и весели празници!

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приказката продължава. Цял ден монтаж на бутилка с екстри. Положението беше следното:

 

IMAG3946.jpg

IMAG3947.jpg

IMAG3948.jpg

IMAG3949.jpg

IMAG3951.jpg

 

СЛед интервенцията....антикор, завукоизолация и пак антикор ,вече дъното на субуфера изглежда така

 

 

IMAG3952.jpg

IMAG3954.jpg

IMAG3956.jpg

IMAG3957.jpg

IMAG3958.jpg

 

Обема на резервната гума ще ми стигне  за приличен бас .Отвътре и отвън по 4 мм изолация корено промени звученето на ламарината. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години и много хиляди километри приятно каране :). Можеш ли да кажеш колко материал ти замина за изолация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срам ме е ..,но 2 кашона до тук и съм поръчал още 6.

Да си жив и здрав и ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жената направи грешка да ми каже да си купя нещо за Нова Година......

Та, поръчаха се едни работи от Амазон,които не бяха предвидени първоначално в проекта,но нали съм скромен...

Хеадюнайт :Кенууд с ДСП

Субуфер  лпин 12 активен

Задна линия :Морел 13 см

Предна линия :тук ударих на камък.DLS комплекта ,който харесвам и ползвам в другото Харви е спрян от производство и ще го търся секъндхенд или....нещо ново от Фокал или Аудисон.Капризен съм към звук и всички нови системи не ме кефят ,тъй като са ориентирани към бас и SPL.

Аз слушам джаз,рок,метал,виолончело,резонансна китара...общо взето говорители референтс,но там без да го чуеш не се купува,а в Русе мога да чуя само Херц,ставащи само за чалга. Някой ако има впечетления от трикомпонентна система 6,5 инча ,намираща се тук да даде предложение.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, да не забравиш да сложиш от онези LED ленти, които вадят очите на тези срещу теб, които карат на дълги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле ееее колко ще ми струва моето CRV да стане като твоето Харви или поне да го доближи.То е ясно че само ще  се облизваме след като приключиш с проекта,моля  те информативно  запиши разходите.Това бижу ще го правиш рибарски автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ги кледам тия снимки... Е, нема такъв кеф! :thumbs1:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...