Jump to content
l14ezar@abv.bg

Смених съединител и се чува странен звук

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Добър вечер колеги. Днес си взех колата от майстора. Става на въпрос за смяна на съединител пълен комплект на хонда сивик 6та с код на мотора d14z2. След като се разплатих с майстора отидох да мина преглед и почна да се чува странен шум като свирене..та като натисна педала на съединителя спира да се чува, като го пуна пак се чува свиренето. Някой може ли да каже от какво е ? Благодаря предварително!

Редактирано от l14ezar@abv.bg
Правописна грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аксиален лагер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекта е феродов диск притискатела и лагера..и майстора ми каза че шума е от кутията а преди да го сменя го нямаше тоя шум...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А самият шум се чува от горната страна 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да аз го купувах със него. Марката е на лук.

Редактирано от l14ezar@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налял е същото масло.показа ми стария комплект. И излезе че лагера е малко по широк и опира във маховика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
16 minutes ago, Japanese fever said:

Не е лошо да си купиш две шишета оригинлано масло за трансмисията (Honda MTF) и да му ги дадеш да ти ги налее при смяната на лагера. 

 

25495_39803.jpg

 

 

Вече близо година съм с такова масло на кутията и съм много доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от къде мога да  си купя. От варна съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html

Чрез общите поръчки на масла от форума.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера на първичния вал на кутията -новия диск натиска повече и лагера се обажда че е за смяна .На по-горни предавки и след загряване изчезва шума нали ,на бас че е лагера-ите на скоростната кутия .Той майстора не е ли чул търкалящия звук на износените лагери макар и лек -отивай за ревизия на кутията докато не си я скапал .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека ако не е чувал как свири/бучи/ромоли  лагер на скоростната кутия ,може и да не може да го познае.Новия съединител натиска повече и затова се е обадил лагера сега .Отначало вие като москвич ,после почва да стърже като струг ,накрая ромоли като строшен лагер .

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То външно на никой лагер не му личи че е паднала циментацията -само при развъртане ръчно се усеща .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно маншонче на скоростната кутия където е долната помпа , като натисна това маншонче присвирването спира...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора каза че било от лагера на първичния вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Japanese fever написа:
На 10.05.2018 г. at 20:37, l14ezar@abv.bg написа:

 

И излезе че лагера е малко по широк и опира във маховика.

 

 

^ А това какво е?

Това са някакви свободни съчинения по фантазия .:yes:

Лагера няма как да опира в маховика защото между него и маховика има феродов и притискателен диск, за да опре трябва да премине през тях .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...