Jump to content
hoooodyhoooooo

Разпищя се системата за газовото?

Recommended Posts

Здравейте, колеги газифицирани, моля за малко помощ. Наложи ми се на два пъти вече да понастъпя колата (в София съм, единият път беше и от келешлък, а вторият - за да успея да се включа от улица без предимство в динамичен булевард). Колата е автоматик и единият път я карах на ръчен режим, следващият на автоматичен, но все с упорито подаване на газ. 

Та - колата достига до над 5000 оборота и започва да пищи газовото, все едно няма газ и трябва да я зареждам. Не съм съвсем лаик, предполагам, че е от недостатъчно впръскване, но не трябва ли системата да обръща на бензин неусетно или просто да впръсква допълнително бензин при по-високи обороти? Иначе, когато превключа на бензин и обратно на газ, си се стабилизира и не ми прави повече панаири колата. 

Газовото е BRC Sequence, доколкото помня, колата е фейслифтов Акорд 7 2.0 автомат. 

И има ли начин да се настрои софтуера да обръща на бензин в такива случаи, а после, при по-спокойно каране да се връща на газ? Или вече го прави, а имам някакъв проблем? 

Иначе последно мапваха газовото в движение, след като смениха изпарителите за обслужване, и колата си върви доста прилично за възможностите си (но не е като на бензин, няма какво да се лъжем). 

Благодаря за мненията. 

Поздрави, 

Миро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен проблема е настройка. Аз съм със жълти инжектори и 1500 редуктор. Никога не съм имал такива дертове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ме съмнява тоя сервиз и майстор, верно. Усещам как ще посетя друг и ще сменя карантията, запазвайки бутилката... Просто много ме стресира пищящия звук, и то при условие, че тъкмо преди половин час бях заредил пълно :) Здраве да е!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма драма, голямо нещо. Или ти пада налягането на газта, или инжекторите не смогват заради налягане/ настройки. Отиваш на газаджия, мембрани/изпарител/ настройки. Нищо сложно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам дали е драма ама моята газова е същата .Инжекторите са оранжеви  и имам същия проблем, при натоварване  на 1, 2  и 3 над 5к оборота обръща на газ. При нормално каране няма проблем . Още не съм намерил  някой да реши проблема в Пловдив :(.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оранжевите ги дават за 35кс на цилиндър при 1200 редуктор и 40 при 1500.

Ако сте със 1200 сигурно идват малки.

Моята е слагана в Пловдив. Никакви проблеми, само редовно обслужване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.07.2018 г. at 16:22, hoooodyhoooooo написа:



Иначе последно мапваха газовото в движение, след като смениха изпарителите за обслужване, и колата си върви доста прилично за възможностите си (но не е като на бензин, няма какво да се лъжем). 

 

Какво точно сменяха? Защо изпарителите с в множествено число?

Какво значи прилично вървене за възможностите си,като не стига газ? Какво точно има монтирано на колата?

Как са монтирани разпръсквачите?Колко са дълги маркучите?Какъв е диаметъра на маркучите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, човек, усещам, че ще намина към Русе :) Не съм сигурен, че мога да отговоря на всички въпроси. Изпарителят е един, моя грешка. Колата има Sequence 24 на BRC, но не знам отделните компоненти (така я взех). 

Излизаш ли в някаква лятна ваканция или ще бъдеш в Русе следващата или по-следващата седмица, за да се опитам да мина през теб, понеже си доказано опитен в газификацията? 

Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До средата на септември съм на работа без почивните дни...

  • Благодаря 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
До средата на септември съм на работа без почивните дни...
Нямаш умора,бре!

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова много работа...,знаеш че правя един монтаж цяла седмица....:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но като че какъв е монтажа,че не си личи това е похвално,а не като на поточна линия да карат на ред.2 подемника и слагат наред неска 2-3 колкото се може повече и пускат автоадаптация,дават газ до 3 к оборота и са готови-следващия.Пък че колата хич не е настроена камоли в движение не им шрече,то и затва хондите горят клапани,щото нема кадърни настроики.Евала още веднъж.Писах ти на лист за емулатор за датчика на резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...