Jump to content
stoian_77

Трудно Палене на CR-V 2,2 dizel

Recommended Posts

Здравейте колеги,до скоро имах проблем с паленето но смених филтъра за гориво и проблема уж се оправи но за по малко от месец но като чели и тогава не палеше като преди да се появи проблема но като че ли от ден на ден нещата се влошават сутрин като че ли пали по лесно но проблема се изявява когато се позатопли и тогава даже понякога въобще не пали но и ми светва ключето на имобилайзера и когато върна ключа и заключа и отключа паля но след като върти около 6-7 секунди но този път ключето не мига а иначе като запали си работи добре с изключение на пропадане понякога на оборотите когато в движение изключа от скорост и след спиране на място оборотите се оправят и другото което забелязвам е че при такова тегаво палене пропушва малко отзад но след това изчиства но преди не го е имало.Моля  помагайте и за читав майстор в Бургас но при всички положения изключвам Апостолов понеже съм им ял попарата там и повече никога.Благодаря

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти си шампион, готов за книгата с рекордите на Гинес! 

Написал си ферман от две изречения, използвайки 106-думи, 63-срички и отделни букви, 2-цифри,  но за сметка на това, си използвал само 5-главни букви, 2-точки и 1-запетайка!?! 

По-лесно ми беше да изброя горните цифри,  отколкото да разбера какво питаш. 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ''Емича'' изказването ти ми звучи ми като заяждане и подигравка с проблемите на хората което не мисля че е смисъла на форума.Извинявам се за начина си на писане но не съм завършил Българска филология и граматика а и не мисля че тук начина да си проверяваме литературната грамотност,опитал съм се до колкото мога да опиша подробно проблема.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Emicha не се заяжда! Той просто го е написал с най-добри чуства. Аз останах по същия начин изумен от изказа като прочетох първоначално темата. Действително колега stoian_77 така изнесен проблема от твоя страна е трудно разбираем. Постарай се малко по-ясно, по-точно и по синтезирано да поставиш проблема си, и тогава очаквай коректни отговори и съвети. Иначе повярвай ми от Emicha могат да се научат много неща т.е. може да ти даде едни от най-точните съвети и отговори относно дизеларките на Хонда СРВ (второ и трето поколение). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок не знам от къде да започна но може и проблема да е в мен ама то би трябвало заглавието на темата да каже всичко.Така да започна отначало.Колата започна да пали трудно.Автомобила е Хонда ЦРВ 2005г. мотора е 2,2 дизел 140к.с.Сутрин пали малко по лесно но пак не е като нормалното палене.На диагностика не показва никакви грешки.Ходих и на майстор който се занимава с помпи и дюзи и ми каза че проблема в моя случай не е в нито едно от двете.Днес ходих и при клчючар понеже от както съм я взел ключа се вади от патрона запалването когато си поискаш и той ми каза че патрона е празен но проблем от там нямало и ако искам да е както трябва е нужен патрон от кола втора употреба и той щял да го пренареди по моя ключ понеже не знаел дали се продават нови такива и колко щели да са читави.Ходих и на еладжии няколко понеже така ме посъветва ключаря за да видят дали проблема не е в клемореда защото и там имали слабо място но никой не се хваща да я прави защото не им разбирали.Да допълня че колата не пуши,няма промяна в разхода на гориво,не губи мощност и общо взето всичко друго е нормално,единственно има едно пропадане на оборите след като в движение изключа от скорост и карам по инерция оборотите от 800 падат до към 550-600 и това е докато не спра на място или включа на скорост,но във форума чета че доста дизеларки го имат този проблем и не са го излекували така че може и да няма връзка с моето заболяване.Дано да съм се справил по добре тоя път с разказа че се поизпотих.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак моля ако някой има координати на читав майстор за тия автомобили в Бургас или региона да споделя.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Аз го имах същия проблем с паленето при топъл мотор. И при мен никой не успя да каже какво е точно. Но все пак установих, че влиза въздух в горивната система преди помпата за високо налягане и от там тя не може да направи необходимото налягане и датчика на рейла не отваря дюзите. Слагахме някакви уплътнения на модула за горивния филтър и симптома изчезна. Моя съвет е, да сложиш прозрачен маркуч от горивния филтър до ГНП-то. и като запалиш колата да видиш дали заедно с горивото има балночета въздух, които отиват към помпата. Ако има въздух, значи това е проблема, просто помпата не може да направи достатъчно налягане, когато има въздух в ситемата и колата не пали. Дано съм бил полезен. Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега CUCY.Не че много разбирам ама и на мен на нещо такова ми прилича ,но не съм наясно с японките и системите им.След няколко дни се връщам от командировка и имам уговорен прием в един сервиз и ще видим какво ще излезе.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.04.2018 г. at 7:53, stoian_77 написа:

Колега ''Емича'' изказването ти ми звучи ми като заяждане и подигравка с проблемите на хората което не мисля че е смисъла на форума.Извинявам се за начина си на писане но не съм завършил Българска филология и граматика а и не мисля че тук начина да си проверяваме литературната грамотност,опитал съм се до колкото мога да опиша подробно проблема.Поздрави

Стояне, всеки може да си мисли каквото иска и да си тълкува нещата, както прецени.

Но след като имаш шофьорска книжка,значи имаш завършен 8-ми клас и би трябвало да си научил, поне основните неща на правописа.

И никой не иска от теб,да имаш завършена Българска филология, но подобно писане е неуважение към четящите.

Уточнявам само, а  не се заяждам.

 

И вече по темата ти:

 

Преди беше пуснал подобна тема, в раздела на 3-та генерация, където споменаваше и за проблема с ключа.

Разбирам че си ходил на ключар (но не си направил нищо). Същото се е получило и с жичкаджията (относно клемореда), както те беше посъветвал колегата docev , а щеше да е добре,ако беше отхвърлил и тази възможна причина. 

Разбрах, че след смяна на горивния филтър, е имало подобрение (според теб), а според майстора на помпи и дюзи, от там не можело да е проблема - той провери ли ги, или само предполага?

Майстора ти, също отхвърля и евентуален проблем с датчика на коляновия вал - но щом топла е палела по-трудно, може и той да прави мизерия. Елементарна проверка се прави, когато колата е загряла и преди да запалиш, поливаш датчика със студена вода, за да го охладиш. Запали ли нормално,вече ти е ясно.

Съмняваш се за въздух в системата - възможно е,  (провери за хлабави връзки) но също така може да ти изпуска и клапана в гуменото мехче за ръчното подкачване на гориво.

Преди палене, провери дали е меко или твърдо, като когато е изправно, трудно ще го сплескаш до половината. Ако е меко , напомпай няколко пъти докато се втвърди и виж как ще запали.

 

Провери тези две три неща и пиши.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля помагайте нямам нерви вече.Обиколих почти всички възможни сервизи в Бургас и никой нищо.Това което разбрах със сигурност е че никой не иска да се занимава с Хонда,и не разбирам защо ама явно си има причина.Проверено е според двама майстори поне че няма въздух в горивото,че помпата също не би трябвало да е проблем понеже са измерили налягането в рейла и дюзите също били добре,не записва никакви грешки на компа,и ходих също така на ключар за да ми види патрона понеже ми излиза ключа в запалено положение,който ми каза че патрона е празен но не е в него проблема.Днес понеже я взех от поредния сервиз естественно без никакъв резултат,забелязах че 2пъти въобще не запали и зеленото ключе на имобилайзера мигаше на третия път вече не мигаше нищо и запали много трудно и леко пропуши,след около 2 км. спрях изгасих за около 5мин.и после запали доста по бързо отколкото когато беше студена,нарочно пак я изгасих и палих няколко пъти и все така не много както трябва но по бързо от първоначалния старт.Другото което искам да попитам е от къде мога да си закупя клеморед и патрон за паленето понеже в магазините които питах тук в Бургас никъде не се предлагат.Единственно ми казаха оригинални в Хонда ама там не искам да ходя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колега Емича,доколкото разбирам от форума и колегите си тесен специалист на дизелите на Хонда,това е професията ти или просто хоби,питам защото ми писна да ходя при майстори които ми гледат колата като голям камък и ако имаш сервиз съм готов да ти я докарам в София да я разгадаеш тая моя хубавица.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, нито съм тесен специалист, а и монтьорството не го практикувам от доста време, но поназнайвам това онова и ако знам нещо, се опитвам да помогна.

Когато имам свободно време и не ме мързи,използвам сервиза на приятел и сам си правя нещата.

 

Изглежда, не можеш да намериш подходящия сервиз и човек в Бургас, който да ти хване и отстрани проблема.

Сещам се, че най-близкия сервиз, който ще ти реши проблема е във Варна. Човека преди пишеше тук във форума,но напоследък не се весва, по различни причини.

Казва се Дидо с никнеим (MYAMOTO) GSM - 0878977123,  та му се обади и се разберете кога може да те вземе.

Сигурен съм, че ще ти реши проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок Благодаря за насоките все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоката,току що се чух с Дидо и евентуално в петък съм при него,и каза че имал предположения за проблема което според мен е добро начало.

Ще имам да черпя ако ми реши проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич голямо Благодарско и да знаеш че изкара една каса бира.Ходих вчера при Дидо,и след около час и половина чудо,хондака взе да пали като види че вадя ключа от джоба.Каза че сменил един клапан или датчик или нещо такова за налягането на рейла,макар че моите майстори(поне 2ма от тях) казаха че са проверявали това налягане и ВСИЧКО Е ТОЧНО.Дидо каза че може  да са го проверявали,но при запален мотор,а той гледал живи или реални данни не знам как се казва,при самото стартиране,и там налягането било под минимума,а после било много високо и имало опасност да се прецакат дюзите защото доста се натоварвали.Та така двумесечната сага се реши.Поздрави на всички опитали се да помогнат.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито.

Сега остава да намериш и читав ключар и дано да нямаш повече проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...