Jump to content
joro1986

FRV странно вървене...feeling Спъната

Recommended Posts

Здравейте колеги ,искам да изкоментира е един случай с Хонда FRV,мотор 1.8ivtec.

 

Не знам как да постъпя защото момента на пръв поглед е много тънък ,но приятел се качи и той потвърди усещането ми...ТА...

Колата си върви прилично,но като че ли има една немощност при настъпване на педала.Усеща се че при плавно натискане на педала на газта колата върви по добре,по еластична е и не Бучи само пък да не върви.

Сменян е съединител с чисто нов,оригинален Exedy,когато я купих,но въпреки това когато я настъпвам 1ва,2ра,3та с газ,се усеща ,самофорсиране!!!Мислех си че настройките и са такива за по плавен ход но вече не знам...Не зная на колата дали и е правен реглаж на клапани някога,но мисля ,че трябва да се направи и дано да тръгне.Все си мисля че за 140к.с+ витек ,тази кола трябва да върви повече.

Не зная и как може да се хване какво би могло да я спъва евентуално и дали отговаря на мощността си?Диагностика в Хонда ли да правя или на Дино да я качвам.

Дали да не проверя реглажа на клапаните първо,от там възможно ли е да тръгне.

Дали пък не е от съединитела някакво несъответствие на модела,да са сложили друг?

Възможно ли е да е запушен катализатора,колеги?

Никога не ми е "светвала" тази иначе страхотна кола,просто имам нужда от съвет как да разбера греша ли или не и колко всъщност е вървежа на този двигател и дали отговаря на способностите си в този случай?

Поздрави на всички,които могат и желаят да помогнат

 

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много въпроси и много неща. Клапани задължително. Съединителя комплект ли или само феродовият сменихте. Може да е ментак. Иначе за вървенето ....... ivtec. Има системи които следят карането и се самонагажда. Като цяло намери майстор истински Хондаджия иначе не става. Трябва да има някой в пловдив като нашият Маркони.

Редактирано от docev
Добавяне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сравняваш с 2.0 - 150, или 156 К серията двигателите то 1.8 - 140 к.с. си е направо спъната :)

Клапани се пипат най рано на 100 000 км - проверяват се даже само. Струва макс 50-60 лв!

Ако нямаш грешки би трябвало да си върви нормално.

На бензин как е ?

От кога са тези съмнения ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ако сравняваш с 2.0 - 150, или 156 К серията двигателите то 1.8 - 140 к.с. си е направо спъната
Клапани се пипат най рано на 100 000 км - проверяват се даже само. Струва макс 50-60 лв!
Ако нямаш грешки би трябвало да си върви нормално.
На бензин как е ?
От кога са тези съмнения ?
След редица проверки и мнения всичко било 6точки.
Толкова си можел този ДВГ.
Компресия все още не е мерена,колебая се за едно преместване или Дино тест.Кое е по-добрият вариант?

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък Дино стенд :) , ако и слагаш турбина и правиш настройки може :)

Потърси Slavi CRV той е от Пловдив да ти каже къде евентуално да я погледне някой Хонда майсторинга ......

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата и да не се набира страхотно сравнявам с вито 125 коня дизел-турбо на права направо я изяжда с нейните 140 коня. Въпреки това гори малко за 650км - 60 лева газ и няма проблеми с изпреварване по магистралата, въпреки че е малко мудно се наема ускори ли добре се движи. За семейна кола е идеална. Много широка единствено корите на вратите малко дразнят защото леко опират не са ги прибрали във вратата пък и са 3 седалки отпред все пак но се свиква.Единствения проблем който имам от както я взех (май 2019) е със сходимоста на задните колела особено дясното яде гуми отвътре. Поръчал съм си регулируеми щанги от Холандия и постепенно ще сменя всички тампони че там е цифра.Климатика незнам дали оказва влияние на горенето, но е постоянно на 18 градуса. Общо взето засега съм много доволен от нея.Моята е с КРУИЗ КОНТРОЛ и като натисна бутона за ускорение с една единица направо се усеща как рита така че предполагам двигателя не е толкова слаб и все пак е ivitec което предполага повече разход при по агресивно каране. При по високо налягане на маслото би трябвало да се включва щифта на по високите кобилици което променя  времето на отваряне на клапаните или поне на теория е така.Има страхотни спирачки които ми се наложи да ползвам инзвънредно поради един неорентиран дядо  с лада,за килограмите си спира по добре от старият ми голф 2 и от витото.

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...