Jump to content
kiril9666

Масло над максимума 1.7 ctdi.

Recommended Posts

Здравейте, става въпрос за Сивик 2005г. 1.7 ctdi. След смяна на масло се оказа, че е около 6-7мм над максимума. В сервиза казаха, че са източили цялото старо и ми наляха 5 литра 5w40 Motul. Проблем ли е да се кара така, понеже утре ми предстои неотложно пътуване /300км/ и трябва ли да търся начин да го източа като се върна. Четох мнение, че при тези сивици така си било над максимума, което за мен не е много удачно... Колко всъщност събира тази кола, четох 4.2, 4.8, 5.8л, така и не разбрах кое е точното..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

X-cess е маслото, значи според теб да не точа сутринта така ли? Не е ли лошо да го изгори? Просто колата я взех преди 2 седмици и не искам да я прецакам още от началото, доколкото четох мога да дръпна малко с маркуч и спринцовка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kiril9666

Не съм съгласен с Japanese.

1. Трябва да си сигурен, че колата е на абсолютно равно място. Иначе нивото по щеката играе доста!

2. Изчакваш 5 минути и мериш.

- Вадиш щеката.
- Избърсваш я с парцал или салфетка.
- Слагаш я обратно.
- Чакаш 3-5сек.
- Вадиш щеката
- Отчиташ.

Ако пак е високо нивото - купуваш си от аптеката едно маркуче за система и една 50 кубикова спринцовка. Вкарваш маркучето през отвора на щеката докато стигне маслото, слагаш спринцовката и теглиш бавно 4-5 спинцовки, и си готов.

3. При каране с високо ниво на маслото, най-малкото ще ти избие някой семеринг, а може да стигнеш и до доста сериозни неща. Ако си с DPF филтър - ще го задръстиш каквото и да е маслото!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
2 hours ago, kiril9666 said:

В сервиза казаха, че са източили цялото старо и ми наляха 5 литра 5w40 Motul.

 

Никога не вярвай на тия по сервизите, 90% така процедират, не изчакват хубаво да се изтече старото и наливат новото, едно че скапват новото масло и ресурса му се съкращава, второ че така правят предпоставка да изкочи някои неблагоприятен проблем по мотора. Най-добре си го сменяй сам, не е трудно! По повод дали да караш така, ако е 6-7мм. не е проблем, послушай Japanese, не вдигай високи обороти, за да се подсигуриш. За тези км-ри, който ще изминеш ще се нормализира нивото! :)

Редактирано от BlueDream4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви! Утре сутринта ще го изсмуча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...