Jump to content
Glavanov

CR-V II нов внос...

Recommended Posts

Здравейте,

Честит празник на всички трудещи се...

 

Утре ще прескоча балкана, да огледам едно CR-V втора генерация 2.0 бензин 2005г. фейслифт. 

По думите на човека от авто къщата, колата е швейцарка, един собственик, 2 ключа и масичката налична... уж всичко по колата е пълен комплект, но това ще го чепкаме на място.

 

Не съм сигурен, че е уместно, да пускам тук линк към обявата и за това ще карам на "разкази". :)

Ако кажете, че е ок ще я пусна...

 

Първото нещо, което забелязвам от снимките е, че липсват надписите I-Vtec над мигачите при ляв и десен преден калник.

Липсва също и надписа CR-V в ляво от резервната гума под бравата на 5-та врата.

Някой виждал ли е такъв вариант, или това е повод да мисля, че тези детайли са търпели щети?!

Щората на багажника не се вижда на снимките. Ако не е налична, ще има пазарлък. Намерих една за втора генерация.

Въпроса ми е има ли разлика в щората преди и след фейслифта.

 

Предварително благодаря на отзовалите се колеги.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може някой да ги е махнал ако не ги харесва, ако пък е правено нещо защо не са ги вътнали, то това е най-лесното, да не кажа елементарно. Трябва да се гледа на място. Снимките могат да лъжат много. За щората не знам.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, харесах талигата и я взех.

Няма да се впускам в подробности какво и как съм гледал, щото много пъти е обсъждано. Бяхме 2-ма технически грамотни ( уж :) ), казахме че е арна и я яхнахме. Очи гледали, очи плакали... По-нататък ще се похваля с някой снимка, че сега не ми е до това.

При всички положения ставам активен потребител на форума... казвайте какво е бойното кръщене?! :) 

 

За съжаление обстоятелствата не позволиха да направим тест драйв със скорост над ~30-35km/h.

Сделката приключи и се изстреляхме към магистралата...

Първите 50 метра по А1 и волана затресе в чуден танц със преницата и взе да се носи миризма на феродо.

Късмет, че имаше след 500м някаква бензиностанция с ТИР паркинг отзад и баба Mazda зад мен с малка работилничка в багажника.

Предно дясно колело не се пипа. Запекъл цилиндър на апарата.

2 часа със бояджийски шапки от вестник се печем като свински ш**ки. Почистихме буталото пот уплътнението и го преплакнахме няколко пъти

обилно със спирачна течност, като го избутахме малко навън, да паднат мизериите. Почистихме и накладките да се движат нормално по ламаринките. Стояла е много колата някъде.

Успяхме да я докараме до дередже на свободна да се тика с не голямо усилие. Пак тръгнахме без да тресе. Ослушвах се за миризми и переиодично спирахме да проверяваме температурата на дисковете. Предно и задно колело от дясно държаха ~100 градуса.

Ще пада пълен ребилд на спирачките.

В рамките на 200 километра вече бях сигурен, че това е моята кола. Радиото иска код, вентилаторчето на датчика за температура голямо мрънкане ми хвърли, че иска четка, тук цъкнато, там чекнато, но тия работи грам не засенчват другите достойнства на тая кола.

Повече се притесних, като спряхме да хапнем преди балкана, и като я запалих светна чека.

Започна да пали по-тегаво. 5-6 хълцания преди старт. Преди чека палеше на четвърт.

Единствената разлика в поведението на мотора е, че започна да държи +~100 оборота над пазния ход.

Не отчитам разлика във вървенето, а тя добре върви.  Борд компютъра малко ме стресна с моментния разход, но го отдавам на проблема със спирачките и не успях да преценя, дали светването на чека вдигна разхода. Мирише ми на лабда. Има два датчика преди катализатора.

Сега ще оправя спирачките, и и ще я прекарам на диагностика, да видим за какво се моли тая лампа и ще тичам при фуражките да мине и тоя зор. После вече спокойно ще я чепкам, да видя в какъв филм съм се вкарал! :)

 

 

 

 

 

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не откривам работещ линк към сервизно ръководство?!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и много безаварийни километра. Аз ползвам това ръководство от руския форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сърдечно благодаря! :)

Използвам, да поздравя всички адаши за празника и военнослужещите тоже!

 

Днес си поиграх със спирачната система.

предно дясно бутало имаше язвички от корозията под маншона.

Трябваше да чакам до четвътак ново бутало, но се сетих, че имам едно ново, което така и не сложих на баба Mazda. 

Оказа се, че буталото е 99% еднакво с това на хондата. Диаметъра е +0,03mm и канлчето, в което щраква маншона е една идея по тясно, но всичко си пасва идеално. 

Mazda 626 ПРУВЕТ! :)

Задното бутало беше доста по-задънено с мизерия, но пък нищожни поръжения от корозия.

леко полиране, ремотен комплект и вече е като нов апарата. Всички апарати работят добре в момента, но забелязвам нещо странно. след пътуване пипам всички дискове и държат 70-80 градуса долу-горе еднакво и 4-те диска.

Това нормално ли е?! Аз използвам изключително малко спирачките принципно.

Не съм забелязвал подобно греене при другите си автомобили.

 

И друго... прочвтох в ръководството за употреба, че чека може да светне, ако съм зареждал гориво и нв съм стегнал капачката не резервоара добре.

А аз наистина заредих точно преди да ми светне чека.

Пише още, чв трбва да карам колата поне 3 дни и лампата ще изгасне.

Утре ще покарам още малко, пък току виш изгаснала пуста! :)

 

 

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, добре дошъл и честито за придобивката!

 

Ами те на повечето спирачни апаратите са такива, особено ако е от Германия, Австрия, Швейцария ... 

 

преди 32 минути, Glavanov написа:

прочвтох в ръководството за употреба, че чека може да светне, ако съм зареждал гориво и нв съм стегнал капачката не резервоара добре.

А аз наистина заредих точно преди да ми светне чека.

Пише още, чв трбва да карам колата поне 3 дни и лампата ще изгасне.

 

 

Извинявай, ама това наистина ли го вярваш? :D

Прочети си грешката да знаеш какво още те очаква.

 

За радиото ще разбереш как да си намериш кода като поровиш/потърсиш във форума.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, и аз много се очудих и при всички положения нямаше да го приема на сериозно ако някой просто ми  го беше казал.

Хората са го написали в ръководството, като в допълнение препоръчват поне 3 клика  а затягане.

Не съм чувал някой да пише нещо, щото ей-тъй обича...

Естествено че ще я закача на диагностика. Просто още 2 дни по сервизите ще са пияни, а на мен ми остава да чета до тогава.

 

If the indicator comes on
while driving, it means one
of the engine’s emissions control
systems may have a problem. Even
though you may feel no difference in
your vehicle’s performance, it can
reduce your fuel economy and cause
increased emissions. Continued
operation may cause serious damage.
If you have recently refueled your
vehicle, the indicator coming on
could be due to a loose or missing
fuel fill cap. Tighten the cap until it
clicks at least three times.
Tightening the cap will not turn the
indicator off immediately; it takes at
least three days of normal driving.

 

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и безаварийни километри и от мен!

 

Преди 13 часа, dindin написа:

 

 

Ами те на повечето спирачни апаратите са такива, особено ако е от Германия, Австрия, Швейцария ... 

 

 

 

Малии, тогава не ми се мисли, че ми се отваря възможност за точно такава  Хонда /2005-2006/  от Швеция :)  Ако няма нищо против автора на темата , да попитам и тук, някой ако има опит с коли от Швеция. По принцип се знае , че са здрави автомобилите там, прегледа не  e като у нас и е през половин година, но единственото което ме притеснява е ръждата отдолу. Питам по принцип за ръждата  за колите от Швеция, защото ще се избира от обяви от сайт, а "докарвача" ще е жена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди да се метна на CR-V ходих да гледам една Mazda 6 2008 пак от Швейцария.

Беше много чиста отдолу. Беше омита хубаво и имаше съвсем лек пепел, нямаше точка ръжда. Втулки, шарнири, маншони, всичко в идеално състояние. Мотора и трансмисията без петънце от масло. Алуминиевите детайли като пуканка.

Моторния отсек беше като аптека. И да е пипано нещо, е било професионално. Салона сякаш сега му бяха махнали наелоните.

Беше обявена на 104000км обслужена при дилър в Швейцария на 98К с пълна история... с леки колебания можех да го приема за вярно.

Отказах се, защото беше удряна отзад и тук са я правили на пазарлък възможно най-евтино.

Като изключим, че бяха уцелили боята всичко друго зле. Не напаснати стопове, калници, багажник(комби), броня. легена на резервната гума целия отдолу омазан с черен силикон със шпатулата и едното гърне сменено чак от разклона на главната тръба. Не е бил лек удар.

Имаше тропане в задницата и много шум от пътя при над 120 km/h.

Джамбазина обясни, че в Швейцария е изключително скъпо да се ремонтира и много трудно да мине преглед, за да излезе пак на пътя такава кола. 

 

CR-V то също много запазено отдолу купето, но тя е от италианската част на Швейцария. Има малко ръждица по предните носачи от към шарнирите и тук-там жулнато по гредите, но съвсем нормално за 13 годишен автомобил. Отново окачването изключително стегнато и поддържано и никакви следи от течове на масло и други течности. Задните спирачки са наскоро обслужени. Чисто нови дискове и накладки TRW.

Всички апарати са със движещи се смазани водачи и здрави уплътнения. Само са спестили обслужването на буталата и на магистралата лъсна проблема с пълна сила. Къде не се подпалихме само...

 

Общото ми впечатление за швейцарките е добро, макар че пристигат предимно с ПТП. Чувал съм, че може да се попадне и на доста корозирали екземпляри, но аз за сега не съм, а   и приключих с издирването! :)

 

 

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей клега  и честита придобивка!

 

Пиша да изразя възмущението си от автоджамбазина който ти е продал колата.Големи майстори са, как ги докарват така че при проба всичко е ок а после чекове , спирачки и тн.

Дано при теб да мине с малко ядове и срества , но от опит и с други познати и приятели напатили си от джамбази имам съмнение че са я закрепили да я продадат.

Та това е моето мнение.

Още веднъж пожелавам много безаварийни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и да се връща многократно.

Взел съм я с ясното съзнание, че всичко може да се очаква, въпреки щателния оглед.

За съжаление, в тази действителност живеем, но то ако беше лесно нямаше на нас да го дадат... :)

 

Преди малко отключих и радиото, чрез ценните оказания на колегите от темата за отключване.

Почнаха да се  подреждат полека-лека нещата. 

Браво Пичове! :)

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде официално вече! :)

1.thumb.jpg.cacb85a67ee372176af3047a42861a8e.jpg

Днес се преборих с фуражките и червените табели паднаха.

Пътьом минах през елкон.

То май е банално вече... датчик детонации.

Изчистихме грешката и след 10-тина километра пак светна.

Но най-важното мина успешно... ЖЕНАТА Я ХАРЕСА!!!:worthy:

Пожелавам на всички безаварийно и безопасно шофиране и мнооого кеф у V-Tec-я! :D

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгеле. :)

Прегледай си темата за детонационния датчик (knock sensor).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой пробвал ли е на колко оборота е прекъсвача със светещ чек и грешка датчик детонации? Ако е изправен мотора къде е прекъсвача принципно?

Днес случайно пробвах. Освободена от скорост на място колата не може да вдигне над 5000rpm и в ниските мотора се замисля...

Това да го отдавам ли на грешка 325 или има да търся и други проблеми. На диагностика само тази грешка вади.

Само да поясня, че колата все още и предстои обслужване. Чакам да пристигнат части, масла, ремъци и прочие.

 

Междувременно се погъзурчих да реша проблема с вентилаторчето на температурния датчик до волана.

Тези разкази със духане с въздух и пръскане със силиконов спрей... ги забравяме.

Оста на турбинката завършва на два центъра, които лагеруват в бронзови легла в корпуса на изделието.

С годините леглата се износват и турбинката започва да трака.

Зад самия датчик  може да се регулира и обере хлабината на турбинката, чрез контра гайка и болт за малка плоска отвертка, който се явява самото легло.

Просто се почиства вентилатора и се обира хлабината. Става като нов. Нищо не се духа, нищо не се маже.

Молодци Denso, Направили са го амен вечно. Свалянето на кората под волана е песен.

В един чуждоземен форум един младеж беше свалил това нещо през капачето на предпазителите!:worthy:

Не го правете това! :)

 

Извинявам се ако е дискутирано това в друга тема... аз не открих.

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.05.2018 г. at 15:26, Glavanov написа:

Щората на багажника не се вижда на снимките. Ако не е налична, ще има пазарлък. Намерих една за втора генерация.

Мога ли да получа някакво инфо за щората,ако не си я взел,понеже и аз преди 2-3 седмици взех cr-v 2, но се оказа,че е от друг модел и засега е попреправен,ама не е съвсем както трябва!Предварително благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами, какво по-конкретно?

Не открих инфо, дали има разлика преди и след фейса.

Всичко пасна без забележки. Беше една едничка за тогава и въпреки цената от 140лв. я поръчах...

В авто къщата имаше друго CR-V преди фейса, но сайбията не склони да я даде, а отби от цената.

Не се сетих тогава да помоля само да я пробваме дали ще пасне.

То беше беги до КАТ първо у десно после у лево и пак десно и слънцето яко напече... ;)

P_20180511_101301.thumb.jpg.d803fc1fb689cdd4ce0e6c19ea6636d5.jpg

P_20180511_101310.thumb.jpg.6bf278f71f7e4154b85f51f5aab2c472.jpg

P_20180511_101321.thumb.jpg.716d12586c93b27e4cd9f632bf12a01a.jpg

P_20180511_101340.thumb.jpg.f3e56858d2c8b0a75e29ee94c9d58738.jpg

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щорите преди и след са еднакви. И са кът и те. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, някой да има идея за позивната на това handsfree? 

Явно е вързано към аудио системата, защото при подаване на контакт се чува биип в колоните и примигва най-горния бутон.

Но не мога да се закача със смартфона през bluetooth. Не го открива като устройства в ефира. Предполагам, че е в режим на видимост само за устройството, с което е било сдвоено последно и има процедура за ново устройство, но без модел или поне марка няма как да му намеря упътването.

Пробвах с Google search by image, ама ядец.

Друго... къде е изведен Aux-а на 1 Din фабричното радио CD

Под седалката на пътника има CD changer. 

P_20180516_185053.thumb.jpg.b49c82a11eb6f705e184b57f05b36b4e.jpg

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли със задържане за няколко секунди на бутона със слушалката? Аз имах блутут хендсфри и така се виждаше в ефира за да се сдвои. Като се покаже трябва да ти поиска пин код който е 0000 или 1234.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От най-горния бутон със задържане е вклю/изклю. Не се пък сетих да търся устройство при включване със задържане.

Може тогава да е видимо за няколко секунди до минута...

Другите не съм ги ръчкал, за да не го вкарам в някакъв незнаен режим.

Предпочетох да потърся информация първо...

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш основния блок (ако има такъв) на него би трябвало да има табелка с марка, модел. После е лесно - чичо Гугъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това ми беше на акъл, че трябва да има някъде модул/адаптер между маймунката и аудио системата.

Ако има такава трябва да е над педалите или в най-лошия случай зад радио CD-то.

Като имам свободно време ще се погъзурча...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такова на акорда, но работи 1 2 месеца след като я купих и отказа. До колкото си спомням задържаш бутона за затваряне докато взема да мига и трябва да ти се появи на телефона. Напиши в гугъл хонда блутут и ще ти излезне.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за капачката на резервоара не е шега,странно как досега не дискутирано.Абсолютно важи и за Lexus,също го пише в манюала.Съществуват сервизни акции за подмяна на капачки с лошо уплътнение.

По темата:Честито и много безаварийни километри :).Кода на радиото е на първа страница на сервизната книжка,ако пак се наложи.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направих обслужване.

Реглаж на клапаните... само два искаха леко пипане. Валовете са читави.

Сменени маслото Repsol 5W30, филтри маслен и въздушен.

Нови свещи.

Нов ремък и обтяжна ролка. Останалото е читаво за сега.

Мотора има тяга и работи тихо и балансирано.

 

Задния диф с ново DPS-F.

Сменен датчик детонации. Грешката се затри яко дим.

2 Нови спирачни диска отпред + накладки.

Цялостен ребилд на всички спирачни апарати. Сменена DOT-4.  Нови уплътнения, маншони и бутала със всички шокаризми като монтажна грес за буталата съвместима с DOT-3/4, друга за водачите, трета за накладки и пластини. Тук всичко заспа по учебник.

 

Остана един проблем.

Мотора пали от 1-2 развъртания, като загрее кове стрелката на температурата в средата  и държи стабилни тихи обороти.

В този режим на свободна като натисна по-бързо газта, мотора сякаш заглъхва за момент, замисля се и тогава започва да вдига обороти.

Ако задържа оборотите на около 1000 с педала и натисна бързо, този проблем го няма.

To не бих го нарекъл проблем, но като чакам на кръстовище или стоп преди тръгване трябва да чукна газта да събудя мотора.

Един вид да го изкарам от тихите обороти, но така губя време да се мушна в пролука при натоварен трафик и е дразнещо.

Не го ли направя, колата закъснява с ускорението. Не бих казал че забива муцуна но ускорява мудно в началото.

 

Когато колата е в покой и изключена от скорост прекъсвача е на около 5000. Не трябва ли да е на около 6500?!

ECU не регистрира грешки.

Къде може да е проблема... налягане на горивото?! Забит катализатор?!

Не смених горивните филтри в резервоара. До колкото успях да събера информация за смяна са обикновено, когато колата започне да пали тегаво.

Коя част от живите данни може да подскаже нещо?

С китайската ч*я виждам обороти, температура, под налягане, тримовете и напрежението от едната ламбда

Всички стойности са в зелената зона, но софтуера май ползва за сравнение база група WAG. ScanMaster ELM 2.1

 

 

 

 

 

Редактирано от Glavanov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 модела дросели,с жило и без жило.Демонтираш ,изчистваш с Меглио,смазваш с спрей и монтираш обратно.Ако модела е с жило разглобяваш и мотора за празен ход под дросела и го правиш нов. Извършваш процедура по обучение на празния ход и си в джаза :)

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кратко, ясно и без локуми. :)

Markony, благодарности и респект!

 

Пропуснах да отбележа, че съм с автопилот.

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход недей да я пържиш, ограничителят според мен си е на правилното място когато е в покой (4500-5000) оборота. Пробвай същото на магистралата. :)

 

В този режим на свободна като натисна по-бързо газта, мотора сякаш заглъхва за момент, замисля се и тогава започва да вдига обороти.

Свещите какви са?

 

Ти си с електронен дросел. Жилото ти от педала на газта отива в черната кутия за автопилота, нали така?

По принцип електронните са малко по-мудни, но не и така както го описваш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Верно, че на скорост прекъсвача е нагоре, но не пробвах точно до къде.

След като подмина 6000 на 3-та, ми бе достатъчно...

Незнам какви са свщите. Майстора каза, че е сложил същите като старите.

Човека е доверен и многократно доказал се през годините.

Слага само истински пробвани неща, както се изразява той "със заглавие".

За съжаление последните години нямам много време сам да си ремонтирам колата

и обслужването този път го поверих на...

Но така ме засърбяха ръцете, че спирачките  и нок нензора аз си ги починих.

Да, жилото влиза в механизма на темпомата, където е и TPS-а.

Редактирано от Glavanov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес след 80км... P1157

Според чичо гугъл първа ламбда сонда.

Като купих колата я огледах в къщи на канала. Първата сонда имаше прокъсана изолация на проводниците между датчика и конектора. навих им на всеки по отделно по малко самовулканизираща лента...  ще ги проверя пак, ама то според километража тъкмо си е изпяла песента сондата на 144К. Вечно нема! 

Редактирано от Glavanov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде... пак стана по нейната. 

Lambda.thumb.jpg.7a73191c7c3733b5804053c50331458c.jpg

За сега всичко  е добре.

Дано се закисне, че жената вече ще ме изгони!;)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, взел си правилната, широколентовата DOX-1415, браво. :) И ключе - екстра.

Не съм сигурен на 100% ама дали не трябва да се ресетне компа и да се направи едно обучение?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Компа е ресетнат, щото откачам акумулатора винаги, когато барам по електриките.

Не ми е известно да има някакво обучение,  но ще е интересно да науча...

Сондата я поръчах по кода в Japancars.ru каквото излиза по VIN.

Мислех да си купя един дълъг камък и да го сцепя, но като ударих калема не си струваше.

Инструментчето е 14лв. Изключително компактно и удобно в комбинация с брейкър бар или динамометричен ключ

за 5 минути работа...

 

Трудно ми е а открия сервизна информация за електронния дросел след фейса. Ще ми се да се запозная по-подробно преди да го разпилея.

Редактирано от Glavanov
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

9bf4a7ace5ad0cfd89cf1774e03ca926-1056x526.thumb.gif.07599f0504a78fe38c7df061e0fa12b1.gif

Това трябва да е моя дросел със система DBW (Drive By Wire).

Въпроси:

- Гарнитурата №1 подлежи ли на замяна при демонтаж/монтаж. Тоест разрушава ли се при демонтаж на тялото? Същия въпрос и за №5.

- Има ли особеност по обезвъздушаването на термо клапана.

- Предполагам, клапата е с възвратна пружина, въпреки че се управлява от "DC servo" моторче и не е проблем да се отваря на ръка за почистване.

- Струва ли си да се сваля №10 map сензора, №8 purge solenoid? Там се предполага да има въглеродни отлагания... чувствителни ли са тези елементи на препарати от сорта на CarbCleaner, TB Cleaner?

- Виждам, че няма байпасен механизъм за тихите обороти при загрял мотор. Предполагам моторчето клати клапата за тая цел?

-При тази система има ли процедура за обучение? Според Marcony не, но за повече яснота...

 

 

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, клаксона ми работи що-годе нормално само като натискам горния десен палец на накожуха.

Иска доста натискане в средата за да свирне, а останалите краища не реагират.

Какво се прецаква по хорн плочката, поправимо ли е или да свиквам така?

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, капачето на джабката на централната конзола пот вентилацията се отваря на половина.

Не смея да я напъна много... има ли някаква уловка или нещо е прецакано и трябва да сваля панела и ако мога да го отремонтирам?

Djabka.thumb.jpg.ab51b5e803cce27732c8a1665031d5f2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е попаднало нещо в процепа, (долу между долната част на капачето и кутията на жабката) или е излезнал ,някой от щифтовете на пантичките , които са пак долу.

Огледай и ще видиш. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...