Jump to content
StrongB18C

Не иска да запали ..

Recommended Posts

Здравейте колеги , днес както си карах колата ( 6та хеч 1996) угасна в движение, ток има но не ми излиза ключето на имобилайзера на таблото ( а то се показва всеки път когато дам на контакт ) и следователно помпата не цъка и не може да запали върти но не пали .. та според вас какъв може да ми е проблема ? 

Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си го написал, излиза че имаш проблем с имобилайзера.

Понеже моята е от същата година и няма имобилайзер, допускам че е монтиран допълнително. Ти най-добре си знаеш къде и от кого е монтиран, освен ако не си я взел така.

Потърси читав алармаджия. Поне да го разкара този имобилайзер, ако не може да се поправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тези години си има и с имобилайзер. Моята също е 96г. и има фабрично. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре, прави сте. Всъщност явно от 1996 са започнали да слагат вграден фабрично имобилайзер в хондите. Но моята е реално модел от 1995, макар че се води излязла 96-та.

Ето какво намерих от фирмата-производител на имобилайзера -

http://www.doctronic.at/Mobilizer-A0_E.html

 

http://www.doctronic.at/download/install instruction a0 fx01.pdf

 

Т.е. трябва да се вземе този модул и да се смени с имобилайзера в ECU, и да се байпасне модула при ключа както е обяснено.

Ако обаче колегата иска да продължи да има имобилайзер, вече трябва да се търси проблема къде е - в ключа ли, или в някой от модулите.

Аз бих проверил с втори ключ с чип ако имам най-напред, после не е зле за да се проверят връзките (кабелите) на модула, който е до ключа за прекъсване на кабел или откачен или окислен/зле контактуващ конектор като за начало.

 

Тук имаше подобна тема, но не съм чел подробно дали са дали решение, потърсете я.

 

Редактирано от movx2000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи пробвал съм на изключен имобилайзер  въобще  НЕ ВЪРТИ СТАРТЕРА  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Знам, че не е Хонда, но все пак на бащата мерцедеса правеше абсолютно същия проблем с изгорял бушон за централното заключване ли, какъв беше не знам, също с имобилайзер и няма палене. Така, че... провери си ги.

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, kurti7912 написа:

значи пробвал съм на изключен имобилайзер  въобще  НЕ ВЪРТИ СТАРТЕРА  

На каква кола? Според мен зависи от конструкцията. Ако стартера не минава през реле, няма как имобилайзера да го спре.

А най-често директно контактните пластини на ключа подават ток към стартера.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, movx2000 написа:

На каква кола? Според мен зависи от конструкцията. Ако стартера не минава през реле, няма как имобилайзера да го спре.

А най-често директно контактните пластини на ключа подават ток към стартера.

 

Д15з8  англичанка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...