Jump to content
atoma

Грешки P2122, P2127 и U0107 + авариен режим

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Привет,

от няколко дни се мъча с тези три грешки и вече нямам нерви и заебах колата. Ще я правя по натам. 

Хронология на проблемацията: в един слънчев ден след потегляне от светофар колата “заби муцуна”, влезе в авариен режим и светнаха - чек-а, VSA и удивителния. Викам си ебаси таз кола и се обра лайката, слязох дигнах капака, няма пушеци, няма миризми, нищо. Как да е, обърнах и айде вкъщи. Звъннах на MIYAMOTO обясних какво е станало и той веднага се отзова, вика най вероятно потенциометър. Обади се в Бултрако, но там нямат наличен, само на поръчка на цена от 374лв. Реших да поръчам втора ръка, колкото да закрепя положението, дойде той, е да ама не, грешките и след изтриване си седят и колата бичи в авариен. След поредното триене на грешки чух някъде из зад таблото едно цъкане като от реле и съответно влизане в авариен. Видях го нещото (казвам нещото защото не знам какво точно му е името, реле ли е или какво) и поръчах и него втора ръка но пак греда. Неще и неще да излезе от авариен. 

 

Някой ако има идея бих бил благодарен.

 

Приятел ми каза че имал подобен проблем и се оказало че му е изгорял плюса на компютъра. Силно се надявам това да не се е случило при мен.

 

Ето и грешките дето се виждат на андроидската диагностика:

7D2AAFE5-E019-46C0-9B76-C964512355B7.jpeg

BD0B4401-3E7C-486D-A7FD-81FE5AB1125F.png

C1602148-3994-41B4-BC02-4D072B69245A.png

D5CF8281-17A8-45F5-BC21-9B76DAA793F6.png

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб има лоу инпут, т.е. има инпут, но не достатъчен.

Утре ще опитам да проверя какви са тия суичове Д и Е.

Ако имаш човек "около" теб с ХДС виж какво ще ти каже ХДС-а.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@atoma

P2122 (37) - това е грешка при Датчик-А на позиционера на педала - не знам дали твоята грешка показва (37), но все пак стъпките са 23 в зависимост как върви теста от самото начало.

P2127 (37) - това е грешка при Датчик-Б на позиционера на педала - не знам дали твоята грешка показва (37), и тук тест стъпките са 23 в зависимост как тръгне теста в началото.

U0107 (30) - Загуба на връзка с актуатора за управление на дросела - не знам дали твоята грешка показва (30), обаче тук теста е от 57 стъпки.

 

Трябва да отидеш при някой с ХДС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен грешките за позиционера са следствие на основната U0107.В Щатите има доста писано,такива теми се срещат.Пускам копи от там:

 

I fixed this DTC U0107 code for my son about a year ago after jumping through a lot of hoops and trying different fixes that never worked, and wherein that U0107 kept coming back and also going into limp mode. BUT WHAT FINALLY WORKED WAS...replacing the "Throttle Actuator Control Module RELAY as noted in the article. But also as noted the relay immediately adjacent to this one, and on the same wire harness, is ... "Seat Heater Relay". I pulled both relays, and to my surprise, both these relays are the exact same size,same configuration, and same rating. So, in a pinch, just swap the relays and you should be good. Only other vague recollection is whether I first unhooked the negative battery ground. For I did that many times in trying different fixes, but just can't be sure as to whether I did so before replacing this relay. But remember if you unhook the negative battery cable then you will need your security code to put your radio back on line. Oh, and one other thing, you may be able to get at that relay without removing the glove compartment. Those two relays are located UNDER the passenger dashboard, extreme left side by the edge of the transmission hump and almost at the firewall. The picture shown here is with the glove compartment removed.

 

Успех и бързо решение :) нА проблема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което намерих аз е навряно доста навътре зад таблото в горната част и е хваното за купето Keihin си пише на него, с една сива букса е. Има и едни други няколко реленца но те са зад жабката. Според описанието нещо не мога да се ориентирам къде са тези релета (мамито им) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@atoma

Релетата за които този говори се намират в жабката. Като махнеш жабката поглеждаш нагоре вляво, трябва да има 2 релета едно до друго хоризонтално разположени (крачетата сочат надолу). Обаче не знам дали тези релета не са само за 6-цил. ДВГ.

Иначе бушон Ном.1 в купето е точно за този модул, за който съм споменал в предния ми отговор.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези двете релета ги видях но не съм сигурен за какво са, релето за което говоря аз е:

 

image.png номер 8 - 37850-RCA-A04 - DRIVER UNIT, DRIVE BY WIRE

 

От него се чува въпростното пукане и след това влиза в авариен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@atoma

Релето което е откъм теб, когато гледаш напред към челното стъкло, то е за актуатора.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Три са :D ако са тези за които пишем

DF9A5900-354F-4053-A58F-6963CB82CFB7.jpeg

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва да е това, което е върха на мисления триъгълник, ако схвана :D

 

IMG_20180530_205734.jpg

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще опитам да го откача някак и според написаното, мога да го заменя с някое от тези около него. Ако се оправи имаш бутилка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@crown_bg За съжаление нищо не се случва :( вадих въртях с другите но не, няма нищо. 

 

Появи се и едно бръмчене преди палене.....

 

Май акорда ше замине в карс.бг :D

 

 

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@atoma

Имаш ли някой познат с ХДС, да го закачи и да направи тестовете за да има повече детайли, тестовете които съм описал по-нагоре с датчици А-Б и актуатора.

ЕКУ-то ми е трудно да повярвам, че е заминало, но пипано ли е нещо по него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е правено по колата, обслужвам само и се возя. За съжаление темата ще продължи след 2 месеца, заминавам командировка. Като се върна ще я закарам да я видим и ще пиша пак.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еб@симу, тайно се надявах някой да е писал, но явно ще си остана с надеждите :) е след седмица ще я погледнем и ако се сетя може да пиша къде е бил проблема. Потенциометър в бултрако е 370лв да си знаете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, atoma написа:

Еб@симу, тайно се надявах някой да е писал, но явно ще си остана с надеждите :) е след седмица ще я погледнем и ако се сетя може да пиша къде е бил проблема. Потенциометър в бултрако е 370лв да си знаете.

Има ли възможност да се поръча от Англия ? И за съединител искаха 600 но в Англия е 100 паунда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърсих го в коксмотор но не ми излиза нещо. За това бултрако. В УСА сайта ми дава че нямат такова  нещо вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни запитване в coxmotorparts и ще ти върнат отговор с цена,както и цена на доставка.Но трябва парт номера и рамата да им пратиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го поръчах през hondaparts.bg и вече ме чака във Варна. Като се прибера ще и баеме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги, това ли е парт номерът на въпросния потенциометър?
37971-RBB-003 Sensor Assy., Accelerator Pedal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да . Прати ми старият после да го прегледам и поправя ако е от него. Един прост тест. натисни педала след половината и така дай на контакт и виж дали ще останат грешките. Иначе трият ли се ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се чудих да пиша ли или не как оправих проблема, но викам айде може да съм полезен на някой. Смених потенциометъра (бях го поръчал така или иначе, нищо че моя се оказа здрав). След смяната карах около 4-5 дни без проблеми, но до там, един ден релето което колегата @crown_bg писа по горе започна да цъка зверски и айде пак авариен.... Междудругото релето е най в ляво ако седиш пред тях. 

От там се почна ходене по мъките, взех релето зад таблото, което в навряно в на майка си .... , опитахме и пак нищо, решихме да опитаме и с друг комп, ами дойде новия комп (втора ръка) обучихме имото и ключа и край, колата запя, няма грешки няма нищо. Видимо по платката на стария няма нито окиси нито нищо, крачето всичко е чисто но .... е заминал. Слагайки новия видях и тръбата за конденза от климатика къде минава, на супер тъпо място над компа. Може от там да е просълзило или не знам и да е окъсило компа, защото съединението е доста паянтово, тия дни ще сложа една скоба там и ще видя да изолирам компа някак. За всеки случай :)

 

И така реших драмата с аварийния режим.

 

Благодаря много на @MIYAMOTO 

 

пс: има ли опция компа някак си да е изсъхнал през двата месеца дето ме нямаше и след смяната на потенциометъра и каране 4-5 дни на климатик пак да се е намокрил, демек дали след известно време може да се ползва пак?

 

пс2: благодаря на @docev за проверката на моя потенциометър.

Редактирано от atoma
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може може. Но щом окиси няма по вероятно някой елемент да е сдал багажа и като му дойде много каране и омазва правилната работа на компа. Онова е още в мен . Да взема аз да ти го пратя вместо да го нося до Бранко. Варна. Христо Ботев...... нали.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митаче, проблема с наводнен комп е масов при 7-мата генерация.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...