Jump to content

Recommended Posts

Off Topic

Усмивката (дето ти я цъкнах) е, защото си представям как Цецо бута колата, в буквалния смисъл на думата :D. Този жокер наистина е як и пази маслото, особено през зимния период :yes:.

Или имаш друго предвид - че маслото ще изкара до Нова година :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Вий тАа тема я взехте на бъзик, ама познавах чиляк, дето запорожецът му зимуваше на трупчета, а напролет караше нас младите (тогава) да го бутаме, за да разбие и качи маслото в маторя. :)

Ако ще цапаме темата - накапал съм и други капки, подредил съм ги в редичка и съм им написал - коя още колко да изкара, но и те не обещават категорично.

Бутането е лесно. Ако нещо стане (и нищо не става от ДВГ-то), Бранко ще помогне да я забутаме до Дунава и направо в него. :)

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dandilov написа:

Не ми се вярва в Монтана, на къси разстояния, да може да направиш 30 км/ч. средна скорост! А и тези средни 86 км/ч. за извън града може би са малко по-малко... Та според мен си навъртял минимум 150 моточаса.

За да проверя / оборя тезата ти, реших да направя засичане на път за вкъщи, но нулирах брояча чак като излязох на главната (мой пропуск изваждащ 300 метра от общото разстояние), а отразеното също е по ежедневният ми маршрут до гаража. Този път ме хванаха и 4-те светофара, отделно имаше влачещи се и се движех предимно на 3-та. Обикновено колата е на 4-та (която включва над 45 км/ч (в автоматичен режим). Ако карам жената сутрин, разстоянието е 3 км и 1 светофар по-малко, а там вече се движа и на 5-а (малко над 60 км/ч. Мисълта ми е че 30 средна градска скорост е закръглена надолу стойност, а реалната за дълъг период е почти 40 км/ч. Иначе подозренията ти са верни, понеже примерно в Русе по булевардите тя надвишава леко 50, а разходът е под 10л. Другата снимка е на средният за прибирането разход, за да се види че не съм се юркал и някой да рече, ааа ... :) Снимка на времетраенето нямам, понеже загасих мотора и показанието се нулира, а го направих за да не качва средния разход работейки на място, докато извадя и снимам. Средният извънградски също е над 90 км/ч (особено има ли магистрали), но и там не съм спекулирал, а съм сложил последните няколко засичания по маршрута Монтана - Русе. Мисълта ми е че общите мото часове едва ли са повече, а може и малко надолу да са, но няма да цепим секундата. :)

Иначе олиото и цедката за фритюрника са налични и само требе готвачот да ги смени, ама он е калпазанин и ще пържи още валовете в тоа мазоч. :)

 

IMG_4977.JPG

IMG_4978.JPG

IMG_4979.JPG

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Иначе олиото и цедката за фритюрника са налични и само требе готвачот да ги смени, ама он е калпазанин и ще пържи още валовете в тоа мазоч. :)

Off Topic

О.К. Само да не прегОриш мекиците... :D

А иначе ме изненада със снимките. Още не може да ми побере акъла показанието... :huh: И то с 4 светофара!

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, emod написа:
  Скрий съдържанието

Усмивката (дето ти я цъкнах) е, защото си представям как Цецо бута колата, в буквалния смисъл на думата :D. Този жокер наистина е як и пази маслото, особено през зимния период :yes:.

Или имаш друго предвид - че маслото ще изкара до Нова година :)

 

Е кво да му стане на маслото в Монтана,като Цецо го задължават да ходи с колело на работа :).

 

Преди 21 часа, ceco_accord написа:
  Скрий съдържанието

Вий тАа тема я взехте на бъзик, ама познавах чиляк, дето запорожецът му зимуваше на трупчета, а напролет караше нас младите (тогава) да го бутаме, за да разбие и качи маслото в маторя. :)

Ако ще цапаме темата - накапал съм и други капки, подредил съм ги в редичка и съм им написал - коя още колко да изкара, но и те не обещават категорично.

Бутането е лесно. Ако нещо стане (и нищо не става от ДВГ-то), Бранко ще помогне да я забутаме до Дунава и направо в него. :)

 

Ти си ми любимия бетатестер. Само да си посмял да ми фърлиш маслото :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема бе, споко! Дори не съм доливал в него, а най-важното е че спря да намалява, освен ако не запълва литража с некой друг флуид. :)

Другата седмица ще си го нагледаш.

С колело ходя, понеже е по-бързо, по-евтино, по-здравословно, по-екологично, по-безметежно за паркиране, по-безвредно за купето от към демиджи от калпазани и т.н. , а и на маторя с това златно масло му е тясно в града - требе си шосенце или аутобан.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JHM, би ли включил малко инфо за условията? Прощавай, ако си бил по-подробен в предните проби, предполагам, че ще е полезно и за пълнотата на поста :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капков тест 10
1.Mobil1 0W30 ESP.
2.Honda accord-K20Z2 2006г.
3.Общ пробег на автомобила-165400км.
4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9000км.
5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40%
6.Средна скорост,около 45км/ч.
7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 17.08.2019г.
8.Мото часове около 200 (може и малко повече)?
9.Изразходвано гориво 800л. пропан бутан и 110л. бензин А-95.
10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л.
11.Доливане 150мл.на 6000км,за да вдигна нивото пак на макс,като и сега си е там. 
12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350.
13.Въздушен "Blue print".
14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин.
15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 
16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 
17.Сушена е 27ч. на стайна температура (просрочих малко ,така се случи)!
18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина.

19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.

9000.thumb.jpg.ea2d6f8f127fbb21cbd4d296bf37ae6c.jpgImage.thumb.jpg.826214471aba1941d69f8e09a8b0b64b.jpg

Доста нашарих темата,ще чакам и вашите..!:)

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се поне да покажеш една проба към края на цикъла на 20-ката. Аз днес смених моето отново с петро 5в20, налях 4л. до максимума след спринцовката при 3.6 по книга, след няколко дена ще направя една проба за база докато е още прясно. :)

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото все още изглежда много добре! Явно и двигателят ти е чист.

От отзивите, които съм чел за Amsoil Signature Series 5w-30, си спомням, че повечето ползватели се оплакват от разход на масло след 6000 км. Тоест маслото започва да губи качества след 6 хил. км. Интересно ми е дали и при теб ще е така.

За сега всичко изглежда много добре. Карай да видим по-нататък... Ключова ще е пробата на 7000 км.

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dandilov Amsoil SS не е ли от доста висок клас? 6000км ми звучат доста малко. Възможно ли е да е измило нагари, което по някакъв механизъм да е вдигнало разхода на масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен едно масло е от висок клас, когато го доказват експлоатацията, лабораторните анализи и съответните отзиви.

Всичко друго е реклама. ;)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Последните постове са преместени в темата за маслата - КЛИК

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еий..,ще го мачкаш здраво тоя шел!:punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Защо го мъчиш още това масло?

Одавна е сгънало TBN-а. Някъде още при 6500 - 7000км.

Ще оцапаш двигателя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама това масло не е ли "Лонг Лайф", от тия дето ги карат по 12-15 000 мили :tooth:. Ми то е едва на половина на ресурса си :dunno:.

 

Сериозно:

Не зная докога ще го експлоатирам. Затрупан съм от работа. Нямам никакво време. От отчаяние даже рейката е спряла да тече :D. Вече трябваше да съм я сменил + смяна на гарнитура на картера.

Обмислям вариант с обновяване на Шела. Имам остатък от 4-ри литровата туба + 1 литър, който бях взел за всеки случай. Общо около 1.7 литра. (грубо). Замислям да източа 2 литра и да долея всичкото чисто масло. После да карам до Декември, да я отворя за почистване (махане на капака на главата) и да сипя 5w-20 Amsoil XL.

Единствено ме спира това, че ще трябва да сменям гарнитура на картера в студовете. А е наложително да я сменя.

Ще видя какво ще реша.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора проба Amsoil SS 5w-30

 

1)     Автомобил – Honda Accord CL9, k24a3 2008г

2)     Масло – Amsoil Signature Series 5w-30;

3)     Маслен филтър – Honda OEM;

4)     Общ пробег на автомобила - 227 200 км;

5)     Пробег на маслото в момента на вземане на пробата ~ 7000 км;

6)     Цикъл (магистрала/извънградско/градско %) – 24/56/20; Цикъл 6000-7000 20/65/15;

7)     Средна скорост - 47 км/ч; Средна скорост 6000-7000 - 56км/ч;

😎     Сезон на експлоатация – Април - Август 2019;

9)     Моточасове – 147; Моточасове 6000-7000 ~ 18;

10)    Изразходвано гориво - 580л. Лукойл 95;

11)    Kтм = (580/ 4.5) = 128.8;

12)    Пробата е взета от напълно загрял двигател - 30 минути извъградско, 11-12 минути след гасене и се е сушила 20 часа на стайна температура с климатик;

13)    Обем на налятото чисто масло при смяната - 4.5л;

14)    Доливане на масло – не е правено. Разход на масло има 50-75мл в периода 6000-7000км.

15)    Предишно масло - две смени с Ravenol 5w-20 SFE имах разход до 300мл който започваше след 4000 км, преди това 10w-40 на 20к в Швейцария две смени, преди него 5w-30 пак на 20к или година;

16)    Други – въздушен филтър KN панел не съм го чистил >20хил. км, всичко друго по колата е налично и работи;

17)    Капката е скенирана с копирна машина HP на 600dpi; 

18)    Режим на експлоатация - през седмицата 4-6км градско и 10-16км извънградско в посока, извънградско и магистрали почти винаги с 3-4 човека в колата и климатик. Имам и км по черни пътища покрай водоеми и горички, общо взето от всичко има.

 

6000 км

1532547645_scan19082019.thumb.png.bd0661d564a55e6d4d0a14c843104cb8.png563818071_scan19082019p.thumb.png.812f880884cedd1ce29dcf0807e531f3.png

7000 км

1911482610_scan02092019s.thumb.jpg.226667a92a55c6adccbb36e03d7ed370.jpg174977237_scan02092019.thumb.jpg.ce2553f553c88f5f59878b582f05b958.jpg

Редактирано от isullivan
  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен резултат за 7000км.,много "стабилен"този амсойл...!:thumbs1:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и лекият режим помага, 2 студени старта на ден, много малко преходи под 10км, без тежки задръствания и продължителна работа на място.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че снимките са малко преекспонирани. Липсват полутонове. Бялото е много бяло навсякъде. От там и много добрия вид на капката след обработка с цветовия редактор.

Ако вкараме малко полутонове в основното изобрежение, се получава следното:

830710329_K24A3-7000km.thumb.jpg.6869047524ebf1963cc0b21f8857faee.jpg1830560514_Pila_K24A3-7000km.thumb.jpg.0e24457f0b62775b99f64df115e2f744.jpg

 

В този вид изглежда, че е настъпило началото на разпада на ядрото. Т.е. началото на загубата на диспергиращи свойства.

Ако така основното изображение се доближава повече до истинската проба като визия, цветове и т.н., значи това е истината.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах да са същите настройките като предния път 600dpi, high quality, като разликата е че сега запазих като jpeg вместо pdf. Мога да правя и други настройки като brightness и contrast, но не съм пипал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Нямам възможност за настройка на драйверите, машината е вързана на сървър и нямам админ. права за него.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново.

За последният почти месец врътнахме към 1240 километра, та ето нова капчица. Предишните са на стр.7 - пост № 270 / стр.11 - пост № 404 и стр.14 - пост № 531. Може би ако се подредят заедно ще е по-видима промяната?

 

1 Автомобил - Honda Accord 7, фейслифт, комби, К24А3, автоматик

2 Масло – Mazda 5W20 – 4л + 0.3л друго,  от същия вискозитет.

3 Маслен филтър - нещо синьо made in Austria (от Бранко).

4 Общ пробег на автомобила – 171060км.

5 Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7040км.

6 Градско – 2240км (около 77 м/ч) / извънградско -4800км (около 58 м/ч).

7 Средна скорост – градско 30км/ч / извънградско 86км/ч.

8 Сезон на експлоатация –  14.08.2018 – 09.09 2019г.

9 Мото часове – около 135 м/ч.

10 Използвано гориво А-95, приблизително 300л. градско и 380л. извънградско.

11 Пробата е взета от напълно загрял двигател, след 3 км градско (5 мин след гасене) и се е сушила 25 часа на стайна температура.

12 Обем на налятото чисто масло при смяната – 4.3 л.

13 Без доливане на масло. Ниво по щеката 1/3 над минимума. Няма миризма на бензин.

14 Предишни масла - 2 пъти Honda 5W20 „синтетик бленд” с пробег по около 5000км. При смяната не е изсмукван остатъкът от картера, но бе оставено да се изкапе около 30 мин.

15 Експлоатацията и стилът ми на шофиране са си същите.

 

Надявам се да е в относително добро здраве, понеже му предстоят още няколко извънградски в рамките на месец и може да стигне 8500км и 150м/ч.
 

КАПКОВ ТЕСТ 09.09.jpgpila.thumb.jpg.9d56550b78eb0c4d2659997f53dcfd73.jpg

 

EDIT: пила (emod).

 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще удържи, но се задъхва :D. Виж как оранжевата част (тежките замърсявания) се разпространява в зелената зона (зоната на дифузия).

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско. Вероятно ще познаеш че ще го сменям заедно със зимните гуми. Като го разходя в предвиденото време / км, ще има нова капка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.09.2019 г. at 11:21, emod написа:

Ще удържи, но се задъхва :D. Виж как оранжевата част (тежките замърсявания) се разпространява в зелената зона (зоната на дифузия).

Защо не образува ядро това маздовото на Цецо?Мисля,че и при ECS-а на равенол по назад, в тестове на колега, имаше такава липса на ядро.

Не съм имал до сега капки без ядро,бензина ли е причината или нещо друго?:confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няма(м) точен и еднозначен отговор на въпроса ти :dunno:. Писал съм и преди - само догадки.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз очаквах класическо развитие, но за сега е просто леко потъмняло за тая 1+ година и 7000 км? Да каже човека със "жокерите". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чист двигател?

Аз чакам 20-30мин преди да взимам капка... възможно ли е да има отражение?

И се чуда КАК носите листа хартия от колата до мястото където съхне

Редовно ако има вятър ми повдига листчетата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави листчето в колата на равно място, за час - два, докато попие капката, пък после си го носи да съхне. 😉

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, Restless написа:

 

И се чуда КАК носите листа хартия от колата до мястото където съхне

Редовно ако има вятър ми повдига листчетата ...

Аз ползвам буркан върху, който опъвам листа и го фиксирам с ластик, и след това го оставям да си съхне така 24ч.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи за 30лв кво да е масло и го смени, що мъчиш добичето ...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, emod написа:

Продължавам напред.

:shock: :help:

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В капките на 10хкм и тази сега, аз не виждам голяма разлика. Според мен ще изкара до късна есен. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...