Jump to content
karchoto

Електрически проблем

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам следния ДЯВОЛСКИ проблем. Имам Honda accord 7 tourer автомат 2004 г. Още когато я купих март месец миналата година и монтирах DRL устройство за палене на дългите светлини автоматично. Един ден ме спира полиция и ми вика не ти светят дневните светлини. Отиваме отпред с полицая и гледаме светят.. Размина ми се , но от тогава имам едно на ум и постоянно следя какво се случва.Закупих си волтметър за запалката за да следя какво се случва и забелязах следните неща. Когато запаля колата работи няколко минути на 14 волта и след това като потегля напрежението пада на 12,5 и дневните светлини гаснат защото са настроени да се включват на 13 волта. Ако оставя колата да работи на място напрежението не пада под 13.9 волта ако ще и 1 час да работи на място. Но когато потегля напрежението пада отново на 12 ,5 и DRL устройството спира да си върши работата. Смених 3 DRL устройства различни и винаги е така.Свалих алтернатора и го занесох на профилактика при изявен майстор .Каза нищо му няма работи перфектно.Напрежението пада само когато колата е в движение и си мисля,че така никой майстор не може да хване проблема.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем да ми подскаже къде да търся това чудо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това не е проблем, така работи алтернатора и просто се примиряваш (или не съвсем - има "лечение", но като се запознах с работата на системата, реших за себе си, че не е добър избор). Винаги, когато няма висока консумация (например работи само двигателят, без никакви консуматори като фарове, климатик, вентилация, нагряване на задното стъкло), алтернаторът преминава в състояние на слабо зареждане  - около 12.6 волта. Можеш да го пробваш с волтметъра за запалката, като видиш ниското напрежение, само включи фаровете и веднага ще иде на около 14.0. Ако потърсиш малко из форума, ще намериш теми, в които е обсъждано. Моля да ме извиниш, много ми се спи и нямам възможност да го направя вместо теб. Из интернета:

 

"Honda dual mode charge", "Honda dual charge" и т. н.

 

Решението е да намериш модул, който не следи напрежението и се задейства просто при контакт. 

 

Малко да се саморекламирам, виж какво съм направил аз, защото това спадане на напрежението също ми попречи - имах си модулче, което автоматично задейства при 13.2 и се връзва директно към акумулатора - елементарно за монтаж, но уви. Та виж в крайна сметка как го направих, разбира се с помощта на друг колега, който го направи преди мен и ми показа кое и как:

 

 

И между другото - супер яко се е получило с милиционера, сигурно е умрял от яд, че не те е глобил. :D:D:D

 

Успех!

Редактирано от ogi28b
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега. Аз също обмислях вариант да вържа устройството на место където има + при подаване на контакт,но си мислех че това е повреда и ако мога да си я отстраня. Мисля да сваля напрежението което включва DRL на 12 волта и да намеря место където има + при подаване на контакт. Няма да е същото, но поне ксенона ще запазя.Поста беше много полезен ще се възползвам . Още веднъж благодаря !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...