Jump to content
hahy

Светна ей това...

Recommended Posts

В движение... как да го разбираме това? 

60BD9CDA-3110-4177-9089-C56F143B09A5.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипи и масалце.

Провери нивото на маслото,ще видиш че е на максимум.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е на максимума, сутринта го гледах, а изцяло маслото е на 600км как съм го сменил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, hahy написа:

В движение... как да го разбираме това? 

60BD9CDA-3110-4177-9089-C56F143B09A5.jpeg

Виж в упътването на 399 страница,там пише как да се разбира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е , то масълце може и да има, ама като няма кой да го качи...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Митко Йотов написа:

Виж в упътването на 399 страница,там пише как да се разбира.

Къде да го търся тва упътване сега...? 

Нейсе ако си го чел кажи кво е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да е сървис лампа? Демек да показва, че трябва да се смени маслото и да не е занулена? 

Ако скоро си го сменял може да си попаднал на кофти маслен филтър. Тръгни от там. Или евентуално да се е задръстила цедката, която смуче от картера. 
Давай едно по едно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вашата кола е оборудвана със сензор за нивото на маслото в двигателя. Ако на мултифункционалния дисплей се появи "", докато двигателят работи, нивото на маслото в резервоара на двигателя е недостатъчно. Появата на този символ на дисплея се придружава от звуков сигнал. Ако инсталацията на индивидуални настройки, за да изберете икони функция на дисплея и предупредително съобщение, тази икона ще се показва на мултифункционалния дисплей, който може да бъде придружен от предупредително съобщение '' CHECK ENGINE OIL LEVEL '' (Проверете нивото на маслото в двигателя).
Когато се появи този символ, оставете пътя на сигурно място, поставете автомобила на равна площадка, спрете двигателя и изчакайте около 3 минути.
Проверете нивото на маслото. Ако нивото на маслото е най-малко на маркировката на пръчката или по-ниско, маслото трябва да се прибави към двигателя (виж стр. 327).
Не изсипвайте масло над горната маркировка на измервателната пръчка и не се опитвайте да разливате масло в двигателното отделение. Това може да доведе до неизправност на двигателя и на друго оборудване на превозното средство.
Ако не сте се уверили, че има резерв от масло в колата, можете да карате до най-близката бензиностанция с умерена скорост и да напълнете двигателя с масло. Не развивайте висока скорост и не натискайте педала на газта докрай.
Съобщението за предупреждение / предупреждение за нивото на маслото се връща в първоначалната позиция всеки път, когато заглушите двигателя. Когато отново стартирате двигателя, за да продължите пътуването, системата започва да следи нивото на маслото в двигателя. Преди системата
ще открие ниско ниво на маслото и ще покаже символ на недостатъчно ниво на маслото (което може да бъде придружено от текстово съобщение) на мултифункционалния дисплей да отнеме известно време. Ако палецът се показва като съобщение "CHECK ENGINE OIL LEVEL" (Проверка на нивото на маслото в двигателя), преди да продължи движението, проверете нивото на маслото с щеката и ако е необходимо, добавете масло.

Предупреждение за налягане на маслото трябва да дойде при включено запалване (ключът се обърна към ON (II)) и се погасява след стартиране на двигателя. Той не трябва да светне, когато двигателят работи. Ако индикаторът мига, това показва кратък периодично намаляване на налягането на маслото в системата за смазване на двигателя, последвано от намаляване на налягането на нормалната стойност.
Ако по време на работа на ключа на двигателя свети постоянно, това означава ненормално налягане на маслото, което може да доведе до сериозни наранявания и повреда на двигателя. Трябва да се вземат спешни мерки и в двата случая, които са описани по-долу.
В допълнение към индикатора върху иконата на таблото показва на мултифункционалния дисплей, който може да бъде придружен от съобщение «ниско налягане на маслото» (Low двигателя налягането на маслото).
ВНИМАНИЕ Стартиране на двигателя при ниско налягане в системата за смазване почти веднага води до повреда на двигателя, поради тежка механична повреда. Ето защо, когато осветяването на налягането на маслото е необходимо спешно да се спре и да се спре двигателят бързо.
1. Вземете страна на пътя в безопасна зона, спрете автомобила и изключете двигателя. Включете аварийните светлини. 2. Изчакайте една минута. Отворете капака и проверете нивото на маслото в двигателя (вж. Стр 265). Въпреки факта, че нивото на маслото в двигателя и налягането в системата за смазване не е пряко свързана, намаляване на моментно налягане може да се дължи на много ниско ниво на масло в картера на двигателя, например, при навлизане в завой превозното средство или други внезапни маневри.
3. Ако е необходимо, добавете маслото в двигателя и да доведе нивото на маслото в нормален, като се ръководи от маркировките на щеката (вж. Стр 327). 4. Стартирайте двигателя и наблюдение на налягането на сигнала на предавателя масло. Ако светлината не се погасява в рамките на 10 секунди след стартиране на двигателя, изключете двигателя. Това показва, че са налице сериозни неизправности на двигателя, без премахването на които не може да продължи да управлява превозното средство. Имат ли превозното средство до бензиностанция (виж. За да "дефектен влекача", стр. 412).

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видиме какво ще покаже отново, след гасене и палене отново - няма нищо, просто изпиука и светна това. Никви признаци на липса на масло. Относно зануляване - не е правено, не ми е искало... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоят случай зануляването няма общо.

Какво масло сипа?

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотул 8100 x-cess 5-40

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, ИцоД написа:

Е , то масълце може и да има, ама като няма кой да го качи...

Тази индикация е за нивото на маслото и.

Ако няма кой да го качи, ще светне червена лампа!!

 

Ако има масло до максимума и светне тази лампа, то 99% това е проблем в самият сензор на картера. Може и картера да е крив и заради това да не мери правилно. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картера и всичко е недокоснато, тя до преди няколко месеца е била гаранционна. Нещо моментно май светна, щото до сега я ползвах - няма никакви признаци, проблеми и неща святкащи, мигащи, пищящи. Разбирасе утре ще ходиме на масло на автомата да си сменяме и ще се прегледа от-до, цялостно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, hahy написа:

Картера и всичко е недокоснато, тя до преди няколко месеца е била гаранционна. Нещо моментно май светна, щото до сега я ползвах - няма никакви признаци, проблеми и неща святкащи, мигащи, пищящи. Разбирасе утре ще ходиме на масло на автомата да си сменяме и ще се прегледа от-до, цялостно 

 

Днес ходих да записвам час в сервиз за смяна на антифриза,споделих твоя проблем и шефа който ми е близък ми каза,че при хондите това е често срещано и се лекува само с доливане на масло над максимума два три милиметра на което аз се засмях скептично.Каза ми щом не вярвам да отворя капака на Акорда,извади пръчката и ..... прав беше,нивото беше два-три мм. да не беше и повече даже над макса.Каза,че предната седмица е дошъл един сивик-9 и той е бил така (нов внос).

-Кажи на колегата да си долее не е проблем,щом маслената помпа грабне маслото и нивото отива на минимума и датчика сигнализира,японеца го е направил с малак "марш".

Не твърдя,че е така само споделям мнение на човек който с това си изкарва хляба.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен това ми светва след около 7-8к пробег след смяна на масло. Доливам 500-600мл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, това масло не е за тази кола ! Бултрако са боклуци и сипват едни и същи неща на всички коли, от голямата бака с наливно масло ;) 

 

Виж в темата за Маслата в общи дискусии. Там има таблица, кое масло е за твоят двигател. 0/20 или 0/30 ;) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Drone написа:

Първо, това масло не е за тази кола ! Бултрако са боклуци и сипват едни и същи неща на всички коли, от голямата бака с наливно масло ;) 

 

Виж в темата за Маслата в общи дискусии. Там има таблица, кое масло е за твоят двигател. 0/20 или 0/30 ;) 

 

В допълнение на това мога да кажа, че и моята гореше много малсо като я взех, защото тогава беше бслужена с 5W40, а не с 0W30. Сегашният ми разход (описан по-горе) на масло е примлив, според мен. С 5W40 вече не се сещам колко точно беше, но бях долял около литър и половина преди да я обслужа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и при мен светна същата лампа, нямам загуба на масло както съм го налял така си стои по-средата  между мин. и мах.

Някой знае ли на какво се дължи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото на маслото както е описано в книжката ли мериш? Т.е. на топъл двигател, няколко мин след спиране, а не на студен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На студен мотор е по средата?

Как се мери на тази кола?

Редактирано от migga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мери се на загрят двигател.

При загрят двигател гасиш чакаш 4-5 мин и проверяваш нивото с щеката. Ако е под средата - долей.

 

Не карай с ниско ниво на маслото,рискуваш да прецакаш разпределителните валове.Светне ли ти "масльонката",отбиваш и доливаш Единият вал е 1200лв,само за инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

До къде трябва да е при  загрят мотор преди макс. ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко под макс е ок ниво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръж малко над максималното ниво маслото -2,3мм и не се притеснявай ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 9 минути, policeman написа:

Дръж малко над максималното ниво маслото -2,3мм и не се притеснявай ;)

+1

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз винаги гледам да съм на MAX...:D(..пък ще го видим в Канада този уикенд :plane:)

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, JHM написа:

И аз винаги гледам да съм на MAX...:D(..пък ще го видим в Канада този уикенд :plane:)

Викаш, така или иначе,колкото и да сипеш нищо не връща,та и до горе да е пак ще го изгори ама по-бавно хаха :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

..пак ще го изгори ама по-бавно хаха :D

Няма шанс до 7-8х.км.!;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...