Jump to content
GeorgiD

Кора на двигател както странични чарколаци 2.2 i-DTEC

Recommended Posts

Здравейте, жената си играла в малките улички на гас / спирачка и явно е залюляла колата достатъчно да я изпука така, че кората под двигателя (от страната на шофьора) е на две, чудо е че картер, кутия, двигател са здрави според мен, но към въпроса, зад лявото колело има нещо видимо хлабаво което държи кората явно:

 

https://drive.google.com/open?id=1fcFyBj7Mr9xJjNhwj8SI1HDj2bgRe0TE

 

Как се оправя това някакви идеи ? Днес при 80-90 км/ч това се заклещи от вътрешната страна на колелото и почна да се изяжда, така че предлагайте идеи.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И допълнение към собствената ми тема, има ли разлика в корите м/у бензина и дизела ?

 

Благодаря - предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е страничната част от кората под двигателя.Захваща се с пластмасова щипка,която се вижда.Пробвай да разкачиш цялата кора и кърпиш с тел,или нова.Вероятно на бензина и дизела са различни,поне със сигурност от долу под мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, и аз подозирам че са различни, намерих си здрави крикове и ще я вдигна довечера да оценявам щетите.... Бултрако искат 600 лева за нова ако някой се чуди да знае.

 

От пред има ли къде да вдигна колата на крик - т.е. да не е отстрани на праговете ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може на долните носачи от към купето

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, принципно такова нещо ли трябва да очаквам да видя ?

https://www.amazon.com/Replacement-Accord-Engine-Partslink-HO1228122/dp/B004GCDG4U/ref=pd_sbs_263_5?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B004GCDG4U&pd_rd_r=RZJTX9ZTSQCH7VE90CSF&pd_rd_w=hs7R0&pd_rd_wg=l00IH&psc=1&refRID=RZJTX9ZTSQCH7VE90CSF

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизел и бензин по принцип са различни поне при повечето марки,за АТ и МТ също. Не знам при Хонда как стоят нещата обаче то тук всичко е на опък,та знае ли човек.Добре проучи преди да пазаруваш.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колега нещо на добра цена,само трябва да уточниш дали ще стане на твоята.Цък

Успех!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, JHM написа:

Ето колега нещо на добра цена,само трябва да уточниш дали ще стане на твоята.Цък

Успех!

 

Здрасти, вчера им звънях и до обяснение така и не се стигна, решиха да ме убеждават, че:

1. От таз кора нЕма сми.

2. На бензин и дизел били еднакви цитирам 'той мотора е еднакво малък отдолу' -> е WTF ?! 

 

Малко ъпдейт, жената яко си е играла повечко на ГАЗ от колкото спирачка, свалих лявата гума, там е счупена кората на снадката да тръгва под скоростната кутия -> 3 свински опашки и епоксидна смола тряба да държат, продължаваме със покритието на кората в краката на шофьора  (до подобие на метален щит), там на 3 скъсана (като Бога ми) немаше нито 1 здрава щипка (клипса), последно като закърпих крайните 2, точно зад спирачни диск има 1 хоризонтално дебело желязо (не му знам наименованието), но е или самото шаси или 'правоъгълната' част на магарето (въпреки, че познанията ми по голф 2 казват че магарето подпира мотора). как да е това дебелото желязце, отдолу е бая простъргано (чудя се как е здрава колата още), за него хванах частта от кората която можех (наложи се 3 дупки аз да пробивам) и за капак на цялата работа където можах намазах с епоксидна смола не знам колко е удачно заради температурните разлики, ама и ще ме е срам да кажа на който и да било майстор виж вдигни колата да я оправиш и да види цялата галимация със свинските опашки.

 

Мисля обаче че открих първоизточника на проблема или защо се е стигнало до такова залюляване на колата - преден ляв амортесьор е омаслен в основата си, чудя се дали и преден ляв няма да е в такова състояние като се има в предвид, че колата я усещам доста да се люшка като карам, а и самата тя ми изглежда и по нисичка (нестандартно за мен)...

Всякакви мнения ще са от полза..

П.С. имаше 1 време  тестове за амортесьори, гледам че Дунев сега ги предлагат срещу скромната сума от 50 лева, а едно време безплатно го направиха и ми диагностицираха окачването на БМВ-то, та някой да има идеи/представи ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми смениха кората по каско, ако имаш (каско) пробравай. Дават оригинална потвърждавам че е към 600 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в Бултрако по вин номера дали твоята не влиза в тези техните сервизни акций.

Моята така ми е смениха безплатно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, sredez403 написа:

Провери в Бултрако по вин номера дали твоята не влиза в тези техните сервизни акций.

Моята така ми е смениха безплатно.

 

Проверих, не влизала според приемчика (мисля да побвам с друго Бултрако).

 

По каско малко спорна работата, Алианц искат протокол, какво как точно е станало по възможност от КАТ, отделно Алианц колкото и да съм доволен от услугите им, са мърши и смятат кората като de-touch-able елемент, който каското покрива по желание на тоз при който си завел щетата, пратих питане към унгарците да видим ще се намери ли нещо. 

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, sredez403 написа:

 

Благодаря, линка го има в темата за щитовете под колата няколко коментара по-нагоре:

 

Online check - your vehicle summary

VIN number: JHMCW38609C230460

There is an outstanding recall/update on your vehicle:

Pud: accord windshield side trim lifting

Please print this page and contact your local authorised Honda dealer to arrange an appointment and have your car repaired free of charge.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми излезе това и ми е замениха с нова кора.

Pud : crank pulley damage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие, момчетата с металните кори ги предлагат, но само за бензинови двигатели, чудно ми е дали има разлика м/у бензин автомат и дизел автомат как мислите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е възможно щом казват,че за бензин имат а за дизел не.Само за справка при Опел имат.

Имай на предвид,че кората под двигателя е част от охладителната система на мотора особено за турбинираните и АТ кутиите които работят на висока температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм интересно, можеш ли да обясниш защо, като инженер не виждам особено значение от охладителна гледна точка.

 

Видяло се е ще търся 2ра ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завихря и насочва въздушният поток на там където конструкторите на дадения мотор са преценили,че има нужда.Същото важи и за горната кора ако има такава а при повечето има, нищо,че при Акорд 8 няма,тяхно решение.Корите по мотора не са за красота нито да пазят от камъчета.Ако имаха възможност да си го спестят като разход повярвай нямаше да пропуснат.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих за липсата на горна кора на двигателя при Акорда.Преди две седмици се върнах от морето и ми направи впечатление,че при над 140 км.ч предният капак започва да вибрира,имах чувството,че ще вземе да се отвори,точно между него и преден ляв калник (на фугата) най много го забелязвах.(Не може и вие да не сте го забелязали) Така е когато няма какво да насочи въздушният поток към мотора и да мине под купето,и за мотора добре и за генерацията добре и по безшумно за пътниците.Въздуха си излиза с фучене през горните фуги на капака и калника.Японците са се изложели жестоко и определено са един мит,имам и други сериозни  забележки.Направили са сложното а са се скъпили към елементарното.

Само за сравнение с друга марка - дизел 2.2 мотор 150 коня при скорост от 170 км.ч  на същото място колата не мърда не шава,не трепва нищо по нея както от вътре така и от вън и не се чува почти нищо нито вятър нито гуми,с две кори от долу и горе,даже хората са сложили обезшумяващ материал на двете кори да поглъщат шума. Мога да дам и друг пример с друга кола и друг мотор на същото място и със същата скорост - нямам забележки,само на Хондата капака трепери като епилептик.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Митко Йотов написа:

.....Преди две седмици се върнах от морето и ми направи впечатление,че при над 140 км.ч предният капак започва да вибрира,имах чувството,че ще вземе да се отвори,точно между него и преден ляв калник (на фугата) най много го забелязвах.(Не може и вие да не сте го забелязали)....

 

Случайно или не и аз го забелязах това нещо, но при CR-V 2 преди няколко години, обаче при скорост над 160км/ч..

Е развих по един оборот, гумените тампончета подпиращи предните два края на капака и нещата се оправиха. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли трябва да го правя бе Емич,аз ли трябва.Толкова ли е трудно да завършат бонбона който са направили.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, Мите ако искаш, ела и аз ще го направя.

Даже ако има нужда, мога да регулирам и машинката за затваряне/заключване на капака :).

 

п.п. Ако вземеш нова кола от магазина, естествено може да имаш абсолютно всякакви претенции,  но при нов внос и втора употреба -каквото такова. 

Редактирано от Emicha
допълване
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук си абсолютно прав и за новото разбирам.Но те са направили най трудното а с лека ръка са подминали елементарното.

А по темата на колегата :Знам,че някои марки слагат за източна Европа метални кори под мотора а за централна и западна Европа са пластмасови,явно са преценили инфраструктурата ни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...