Jump to content
AeronTM

Алтернатор/Зареждане

Recommended Posts

Здравейте.

Днес установих, че алтернатора на акорда ми 2004год. (2.2icdti) зарежда едва 13,7-13,7 V. При пуснати фарове и климатик на макс отново си зарежда на 13,7-13,8V . Някой може ли да ми каже, колко трябва да е бъде нормалното зареждане.? На другите ми хонди винаги ми е давало 14,2-14,3V , затова  останах изненадан когато видях 13,7-13,8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С извинение, че няма да ти помога пряко, но преди време в този раздел се дискотираше подобен проблем. Там много колеги се включиха и имаше подробно обяснение как работи алтернатора при 7ма ген.

Потърси темата и ще намериш отговор на въпроса си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се, че бях попадал на това :
линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13.7-13.8 е съвсем нормално. 14.2 е максимума, а 14.3 вече е прекалено, разбира се ако мериш с квалитетен уред.  Не се вкарвай във филми сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зазеждането е луда работа при 7-мата генерация
Аз пуснах прословутата тема стара тема.
Общо взето: - Не ти ли свети лампата на акумулатора на таблото, значи всичко е ОК дори някой път като мериш волтажа в движение и той да е под 13 волта...
Просто като е зареден акумулатора при даване на газ динамото не зарежда, а при натискане на спирачка започва да зарежда(като хибриден модул във F1 :D)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...