Jump to content
lefter0v

Твърда спирачка при студено палене

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Проверих течността и е пълна колкото трябва но все пак като паля студена колата все едно спирачка нямам докато не запали колата.

Може ли да е проблема в помпата?

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това е нормално. Ти досега не си ли карал кола със сервоусилвател на спирачките?  Сервоусилвателя започва да работи когато се стартира двигателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, lefter0v написа:

като паля студена колата все едно спирачка нямам докато не запали колата

 

Това студена ме кара да попитам следното:

Докато не запали или докато не загрее?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, lefter0v написа:

Здравейте колеги,

Проверих течността и е пълна колкото трябва но все пак като паля студена колата все едно спирачка нямам докато не запали колата.

Преди 2 часа, dindin написа:

Това студена ме кара да попитам следното:

Докато не запали или докато не загрее?

Аз прочетох болднатото и отговорих. Вероятно колегата иска да каже, че педала му е много твърд преди да запали двигателя. Или се е опитвал да я стартира на наклон и тогава трябва да държи спирачката. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да при стартиране на колата на наклон все едно спирачка няма и става дума докато стартира колата. 

Написах студена понеже когато спирам и тръгвам след малко този проблем го няма. 

И да карал съм коли с серво но изобщо да нямам спирачка преди да запали не бях виждал :)

Редактирано от lefter0v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега. Не се безпокой. Ако ти се случва често подобна ситуация си дърпай ръчната или не натискай спирачката повече от веднъж, че се втвърдява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един клапан в маркуча от всмукателния колектор до сервоусилвателя на спирачките. Той служи за да запазва ниското налягане в сервоусилвателя, след като е угасен мотора. От там нататък имаш 2-3 натискания, преди да се втвърди педала. Та вземи нещо твърдо и го почукай тоя клапан. Възможно е да не затваря добре. Също така е възможно от някъде другаде по малко да смуче въздух и след известно време да губи вакуум.

 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19792,19793&nplgrp=4&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2009&carea=KD&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2WD&nplblk=B__2400

 

Номер 11.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, tonywoolf написа:

Има един клапан в маркуча от всмукателния колектор до сервоусилвателя на спирачките. Той служи за да запазва ниското налягане в сервоусилвателя, след като е угасен мотора. От там нататък имаш 2-3 натискания, преди да се втвърди педала. Та вземи нещо твърдо и го почукай тоя клапан. Възможно е да не затваря добре. Също така е възможно от някъде другаде по малко да смуче въздух и след известно време да губи вакуум.

 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19792,19793&nplgrp=4&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2009&carea=KD&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2WD&nplblk=B__2400

 

Номер 11.

Мерси за помоща колега, ще проверя клапана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ли херметичен трябва да е този клапан, че да държи вакуума цяла нощ? Лично съм се убедил, че CR-V 2008 г няма спирачки, докато не се стартира двигателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сивик 2006 го имах същия проблем , на црв 2011 го нямам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, mafyata написа:

На сивик 2006 го имах същия проблем , на црв 2011 го нямам

Пробвал ли си да караш кола по наклон с угасен двигател? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е ядно за сервото , но педала се втвърдява без да си я натискал след като си я угасил. И защо на едната е така , а на другата не?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно някоя мембрана на сервото където трябва да държи налягане -не държи и затова така се получава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...