Jump to content
Spoker

Собственик на CR-V, първи въпроси

Recommended Posts

Здравейте ,съфорумци!
От около месец съм собственик на Honda CR-V 2005г. фейслифт, мисля екзекутив със черен салон . И оттогава започнаха въпросите които ме глождят и предполагам че биха се изяснили от само себе си с времето, но нали затова е форума - предпочитам да ги науча по-бързо. Осведомих се по някои въпроси, по други не , но това в хода на повествованието. Така , хондата е испанка, взета от първи собственик, заради което не се съмнявам в голяма част от думите му. Разглеждайки сайтовете за части  попадам на много разновидности на това црв като не намирам съществени разлики в избора им в падащите менюта. Въпроса е освен по телегфона да им продиктувам рамата , кое точно да гледам като код на двигател или рама за да си намирам части точно за моята разновидност? Кода на двигателя започва с К20А4, а шасито SHSRD8? Следващия въпрос е със смяна на консумативи - четох за маслата на двигателя доста, досега е карана с 5W40 репсол, доколкото разбрах по-приемлив вариант май е W30 , а дали да е отпреде 5 или 0 не ми стана съвсем ясно. Ако някой има конкретно мнение за масло марка и вискозитет и маслен филтър марка да казва смело, понеже за филтъра се наслушах и начетох на много неща , а доколкото видях тука по таблиците този дето е там струва 10-тина лева , струва ми се евтин и ме притеснява като качество. Какво да бъде маслото за диференциала ? Освен масло на двигател, маслен филтър, масло заден диференциал, въздушни филтри ( колата е с ръчна скоростна кутия) друго какво има като консуматив за смяна ? Как стоят нещата с веригата ( колата е на реални 214 000км) и с бензинов филтър, има ли някакви ремъци като консуматив по двигателя ? Трябва ли да се напасват клапаните? Единственият проблем по колата е твърдият съединител, който ще се гледа тепърва , но доколкото четох може да са доста неща , ако се стигне до смяна комплект препоръчайте нещо читаво като марка среден/висок клас? Сложих си ГИ, като тия дни ми свветна чека за двигателя , след четене установих че може да е от бедна/богата смес, предполагам като се върже на компютър ще се изясни и този проблем ? Последните ми въпроси са към аудио - визуалната част в която съм доста бос, след слагане на ГИ естествено навигацията иска код, след разговори с предишния собственик се разбрахме за кода , който обаче започва с 8 , което ме хвърли в шок защото както знаете станциите за запаметяване са само 6, та въпроса е как да се набере и възможно ли е изобщо да се набере цифрата 8 ? Друг интересен момент е че не мога да включа нито флаш памет нито аукс кабелче за да си пусна музика външно. Има ли някъде нещо скрито като букси или трябва да се правят корекции ? И последния въпрос е със ДВД мониторче което пада от тавана за задните седалки, беше разкачено незнайно защо , аз си го монтирах с оригиналните болтчета но нямаше никакви букси или кабелчета никъде, та въпроса ми е от къде взима ток и трябва ли да му се правят някакви корекции ?  Извинявам се ако съм Ви отегчил, благодаря на отзовалите се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена най-важното , 2.0 см, 150 к.с. , бензин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега и честита придобивка.

Относно маслата има изписани няколко дълги теми тук в общите дискусии включително и капкови тестове. Преди година като купих моята налях евтино петро канада 5w30 (черната туба) с цел да си промия двигателя. След около 1000 км вече смених маслото с 5w30 Petro-Canada SS.  За диференциала само оригинално Honda DPF (Dual Pump Fluid) същото е и за скоростна кутия (пишеш че си с ръчна) Honda MTF.

За аудио системата също има изписано много. Съвременна карта за навигацията няма как да се качи. Някои колеги я замениха с китайски. За AUX и USB има  едни кутийки водят се ЦД Чейнджър емулатор. Не съм сигурен дали имаш вход за свързване на чейнджър.

Поздрави и много безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Първо за маслото - 40 е твърде гъсто за този двигател. Сложи му 30 или 20. Колкото до първия индекс, той показва промяната на вискозитета в зависимост от температурата на околната среда, следователно лятно време е по-добре да си с 5, а зимно с 0.

Ако е карана само с 10W40 има голяма вероятност разпределителния вал да е надран/износен.

Заден диференциал - Honda DPF - 1 шише стига. Скоростна кутия (заедно с предния диференциал) - Honda MTF - 2 шишета. 

На 200 000 км е добре веригата да се смени. Комплекта обаче е от много части и не е евтин - смяната му е 1000-1500лв. Има тема за ангренажната верига:

 

Редактирано от rabbeat
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...