Jump to content
Stefan4eto

Регулиране на клапани, стойности и обороти при празен ход

Recommended Posts

Здравейте колеги,отскоро съм собственик  на Црв 2001 година автоматик.Та след като я взех сложих ги.На бензин на газ двигателя си мърка като коте без никакви индикации в оборотомера(нагоре, надолу)нито на студен нито на топъл двигател.Взех си ролки,ремъци,водна помпа и т.н. и отивам на ,,майстор,,за смяната им и за регулиране на клапани.На снимката не заградените стойности,са преди реглажа а заградените след.Та сега като я запалих студена-1.400,500  веднага после пада на 200,300(аха да изгасне),пак 1300-400,па пада малко па са дига и като загрее към 600 и малко.Като тръгна на драйв,отначало усещам едно леко забиване за секунда и след това добре.И на драйв и на задна тягата след като пусна спирачката е по малка от преди.Та от тези стойности на снимката според вас как би работил двигателя,преди и след реглажа.

 

IMG_20180623_172413.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го описваш по скоро един от валовете е със зъб разлика. 0.12 на 0.20 са добри стойности но аз лично без да ангажирам с моето мнение бих търсил проблема във валовете.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При въпроса ми дали е зацепен ремъка добре,отговора беше аз да не сменям ремък за първи път.:rolleyes:,ама с тези стойности преди реглажа мотора не трябваше ли да работи кат ермомелка?

И да попитам по предписание колко трябва да са оборотите на студен и топъл двигател.

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше но не им обърнах внимание защото не си го споменал и не ги взех за верни.  По скоро бих приел макар и малко вероятно че и в момента не са добре. не заради друго а заради това че имам съмнения за правилното зацепване и от там разминаването в хлабините.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аман от ,,майстори,,

:worthy:

Аз ми е чудно как двигателя си мъркаше като котенце при стойности 30 на 30

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5b2ea7f6b0221_viberimage.thumb.jpg.fea27d6b8563c9bac0fc1b8c79cb3c1a.jpg

При тези стойности на всм 30 и изпукателни 30 двигателя е трябвало да работи като трактор но това е карано на бензин така както разбрах от теб от предния собдтвеник и сега при теб малко на газ ИНТЕРЕСНО  може би знаещите ще отговорят и на мен ме заинтригува

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като запаля се изфорсира до над 2000, после стои на 1500 на N докато загрее, после падат на около 900-950. Иначе като смениш на D или R, веднага падат на 1000-1100 дори да не е загряла. Имам 1-2 вкопани клапана, които са за ремонт и не могат да се настроят точно вече. Явно проблема ти не е в клапаните

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам и аз ама преди да отида на ,,майстор,,нямах проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои "майстори" не знаят белезите по които се зацепва правилно ангренажния ремък. При смяна на ремък, и без такива знания можеш да го направиш правилно, като бележиш стария ремък и ролките. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви много майстори, които могат да ремонтират разни талиги си мислят, че могат да човъркат нещо по "Хонда".

Търси "хондаджия"  и само такъв, не някой които бърника  еднакво успешно по VAG ,"Рено" и корейски барутарници. Личен съвет, защото и аз минах по този път. Ако беше от София щях да помогна с контакти, но виждам, че си от Търново.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука при нас май са кът хондажиите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Stefan4eto написа:

Тука при нас май са кът хондажиите

Толкова хонди има в Търново,някой няма ли да каже някой,,майстор,,който разбира от Хонди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мога да те пратя чак в Габрово ако те устроива при хондаджия дето ги познава като петте си пръста, абе Фена за габровска област :), и аз съм на 90% сигурен че си с един зъб предварение, а японеца така културно е сложил дупки за щифтове да законтриш двата вала да не мърдат от местата си :)  Отделно проблема ти с оборотите..... я ги питаи дали са откачали акумулатора докато са я правили ;) после щи кажа кво се е случило, ааа и виж има една маса от десния фар към двигателя, кафяв кабел да не са забраили да го закачат за капака на главата ;)

Редактирано от Слави CR-V
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Stefan4eto написа:

Тука при нас май са кът хондажиите

Толкова хонди има в Търново,някой няма ли да каже някой,,майстор,,който разбира от Хонди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Слави,днес ще ходя да си я вземам и ще видя кви са ги свършили,и евентуално да ми дадеш координати на Габровлията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А евентуално да знаеш колко оборота трябва да държът по предписание наще колички,че тоя ги гледа на компа и вика всичко е перфектно(на 1740)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студен старт 1400-1800  топла 850

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да е студена, на D и R като включиш пада на 1000, като загрее падат още на около 900. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, zzfz98 написа:

Колкото и да е студена, на D и R като включиш пада на 1000, като загрее падат още на около 900. 

Така ми беше и на мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, fenabg написа:

Студен старт 1400-1800  топла 850

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.06.2018 г. at 22:50, Stefan4eto написа:

Аман от ,,майстори,,

:worthy:

Аз ми е чудно как двигателя си мъркаше като котенце при стойности 30 на 30

Те и потребителите не са стока.Първо се чете,а после се пипа.Ти се наши в първия сервиз и сега "аман от майстори"

Клапаните са ти най-малкия проблем.Изтегли си ръководството за ремонт и  не вярвай на всичко което четеш и чуваш.

Клапаните се правят 0,1 /0,18 на 25 градуса ,разбирай на климатик..Оборотите се регулират автоматично от мотора за празен ход по данни от компютъра.Едва ли "майстора " ти знае как да го измами ако не прочете въпросната книжка......

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Markony написа:

Те и потребителите не са стока.Първо се чете,а после се пипа.Ти се наши в първия сервиз и сега "аман от майстори"

Клапаните са ти най-малкия проблем.Изтегли си ръководството за ремонт и  не вярвай на всичко което четеш и чуваш.

Клапаните се правят 0,1 /0,18 на 25 градуса ,разбирай на климатик..Оборотите се регулират автоматично от мотора за празен ход по данни от компютъра.Едва ли "майстора " ти знае как да го измами ако не прочете въпросната книжка......

Тъй де,трябваше да дойда при тебе другия месец ама....

Имах малко помощ от приятел и ще опитам да го измамя тва моторче за празен ход,да видим дали ще от него.

Изтеглих си го ръководството ама няма ли го някъде преведено на бг

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, Markony said:

Те и потребителите не са стока.Първо се чете,а после се пипа.Ти се наши в първия сервиз и сега "аман от майстори"

Клапаните са ти най-малкия проблем.Изтегли си ръководството за ремонт и  не вярвай на всичко което четеш и чуваш.

Клапаните се правят 0,1 /0,18 на 25 градуса ,разбирай на климатик..Оборотите се регулират автоматично от мотора за празен ход по данни от компютъра.Едва ли "майстора " ти знае как да го измами ако не прочете въпросната книжка......

За ръководството което е на руски език ли става на въпрос, каква е разликата на 25 или 30 градуса се регулират клапаните и ако се направят на 01, и на 0,18 вторите изпускателните няма ли да достигнат по бързо до затегнало положение  а както ги дават на 0,20.

Стъпково моторче и моторче за празен ход да разбирам че е едно . 850 това ли са оборотите на загрял двигател.

Със сигурност ти е писнало да повтаряш тези отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За 5 градуса в околната температура не е чак толкова от значение, в книгата пише при външна температура не по висока от 38 (по спомен) Аз ги правя 0.10/0.20 тоест испукателните на максимума да имат повече аванс преди да излезат от норми, нищо не пречи и на 0.25, малко по шумни са на студенко, ама хванал съм тоя калъп на 0,20 и карам по него. Смукателни много рядко ми се е налагало да коригирам освен ако някои преди мен не е правил свободни съчинения :) Об на празен ход ако не ме лъже паметта на загрял двигател по книга са 750+/- 30

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...