Jump to content
Redman

Honda Civic 6 sedan D15Z8

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

мераклисъл съм се  на една японска госопжица. Варианта седан  с 1.5 VTEC-E обаче не е много често срещано явление.

Спрях се на конкретен автомобил. Окачването му е доста стегнато. Работи добре. Има външни забележки и малко ръждичка по задните калници, но не е болка за умиране. Има обикновена газова уредба, което малко ме притеснява и мисля да я махна. Повече обаче ме притеснява теч от картера. Собственика твърди че е въпрос на гарнитура, но ако дадете някое и друго мнение, от какво би могло да бъде, няма да се разсърдя:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност е D15Z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не са толкова редки, аз карам същата, така че това да не те притеснява. Бяха кът преди години, вече гледам доста японски седанчета се навъртат. Относно теча, не мога да ти помогна, нека колегите кажат. Гледай да не пуши и да не гори много масло

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждите повече трябва да те притесняват от теча по картера. Той може да е и от семарингите от към шайбата и от към ск. кутия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото я огледах ръжди от долу няма или поне не се виждат. Не забелязах да пуши. Маслото е за смяна. Собственика каза че не гори много масло, но така или иначе няма как да разбера докато  не сменя маслото и не я по карам известно време.  Двигателя е сух. От страни течове не се виждат. Това на първо четене с поглед от капака и отдолу без да я вдигам на крик или от канал. На пръчката маслото е светло. 

73D420EF-8DBA-4CF0-B325-ED50A63D44F3.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди 2 години гледах една такава в с.Труд (Пловдивско) и имаше карета за смяна, като цяло външният вид ме отказа, тази много прилича на нея, разбира се 2 години са много време и може да са я позакърпили ако е същата. 

 

Тази прилича на фейслифтова, ако е така не е същата. Хондата, която гледах беше от '95г., даже не знаех, че тогава са се произвеждали 6 генерация, мислех че почват '96

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тази е  2000 година. Окачването не тропа. Вози доста стегнато. Няма шумове и вибрации при високи обороти. Набира добре. В ас пуха не съм бъркал , антифриза не съм го гледал , но колата беше загряла. Човека дойд с нея . На бензин  държеше постоянна температура и обороти

Редактирано от Redman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо те притеснява газовата че ще я махаш

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами не ми се вижда добре обикновена газова на инжекционен двигател. Всъщност не работи добре на газ. Гасне и трудно пали. Верочтно и гърми.

Редактирано от Redman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-икономичният двигател от серията, така че може да минеш и без газ. Моята лятото харчи 5 извън града и 8 градско в София, зимата стига 10.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще да е. Ще се хвърлям в джаза с хондето. Ако има нещо да се прави, ще го правиме. предполагам че няма кой знае какви фрапантни ремонти да има, съдейки по ЦР-Вто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, teodor_tsonev написа:

Това е най-икономичният двигател от серията, така че може да минеш и без газ. Моята лятото харчи 5 извън града и 8 градско в София, зимата стига 10.

Това при какви скорости на дълго и в час пик ли градско?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

100-130 на дълго, за градското, различно всеки път, гледам да заобикалям задръстванията, но в 7:00 излизам за работа и в 16:15 тръгвам. Може да се каже, че не е час пик

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са проблемите да се мине на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Japanese fever , много подвеждащо.

Проблемите не идват от горивото, а от монтажа.

Авторът спокойно може да игнорира напълно горното мнение и всички твърдения в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, goldbyrk написа:

Какви са проблемите да се мине на газ?

Авторът на темата сподели, че колата не работи добре на газ и газовата е била обикновена, не е инжекцион. Аз на негово място също бих я махнал. Ако питаш по принцип какви са проблемите да се мине на газ, ами няма такива, просто ползите ако караш толкова икономичен (но и муден) двигател като D15Z6 са малко спорни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50000км на газ със обикновена газова .и никакви проблеми всичко зависи както каза колегата по горе от маистора които я е монтирал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Japanese fever написа:

 

Точно това си мислех и аз - не съсипвай хубавата кола с газ. Повечето колеги тук имат проблеми, защото карат на газ. Сивика (и всяка друга Хонда) нямат никакви пробелми с двигателя, ако се карат само на бензин.

Карам ЦРВ рд1 128 кончета на газ(газов инжекцион с омаслител на клапаните) без никакъв проблем, вече 5 година. Предида взема хондата, купих кола, инжекцион с обикновена газова и проблемите не спряха докато не смених уредбата. Преди да прибегна до стъпката с подмяната, смених изпарител, плочка и двама-трима кадърни майстори. Работеше добре, безспорно, но гърмеше от време на време. Въпреки "кихалката" смених филтърната кутия.

 

На мнение съм, че както се казва козата си сака пръч. щом е инжекцион и искам да е на газ, уредбата също да е инжекцион.

 

Друг е въпроса, че доста от газаджиите, при монтаж режат каквото им попадне по електрическата уредба на авомобила и оттам идват доста от проблемите.

(обикновенно газаджиите са неуспели майстори)

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Japanese fever написа:

 

Да, точно така. 6-та ген. не са се произвеждали преди 1996-та. Може по ВИН да се води проижв. края на 1995-та, но по модел се води 1996-та.

 

(сега отворих снимката на голям екран)

О.К. изглежда колата за годините си. Изглежда ми, че предната броня не е с цвета на купето, но може и така да ми се струва. Тази ръжда, която е тръгнала по задните вежди и е слязла долу до прага е много трудно да се спре. Трябва да се изреже и да се завари нов метал на калника и подкалника (доста дълга и сложна работа). Ако ли не след 2-3 години ще се разпростре на по-голям периметър. Може да започне да ти влиза вода в калника, а от там в багажника. Гледам, че нещо е правено по веждите, но това е само временно решение и, ако не е направено както трябва, тази ръжда си работи и се разпростира.

 

Не, че не може да си караш тка още 5 години (примерно), но ръждата тръгне ли веднъж много бързо се разпростира.

 

Предния капак не е с цвета на купето. Собственика сподели, че някакъв джип го е подпрял на заден и е смачкал бронята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Japanese fever написа:

Видях я тази кола на сайтовете за продажба. Много очукана ми се вижда.

 

На същите сайтове намерих къде-къде по-запазени коли със същия двигател.

Седан? 1. 5 ама не англичанка. Има  седани ама са 1.4 а аз съм си навил да е японка 1.5

Редактирано от Redman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, Japanese fever написа:

Не седан. Намерих няколко прекрасни Аеродек-а 1.5 VTEC-E (D15Z6, същия двигател) англичанка. Изглеждаха много по-добре от тази, която си постнал. Този не го е подпрял камион, ами сигурно си е гледал телефона и се е шибнал някъде. Ако те подпре камион просто може да си пребоядисаш бронята, а не да я сменяш с друга. Ако обваче се удариш и я почупиш вече ще ти трябва нова броня, но вероятно и колата ще има повече щети.

Не знам какво значение има дали е японка или англичанка след като двигателя и трансмисията са едни и същи.

 

Не са баш едни и същи. На англичанката не е D15Z6, а D15Z8 и се води 115к.с, а не 114. Може да има и разлика в останалите карантии. Делкото със сигурност е различно, поне буксата

Англичанките са ми грозни, но това е субективно, все едно е Роувър (все пак те са ги правили) и този махагон вътре...

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанките са ми много грозни и както каза колегата ми приличаТ на Роувър.

Както и да е, отказах се от тоя седан, заради външния вид и ресърса който трябва да вложа  за да го приведа в бойна готовност, но търсенето не е приключило. Според мен има занчение дали колата H или JH. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Англичанката" не прилича на Роувър, а роувърът прилича на нея. Отделно, че английският сивик е на база на японската Хонда Домани. Бистрено е много пъти, информирайте се малко.

 

pictures-of-honda-domani-i-1993-210661.j

 

Като изключим, че някои от частите/материалите са със спорно качество (нещо, от което страдат и по-новите английски хонди), за мен англичанката има уникално хармоничен интериор, особено като за автомобил в класа си. Има решения, които не ги виждам в нито една друга хонда до днес, като например да ти облицоват рамките на вратите около стъклата и отвътре. В продължение на 12 години в семейството имахме такъв автомобил и имам само хубави спомени от него.

 

И две думи за японката - тези коли са вечни. Т.е. знам, че струват около 3000лв и има хора, за които тази сума означава по-малко, а за други повече, но за тези пари подобни дребни забележки са повече от очаквани. Камо ли пък, че предният й капак бил с друг цвят. Аз моята като я взимах само я покарах малко и се метнах във филма. На тези коли просто няма какво толкова да им стане и вече почти 7 години съм свидетел с очите си за това.

 

преди 48 минути, Redman написа:

Според мен има занчение дали колата H или JH

Английските хонди започват с SHH...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблем на финанси и непредвидени разходи. Иначе няма проблем.......всичко се лекува. Сивик в перспектива ще има. Въпрос на време;)

Редактирано от Zlatozator
Моля, не цитирайте предходно мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, Zlatozator написа:

"Англичанката" не прилича на Роувър, а роувърът прилича на нея. Отделно, че английският сивик е на база на японската Хонда Домани. Бистрено е много пъти, информирайте се малко.

 

pictures-of-honda-domani-i-1993-210661.j

 

Като изключим, че някои от частите/материалите са със спорно качество (нещо, от което страдат и по-новите английски хонди), за мен англичанката има уникално хармоничен интериор, особено като за автомобил в класа си. Има решения, които не ги виждам в нито една друга хонда до днес, като например да ти облицоват рамките на вратите около стъклата и отвътре. В продължение на 12 години в семейството имахме такъв автомобил и имам само хубави спомени от него.

 

И две думи за японката - тези коли са вечни. Т.е. знам, че струват около 3000лв и има хора, за които тази сума означава по-малко, а за други повече, но за тези пари подобни дребни забележки са повече от очаквани. Камо ли пък, че предният й капак бил с друг цвят. Аз моята като я взимах само я покарах малко и се метнах във филма. На тези коли просто няма какво толкова да им стане и вече почти 7 години съм свидетел с очите си за това.

 

Английските хонди започват с SHH...

Сори за невежеството, но мислех че Н са англичанките....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...