Jump to content
ceco_accord

Оглед и мнение за HR-V 1

Recommended Posts

  Здравейте колеги.

  Имам молба на която много ще съм благодарен, ако някой се отзове в близките 2/3 дена. Търся Харви, 4х4, АТ и видях тази обява: https://www.cars.bg/offer/c2662975

  Малко ми е далечко, та се надявам някой да отскочи да я види / пробва / снима и да сподели впечатления. Знам че е благородно и безвъзмездно (поне сега) дело, но всяка добрина се връща (по един или друг начин). Аз също съм отскачал за близки огледи.

  Ще е чудесно ако я тества някой реален собственик на такава, защото опитът и мнението му са безценни, но и всеки  грамотен хондажия, може да отсее "сеното от плявата". А може някой вече да я е гледал и да има коментар.

  Интересуват ме нормалните неща:

  1 Обща кондиция на возилото: оригинални стъкла, следи от боя по уплътненията, ремонти по купето и особено задни вежди, ботуши, очиларка и т. н. Луфт на пантите на вратите. Налични технически лепенки и табелки на стандартните им места.

  2 Състояние на интериора и багажника: следи от теч или петна по седалките, износване на волан и подлакътници на вратите, таван и колонки.  

  3  Агрегати: Двигател, скоростна кутия, радиатори и т.н. навесно оборудване в моторния отсек. Състояние на течностите (ясно е че щом е в движение са налични) :)

  3 Ходова част: Спирачки, окачване, маншони на каретата, и рейката, наличен кардан към задния мост.

  4 В движение: Тропане, скърцане, вибрации, луфтове и всякакви доловими с "просто око и ухо" странични ефекти. Плавно ли работи вариатора, функционира ли задния мост, климатика, ръчната, стъклата и другата периферия.

  Все неща за които всеки от вас би погледнал ако търси кола за себе си. Не говоря за носене на тестер или вдигане на подемник. Просто 10-тина минутен оглед и 20-тина минутен тест драйв по асфалт и черен път или поляна. Ако някой се отзове и е навит да отдели част (час) от живото си за тая затея, нека ми пише на лични за мой тел. и кратки инструкции относно вариатора и 4х4 системата. Ще се радвам и аз да науча нещо, понеже нямам опит с този модел, освен спорадични тестове от любопитство.

  Колата е за сестрата на жената и не бих развалял съществуващи семейни отношения или нови форумни приятелства заради кола, но всяко съдействие е добре дошло. На продавача не съм звънял и не знам понятието Варна, конкретна или широка локация означава.

  Благодаря Ви за отделеното време (и евентуално средства) в помощ на питанката ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали човека който я продава не е член на форума?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е, предполагам би я обявил и тук. А може и да е съфорумец, но да има съображения да не го прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата.

Първом да благодаря на колегата DAN_DAN за отзивчивостта и проведения оглед на варненското Харви.

По описанието му, колата не отговаря на моите критерии. Поне спестихме път и време на родата.

Изненадващо за мен, те пък не харесаха монтанското -имало правено на задната врата (отвътре долният ръб), таванът бил опушен, а на тапицерията на шофьорската врата и задната седалка се виждали неизчистени петна.

Всеки си има собствена представа за бъдещата си кола (особено нежния пол). Аз предварително изчетох доста от темите в раздела (за което благодаря на писалите) и го бях огледал и тествал, давайки си сметка че вече е "пълнолетно" и смятам че за възрастта и цената си е в добро състояние.

Ако някой проявява интерес, мога да споделя подробности.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, какво е състоянието на горното Харви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета темите за харвитата иза цр-ветата, си мисля че за кола на тези години и км. е хубаво към общия бюджет за купуване, обслужване, регистриране, гуми, акум. и т.н. да се предвидят и едни 6-700 докъм 1000 лв. за сегменти, освен ако човек не изкара някакъв невероятен късмет де....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като цяло моторите на хрв и црв ги убива не друго а немърливо отношение към обслужване на мотора, смяната на маслото с некачествено/неподходящо такова, липсата на смяна итн, и не на последно място висенето по автокъщите. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...