Jump to content

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Добре, направете първа проба да е на 500 км - това е 1/10 от пробега, ако приемем, че е 5000 км, ако е 8000 или 10К км, съответно е 1/16 или 1/20.

Втора проба на 1500 км, трета на 3000 км и четвърта на 5000 км и т.н. - примерно говоря.

За 500 или 1000 км пробег маслото не променя качествата си драстично, особено първите 2000-3000 км.

 

И това правило да важи за всички. После някой, ако иска да сравнява различни масла (въпреки че може да са карани в различни двигатели и различно натоварване) поне пробега им ще бъде еднакъв.

А ако са карани в един и същи двигател от един и същи човек, сравнението ще е още по-акуратно.

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво общо има моя двигател с твоя, макар и на един и същи пробег на маслото...:confused:?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, всеки да си пави проби, когато реши, но това усложнява сравнението м/у различните масла и дори сравненито на едно и също масло карано от разлчини хора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не мисля, че го усложнява особено. Като гледаш поредицата от проби на живота на едно масло гледаш за тенденцията и какво се случва горе долу в какви километри. Ако са по-малко пробите, имаш по-малко информация. Не вярвам синхронизираните проби да бъдат особено по-полезни, дори изключвайки факта, че не всеки има възможност да взима пробли по всяко време, по което поиска.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвам поредната проба на масло HFS 5w40

Пробег към момента на вземане на пробата 5560км. 

Условията и стила на шофиране са същите, предимно дълго, със средна скорост около 80км/ч.

Няма разход на масло, стои си на максимума. 

Пробата е взета от напълно загрял двигател(малко се разля) и е сушена 24ч. на стайна температура, снимката е правена на естествена светлина.

WP_20190323_17_08_31_Pro (2).jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Историята до 5560 км:

qw1_final.thumb.png.30053a853c58dc4e3ab8886c339c4677.png

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен може да се заключи, че маслото е стабилно и се държи добре при предимно извънградски режим, така като ги гледам пробите една до друга ми се струва, че спокойно ще издържи 10 000км, но надали ще го изчакам до толкова. Следващото масло, което ще налея ще бъде амсойл сигнатуре 5в20, така че ще ми е интересно как ще се представи, спрямо това.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, HFS-а би могъл да изкара 10 000 км при тази средна скорост и наближаващото лято :).

За Амсойла не мога да предположа как ще се развият събитията. Това ще ти е първо използване на Амсойл и не е ясно какво и колко ще успее да отмие от натрупаната в двигателя мърсотия (ако разбира се има такава, която подлежи на отмиване). Обикновено втората смяна с Амсойл е по-меродавна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглеждайки пробата от 09.09.2018 при 4500 км и 90ч., според мен Shell-а запазва мотора по-чист в сравнение с Mobil 1 ESP Formula 5W-30.

От друга страна - наличие на вода=наличие на гориво (бензин) в маслото. Което пък предполага по-голямо разреждане на маслото. За това си мисля, че 5W-30 е по-добрия вискозитет при твоята употреба.

Би било интересно как ще се представи Shell Helix Ultra 5W-30 ECT C3 при твоята употреба.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Shell-ът удържа зоната на дифузия по-чиста, при това през зимата и то в кофти режим.

 

Off Topic

 

Off-topic:

Shell Helix Ultra 5W-30 ECT C3 ми бе в полезрението за лятото. Заглеждах се и в AMSOIL XL 10W-30.

В крайна сметка (и след доста издирване) обаче реших да пробвам чиста С2-ка, а именно Yacco Lube P 5w-30.

HTHS_lube_p_5w30.thumb.png.1a44bcdc37a080cd35badc62141124d8.png

Yacco Lube P 5w-30 има и чудесен A_Harman индекс => Shear resistance = 0,9835, т.е. би следвало да има много малко подобрители на вискозитета (теоретично). Ето малко масла и данни:

Untitled.thumb.png.91035ff3e3b55a1fdb5d17cf329fa221.png

Ще видим как ще се представи Yacco-to.

Иначе, за зимата съм решил да пробвам 5w-20, но експериментът и изборът на масло са в процес на обмисляне 😎.

Край на Offa-а.

 

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капков тест 3
1.Mobil1 0W30 ESP.
2.Honda accord-K20Z2 2006г.
3.Общ пробег на автомобила-157520км.
4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1120км.
5.Цикъл(извънградско/градско) 50/50%
6.Средна скорост,около 45км/ч.
7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 31.03.2019г.
8.Мото часове около 30.
9.Изразходвано гориво 95л. пропан бутан и 15л. бензин А-95.
10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л.
11.Доливане няма
12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350.
13.Въздушен "Blue print".
14.Режим на използване,тежък с къси преходи,извънградско няколко пъти до 4500.
15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 
16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 
17.Сушена е 24ч. на стайна температура.
18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина.

19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.

 

2136229137_mobil0w301100.thumb.jpg.a66a41bfe98684c48c02d9fa503cb0bb.jpgImage.thumb.jpg.8b5dbfa81339d00e680ab0eebced0c69.jpg

 

история:

150км    620км    1100

1167875487_Image2.thumb.jpg.f554cf276afe6503366fe6b4c6560c71.jpg.1207a22686fc3d6c59ecd6ca12acc646.jpg.3d6ad96e553002dac45c1ced996994b2.jpg1099802182_pilamobil10w30esp620km.thumb.jpg.ce7fbfdae53885c2d6be9f0374376850.jpg.68f8bdb463b634f044de7af8ebe4ed38.jpgImage.thumb.jpg.8b5dbfa81339d00e680ab0eebced0c69.jpg

Много съм доволен,като работа на двигателя(най вероятно ще е заради по високите вече температури),като имам около 4-500мл. на 100 повишен разход на гориво в сравнение с прединото 0W20 AFE.

 

 

    

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, JHM написа:

като имам около 4-500мл. на 100 повишен разход на гориво в сравнение с прединото 0W20 AFE.

Хммм. Това е сериозно повишение. Дали е само от маслото...? :huh:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от това, което виждам, е около 4–5% повишение на разхода ти (поне средния от ок 8.5л газ + 1.3л бензин на 100км). А ако вярваме на Мобил, може да се очаква м/у 0.2% и 2.3% подобрение при използване на 0W-20 AFE в сравнение с „по-високи вискозитети“, най-вероятно визирайки 5W-40 или 10W-40. Звучи ми като да има и други фактори замесени.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Други фактори за тези 1000км, са може би няколкото заигравания с оборотомера над 4000об.

По принцип от предишно проследяване на разхода в https://www.carspending.com/bg/vehicle/6380-honda-accord-cl7-k20z2 средният ми разход за 20к.км е 8.7газ и 1.42 бензин.

Определено има значение и 20-ката на мобил,но това което усещам,е че 0W30 ESP "уплътнява" една идея повече при ускорение.:thumbs1:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Изгоряло" ли е това масло..?:confused:

Пробег 8700км,и 1 год. Маслото е ato24 10W40 от общите поръчки.

Автомобила е опел астра г 99г. 1.6 16V 101кс.,с две думи "полицейска масларка".Разхода на масло за изминатите км. е 3л.,колкото е налято първоначално :tooth:.

1.thumb.jpg.e605738179ea91ee5cb4992eac9c0484.jpg

Image.thumb.jpg.8f2040466bac0df88b5f2e3dadb993de.jpg

Дали пък да не опитам нещо с 5W..,какво е вашето мнение?

Petro-Canada 5W30 би трябвало да потдържа GM спецификация или се лъжа..?

 

Маслото е сменено преди два дни със същото

Ато 24 10W40 от тук.

Благодаря!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежките замърсявания от ядрото са навлезли в зоната на дифузия и наполовина (че и повече, като се гледа зеления остатък) са я превзели. Има доста окрупнени замърсявания. Маслото си е било за смяна - от гледна точка на поетите замърсявания.

И всичко това при 3 л. доливка! Двигателят определено не е в добро състояние.

Petro-Canada SS 5w-30 покрива GM dexos 1 Gеn 2. Какъв ще бъде резултатът обаче ми е трудно да предвидя. Ако се следва някаква логика - намаляването на вискозитета (40 > 30) в случая следва да вдигне разхода още повече, но кой знае...има твърде много неизвестни. Трябва да пробваш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за компетентната оценка колега"emod"!

По принцип не ме е страх от проби и бих направил проба с петрото или някоя по бюджетна "европейска" формула на амсойл (тук бих искал препоръка).

Опелчето си гори маслото отдавна.Ползва го жената от 98х.км.,сега е на 168х.км.,като  изключително градски автомобил,с къси преходи.Има едно ходене до южната ни съседка през годината.

Като цяло доста икономичен и евтин за потдръжка автомобил,като имам и "оферта" за ремонт на двиг. за спиране на харча на масло ,със смяна на сегменти и тн.,за 250лв.

Това са 50л.масло,от това което ползвам и много не вярвам на крайния разултат след ремонта.

Преди е карана със същият вискозитет,но опелско GM.

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
Преди 1 час, JHM написа:

или някоя по бюджетна "европейска" формула на амсойл (тук бих искал препоръка)

 

Не съм сигурен, че си заслужава да хвърляш пари за Амсойл (и то европейска версия) при този разход.

Не зная какво масло се препоръчва за мотора ти, но може да погледнеш  Amsoil XL серията и по-специално 10w-30 (заради ниския Noack), макар че се счита, че то покрива стария GM 6094M и 4718M (заменени от GM dexos 1).

amsoil.thumb.png.12179a3c46408ee1986ea5a382913e0c.png

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

А защо не опелското GM? По-евтино е от петро-то. Има го в ато24.


 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Да 5W30 го има,но именно до сега е карано с такова (освен с ато24 последния път) но 10W40.Като гледам през капачката за наливане има какво да се мие,доста отлагания има.За това търся нещо за промиване.

Може да направя няколко къси интервала на смяна.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Поправете ме, ако греша, но за евтина промивка не е ли по-добър избор Равенол ФО 5в-30? Тъй като има по-висок тбн от петрото.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капков тест 4
1.Mobil1 0W30 ESP.
2.Honda accord-K20Z2 2006г.
3.Общ пробег на автомобила-158500км.
4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 2100км.
5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40%
6.Средна скорост,около 45км/ч.
7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 26.04.2019г.
8.Мото часове около 40.
9.Изразходвано гориво 180л. пропан бутан и 25л. бензин А-95.
10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л.
11.Доливане няма
12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350.
13.Въздушен "Blue print".
14.Режим на използване,тежък с къси преходи,извънградско няколко пъти до 4500.
15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 
16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 
17.Сушена е 24ч. на стайна температура.
18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина.

19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.

1.thumb.jpg.fc984903b1fbd74176a11ddbef8b9307.jpgImage.thumb.jpg.7f12960ffc6da00430508c562382d442.jpg

Забележка,хартията е друга и е по тънка!Ако е нужно ще повторя теста с по дебелата офисна хартия,такава от предните тестове.

Развитие:

150км  620км  1100    2100

1167875487_Image2.thumb.jpg.f554cf276afe6503366fe6b4c6560c71.jpg.1207a22686fc3d6c59ecd6ca12acc646.jpg.3d6ad96e553002dac45c1ced996994b2.jpg.fb06b5cf199d24aa21281c42f302e8c4.jpg1099802182_pilamobil10w30esp620km.thumb.jpg.ce7fbfdae53885c2d6be9f0374376850.jpg.68f8bdb463b634f044de7af8ebe4ed38.jpg.6b8f0469558c2b319132dc950f8f8d3b.jpgImage.thumb.jpg.8b5dbfa81339d00e680ab0eebced0c69.jpg.9dedc0d2da1ec88057bb856a90f9fba6.jpgImage.thumb.jpg.7f12960ffc6da00430508c562382d442.jpg

 

Редактирано от JHM
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се наложи да повториш теста. Така ще се разбере дали "рязката" промяна на състоянието на маслото - многото леки замърсявания в зоната на дифузия (зелената зона) за последните 1000 км се дължи на скок в замърсяване на маслото или на по-тънката хартия, която позволява по-лесното разливане/разтичане маслото по нея, особено на леките му фракции. За момента залагам на различната хартия.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се включа - ние с теб @JHM вървим в еднакъв ритъм :).

1)      Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.;

2)      Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30;

3)      Маслен филтър – Amsoil (EA15K20);

4)      Общ пробег на автомобила - около 423 680 км;

5)      Пробег на маслото в момента на вземане на пробата -  4000 км;

6)      Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3;

7)      Средна скорост - около 40.5 км/ч;

😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 26.04.2019;

9)      Моточасове – около 100;

10)  Изразходвано гориво - около 300 л. Лукойл 95 - в резултат на моя грешка в предишните тестове значително съм занижил количеството изразходвано гориво (с около 100 л.) ;

11)   Kтм = (300 / 3.3) = 91;

12)  Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура;

13)  Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.;

14)  Доливане на масло – не е правено;

15)  Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор;

16)  Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi.

17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда.

 

Scan_20190427_133636.thumb.jpg.e0ebf7c457757389d465e0863d886ce0.jpgScan_20190427_133636_pila.thumb.jpg.ca109f6bfb7409b9504a0ade50d5a0c6.jpg

 

История 0-4000 км (офисна хартия):

0-4000km.thumb.jpg.13b367df5556a27739f5145dcb326974.jpg

Отново се вижда повечко вода, но явно така ще се развиват нещата, предвид факта, че през по-голямата част от времето на работа на мотора маслото не е в работна температура - достигам 83-86 С в края на пътуването (последните 10-ина минути); шофирам спокойно, без да бързам, и това също се отразява. Надявам се затоплянето на времето да помогне малко за подобряване на ситуацията.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.04.2019 г. at 19:53, emod написа:

Ще се наложи да повториш теста. Така ще се разбере дали "рязката" промяна на състоянието на маслото - многото леки замърсявания в зоната на дифузия (зелената зона) за последните 1000 км се дължи на скок в замърсяване на маслото или на по-тънката хартия, която позволява по-лесното разливане/разтичане маслото по нея, особено на леките му фракции. За момента залагам на различната хартия.

Ето и новата капка с по дебелата офисна хартия:

3.thumb.jpg.023794a4aa91e1ba33b30680ece4a197.jpg4.thumb.jpg.5b9b34f8b252da9dda59a234ec1a3b69.jpg

Мисля че има разлика,но също че ще повтори предшественика си AFE-то!:)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, това е друго нещо. Разликата е съществена. Стареенето сега изглежда в логична последователност.

Предвид летния сезон на експлоатация, предполагам, че 0w30 ESP-то ще се представи по-добре от 0w20 AFE.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Малко развитие, с нови капки. Предишните са от 7-ма страница, пост № 270.

Маслото вече е на 5200км и е в мотора от 8.5 месеца. Извънградските преходи са общо 3730км (45 мото часа), а градските са общо 1470км (50 м/ч). Колата е на 169224км (при вземане на извънградската проба). Тя е след 3 часа непрекъснато движение (260км). Другата капка е взета след 13 часа (нощуване) и е градски преход 2,6км (около 6-7мин). И 2-те са от топъл мотор, престояли по денонощие и са снимани като предните.

Стилът ми на шофиране не се е променил, но от маслото за новите 2100км (4 месеца) липсват около 150 - 200 млл (според щеката). Беше по средата - сега е на 1/4 над минимума. Интересно ми е къде отива тая маздова 0х20 синтетика? Предишншти хондови минералки 5х20 си стояха по средата на щеката докато се излеят. Кюнците са сухи на барут. Дали да карам това масло докато стигне минимума, или вече е "пътник"?

Ще съм благодарен на анализаторите за впечатления.

IMG_3414.JPG

IMG_3415.JPG

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Интересно ми е къде отива тая маздова 0х20 синтетика?

Само за статистиката - маслото 0W20 ли е, или 5W20? Щото на 7-ма страница си писал 5W20...

Ето и обработката на капките:

Izvangrad.thumb.jpg.13edd84c1c8c147fbe121691d8a6d7e9.jpg

Gradsko.thumb.jpg.3d9042b27235433b38748cb6acd5aa4e.jpg

С оглед на това, че капките са снимани, а не сканирани, балансът на бялото не е добър, а оттам и обработката може да даде грешни резултати.

Ако приемем, че резултатите са верни, според мен е време да помислиш за смяна. Но ако са грешни...

Едно е сигурно. Щом двигателят не е харчил другите масла, а това го харчи, значи не е "неговото масло"! ;)

Ако имаш остатък за доливане - долей до норма и поръчай новото масло.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам въпрос към @ceco_accord - на каква температура са сушени капките? Питам, защото ми изглеждат все още "мокри", т.е. все едно не са сушени на стайна температура (20-22 С). Визията напомня на предишната капка (от 7 стр.), която бе сушена на 10 С.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите. Моя грешка - маслото е 5х20.

Температурата не съм мерил, но със сигурност не е 10градуса, а около 20. До сутринта листът оставих в багажника, понеже предположих че в гаража ще е по-хладно. После капнах "градската" и изкара деня в офиса, а нейната нощ вкъщи. Снимките са правени поотделно, тоест и двете са след денонощие на всяка от пробите, а не заедно след денонощието на "градската".

Иначе и аз забелязах че няма обводнен ореол, но го отдавам на дългият извънградски преход преди капката от 29.04.

За доливане имам 0.7 л. от хондовото "синтетик бленд" 5х20, което моторът не пипна и стои от миналата година. Не знам дали е удачно да го кръщавам с маздовата пълна синтетика. Иначе и двете са с вискозитет 5х20.

Знам си аз - колкото по-просто е едно масло - толкова е по-добро. Балансът е трудна работа. Едно е да балансираш 2 халби бира на подноса и съвсем друго дузина коктейлни чаши. :)

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега листът с 2-те капки е вкъщи и утре мога да потърся скенер. Ако вече са престояли, ще направя нова "градска" проба и ще я държа в стаята. Интересува ме - има ли още хляб в това масло, или да го изхвърлям?

Off Topic

 

Препоръчайте нещо "простичко" 5х20 от немският сайт на Чавдо, което да е аналог на хондовото 5х20, с което мотора бе доволен от 5000 км съжителство?

IMG_0510.JPG

 

 

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-прецизен анализ на състоянието на маслото - загрят до раб. температура мотор (масло поне на 80 С); 24-часа сушене на 20-22 С; сканиране, което отразява вярно цвета на капката (вж. първата страница на темата -> ВНИМАНИЕ - относно скенирането!).

Off Topic

Алтернатива на хондовското 5w-20 от Ato24 към момента са Petro-Canada Supreme Synthetic 5w-20 и Amsoil XL 5w-20. За мен на тези два производителя може да се разчита, доказано и от VOAнализите. Вярно, за Amosil-a плащаш малко повече, само заради марката. И да, маслата са доминантно базирани на III гр., хубав хидрокерк :).

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Благодаря.

Утре няма да е за колело, та ще разходя комбито из града и ще капна нова проба. Ще се придържам стриктно към описанията и като изсъхне, ще намеря скенер, за да видим "ще яде ли още Асан от тая баница" или ще ходи в кофата. :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

На 1.05.2019 г. at 17:08, ceco_accord написа:

Сега листът с 2-те капки е вкъщи и утре мога да потърся скенер. Ако вече са престояли, ще направя нова "градска" проба и ще я държа в стаята. Интересува ме - има ли още хляб в това масло, или да го изхвърлям? Препоръчайте нещо "простичко" 5х20 от немският сайт на Чавдо, което да е аналог на хондовото 5х20, с което мотора бе доволен от 5000 км съжителство?

IMG_0510.JPG

 

Колега пробвай нещо от продуктовата гама на YACCO

Момчетата които се занимават с марката досега каквото са ми дали  и казали се е препокрило на 100%. Изключително акуратни са.

Според мен ще останеш доволен.

Не е реклама,просто мнение! :thumbs1:

 

 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло ще се намери. Фена ми е пращал вече - за 1 познат.

Да видим първо от сегашното става ли нещо.

Не претендирам че моето К24А3 е образец за добро състояние, но сегашната синтетика е първата която чезне преди изтичането на ресурса и.

Капнал съм ново петно, след дузина градски километри и чакам утрешния ден.

IMG_3423.JPG

IMG_3425.JPG

IMG_3426.JPG

IMG_3436.JPG

IMG_3420.JPG

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Моят ауспух е същият,но съм с R-серията а тя не мачка така маслото както К-серията.При мен на 10 000 км беше доста по чисто (визирам третата снимка).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Ами не знам, но R-серията двигатели, в руския форум, ги наричат "убийци на масла"...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрутро!

Блюдото е сготвено по правилната рецепта. Между капването и сканирането (на 600) са минали 23.5 часа на стайна температура. Капката (по средата) е след 12км градско, а крайните са от предният пост по темата (просто за сравнение). Надявам се този опит да е коректен и да си каже каквото трябва.

KAPKI.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...