Jump to content
Green147

Бутало на петна

Recommended Posts

Само на едно от буталата състоянието е такова с лъскави петна. Другите са си черни. На какво ли се дължи разликата?

180707_101916.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Незнам моите ги снимах днес но не са така  отгоре са кафиникави ето но надписите си личат

5b4b9bc4663a3_viberimage.thumb.jpg.5c33f12243ebdc692c1dd28a54655654.jpg5b4b9bc4bf333_viberimage.thumb.jpg.76a516c9f6128dcf18f09c55576674be.jpg5b4b9bd433790_viberimage.thumb.jpg.9ba8ac1aae114f45a8e5adfd6bb0b5c6.jpg5b4b9c2ab0a9b_viberimage.thumb.jpg.d347327a770feaca1ce5ea149b70f58b.jpg

 

 

Нека тези които са отваряли двигатели да кажат дали са ОК

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моите бяха много зле . Обяснявам си го с неправилно зацепен ангренажен ремък . От там и неправилно изгаряне .

IMG_20180917_183300.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И харченето на масло,кой установи това неправилно зацепване,когато колата харчи масло се образува това черното върху буталото,и не на последно масло което не е за двигателя на Хонда ето доста написано и колко грешки сме правили при избора на масло

 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го установих като започнах да отварям мотора . Един зъб назад на коляновия вал . Като са ми я обслужвали са сложили белези с маркер по тях идва но като махнах предпазната ламарина на ролката на коляновия вал там нещата не изглеждаха както трябва . В една тема четох че от това разминаване на ремъка можела да харчи масло и сега се чудя да вадя ли сегментите които са оригинални и да сложа нови или да си оставя тези. Мерих компресия преди да отворя мотора и ми даде 13.8 на 2 , 3 и 4 а на 1 ви цилиндър 14 . Това също е от ремъка , нормална компресия на този мотор дават 12.5 . Така че не мога да разчитам на това . Казаха ми да налеят газ за осветление в цилиндрите ако прогечала била за сегменти моята едва прокапва. И така изправен съм пред една голяма дилема да махна оргиналните сегменти или да затворя така и да видя как ще е разхода след ревизията на главата, рискувам едни 50 лева за гарнитура на главата и един ден работа.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, айде да спрете да цитирате предходни мнения, че ще взема да наказвам.

Не мога да ви сваря вече на всички мнения с ИЗЛИШНИ цитати!

Мисля, че е близко до акъла да НЕ се цитира предходното, освен ако не искате да наблегнете на конкретно твърдение от него.

В такъв случай или цитирайте само него като маркирате текста и изберете Цитирай избраното или цитирайте и текста около него, а него удебелете.

Ако някой вече е отговорил преди вас - тогава цитирайте.

Не е сложно.

Благодаря.

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...