Jump to content
teho

Странно свирене след подмяната на пистов ремък и ролка.

Recommended Posts

Здравейте. Автомобила е CRV K20A4. След подмяна на пистов ремък с нов(contynental) и ролка(Gates) сутрин при запалване има 20-30секундно просвирване което после изчезва и трябва колата хубаво да е изстинала че да го направи пак. Иначе при последващи паления при топъл мотор няма никакви проблеми. Въпроса ми е следния:дали ремъка е некачествен или трябваше да сменя и раменния механизъм който държи ролката. При старите части проблем нямаше. Ненамерих стара такава тема и затова създадох нова такава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно не е натегнат както трябва затова просвирва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само ролката ли сменихте или и рамото?

Като е опънат ремъка къде сочи стрелката на обтяжното рамо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,смених само ролката,а белязката като я гледаш отгоре сочи по в края на левия ъгъл на правоъгълничето....а самия обтяжен механизъм не се ли саморегулира ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 24.06.2018 г. at 5:59 PM, mytanta said:

Най вероятно не е натегнат както трябва затова просвирва.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,поръчах си цялото обтяжно рамо с ролка(нови) и след смяната им ремъка отново свири сутрин при студен мотор,набутах се просто с едни 200лв за няма нищо и проблема си остана.Незнам тоя континентал колко е качествен но в сервиза се изказаха че може и да свири от износена шайба на динамото.

Да попитам на бензиновия двигател фрайлафна ли е шайбата или не ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 27.06.2018 г. at 8:38, BlueDream4 написа:

 

Няма как да се натегне,самия механизъм е автоматичен, един пост нагоре написах че е нов  но файда никаква .

Редактирано от teho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен след смяна само на ролка и ремък сега се чува едно леко присвирване в тихите обороти с честота около 2Hz.

Установих, че като включа климатика не се чува.

Значи или присвирва ел. съединителя на климатика като е изключен, или след включването му се натоварва още ремъка и шумът изчезва...

При загасен мотор и при запален на тихи и при около 3000 RPM стрелката на обтегача не мърда.

Въртяхме и се ослушвахме с моя майстор като обрани евреи и взехме творческо решение ако се увеличи свиренето, да го търсим.

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Glavanov написа:

При мен след смяна само на ролка и ремък сега се чува едно леко присвирване в тихите обороти с честота около 2Hz.

Установих, че като включа климатика не се чува.

Значи или присвирва ел. съединителя на климатика като е изключен, или след включването му се натоварва още ремъка и шумът изчезва...

При загасен мотор и при запален на тихи и при около 3000 RPM стрелката на обтегача не мърда.

Въртяхме и се ослушвахме с моя майстор като обрани евреи и взехме творческо решение ако се увеличи свиренето, да го търсим.

Абсолютно същата работа е и при мен, но аз не съм пускал климатика като я запаля защото е в подземен гараж и е доста хладно като я изкарвам, пускам го после. Но докато си затворя вратите на гаража и свиренето спира, после и всичките консуматори да напускам няма проблем със свиренето. Сега ще пробвам и с друга марка ремък по другата седмица че отивам на почивка и няма време сега. Колега ако случайно се реши проблема драскай тук да видим за кво иде реч. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че като се върнеш от почивка, трябва да направиш ревизия на агрегатите които задвижва ремъка.

Приятна почивка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Разбира се и това ще направя, но ми е много странно че със стария ремък нямаше никакво свирене. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Беги спокойно на морето. Мятяй пе едно око на уредите през 5-6 минути.

Аз винаги возя стария ремък в багажника. Ако тресне тоя и не е станало нещо страшно по аксесоарното оборудване, все ще те довлачи до населено място.

Не е като репатрак да ти качи колата а теб "на задна". :cool:

Колкото и да искаш всичко да ти е в ред, ако има да става нема спасение.

По-миналата година гръмнах радиатор в края на почивката на 300км от къщи.

Уж всичко обслужено долято гледано и пак...

Нема страшно. Неделя след обед поръчах радиатор от Бургас.

Понеделник 10:00 беше при мен в Равда. В 12:30 бях на ход.

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще е  :).... няма нищо вечно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наи вероятно си попаднал на кофти ремък.Преди имах подобни премеждия с една мазда.Преди смяната нищо,слагам континентал и почва да свири,изказвания от сорта на климатика затяга,динамото и тем подобни до оптягане на ремака(беше механично) като струна на китара и като пусна фаровете и свиреше.След смяната на ремака с друга марка нещата заспаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ще е първото къде ще направя като се прибера, друга марка ремък, предния беше Гейтс,ще взема пак такъв, а този в багажника за за резерва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...