Jump to content

Recommended Posts

Да има някво объркване, не помня когато сравнявах ревенола с шела къде точно гледах но може би една от страниците която ме е подвела е тази: http://tdc.ge/wp-content/uploads/2014/03/HELIX_ULTRA_ECT_C3_5W-30.pdf  още на първия ред са написали Shell’s advanced emissions-compatible technology for low-SAPS oil·.Protects emission systems by helping to keep diesel particulatefilters clean.
Не знаех че лоу сапс са под 0,5 такова и не искам, скромните ми познания сочат че тази характеристика отговаря за по малкото триене в двигателя, колкото процента е по голям толкова мотора е по защитен но страда филтъра. Прав ли съм или пак не съм разбрал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е по-скоро за другата тема, че може да стане дискусия :D. Иначе да, документът им може да е подвеждащ. Технологията явно е съвместима с low-SAPS масла, но конкретното масло е mid-SAPS, съдейки по ACEA C3 (както можеш да видиш в последния линк от предния пост)

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да не се отклоняваме, кажи сега за капките как ти се виждат, или друг е гурото да ги чете :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, други са компетентните :D аз не бих се наел да давам съвети и анализи на капки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, @Слави CR-V,

 

При дизела, особено при "непознат" такъв :), е трудно да се даде обективно заключение на състоянието на маслото по една единствена проба.

Маслото ти изглежда чисто за дизел и 8000 км. Дисперсията е хомогенна - няма големи парчета сгъстявани, пръснати по целия обем на маслото. Натрупването на сажди не изглежда да е голямо. Обикновено чернилката е доста повече.

Влияние при теб разбира се оказват няколко неща:

1. Явно моторът е в много добра/отлична кондиция;

2. Доминиращо извънградското ти каране (90%);

3. Големият обем на картера - 7,5 л.

4. Предполагам стил на каране - умерено/спокоен.

Според тези капки в маслото има още живот. Трудно ми е, а и би било чиста спекулация в случая (с доста неизвестни), да кажа още колко може да го караш. Ако се има предвид нелинейното стареене - може би 2-2500 км ще може да понесе, при този извънградски режим на експлоатация. Но времето на експлоатация също трябва да бъде взето предвид, а то е повече от година. Не мисля, че си заслужава риска да го караш повече.

Но, това е само моето мнение :).

 

Поздрави!

 

П.С. Така де, ти вече си го сменил :D

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много emod  това е като да ти излезнат резултатите от изследванията и доктора да ти постави диагнозата :) Аз така или иначе преди зимата сменям масло, колкото минал - минал за една година обикновено 8-макс 10к, въпреки че идеотите на тая трибуквена марка кола дават някви безумни периоди от по 30к за смяна, и Гюнтер до де е била негова стриктно го е сменял на толкова хахах. Аз си го сменям как си знам, щото нито вземам неговата заплата нито мога да си купувам нова кола като него :) Мотора 3.0 дизел и наистина е много гледан, затова и аз искам да продължа да го гледам  добре докато е моя собственост, както си гледах и хондата 10 години а сега и се радва новия собственик :) Още веднъж Благодаря ти за разчитането, ще се опитам да се понауча и аз горе долу да го познавам, това наистина е полезен метод да определиш на къв хал е маслото в мотора ти :)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Слави CR-V

Твоето е Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30:

https://www.oil-club.ru/forum/topic/31679-shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30-svezhee/

 

А пък Shell Helix Ultra 5W-30 е това:

https://www.oil-club.ru/forum/topic/40678-shell-helix-ultra-5w-30-свежее-new-2020/

Аз карам с него в момента. :)

Редактирано от dandilov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло на дизеляка на 2000 км. Сменено без да се маха несливаемия остатък от предното.

642463277_1scanKapka_93040km_20112020.thumb.jpg.7d6d893faeaac577cc48fd0a5e6357a7.jpg Скан

 

1006777459_1photoKapka_93040km_20112020.thumb.jpg.b972904d9626dcdc7451528f065cc102.jpg Снимка

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 2006/ 2 gen

K20A4 - 235K km, на газ от 120К , 

ravenol SSO 0w-30 на 7000км

1_Ravenol_SSO_7000km.thumb.jpg.b8fa021ea0da771255f45f4415e7feb2.jpg

Пробата е съхнала 15 часа, т.е. и още ще се разлее
Оценка? Мисля около 9000 да го сменя със същото масло

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pila_Ravenol_SSO_7000km.jpg.7fa883ff7c96312a7f77de3b4ec9726f.thumb.jpg.da3a531719ef216dababa73e57b42306.jpg

Екстра си е масълцето! :thumbs1:

SSO на Равенол е уникално масло.

Хем е 0W30 с много добри нискотемпературни х-ки, хем е с вискозитет като 5W30 и стабилно при виоки температури. Ниска изпаряемост NOAK и висок TBN.

На бензин би могло да изкара 8 - 10 хил.км. без проблем. Та какво остава на газ...

Карай смело и пусни пак една капка на 9000км да го видим.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, четвърта проба на Yacco VX 1500.

 

1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi;

2) Масло – Yacco VX 1500 0w30;

3) Маслен филтър – Mahle;

4) Общ пробег на автомобила - 228 710 км;

5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2170 км;

6) Цикъл (извънградско/градско) – 35/65;

7) Средна скорост - около 27 км/ч;

8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 01.12.2020;

9) Моточасове – около 80;

10) Изразходвано гориво - около 200 л. Shell FuelSave Diesel + добавки Bardahl BDC + Wynns Supremium Diesel;

11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура;

12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.;

13) Доливане на масло – не е правено.

14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF.

 

Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер.

Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru.

Трета снимка - на прозорец.

Четвърта снимка - история.

 

Доближаваме се до първата проба на предното масло, която беше на 2900 км и беше доста зле и картинката започва да се изяснява, (или по-точно почернява 😄). А тя е на страница 17 пост 680. Явно има някакъв проблем с този двигател, но не мисля да правя нищо, защото нямам проблеми, пълни си километража, не гори масло и върви доста приятно. По показателите, които измервам с ELM327 не изглежда да е чипнат при премахването на ДПФ от предния собственик. Най-вероятно ще спазвам правилото за интензивно (градско) каране и смяна на около 6 месеца. Приемам и други мнения.

 

 

 

 

Yacco VX 1500_2170km_01.12.2020.jpgYacco VX 1500_2170km_01.12.2020_pila.jpgIMG_20201202_110810.jpgHistory VX1500.jpg

Редактирано от Bizzito
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички дизели тъмнеят маслото още на 500 км. Това да не те притеснява, нищо му няма на мотора. Ако нещо не му е в ред повярвай, не можеш да го объркаш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е сигурно ама като гледам другите няколко дизела какви проби пускат тук моя е най-зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Най-големият замърсител на маслото при дизела е ЕГР-а, така че най-малкото можеш да почистиш егр пътищата или направо да го разкараш, всъщност това е и най-доброто нещо, което можеш да направиш за двигателя, тъй като няма нищо по-вредно от него. Да не говорим, че мръсното масло не е толкова проблем за самия двигател, колкото е проблем за турбото, направо му разкатава фамилията. 

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Започваме да излизаме от темата
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То турбото опича маслото и го кара да чернее.Там температурата е в пъти по висока от колкото в мотора.Това важи за всички турбинирани мотори дори и бензиновите.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като спреш, па угасиш мотора, докато е жежко, ей тогава точно в турбината се запича и после - малък им бил ресурса на турбинираните.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето дизелова капка, на 1500км.:

Доста се доближава,до бензинова:).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капков тест 10

1. Amsoil SS 5W30.
2.Honda accord-K20Z2 2006г.
3.Общ пробег на автомобила-185300км.
4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9000км.
5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40%
6.Средна скорост,около 30км/ч.
7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 02.12.2020г.
8.Мото часове около 270?
9.Изразходвано гориво 830л. пропан бутан и 85л. бензин А-95.
10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л.
11.Доливане няма,разход около 250мл.
12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france.
13.Въздушен OEM Honda.
14.Режим на използване средно тежък,към лек.
15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 
16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 
17.Сушена е 24ч.,на стайна температура.
18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката този път нещя да капне и я докоснах,до офисната хартия.

19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната(не много,защото двигателя беше топъл).

Цялата процедура я извърших,на загрял мотор (по бързо и лесно се изсмуква от помпата),30 мин.след загасяне.Всичко стана през отвора на щеката,с помпа,без да отвивам пробката отдолу (не ми се лягаше отдолу:tooth:).

Като цяло,съм доволен от изсмуканото количество 4.2л. с филтъра,като имах и загуба на земята при отвиване на филтъра.

Заредено Petro-Canada ss 5w20 ilsac gf-6:thumbs1:.

200948778_amsoilss5w309000km1001.thumb.jpg.a2e96e43f0c5c9c74d3494f6bacb1b48.jpg419493874_amsoilss5w309000km2001.thumb.jpg.c8c361a66a0a91bcf9f5a857ae347e79.jpg

 

Ето и цялата палитра:):

1215817503_amsoilss5w309000km4001.thumb.jpg.f003c2458e642cb630f1c28f62bfe82e.jpg

Редактирано от JHM
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да добавя един Amsoil :)

 

1)      Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.;

2)      Масло – Amsoil XL 5w-20;

3)      Маслен филтър – Amsoil Ea15K20;

4)      Общ пробег на автомобила - около 445 170 км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата -  2000 км;

6)      Цикъл (извънградско/градско) – около 50/50%;

7)      Средна скорост - около 27 км/ч;

😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 02.12.2020;

9)      Моточасове – около 75;

10)  Изразходвано гориво - около 150 л. Лукойл 95;

11)   Kтм = (150 / 3.5) = 43;

12)  Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура;

13)  Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.;

14)  Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е незабележима на щеката.

15)  Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор;

16)  Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi.

17)  Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик и леко извънградско. Натрупани са много на брой (около 40) къси пътувания: 5-8 мин. (2-3 км.) по два пъти на ден;

 

Scan_20201203_160834.thumb.jpeg.80ff291b0d71662ced66683d6bf71d35.jpeg Scan_20201203_160834_pila.thumb.jpeg.c6ccc6069e814728eca17a8baf1bb1dc.jpeg

 

История на офисна хартия:

0-2000.thumb.jpg.ed06ca61cc982787b95558cd455a02b7.jpg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам при теб как е, но при мен картерът е с двойно дъно. През щеката не мога да източа цялото количество, защото маркучето опира до горната преграда и до там...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го свалял,но при опитите, при предишни смени не е голямо количеството източено от там,да не кажа незначително.

Гаража има лек наклон на пред,което ме кара да мисля,че помпата през щеката изсмуква почти всичко.Видно и от обема на източено и налято.

Сега,като се замисля,при пъхане на маркучето има едно положение при което,дава индикация,че е стигнало до дъното.

С леко завъртане,тръгва още малко на долу.

Свикнал съм му вече,така че е на усет🙂!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Пробвах веднъж с маркуче и помпа. Не мога да стигна до масло както и да го завъртя, а влиза доста навътре :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Първи тест с Honda Synthetic Blend 5W-30

1)      Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.;

2)      Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+;

3)      Маслен филтър – MANN-FILTER W 610/6;

4)      Общ пробег на автомобила – 160460 км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 50 км;

6)      Цикъл (извънградско/градско) – 0/100;

7)      Средна скорост - N/A;

😎      Сезон на експлоатация –  от 10.12.2020;

9)      Моточасове – N/A;

10)    Изразходвано гориво – А 95 около 6 л. Shell;

11)    Kтм = (6л./ 4.0 л.) = 1,5;

12)    Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 3 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура;

13)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.;

14)    Доливане на масло – не.

15)    Други - източени около 300 мл  (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин., само градско. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката не можа да капне и е леко докосната офисната  хартия.

HSB_5W30.jpg

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е така се прави! :thumbs1:

Как усещаш двигателя с 5W30? Намираш ли разлика в работата му?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, dandilov said:

Е така се прави! :thumbs1:

Как усещаш двигателя с 5W30? Намираш ли разлика в работата му?

Твърдо! Развърта се по-леко и бързо осезаемо, засега впечатления само от градско, предполагам, че и на магистрално ще има разлика

Редактирано от Accord 1,8i LS 2001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти доста сериозен дроп правиш от 10в40 на 5в30, напълно нормално е да усетиш разлика, интересното ще е как ще го отрази двигателя, що се касае до разхода на масло. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, Rakeem said:

Е ти доста сериозен дроп правиш от 10в40 на 5в30, напълно нормално е да усетиш разлика, интересното ще е как ще го отрази двигателя, що се касае до разхода на масло. 

Ами ще капя през определени километри и ще видим как се държи като разход също

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених маслото и рекох да последвам примера на горепохваления колега (с капки от процедурата), но се улях и не съм доволен от резултата. За съжаление - "приключило се е" - както викат по тоя край.

Тъмната капка (горе) е от старото масло, светлите големи петна са директно от новата туба, но за съжаление се сляха с нея и долната капка , която е след минутка работа на място - докато напълни системата и ги омеша. Наи-долната (отделна) капка е след 3 км градско. Капките се сляха след около час съхнене.

 

1)      Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.;

2)      Масло – Ravenol  DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, + одобрение от (долния десен ъгъл на тубата. :)

3)      Маслен филтър – Honda OEM USA - вижда се на снимката

4)      Общ пробег на автомобила – 318622 км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3 км новото / около 10 000 км старото.

6)      Цикъл (извънградско/градско) – 0/100 за новото / старото 90/10

7)      Средна скорост - 30 km новото / старото около 80км/ч.

😎      Сезон на експлоатация –  новото 10 мин / старото около 6 месеца (при мен).

9)      Моточасове – за старото - около 125 м/ч (при мен).

10)    Изразходвано гориво за старото – А 95 20-тина литра и около 1100литра ГАЗ от ЕКО.

11)    Kолата си дойде с прясно масло и реших да не го сменям веднага. Не знам какво е, но за половин година съм долял около 1 литър Лукоилско 5W-30.

12)    Пробите са взети в рамките на 10-тина мин. след градско, от напълно загрял двигател  и са сушени 24 часа на стайна температура;

13)    Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи.

14)    Доливане на масло – на старото - 3 пъти след предимно стремглави магистрални карания, но там работи на 3000-3500 об/мин, но при изпреварванията в колони е почти двойно.

15)    Други -  Предходни масла - Но айдия :). Пробата е снимана контражур на стъклото с огледално рефлексен апарат - скенер за съжаление в събота нямам, а във вторник ще е "извън протокола".

Сори за калпазанските оливанки, но предполагам може да се каже нещо за ресурса на старото.

Нова капка - след първите 1000км с новото масло - другата седмица. :)

IMG_5914.JPG

IMG_6053.JPG

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, това не става за анализ на старото масло, вкл. и защото си я снимал на просвет. Просветът е важен при дизелови капки. Ти си бензинка на газ :) 

Следващия път използвай казаното на първа страница:

Когато капката се снима с фотоапарат или телефон, трябва много да се внимава осветеността на капката да е равномерна.

Светлината трябва да пада еднакво от всички страни на капката.

Да няма потъмнени или силно осветени зони.

Светкавицата да е изключена. 

Задължително се подлага чист бял лист хартия под листчето с капката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, emod написа:

Когато капката се снима с фотоапарат

При такъв анализ, за мен трябва малко боб да се хвърля!

Така трябва снимката да се обработи софтуерно, за да се докара бялото на хартията. Тогава се губят и изопачавят доста важни детайли... Пак, може да се видят основните неща, но не и същинските, истинските!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, знам ли що реших да снимам на просвет.

Старото е далеч от черно, но като не го знам какво е, и да гадаем ресурс - в кофата е.

Сори за мазалото.

Ако искате - махнете поста ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.8 е много малко за 3.5 двигател и то шестак, защо да не може да се източи другото? 

След като по каталог е 4.3 значи трябва да изтича толкова. 

Моята по каталог е 3.6, но спокойно си наливам 4л до максимума. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробката на картера е в най-ниската точка - странично, а гърловината е на предната от 2-те глави и задната е недосегаема,така че в мотора остана 0,5 л. от старото. Да, мотора изглежда голям, но му дават 4,3л с филтъра и 4л. точно -без него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава доста във ваничките на двете глави! ;) Там е "скрито кучето". Две глави са все пак, а не една. :)

За този голям двигател, 4 л. масло е доста малко!

Това предизвестява бързо изчерпване на ресурса на маслото и не трябва да се прави компромис!

Мисля, че 8 000км. ще е максимумът на LPG.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Кучето е скрито някъде другата, защото:

Capacity: 5 litre (Dry fill), Capacity: 4,3 litre (Service fill), Filter Capacity: 0,3 litre

Маслото, което остава в главите е калкулирано в Dry fill обема. 

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, първа смяна ми е, ще видим. Факт е че новото бързичко смени цвета си заради остатъка от старото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1)      Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.;

2)      Масло – Shell Helix Ultra 5W30;

3)      Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan);

4)      Предполагаем общ пробег на автомобила - около 320165 км, а може и повече (по километраж: 220165 км.);

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата -  от 4146 км.;

6)      Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 .

7)      Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 19.12.2020;

9)      Моточасове – 91 по моточасовник;

10)   Изразходвано гориво -  около 271 л.  А95Н;

11)   Kтм = (271 / 3.4) = 79.71 ;

12)  Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура;

13)  Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.;

14)  Доливане на масло - няма;

15)  Други – работеща картерна вентилация;

16)  Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.;

17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали.

18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30.


Спря да ми работи скенера и сам поиска update на драйверите до такива, за Windows 10! Останах учуден!... Направих отново и настройките по инструкциите на emod!

Последва невероятен катарзис с изображението на сканираните проби! Пълна промяна!

За 1167 км. резултатът е "скок" напред в развитието на маслото... Явно драйверите играят голяма роля, но чак пък толкова...!

1181506849_ShellHelixUltra5W30-2979km-Officepaper.thumb.jpg.2c7a1521123c1f7f84872ffef0890e51.jpg1977334997_Pila_ShellHelixUltra5W30-2979km-Officepaper.thumb.jpg.9a1b0c80182224caf7f5c983e33a312a.jpg2000166039_ShellHelixUltra5W30-2979km-Filterpaper.thumb.jpg.70e59d84e6645523c20f667ba79aaf3b.jpg2146111558_Pila_ShellHelixUltra5W30-2979km-Filterpaper.thumb.jpg.576726ffbd7eb891ffa6db05ce9bb205.jpg

437263021_ShellHelixUltra5W30-4146km-Officepaper.thumb.jpg.b767a9da1db8a954782ceca379cf3bc3.jpg1048407692_Pila_ShellHelixUltra5W30-4146km-Officepaper.thumb.jpg.3f1571cdcce88cc981305a6fb8b142b1.jpg1379494445_ShellHelixUltra5W30-4146km-Filterpaper.thumb.jpg.cd3616725c6c8648f0ac24c284b04792.jpg195483687_Pila_ShellHelixUltra5W30-4146km-Filterpaper.thumb.jpg.eda973924bd5a14e8a54eae3063d56a0.jpg

 

Тепърва започва да се оформя ядро! Баси маслото...! :shock: :D

А може би филтърът ( японският Nitto 4HM-113) филтрира много добре и чак сега се забелязват малко повече замърсявания в маслото... ?!?:rolleyes:

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също често съм си задавал въпроса, доколко филтъра има пръст в резултатите, все пак нали това му е ролята, да филтрира замърсяванията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...