Jump to content
c1ick

Какъв е Part № на кабелите към свещите?

Recommended Posts

Здравейте,

Искам да сменя кабелите на запалителните бобини и предпочитам да купя оригинални, но не мога да намеря какъв точно им е номерът по Honda-сигнатурата. В HondaPartsNow и parts-honda-uk намирам само свещите и бобините, а кабелите ги няма никъде. Ако някой може да помогне с точен партиден номер, ще съм много благодарен.

Колата е Cr-V II, K20A4.

Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как ще намериш това което го няма? 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че те разбрах, колега, би ли пояснил?

 

Подробности: От около месец, особено при топло време (t > 25°), колата започна да придърпва много неприятно - и при тръгване, и в движение. Това го прави само при работа на газ - на бензин е ОК. Газаджиите прегледаха газовата и казаха "трябва да сменяме свещи, кабели, бобини - в тоя ред." Свещите са NGK на ~40000km, така че тях по-скоро ги изключвам. Бобините са оригиналните, но са сравнително скъп елемент, така че предпочитам да сменя кабелите, колкото и да ми е странно да има проблем с тези кабели до бобините - доколкото разбирам, импулсът се формира в тия ignition coils и се предава директно до свещта... но аз всъщност не ги разбирам тия работи, затова ходя по майстори и форуми и вярвам кой каквото ми каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам ,какво се  опитвате да смените.Тея кабели към бобините са  от инсталацията . 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже опази ни от такива гЪзаджий!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

И според мен газаджиите нещо са се объркали или аз не съм разбрал. Засега ще сменя свещите, но не при тях.

@dindin, на празен ход не работи добре - прекъсва горе-долу веднъж на 8-10 секунди. Забелязвам, че го прави най-често в ниските обороти и когато е пуснат климатикът. Check engine не свети, като газаджиите специално провериха и казаха, че газовата е настроена да не трие грешките, ако се появат. Реглаж на клапани се прави на всяка втора смяна на масло, т.е. на ~25 - 26000 км. Свещите са NGK ZFR6K-11, не са иридиеви. Някой има ли опит с NGK LPG6 или да взема IZFR6K11?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...