Jump to content
CR-V 2

Покупка на разпределителен изпускателен вал

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Нов съм във форума и това е първият ми пост, извинявам се ако темата ми не е в подходящият раздел. Преди 2 месеца си купих хонда цр-в 2 2002 година 2.0 бензин 150 к.с. Когато я купувах колата тракаше, двигателя работеше неравномерно и си помислих, че е за реглаж на клапани, но изтеглих късата клечка и се оказа наранен разпределителен изпускателен вал.От два месеца търся такъв вал в България, но тези на които попаднах продават цялата глава с валовете а на мен всичко това не и е нужно. Поразрових се и ето какво открих https://www.ebay.com/itm/CAMSHAFT-EXHAUST-HONDA-K20A1-3-6-i-VTEC-FOR-ACCORD-CRV-CIVIC-2-0-LTR-01-07/182945558905?hash=item2a9867b179:g:tKUAAOSwA3dYkbCQ&vxp=mtr    Та питането ми е следното: Този въпросния вал ще стане ли на моята Хонда и ако някой е поръчвал да изкаже мнение за валовете. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, тая клечка бее..

Аз съм със същия вал на същия търговец, арабеската е коректен, лошото е,че нямат сервиз до България. Трябва да ти го прати някъде където, някой може да ти го освободи от митница, защото ОАЕ не са в ЕС. Аз го накарах да го прати при мой приятел в Англия и му писах(на арабина), да пише ,че ми го е продал за 15паунда, за да не се плаща мито в GB. Иначе вала, който ми изпрати, беше и все още е перфектен.

Ето и конкретната тема:

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз се извинявам, че няма да помогна на @CR-V 2 в купуването на вал, но може ли някой, който е сменял вала, да каже какви са симптомите при повреден вал? 

Какво налага незабавната му смяна?

Имаше един колега, който се появи за малко във форума (сега не мога да открия темата), който имаше наранен вал, но се оказа ,че лошата работа на мотора му е била в следствие на нерегулирани клапани. След като ги регулира, автомобила тръгна както трябва и човекът изчезна, и така не се появи повече, да сподели, какво се случва с Акорда му :) 

 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се интересувам от симптомите моя също е наранен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът, който взе удареното ми ЦРВ я взе да си обърне неговата деснячка от Англия.

Ама си смени и двигателя с моя, по негови думи валовете му били направо "стопени", ако съм разбрал правилно гърбиците са били толкова изядени, че никакъв реглаж не може да бъде направен, съответно сещай се работата на двигателя колко се е влошила вече, губи мощност и т.н.

 

И аз имам износване на една от гърбиците, но моята е италианка и й е простено. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Звънях на колегата които продава валове но цената беше като за 3 вала явно ще се продължава с търсенето.Само това ли са последиците че неможеш да регулираш клапъни и от там колата става неизползваема.Моя има севсем малко изтъркване.Колко бързо прогресира износването може ли да бъде спряно на това ниво?И моита е италянка защона тях е простено :)

Редактирано от MNED

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, колегата има предвид общото твърдение, че италиянците не държат много на периодичната потдръжка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, MNED написа:

Колко бързо прогресира износването може ли да бъде спряно на това ниво?И моита е италянка защона тях е простено :)

Според мен трудно някой може да ти каже колко бързо прогресира, но аз на твое място бих карал така, ако нямаш никакви симптоми.

Със сигурност няма да те остави на пътя. Ако се влошава работата, това ще е постепенно. 

Колегата от другата тема, е карал с някакво 10-40 масло(което със сигурност е помогнало). Маслото със сигурност е фактор за това, колко бързо ще се износи.

 

преди 23 минути, MNED написа:

Звънях на колегата които продава валове но цената беше като за 3 вала явно ще се продължава с търсенето.

А за "колегата", който смята да забогатява от тези валове ... може би модовете имат нещо да кажат по въпроса :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хора, разберете няма нищо вечно! Това, че купуваме на западняците амортизираните коли, си е наш проблем(те за това ги продават).

Това че, еди или друг екземпляр поддържа или не правилно колата си, пак е нещо,  за което само ние се терзаем, защото сме се сдобили с използваните им коли. На запад от Словения, хората гледат на масовия автомобил като на чифт обувки, изтъркват, скъсват и хвърлят, няма никаква разлика между италианци , англичани, немци, французи.... и т.н. Спазват си гаранциите и като изтекат, ако все още има някаква душа в колата му, продължават поддръжката и в локални сервизчета, където работят (има и изключения) същите майстори от който ние ревем и тук. Резултата после, го отчитаме ние, гордо размахвайки техните ключове.

Сега по темата: валовете ще работят докато не ти светне чека със съответната грешка, това дали ще стане на 20 или 300км от подходящото за собственика, е въпрос на късмет. По важното е какво трябва да се прави след смяната им, а то е промивка на двигателя, подходящото масло, и реглаж на клапани редовно.

Всичко това обаче, е описано в достатъчно на брой теми, тук във форума и след като сме поели риска да си купим употребяван автомобил си трябва доста ЧЕТЕНЕ.

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 18 минути, zmiata29 написа:

Хора, разберете няма нищо вечно!

Наистинали ли?

Ами "добро утро", когела @zmiata29, как спахте?

Казал ли е някой, че търси нещо вечно, за да получим тази лекция на тема "къде зимували раците"?

 

преди 18 минути, zmiata29 написа:

Сега по темата: валовете ще работят докато не ти светне чека със съответната грешка, това дали ще стане на 20 или 300км от подходящото за собственика е въпрос на късмет.

Аз пък ТВЪРДЯ, че не е въпрос на късмет!

Това с валовете се е случвало от км 0 до км 350 000 (500 000 или на колкото са били преди да ги върнат на 140 000км) и сега ми обясняваш, че било върос на късмет, дали ще стане утре или в Понеделник.

Извинявай, но няма НИКАКЪВ късмет замесен в това, че когато започне мотора да харчи малко масло и започнат да му сипват Приста 15-40, са се износили валовете (и не само). Това е ЗАКОНОМЕРНОСТ.  

 

 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не исках да засегна никой, но ако е така искрено се извинявам!  А това за късмета е след като е сипано Приста-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CR-V 2 Снимай го тоя вал, бе колега. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, колеги! Благодаря на отзовалите се. Искам да спореля, че колата си върви добре, работи добре, но има странен шум от двигателя(едно стържене), само това са симптомите. Правен е реглаж на клапани и няма подобрение, разлика във врвежа и разхода не се усеща, или не е толкова фрапантен, защото друи Хонди цр-в 2 не съм карал освен моята и не мога да направя разлика. Ето и снимките на въпросният износен разпределителен, изпускателен вал при първи цилиндър. Само да вметна, че колата е англичанка и е на реални 200 000 км. 

received_2183659604996303.jpeg

received_2183659798329617.jpeg

Редактирано от CR-V 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятна гледка... Има доста тъмен нагар. Вероятно не са спазвани интервалите за смяна и/или са сменяли с неправилно масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая е изяден, а около него хич не е чисто. :)

Сигурен ли си, че това стържене идва от там?

Да не е някой лагер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:o Кви интервали?! Той нацепен като на сиромах нивата!

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от какво според тебе се е нацепил така? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъй де?! Освен че не е сменяно масло май и на гладно са работили валовете.

На първия реглаж след покупката как бяха разстоянията?

Само този цилиндър ли е така? Извинявам се ако пише горе...

За хората, които отварят редовно ДВГ сигурно е нормална гледка, но аз такова нещо не съм виждал!

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега ми пратиха още снимки на хондата, защото в момента не е в мен. На една от тях се вижда и че другият вал(Всмукателен) и той се е наранил малко. Лагерите си въртят добре, но за да се диагностициара проблемът дали са здрави трябва да се махнат валовете. Инче колата си върви много добре, даже дава разход от около 8/100 извънградско, но този проблем ме дразни. Откакто съм я купил не е вкарвана в сервиз защото ми искат 200 лв само да я отворят, а за мен това е много пресилено и аз си я отворих с баща ми, както и той регулира клапаните(правил го е десетки пъти и определено знае какво прави)Сега се чудя дали има смисъл да се прави въобще.Ето и снимките:

received_2183659858329611.jpeg

received_2183660024996261.jpeg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз пак да се изкажа, без да са ме питали, но понеже някои хора се опитваха да наклонят общественото мнение, към това, че пропан-бутана по някакъв начин е отговорен за прецакването на изпускателните валове на К20 моторите. 

Сега виждаме мотор, без газ, който има проблем и с всмукателните. 

Отделно го има и в щатите, на мотори никога не помирисвали газ. 

Очевидно (за мен поне) проблемът е кекави валове още от завода, в комбинация с неподходящо (или несменяно) масло.

 

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Чавдар K написа:

Очевидно (за мен поне) проблемът е кекави валове още от завода, в комбинация с неподходящо (или несменяно) масло.

 

 

Именно. А дали може да кара така... според мен може, щом колата работи добре и няма грешки. Ама е хубаво да се почисти под капака на клапаните. :)

Но е по-добре някой по-вещ да се изкаже.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е задължителна промивка и смяна на маслото, ако ще се кара. Прилагам снимка на моя двигател, когато го обслужвах (на 280 хиляди реални).

IMG_20171222_111935.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И една афтърмаркет магнитна пробка... все ще се види какво се случва там при смяна на масло.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам някакви наблюдения върху тия хурки(валове), прави ми впечатление, че тези който се прецакват, оцветяването на метала между гърбиците са  с жълтеникаво-кафяв отенък. А читавите, са в синкаво-сив. Определено обаче отенъка се сменя след 2004г. от кафяв, към сив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен въпросният цвят идва от поддръжката на автомобила. Кафявото, като гледам, са налепи. С малко обезмаслител и киснене ще станат и те сиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц.  Аз си пазя стария добре измит и си е със същия ла..ян цвят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли един-два пикчъра да го видим тоя мръсник :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и в аутодата пише за фабричен дефект при валовете на ранните К20А4-2002ра-2004та година.Не е въпрос на поддръжка или липсата на такава,просто циментацията на вала е по афганистански/пакистански/индийски скапана...даже има и референтен номер по който да се търси заместителя-по спомен от щатите,пак по спомен нещо като 330доларес...в савецките сайтове имаше сминки на точно к20 /к24 валове -все едно лошо куче ги е дъвкало...та там се коментираха едни неща как трее да се сипва 0в20,даже още по тънко масло,за да се предотврати това...друг е въпроса че там понякога може и да е -100 и това наистина да оказва влияние,но какво се случва с тънкото масло при +40 и дали това "олио"може да смаже добре е съвсем друг въпрос...съвсем трети въпрос е защо не си купуват прехвалената нива,а скачат на црв 2,4 и гранд чероки,но няма да задълбавам :))

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси ли валове от акорд? Аз като търсих,  всички црвта, бяха продали валовете или продаваха цялата глава. Накрая намерих от акорд 2003-та,  двата за 200лв. Описал съм неволите в една по-стара тема. Използвах един сайт в който има парт. номерата на всички частици,  както и в кой модели се среща тази част.

 https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2005

Търси от други модели.

Успех

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз  да изкажа мнение по темата с валовете с цел ако мога да успокоя някои колеги. Аз също съм собственик на CRV - K20A4. Докарах си го от Холандия  през 2015 на собствен ход. Перфектна работа на двигателя. Веднага го вкарах за реглаж и обслужване и познайте, лека язва на изпускателния вал на последната гърбица. Казаха ми че въобще не е фатално. Последва газифициране на колата. Вече имам 60000 на газ и 4-ри реглажа. На всеки реглаж гърбицата се проверява и за тези 60000хил няма  никакво увеличение на язвата. Карам я само с Castrol 5/30 и на 10000хил сменям. 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това мнение чакахме сума ти народ и потвърждава моята теза, че докато не ти светне чека и виновника е вала, не виждам причина да не се кара.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...