Jump to content
Plamen-CRV

Грешки P0300, P0301, P0302, P0303, P0304

Recommended Posts

Здравейте колеги, с цел обогатяване на форума отварям тази тема и бих бил благодарен ако се включат гурутата на форума.

От няколко седмици ми се появява грешките от заглавието наведнъж. Карам на газ и първо си помислих, че съм случил на некачествено гориво. Смених бензиностанцията но проблема си остава.  Хондата е ЦРВ 2002 г. К20А4 с газова уредба монтирана в Италия преди 10 години Ланди ренцо.

Та кои от изброените би било като най-вероятната причина?

1. Свещите - купих колата с NGK и при обслужването ги смених с Dеnso. Покарах така но не ми хареса вървежа и върнах старите свещи и по препоръка на "газаджия" им намалих разстоянието на 0,9 мм. Ако имаше проблем в свещите нямаше ли да се обадят 1-2 цилиндъра а не всички.

2. Клапаните - регулирах ги преди няма и 10к километра. Склонен съм да вярвам, че майстора не се е справил (всички на приказки са много добри)

3. MAP сензор - ако е тръгнал да умира на моменти дава грешни стойности и манджата става прекалено богата и от там кофти искра. На живите данни налягането на празен ход при 650 оборота е около 0,28 - 0,3

4. Друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите за тая кола са на 1.1, няма значение газ/бензин. Не казваш модела на свещите, марките са ясни.

От клапани може да го прави.

След някоя интервенция ли почнаха грешките или ей така? 

С тея грешки нямаш ли и кофти вървеж/палене? Кога се появяват - на студен/топъл двигател?

Когато е студен например ламбдите още спят.

 

При мен така е ставало единствено при -16 зимата, лампата почваше да мига като палех, но там дертът беше друг. :)

 

За бобини се сещам, но щеше да го прави на отделен цилиндър.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin, благодаря за включването.

Свещите в момента са NGK ZFR6K-11. Грешките започнаха без никаква интервенция, Тази вечер след като пуснах темата си играх да тествам и се оказа че това се случва само когато е на газ. На бензин усещам колата малко по пъргава и тези грешки не се появяват. При подаване на газ усещам лек спад в оборотите и после се вдигат.

Газовата е на над 100к километра и май е време за основна профилактика (филтрите ги смених) .

Мисля да покарам малко на бензин за да видя какво ще стане.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за клапани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва не са ли грешките в запалването на 4-те цилиндъра, на английски беше misfaer, на 1,2,3,4 цилиндър?..... Аз имах същите грешки като карам на газ, моята хондичка е същата като твоята.Взимах кабел бубини от приятел, купих нови свещи, клапаниге бяха на 5000км след реглаж, но проблема си остана. Ходих в хонда Стара Загора и ми казаха да я покарам на бензин защото на газ грешките се преекспонират. Иииииии бинго, светна чека с грешка в ТПС сензора, ходих почистиха го обучиха го и проблема изчезна при мен. Успех колега дано съм бил полезен. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на проблем с дюзите на Ланди Ренцо(предполагм са MED)!Системата Ланди Ренцо е доилен апарат за собствениците си!

Това е лично мнение и не ангажирам никой да ми вярва!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и двамата сте прави. :D TPS и кофти газови инжектори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@teho, @ivan_pop, благодаря Ви за за насоките.

Вчера ходих при един приятел който монтира газови уредби. Покара я малко и каза, че си върви добре. Днес ще сменя свещите с нови (NGK ZFR6K-11) сегашните са на незнайно колко километри. Имам и нови на няма и 1000 км. Денсо но не ми хареса как върви колата с тях. След това ще почистя TPS-a (трябва да почета как се прави).  И чак накрая ще се хвърля в "доилния апарат" на Ланди.

to be continued...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, teho написа:

Иииииии бинго, светна чека с грешка в ТПС сензора, ходих почистиха го обучиха го и проблема изчезна при мен.

Искаш да кажеш, че са ти почистили дросела ли? Можеш ли да кажеш номера на грешката. Защото като гледам TPS-а си е един потенциометър и се сменя с нов. Преди време на един Опел сменях ТПС но там симптомите бяха очевидни - оборотите играеха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не барайте(разглабяйте) TPS-а. Но може да го замерите профилактично.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, plambeto написа:

Искаш да кажеш, че са ти почистили дросела ли? Можеш ли да кажеш номера на грешката. Защото като гледам TPS-а си е един потенциометър и се сменя с нов. Преди време на един Опел сменях ТПС но там симптомите бяха очевидни - оборотите играеха.

Да, грешката беше P0122

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече почти седмица след смяна на свещите нямам грешки. Май се разминах със сериозните ремонти :cool:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя още малко информация.

След смяна на свещите продължи да ми дава грешка за богата смес. Реших да инвестирам в нови дюзи защото старите Landi Renzo MED бяха на 120 000 км. За сега няма и помен от грешка. Новите дюзи са много по-тихи и колата не звучи като дизел :D. Обаче... има едно НО. Забелязвам, че на газ оборотите са около 1800 при спускане по инерция докато преди бяха около 1200.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги нов съм във форума и имам сходен проблем като вашия с missfire na всички цилиндри +knock sensor и от време на време p0172 мисля че беше за богата смес с малката разлика че това е само на бензин ,на газ колата работи доста по добре .Оборотите на празен ход като спирам на кръстовище и освободя от скорост на бензин падат до 100 дори понякога гасне даже вече твърде често .на газ този ефект също го има но колата не гасне оборотите падат до 300 и възстановява до 680-700и от всички грешки по горе само knock sensor но той премигва за по 10-15 секунди.На бензин свети постоянно.Побликувах проблема си и във друга тема за knock sensor но отзовалите се в нея казаха да си говорим след реглаж на клапаните.Това че ще се прави ще се прави но едва ли ще реши проблема с 4-те missfire и богата смес.Ще съм  благодарен за малко помощ да стесня кръга на проблема.забравих да кажа колата е Honda CR-V ka20a4 сменени са свещи и е чистен дроселов клапан само без така наречното стъпково моторче . Благодаря предварително и се пазете че вируси има на всякъде ! 

Редактирано от Punko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Punko, съжалявам човек, не си случил на време да ти се развали колата, не ти отговаря никой, не защото не иска, а защото не може.

Въпроса ти е е все едно да питаш: защо жена ми роди черно дете.

В другата тема, която си отворил, са ти отговорили колегите, реглаж на клапани първо.

Ако можеш и имаш инструменти и кураж да го направиш сам, разрови се в раздела има в една от темите клип и схема на белезите за регулирането им.

Това за да не чакаш да мине карантината.

Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zmiata 29 Яко сравнение :) усещам че така става но се надах някой да е имал подобни проблеми и да знае от къде идва болежката .Поръчал съм кита с гарнитурата на капака и knock sensor дойдат ли събирам кураж и почвам ще е доста тегаво с смяната на knock sensor без удобствата на сервиза но ще се пробвам  и ще дам инфо , благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шоковия сензор се сменя на канал, а може и без ако ти се лежи пред предната броня. Маха се кората отдолу и с дълго и чупещо рамо за 20-30мин. си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...