Jump to content

Recommended Posts

18 minutes ago, movx2000 said:

Бих искал мнение дали да избера Teikoku Piston Ring или Riken. = Riken

 

Сега обаче забелязах че има нарези по разпределителния вал, и това не ми харесва. Не знам доколко е фатално.

Изобщо не е добре, търси друг..

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А леглата където ляга вала как са ?

 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вал нов по скоро здрав. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.06.2018 г. at 19:01, AMD написа:

А леглата където ляга вала как са ?

 

Леглата, както ги наричаш, или лагерните повърхности са си наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ами друг вал и сглобяване

Изпратено от моят E6653 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси се вал, пуснал съм обява в купува/продава.

Аз не мога да си обясня точно тези нарези как са се получили. И какъв е ефектът точно от тях. Какво би станало ако продължа да ползвам стария вал например. Просто ми е любопитно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нарезите са се получили от некачествено масло или късно сменено масло. Когато едно масло не си върши работата, както трябва първите видими поражения се забелявзат по разп. вал.

 

Като видяхме на снимките и колко ти е черно маслото, явно не си го сменял много на често... :rolleyes: 

Само с доливане ли караше? :D

 

Плюс това колата ти е прегрявана многократно, което значи, че температурата в двигателя и тази на маслото е била по-висока от норманото. От там се получава и прекомерното износване. Разп. ти вал сега е за боклука. Хубаво е да си смениш и главата заедно с него. Въобще този двигател е за основен ремонт.

Редактирано от Japanese fever
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Tвоят двигател, ако не е един и същ, то е подобен на D16A6. Имай го предвид като търсиш части, поне разп. вал е същия.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ей страхотни изказвания. Да взема и аз да скоча в боклука, както си почнал? :)

 

Току-що имам резултати за главата - здрава е, и не е имала неравности повече от 0.05 мм. Отнели са толкова от повърхността. Което значи, че можеше и да не се пипа въобще. Според оригиналното сервизно ръководство.

Проверявана е, не изпуска. Така че малко се изсилваш как всичко ми е за боклука. Многократно прегряване, и т.н. Най-напред бих искал да кажеш коя е граничната температура, над която се счита за прегряване. И да ми посочиш достоверен източник за потвърждение. Не просто така да си хвърлиш някакво число.

 

Току-що си поръчах биелни лагери и сегменти оригинални, на приемлива цена, ще ги сменя, така че не виждам нещата в толкова черни краски.

При положение, че главата не ми е мръднала, не вярвам и блока да има проблеми. Бих го проверил, но не мога да намеря косъм линия, по-точно това, което намирам е твърде скъпо и няма да купувам засега. Нито смятам да свалям блока, само за да го проверя. Ще ми излезе по-скъпо и трудно, отколкото да купя косъм линията.

Колкото до вида на двигателя, знам от достоверен източник, че е почти същия като D16Y2. Не съм гледал за този, който ти си писал.

Ако намеря читав вал, ще го сменя, ако не намеря, ще се опитам да взема други мерки. Но вал за боклука е нещо доста по-зле от това. Аз на снимката нарочно снимах под такъв ъгъл, че изглежда по-ужасно, отколкото е в действителност е. Все пак има и обективни начини да се измери и прецени.

 

Всъщност основно ме интересуваше какво би станало, ако продължа да използвам същия вал. Но не е нужно да ми отговаряш.

 

Мерси за мнението все пак :)

Редактирано от movx2000
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е и гумичките да смениш,ако не си ,и препасване на клапаните.

У2 е с друг разпределителен вал.Твоя можеш да го премериш и ако е в нормите по мануал го слагаш,по снимките ми се стори много надран.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 21 часа, Japanese fever написа:

Като видяхме на снимките и колко ти е черно маслото, явно не си го сменял много на често... :rolleyes: 

Само с доливане ли караше? :D

Е какъв цвят искаш да е? Аз като сменя маслото и поработи на място 5 мин. и веднага след това ако го източа ще е черно без да съм карал и километър. Ако не е на газ колата няма как да е златисто маслото веднъж налято в двигателя. 

Редактирано от teodor_tsonev
  • Confused 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, teodor_tsonev said:

Е какъв цвят искаш да е? Аз като сменя маслото и поработи на място 5 мин. и веднага след това ако го източа ще е черно без да съм карал и километър

100% ще е черно, да знайш!!

 

45 minutes ago, movx2000 said:

Най-напред бих искал да кажеш коя е граничната температура, над която се счита за прегряване. И да ми посочиш достоверен източник за потвърждение. Не просто така да си хвърлиш някакво число.
 

На антифриза пише според това, колко си го смешал каква ще е температурата на кипене. На практика не му пречи много на мотора ти да работи и на 120 градуса, но стига да не завира водата. Кипне ли веднага прави въздушни възглавници и моментално в този участък, където няма вода се получава уникално висока температура, след което различно, линейно разширение и ефекта го знаеш после...

 

п.с. -Да не си съчини някои, че Japanese пише от 2 профила или нещо подобно, че вероятности много...недейте нападайте човека, че той е от малкото, дали съвет и решил да помогне, тази платформа е създадена точно заради това нещо. И movx2000 нищо лично, но мотора ти не е от най-цветущите.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ти обясних защо ти е надран вала, след като попита.

Може, ако искаш, да ни споделиш с какво масло си карал и на какъв пробег си го сменял, за да ти обясним защо не трябва да го правиш пак.

 

Моят основен съвет, когато отваряш двигател и купуваш части е да знаеш, че евтиното обикновено излиза скъпо, освен ако не ти е хоби да отваряш двигатели.

 

Също така си помисли добре с какво масло ще караш след ремонта и на какъв интервал ще го сменяш.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, BlueDream4 написа:

На антифриза пише според това, колко си го смешал каква ще е температурата на кипене. На практика не му пречи много на мотора ти да работи и на 120 градуса, но стига да не завира водата. Кипне ли веднага прави въздушни възглавници и моментално в този участък, където няма вода се получава уникално висока температура, след което различно, линейно разширение и ефекта го знаеш после...

- Извинявай колега, но аз доколкото знам на антифриза пише при каква температура замръзва, евентуално ако е концентрат при какво разреждане с вода на колко градуса замръзва.

За кипенето (завирането) нещата не са толкова прости. Температурата на кипене, както е добре известно от физиката зависи от налягането. Ако загряваме течност в отворен съд, зависи от надморската височина, от която пък зависи атмосферното налягане. В случая с антифриза, той е затворен и при нагряване налягането му се увеличава докато не започне да се отваря клапанчето на капачката на радиатора и започне да изпуска антифриз в разширителното казанче. Капачката ми е на 1.1 бара, т.е. трябва да разберем при  каква температура кипи антифриза при налягане от 1.1 бара.

Иначе за това че кипне ли, там където вече няма течност ще се случат локални прегрявания си напълно прав.

За което благодаря за подсказката, не се бях сетил да разсъждавам по този начин, но така ми се струва съвсем логично. Мислех, че просто вдигне ли се температурата на целия двигател над дадена стойност и нещо се поврежда по него.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за офтипика, ама цвета на маслото е доста относителна величина :)

Ден след като налях на CR-V-то Amsoil SS 0W20, вече беше тъмно кафяво, докато преднишното масло, вероятно евтино и налято в автокъщата,

си го източих с почти кехлибарен цвят. Тук в темата за маслата и други хора споменаваха за Amsoil-а, че почти веднага потъмнява.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз пък да измрънкам от фирмата, която ми шлайфа главата.

Питах ги с какво проверяват за равнинност, казаха ми, че не проверявали, а направо шлайфали, то за какво трябвало да се проверява, като при шлайфането си проличавало. Е да, ама аз не исках да се шлайфа ако няма нужда. В сервизното на Хонда пише, ако е до 0.05 да не се пипа.

Отделно са сваляли датчици и щуцери без да могат сега да кажат кое са сваляли и кое не, т.е. трябва всичко да сваля наново и да сменям и та О-пръстени и гарнитури, които можех да си спестя.

И понеже явно те самите не правят проверка, а дават другаде, като ги питах почнаха едно мънкане и не знаят какво е пипано и какво не. Трябвало да се обадят да питат някой, който да пита друг. Абе българска работа, затова предпочитам да си върша работата сам, защото знам какво съм направил, а така дори не ми казват какво са правили.

Фирмата е една, която много ми препоръчаха в Орландовци, едни жени там. Разочароваха ме, няма да отида повече при тях.

Редактирано от movx2000
  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Цитат

 

Питах ги с какво проверяват за равнинност, казаха ми, че не проверявали, а направо шлайфали...

 

 

Да, така се прави. Не може да навреди.

 

 

Цитат

 

Отделно са сваляли датчици и щуцери без да могат сега да кажат кое са сваляли и кое не, т.е. трябва всичко да сваля наново и да сменям и та О-пръстени и гарнитури, които можех да си спестя.

 

 

Защото е трябвало да махнеш всичко по главата преди да им я дадеш. Това не е тряхна работа. Не, не можеше да си спестиш, те трябва да се сменят така или иначе.

 

 

Това по-горе прочете ли го?

 

Цитат

 

Моят основен съвет, когато отваряш двигател и купуваш части е да знаеш, че евтиното обикновено излиза скъпо, освен ако не ти е хоби да отваряш двигатели.

 

 

 

Освен, че си неук (но и не искаш да се учиш), също така си мордар и циция.

Ти не заслужаваш да караш Хонда!

Успех с ремонта! 

Редактирано от Japanese fever
  • Confused 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много крайно изказване ,при положение,че не познаваш човека отсреща...

Защо се свалят датчиците на главата,като не пречат при шлайфа ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Japanese fever написа:

Освен, че си неук (но и не искаш да се учиш), също така си мордар и циция.

Ти не заслужаваш да караш Хонда!

Успех с ремонта! 

Първо, казах какво пише в сервизното на Хонда. Може би тези, които са го писали са по-неуки от теб? Може би ти знаеш по-добре от създателите на Хонда? Може би ако се наложи пак да свалям главата, всеки път трябва да отнемам по 0.05 мм според теб, независимо дали ими нужда? Просто така, защото ти си казал, че така се прави?

Ето цитат, ако знаеш английски, ще разбереш. Прикачам и файла.

If warpage is less than 0.05 mm {0.002 in} cylinder head resurface is not requred.
Второ, наистина не ме познаваш, изказваш се доста остро и крайно.

 

Ако имах магистърска степен по двигатели с вътрешно горене, едва ли щях да питам тук. Имам магистърска степен  в малко по-друга област, но това е без значение. Това е форум за взаимопомощ все пак. Пък какво заслужавам и не заслужавам, определено не е твоя работа да преценяваш.

Често битуват разни всеобщи убеждения за неща, които не винаги са верни и точни. В случая не съм в своята област, затова и не мога да споря аргументирано, само ще ти кажа да се въздържаш от крайни изказвания за в бъдеще. Можеш да си кажеш мнението и да дадеш съвет, ако искаш, можеш и да си замълчиш, но не и да даваш квалификации за мен или някой друг колега от форума.

6-48.pdf

Редактирано от movx2000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, movx2000 написа:

Аз пък да измрънкам от фирмата, която ми шлайфа главата.

Питах ги с какво проверяват за равнинност, казаха ми, че не проверявали, а направо шлайфали, то за какво трябвало да се проверява, като при шлайфането си проличавало. Е да, ама аз не исках да се шлайфа ако няма нужда. В сервизното на Хонда пише, ако е до 0.05 да не се пипа.

Отделно са сваляли датчици и щуцери без да могат сега да кажат кое са сваляли и кое не, т.е. трябва всичко да сваля наново и да сменям и та О-пръстени и гарнитури, които можех да си спестя.

И понеже явно те самите не правят проверка, а дават другаде, като ги питах почнаха едно мънкане и не знаят какво е пипано и какво не. Трябвало да се обадят да питат някой, който да пита друг. Абе българска работа, затова предпочитам да си върша работата сам, защото знам какво съм направил, а така дори не ми казват какво са правили.

Фирмата е една, която много ми препоръчаха в Орландовци, едни жени там. Разочароваха ме, няма да отида повече при тях.

 

С право се ядосваш колега. Автомонтьорите в последно време станаха супер нагли, правят каквото си знаят, без да те слушат какво искаш от тях. Да не говорим, че повечето нямат дори техническо образование, камо ли висше, обаче "знаят" като за професори.

Не слагам всички под общ знаменател, има и читави сред тях, но вече рядко се намират, особено в столицата.

От сервизи с много клиенти и голяма репутация вече бягам като дявол от тамян. Имам пръснати над 500лв за ремонти на повреди причинени от прехвалени сервизи, ала омбре, но това е за друга тема... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×