Jump to content
jimi

Висок разход d16y3

Recommended Posts

Проблема е следния - от около месец колата рязко вдигна двойно разхода на газ. Газовото е на 12 000км (ново Фобос ГИ) монтирано и настроено от компетентен човек. След монтажа колата беше ок. Гореше между 7 - 9 л. Газ и вървеше както на бензин. (Хонда Сивик англичанка) от месец насам колата гори х2. От рода на 12-15 на 100 и най интересното е че градско гори по малко от колкото извън града. Говоря за нормално каране до 3000 оборота. След няколко опита при газаджиятата да открием проблема няма резултат. Колата върви идеално няма прекъсване и престъпване но гори двойно. Смених въздушен филтър, газови, филтри, кабели,свещи и регулирах клапани и никакъв ефект. 

Въпроса ми е има ли някой с подобен проблем и мога ли да се съмнявам в Ланда сондата ?

Сменях скоро акумулатора , възможно ли е да са избягали настройките ? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не могат да избягат настройките,макар че при Фобос винаги е под въпрос.

Проверете колата за течове на угасен и запален двигател. Ламда сондата се проверява много лесно ,чрез цвета на свещите,ако двигателят не гори и масло.

От опита ми предполагам ,че става въпрос за некадърен монтаж и прекъснат/охлузен/притиснат маркуч,от който изтича газ при определени условия-примерно ускоряване. Д16 не може да гори 15/100 ,освен ако термостата не е изхвърлен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен с помощта на Маркони! Бях със ланда сонда от д14 обд2 (преди време бях пробвал дали ще стане понеже е с 4 кабела и така си я оставих, въпреки че тогава не повлия на разхода) върнах тази от д16 и отидох на газаджиятата да види картата на сместа и излезе, че се е самообогатила сама, може би адаптацията нещо се е сбъркала при смяната на акумолатора. 

Коригира картата отидох пробвах колата и за 80км изяде 5л. Газ със 3000 оборота. 

Мисля да обедня още сместа с дросел на 62 и тръбен изпускател 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Врели некипели , и къде и как ще го намериш тоя дросел . И каква по точно е разликата в сондите . И как се отрази смяната на сондите ?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese fever , с цел да вдигне 10 коня, така и така си ги имам частите .... защо да не ги сложа?!

Фена - аз вече съм го намерил. На вид сондата на д14 (фейслифт 6та ген.) е по малък диаметър, за друга разлика не съм на ясно. Не съм сигурен дали е от сондите може и да не е , казах просто какво направих и явно има ефект. Ако има проблем колата със разхода а работи нормално, сонда ти идва първо... (поне според мен) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, Japanese fever написа:

И после колко ще ти стане сместа като стойност? А сега колко е? Някой ще ти мапва ли компа?

Питам, щот да не стане за 10 коня да си търсиш нов двигател. 

 

Не случайно като се объркат нещо настройките ECU-то автоматично обогатява сместа, както е станало в твоя случай. Замисли се защо е така!

Преди време имах Мини-ме беше настроено, и след това му сложих тези части и нямаше проблем. Пък и не съм чул някой , който е сложил тръбен изпускател и дросел да е счупил нещо, щото не го е настроил, но аз може да съм първи не се знае попринцип :):D 

При мене се е случило обогатяване на газовото, от самосебе си може би заради смяната на акумулатора (или аз така си мисля). 

днес карах пак на дълго по магистралата Бургас-Сливен-Бургас - 200км  и сложих 15л газ със 120 скорост малко над 3000оборота. Идва около 7.5 на 100. Мисля, че разхода се оправи . Доволен съм! Форума ми помогна с тази тема и колегата Маркони.

Че трябва нов чип - трябва. Ама няма да е фатално и без чип, все пак няма да й слагам турбо.
А относно леките ъпгрейди, като колектор , генерация, дросел и интейк , е мерено няколко кратно на дино и излиза , че от тези неща 20коня се качват, просто аз няма да правя генерация да ми бръмчи, колата си е цивилна работна и не ми трябва бегачка просто ей така леко да живне.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате кое е мерено и на кои мотор идват тея 20 коня че не ми е ясно .  И най вече на кой сток мотор де серия ще качиш 20 коня само с периферия . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как бе,изхвърляш климатика и си 20 коня напред :worthy:

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Markony написа:

Как бе,изхвърляш климатика и си 20 коня напред :worthy:

Идея е. Но коне от малък мотор еле атмосверка се вадят трудно, за това ми е чудно от къде ще дойдат еле пак с дросел на 62мм който за мотор без много модификации даже ще е отрицателен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...