Jump to content
preparat

Смяна тампони заден носач.

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

Предстои ми смяна на големите тампони на задните носачи. Тампоните ще закупя от Бултрако. Продават ги за 34лв. бройката.

Въпросът ми е каква е приблизителната цена за самата смяна по сервизите?

И къде в Пловдив мога да отида за да ми ги сменя, като разбира се го направят качествено и на разумна цена.

Сивикът в английски, МА9, 1995-та година.

Благодаря.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз  трябва да сменям задните тампони,карам и аз d 15z8 комби mb9?сигурен ли си за цената в бултрако на тампоните че нещо ми се струва евтино?сервиз не съм търсил.само тях ли ще сменяш?а другите тампони и втулки ще сменяш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, dragob написа:

Колега и аз  трябва да сменям задните тампони,карам и аз d 15z8 комби mb9?сигурен ли си за цената в бултрако на тампоните че нещо ми се струва евтино?сервиз не съм търсил.само тях ли ще сменяш?а другите тампони и втулки ще сменяш ли?

Вчера звънях за да питам за цена и ми казаха 33 лв и някакви стотинки. Само големите ще сменям, защото са прокъсани вече. Толкова ли е тегава смяната, че после да не искат да ме видят повече? Някъде четох коментар на Ombre, че има начин да стане бързо и лесно.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става с ръчна винтова преса на място да се избие и монтира тампона.  Трябва да спазиш дълбочината, посоката и белега при монтажа. После и на реглаж за заден мост да отидеш. 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С добро оборудване,малко приспособления и сериозен опит....10 мин. за двата тампона.  Слагайте оригинални.

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така и така ще са сърдити  в сервиза ДА  им напомниш че тампона има значение как се слага

 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли се сваля целия носач за смяната на тампоните и другите неща?какво ще кажете за частите ашика кото качество?защото ми ги предлагат за задницата на добра цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.08.2018 г. at 13:09, dragob написа:

 

Не трябва ли се сваля целия носач за смяната на тампоните и другите неща?

 

 

 

Да, трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги са ми ги сменяли без да свалят носача!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да се сваля с подходящата скоба се вади и сваля /монтира за около 15 мин. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за Црв как става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам,че и аз започнах вчера тази процедура,правилната страна на монтаж в смисъл тампона има дебела(със стрелкичка) и тънка част вътре как трябва да стоят спрямо колата,дебелата от долу ли е правилно да стои?Въпросът ми е защото сега на дясното колело тампона е с дебелата част от долу,а на лявото обратно,обаче незнам дали не са сменявани някога и не са ги объркали.Нека някой който знае или да погледне на неговата кола как стоят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да са по еднакъв начин монтирани, както е отляво, така и от дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.08.2018 г. at 21:09, dragob написа:

Не трябва ли се сваля целия носач за смяната на тампоните и другите неща?какво ще кажете за частите ашика кото качество?защото ми ги предлагат за задницата на добра цена?

За задни тампони само оригинални от Бултрако.Не си прави експерименти.Аз си направих и съжалих в последствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с тампони Лемфьордер, водят се уж качествени. За 2г. и около 100 хилки вече са тръгнали. Не е зле, но все пак... Незнам оригиналните колко държат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли....... задна стабилизираща щанга, би ли увеличила живота на големите тампони,освен че кола ще е по стабилна?  От известно време се чудя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.10.2018 г. at 19:54, goldbyrk написа:

Аз съм с тампони Лемфьордер, водят се уж качествени. За 2г. и около 100 хилки вече са тръгнали. Не е зле, но все пак... Незнам оригиналните колко държат. 

Е за 100 хил. км., по нашите ями, и оригиналните ще "тръгнат".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

И аз искам да си включа в обсъждането за тампони задни носачи

на Хонда црв 1- 2000 г.

Моите ги смених преди по-малко от 3 години,но вече са прокъсани.

В интернет магазина "AUTODOC" има тампони на "TEDGUM"

Разликата е,че гумата в тампона е заменена с PU(полиуретан) не знам.

Има и друга разлика във външния диаметър- вместо ф 80 мм на този е 80.3 мм

Ако някой колега има инфо. моля да сподели.

 

 

IMG-dc1af832aa3e1a728e8bddc717c475e4-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.11.2018 г. at 19:14, vladimir.dobrovolski написа:

Здравейте колеги.

И аз искам да си включа в обсъждането за тампони задни носачи

на Хонда црв 1- 2000 г.

Моите ги смених преди по-малко от 3 години,но вече са прокъсани.

В интернет магазина "AUTODOC" има тампони на "TEDGUM"

Разликата е,че гумата в тампона е заменена с PU(полиуретан) не знам.

Има и друга разлика във външния диаметър- вместо ф 80 мм на този е 80.3 мм

Ако някой колега има инфо. моля да сподели.

 

 

IMG-dc1af832aa3e1a728e8bddc717c475e4-V.jpg

Следя !Че и аз съм за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея плътните не са препоръчителни за коли с всекидневна употреба. И не са на тедгъм. Имам различни, днес заредих от 15-20-25-30 лева бройката. Цена качество са най дибре муг и делфи. 

Драма в живота на тоя тампон е правилния монтаж. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, на Тедгъм са тези. Полски. :)

https://tedgum.pl/katalog/26/170/7098/00267560/20380

И мисля, че не са напълно плътни, а гумата (полиуретанът) от двете страни е тъничка и еластична.

Моите са така, но не са полиуретанови, а гумени. Пак полски - YAMATO, номер: J54006AYMT. Евтинджос по 22лв. бройката. Сложил съм ги Юли 2016г. На 23 000 км. са и още държат.

Преди на Rover 400 ползвах Delphi и на всеки 2 години се късаха, а гумата им ставаше като дъвка и централната ос я движех във всички посоки както си искам - на ръка.

По принцип полиуретанови тампони казват, че издържат доста повече от обикновените. Не съм ползвал, но ако е така, ще се ориентирам и аз към такива. Пък от теб монтажа... ;):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани поръчвал съм на бегачките слагаме идват под друга марка. Идеята е че поведението на колата се променя и не са ок за евридейка. Като цяло за това споменах цена качество и писах мук и после делфи. Като кажа на клиент 40 кинта на бройка за някои качествен или 50-60 колко беше оем не помня нямаш си на идея какъв поглед вадят. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се променя поведението на колата? Не става ли по-стабилна задницата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2008 г ,като сменях на моята англичанка тези тампони ,обсъждахме точно тези новите плътните ,имаше някъв проблем при завоите с тях -не помня точно вече ,затова сложих стандартни за модела .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, borko 30 написа:

2008 г ,като сменях на моята англичанка тези тампони ,обсъждахме точно тези новите плътните ,имаше някъв проблем при завоите с тях -не помня точно вече ,затова сложих стандартни за модела .

И аз трябва да ги сменям, каква би могъла да е разликата след като на Акорда са от плътните оригинални на 400х.км.Разлика в теглото е 400кг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е в окачването на акорда и на сивик. Борко на прав път си. Плътния тамппн пречи на промяната на камбъра в завой и не само. 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.11.2018 г. at 21:36, dandilov написа:

Как се променя поведението на колата? Не става ли по-стабилна задницата?

Някъде из форума имаше тема за полиуретанови тампони на задните носачи за евридей кола.Крайния извод беше,че не е никак подходящо за всекидневна кола,понеже управлението на автомобила се влошава.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако продават оригинални! 36лв мисля бяха. Монтажа се прави на място.Тампоните си имат стрелки коя е долна и горна част. Бележете старите преди да ги избиете по хоризонтала и измерете и колко дълбоко са набити в носача. После спокойно отбележете на новите докъде трябва да влязат и с една добра скоба за лагери и подходящ чук се оправят нещата. Бележете си всеки тампон с всеки носач. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...