Jump to content
tanas4o_

Рециклиране на кормилна рейка

Recommended Posts

Здравейте,

 

повода за темата е странен шум, появяващ се при въртене на волана на място. Източника на шума е кормилната рейка. Чува се ясно вътре и странното за мен е, че се появява само при въртене на волана наляво. Когато капака на мотора е затворен, въпросният шум отвън не се долавя.

Справка в Бултрако за цената на нова (след два валериана под езика предварително :) ) сочи 2640 лв за нова и рециклиране както следва: 240 лв за демонтаж и монтаж, 250 - 350 лв за рециклиране в зависимост от състоянието и 60 левчета за стенд след ремонта.

Поема се 6 месеца гаранция при извършване на ремонта в Бултрако. Самото рециклиране се извършва от друга фирма, базирана в Пловдив, по думи на приемчика.

 

Въпросът ми е някой минавал ли е през процедурата? Все ми се струва, че покупка на втора употреба крие повече рискове в сравнение с рециклирането...

Колата е 3-та ген, 2008, 168к, бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я рециклирана и не съм доволен, ще трябва пак а му я карам. 150 за сваляне качване, 180 за рециклирането (или обратното) 12м гаранция. Вече си мислех че ако бях взел втора ръка за 400 щеше да е по добре, ама като чета как се оплакват хората от рейки непрекъснато...... Май пак си е греда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, jaccomo написа:

Моята я рециклирана и не съм доволен, ще трябва пак а му я карам. 150 за сваляне качване, 180 за рециклирането (или обратното) 12м гаранция. Вече си мислех че ако бях взел втора ръка за 400 щеше да е по добре, ама като чета как се оплакват хората от рейки непрекъснато...... Май пак си е греда.

jaccomo, къде я рециклира? И някой ако знае надежден такъв да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се наложи рециклиране само че на Аудито-ми - 1996 набор. Във Варна ми казаха, че рейките  ги рециклирали масово в... Добрич. Мисля, че това е сервиза - http://www.angelovav.com/ 

По принцип поемат ангажимент с гаранцията до 6 месеца след ремонта но моята поне вече кара повече от година. За цена нещо около 150 сякаш беше. Монтаж и демонтаж отделно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката е електрическа.Не бъркайте с хидравличните!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на включилите се. Споделеното инфо за сервиза в Добрич в полезно, но по други съображения в понеделник (утре) колата влиза в Бултрако, да видим какво ще излезе от цялата работа.

Очакват във вторник рейката да е в Пловдив за ремонт, в четвъртък обратно във Варна, в петък да си взема возилото.

Ще споделя като си я прибера.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
28 minutes ago, Markony said:

Рейката е електрическа.Не бъркайте с хидравличните!

Рециклират и такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.04.2018 г. at 14:33, Markony написа:

Рейката е електрическа.Не бъркайте с хидравличните!

Markony, къде ще ми препоръчаш рецилкиране на електрическа рейка?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една проверено-читава рейка, подменена заради съмнение за проблем с нея. В крайна сметка се оказа, че не идва проблемът от нея, обаче на човека не му се занимаваше да си я връща и си остави онази, която купихме за теста. Ако имаш интерес да я закупиш ми пиши на ЛС, ще те уредя както с добра цена за рейката, така и за подмяната (плюс това, че вече хората от сервиза са го правили на точно 3-ка). Само може да се наложи да се разходиш до София за един ден, но цената ще го оправдае :) Не съм видял темата по-рано, иначе щях да се включа подобаващо. Сега може би е късно. Все пак пиши резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.04.2018 г. at 19:25, bbozhanov написа:

Имам една проверено-читава рейка, подменена заради съмнение за проблем с нея. В крайна сметка се оказа, че не идва проблемът от нея, обаче на човека не му се занимаваше да си я връща и си остави онази, която купихме за теста. Ако имаш интерес да я закупиш ми пиши на ЛС, ще те уредя както с добра цена за рейката, така и за подмяната (плюс това, че вече хората от сервиза са го правили на точно 3-ка). Само може да се наложи да се разходиш до София за един ден, но цената ще го оправдае :) Не съм видял темата по-рано, иначе щях да се включа подобаващо. Сега може би е късно. Все пак пиши резултата.

Привет колега, аз съм от Бургас, актуална ли е още офертата за рейката че моята нещо се разтрака и се чудя да я сменям или да я рециклирам

колата е CR-V 2.0  2008г.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bbozhanov

Благодаря за предложението. Определено беше опция и то съвсем не лоша. Но се наложи да взема бързо решение и натежа варианта Бултрако. Но важен е жеста, за което сърдечно благодаря.

 

Та значи - рейката е отремонтирана и монтирана на колата. Определено  има съществена разлика между предишното състояние и текущото. Въпросният шум, причина за ремонта, вече го няма. Волана се усеща някак по-стегнат. Усещането е далеч от това да въртиш хидравличен волан, но и много по-различно от преди. След завой волана се връща много повече към средно положение отпреди. Прави впечатление, че при движение по странично наклонен път, за да се  поддържа движение напред, преди беше необходима корекция с волана около 10-15 градуса, а сега корекцията е далеч по-малка.
Условията за ремонта са:
 - монтаж и демонтаж на рейката, с гаранция 1 година за извършената работа, поемана от Бултрако;
 - ремонт на самата рейка, извършена от външна за тях фирма, гаранция за ремонта 6 месеца, която се носи от външната фирма. Интересното е, че при рекламация, би следвало демонтаж, транспорт и монтаж да бъдат за сметка на Пловдиската фирма под-изпълнител, но това е само устно казано. Никъде го няма черно на бяло, както и едната година от Бултрако.

Наложи се "конструктивен" диалог, след което се издаде "Техническо  становище", което да удостоверява всичко казано дотук. За мен е "ОК".

Наречете го педантичност или дребнавост, но според мен писмено оформени и подробни документи биха спестили евентуално доста нерви по-късно.....

Ремонта тотал 540 лв. Колата беше в сервиза от понеделник до петък.

Интересни моменти:
1) Ако си искате резултатите от реглажа, уточнете го като оставяте колата.

2) Частите, които де-факто се износват в тази рейка, се предлагат отделно. Тоест ако някои се чувства уверен в себе си да разкапсулова рейката и да си направи сам ремонта, може да го направи с оригинални части. Друг въпрос е

дали алтернативните такива (изработени от специализирана фирма) биха изкарали повече.... Сложен въпрос!

Не мога да отрека, че имаше диалог и разбиране от двете страни. Остава и самия ремонт да е сполучлив...

Редактирано от tanas4o_
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще е полезно да спомена, че рейките на бензиновите мотори са електрически и те се разбиват бързо, докато на дизеловите са хидравлични и не съм чул  някой да се е оплакал от хидравлична рейка. Вероятно смазването е по-добро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък съм чувал точно обратното че ел, реики за по издръжливи,а страдат много дизелите.И ако се разровиш по интернет ще видиж че само дизелите питат за ремонт на реики

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.04.2018 г. at 12:13, todor88 написа:

аз пък съм чувал точно обратното че ел, реики за по издръжливи,а страдат много дизелите.И ако се разровиш по интернет ще видиж че само дизелите питат за ремонт на реики

В Хонда форума повечето питащи са с бензинови CR-Vта

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента е в Бултрако- София обади ми се приемчика и каза ,че рейката е рециклирана утре ще я монтират-цена 1000+.А само исках смяна на тампоните отзад!От къде я измисли тази рейка незнам?Тампоните остават не сменени и ще влизам в приключение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно даваш колата за тампони а ти казват рециклирана рейка,това без да ти се обадят че го правят ли.

Те следващия път ще ти направят основен ремонт и ще ти взема 5 хил ще им ги дадеш ли.

Аз не бих им ги платил,не могат да правят с моята кола нещо за което не са ме предупредили,ами ако нямаш да им платиш.

Това е върха на наглоста,ако примерно не са правили нищо,нямаш никакъв проблем с рейката пък те я рециклират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти направо ме застреля. Слушал съм не една и две истории за леко преувеличен ремонт от частни сервизи, но винаги се е касаело за възли, които кореспондират със заявения за проблемен от клиента, тоест отиваш за смяна на накладки и получаваш 'бонус' нови бутала и спирачна течност, ама тук направо не е за вярване и то от официален сервиз. Според мен има голяма вероятност да е станала грешка, и да са ти 'извадили здравия зъб', но проблемът в случая си е техен и трябва да е за тяхна сметка.

АКо не ти се плаща просто отиди, сякаш този телефонен разговор не е воден, и кажи, че идваш да вземеш ЦРВ, което е постъпило за смяна на задни тампони и ако на място ти кажат, че е рециклирана рейката ги вкарваш тях в приключение, като съвсем учтиво ги питаш на какво основание ремонтират компоненти, които не си заявил за проблемни и го правят без да те информират, казваш им, че отказваш да платиш и си искаш колата в състоянието, в което си я оставил, след като задните тампони не са сменени, ако се заинатят искай да разговаряш с управителят, аз лично бих ги заплашил и с адвокат, но познавам такъв, иначе по-добре да си платиш, че ремонта на рейката ще отиде за хонорар. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, itcebel написа:

В момента е в Бултрако- София обади ми се приемчика и каза ,че рейката е рециклирана утре ще я монтират-цена 1000+.А само исках смяна на тампоните отзад!От къде я измисли тази рейка незнам?Тампоните остават не сменени и ще влизам в приключение !

 

Дори и да си казал вижте там огледайте ако има нещо, определено трябва да ти се обадят да се обсъдят варианти, цени и тн. Ами ако искаш пък да си купиш нова рейка, а не да ти рециклират старата.

Това не е нормално!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше обаждане което беше "мислим че чукането е от рейката ще я свалим и изпратим някъде за проверка и т.н.,проблема е много сложен няма части и сюрприз 8дни без кола до сега още не съм я взел .Рейката била пристигнала чака се монтаж и реглаж,ще си платя колкото кажат само да си взема колата че ми трябва всеки ден да се ходи на работа.А относно тампоните ще бъда благодарен на всеки който може да каже от къде да ги поръчам и евентуално сервиз за смяна  София Пазарджик Пловдив.:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано са майстори тия, че и на мен ми казваха, че чукала рейката, а накрая се оказаха вътрешни накрайници и сега е 6.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди при Слави/Мотобокс (София) или при Фена в Дупница. Да ти прегледат всичко и да кажат кое е за смяна и кое да не се пипа, вместо да се правят експерименти. Изненадан съм от развитието на събитията в Бултрако (ако това е пълната хронология). Най-малкото, би трябвало да питат дали си съгласен с цената преди ремонта.

Между другото, и на мен ми казаха там за рейка, а като отидох при Слави също се оказа преден десен външен накрайник!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня, че при мен случайни варненски майстори ми казваха за рейката ама те поне казват карай, че скъпо. 

А това в официален сервиз да не може да хванеш външен накрайник си е направо дъното. Или нарочно се пробват за повече $

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е хронологията !Цената беше коментирана малко "около"в момента със сложния проблем и липсата на части но вече няма мърдане .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, тя на бензиновата е по-особена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Bizzito написа:

Или нарочно се пробват за повече $

В интерес на истината, отношението им винаги е било коректно. Аз затова и ходя, и пак бих отишъл там за някои неща. Затова и се учудих от проблема, възникнал при колегата.

Относно рейката - предупредиха ме, че има луфт и може да се наложи смяна или рециклиране, без агитиране. В другия споменат сервиз не установиха луфт в рейката, но предупредиха за луфт в накрайника. Смених го - наистина беше тръгнал. Тропане не е имало.

Друго, което знам от опит: ако не е крайно наложително или сигурно, че трябва да се смени оригинална част, по-добре да не се пипа.

@itcebel Какъв е проблемът с тампоните, че са за смяна? Какъв е пробегът на автомобила?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробега е около 285 К.Задните колела не влизат в норма при реглаж.А отидох при тях защото при акцията с въздушните възглавници бяха перфектни!!   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ни казваш това

Quote

В момента е в Бултрако- София обади ми се приемчика и каза ,че рейката е рециклирана утре ще я монтират-цена 1000+.А само исках смяна на тампоните отзад!

 

После излиза това

Quote

Имаше обаждане което беше "мислим че чукането е от рейката ще я свалим и изпратим някъде за проверка и т.н.,проблема е много сложен няма части

Интересно оторизиран сервиз нямат части,пълни лъжи и измислици.

 

Чисто и просто си им позволил да те ограбят.

Имаш пари даваш ги,и накрая тампоните несменени.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм много доволен от сервизната акция и по специално от официалния сервиз във Варна, който вече го няма.

 

Отзад са няколко тампона на страна. Трябва да се види кои точно са за смяна. Има и едни щангички, които създават проблеми точно с реглажа. Мисля, че от тампоните увисва, а от щангите се разкрачва. Те би трябвало поне да ти кажат какво става отзад.

Честно казано, не съм сигурен дали всички ги има неоригинални, но виж тук май има някои от тях.

 

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/okachvane-svrzvashcha-shchanga-10672/honda/cr-v/cr-v-iii-re/22651-2-2-i-ctdi-4wd?criteria[100]=HA

 

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/shchanga_za_nezavisimoe_oekachvane_na_koeleloe_nadl_napr_koes_noesach-10671/honda/cr-v/cr-v-iii-re/22651-2-2-i-ctdi-4wd?criteria[100]=HL

 

Най-добре си пусни нова тема или ползвай някоя стара за задната ос, че не е добре така да се омесват нещата във форума.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги старите теми:

Регулиране на преден и заден мост

Повдигане на купето CRV III

 

И на мен ще ми е интересно да се продължи там дискусията, специално да се установи окончателно как най-ефикасно се оправя разкрачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така вече след 1000 км  мога да кажа/пиша че проблема за които беше сервиз не е решен!В първите 60 км докато се прибирах в къщи волана определено е стегнат и си мислех да поискам извинение и модераторите да изтрият коментарите ми ,но пукането си остана въпреки убеждаването че  тампоните са наред!?! И  въпреки всичко заявих маншони на шарнирите които били за смяна да ги сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само внимавай сега като ти сменят тези маншони да не ти направят основен ремонт на двигателя.

Ти сериозно ли пак там ще отидеш,влизаш с проблем не се решава сега ще сменят друго,така може много да продължи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същия филм, само че във Варна, в сервиза дето вече го няма. Един съвет, една от следващите стъпки като се върнеш в сервиза е да се опитат да притегнат червяка на Рейката, не им го позволявай, защото после ще стане по-зле. Не знам дали правилно обясних за какво иде реч. 

Но това което прочетох в темата е едно към едно с това през което минах във Варна. Между другото, някаква писмена гаранция за рециклираната рейка издадоха ли ти, или просто ти казаха, че те има в системата и никакъв друг документ не е нужен...... 

Редактирано от tanas4o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, itcebel написа:

И така вече след 1000 км  мога да кажа/пиша че проблема за които беше сервиз не е решен!В първите 60 км докато се прибирах в къщи волана определено е стегнат и си мислех да поискам извинение и модераторите да изтрият коментарите ми ,но пукането си остана въпреки убеждаването че  тампоните са наред!?! И  въпреки всичко заявих маншони на шарнирите които били за смяна да ги сменят.

 

Я опиши това пукане. Да не се окажат пластмаси и ламарини. До сега карал ли си японска кола? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, tanas4o_ написа:

Абсолютно същия филм, само че във Варна, в сервиза дето вече го няма. Един съвет, една от следващите стъпки като се върнеш в сервиза е да се опитат да притегнат червяка на Рейката, не им го позволявай, защото после ще стане по-зле. Не знам дали правилно обясних за какво иде реч. 

Но това което прочетох в темата е едно към едно с това през което минах във Варна. Между другото, някаква писмена гаранция за рециклираната рейка издадоха ли ти, или просто ти казаха, че те има в системата и никакъв друг документ не е нужен...... 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, itcebel написа:

 

Това е всичко -ръчна нямам

IMG_20200815_201123.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Bizzito написа:

 

Я опиши това пукане. Да не се окажат пластмаси и ламарини. До сега карал ли си японска кола? :)

Пукането е като пукаш този найлон с мехурчетата само че от метал.Чува се в момента преди да съм спрял напълно или в момента на тръгването когато колелата са в неравност но не винаги .Това е първата японка вече започвам четвърта година с нея но не знаех че японските се карат по различен начин от останалите:dunno:Проблема е от около 2 месеца!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверка на ръчна 65 лв,тея се бъзикат поне правили ли са нещо там.Рециклират рейката а тя има луфт.

Сериозно бягай ама много бързо  от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, itcebel написа:

не знаех че японските се карат по различен начин от останалите:dunno:Проблема е от около 2 месеца!!

 

Имах предвид, че попринцип японските са си с тънки ламарини и скърцащи пластмаси.

Щом я караш отдавна и преди го е нямало явно не е от това.

 

преди 46 минути, CARPERA написа:

Проверка на ръчна 65 лв,тея се бъзикат поне правили ли са нещо там.Рециклират рейката а тя има луфт.

Сериозно бягай ама много бързо  от там.

 

Това е тъпо да. Проверка ръчна за 65 лв за пръв път чувам 😂 

 

Между другото преди година цените във Варна бяха 45 лв на час. 

Като цяло са добре цените, освен ръчната. 300 лв рециклаж на рейка в доверен сервиз е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години цената беше същата 540 лв тотал. Интересно какво ще ти кажат сега при рекламацията на рециклажа на рейката.... Обзалагам се, че становището ще е, че всичко е наред и проблем няма. Дано не съм прав... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с актуална информация относно рециклиране на рейка на БЕНЗИНОВ автомобил, тоест електрическа рейка? Споменаха ми за някакви ремонтни к-ти които общо взето били някаква втулка, защото на ел. рейката нямало какво де се разваля друго като цяло. Вариант Бултрако не ме вълнува определено...

 

Едит: без да правя реклама, но това ли е въпросният комплект? Защо за дизел и бензин са дали едно и също? Като рейките нямат нищо общо?

http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-ремонтен-комплект-кормилна-кутия-honda-cr-v-okr-1151

 

 

Редактирано от frizzante

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...