Jump to content
PetioHonda

D14 --> D16 Intake Manifold

Recommended Posts

Здравейте! Знам ,че за повечето сигутно въпросът е банален, но въпреки информацията която съм чел + dodo-upgrades, не всичко ми е ясно.
1. Из обявите се въртят две понятия - оборудван/необорудван.
Накратко въпросът ми е - Какво трябва да си купя, за да направя т.нар суап, а по-подробно:
Да разбирам, че оборудван означава: колектор, дросел, рейка с инжектори (240цц?)?
Ако е така, то специално за д14а3/a4/з1/з2 мога ли да закупя "необорудван" всмукател и да използвам моите дросел + т.нар на англ. throttle pulley? Защото четох, че жилото на газта всъщност е различно на д14 и ми трябва д16-ково.
Под необорудван, аз разбирам САМО всмукател. Това от картинката ли е? 
Картинка: 1053c6a.jpg
2. Четох за разни сензори, които ги няма д14-ката и на д16 трябва да се "запушат". Как става самото запушване? 
3. Ако имам газ, трябва ли да се направи нещо допълнително?
4. Има ли шанс да прецакам нещо, ако както навсякъде пише - си бележа кое от къде съм свалил и после ги върна на същите места? 
5. Целта ми е само и единствено да си преместя дросела отстрани, както е на нормалните Д-серии...
И естествено да си сложа хубав интейт, като тук подчертавам търся едиснтвено хубавият звук. За засилване ми е ясно, че няма смисъл на тоя мотор и тн и тн. Искам звук, колкото и глупаво да звучи, чувал съм брутални д14-ки.
6. Нова гарнитура, ако тръгна да сменям от къде? Бултрако?
Благодаря предварително.

Редактирано от PetioHonda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газта не мога да кажа.

За всичко друго - Трябват ти:

Колектор от Д16з6, у8, Д14А8. Д15 колекторите също би трябвало да станат, но те имат ЕГР клапан. Специално за Д16з6 нямаш никви проблеми. Можеш да си запушиш отворите за IACV-то . Тези показани по-горе. Можеш да си купиш и IACV клапан да го монтираш и да си караш. Аз така карах преди да мина на ОБД1. Всякакви варианти има за запушването на колектора.

Жилото за дросела не е необходимо, но може другите жила да са по-добре работещи. Скоба за жилото ти трябва обаче. Гарнитура квато намериш в магазините за авточасти. Аз ползвах на кортеко. Клингеритова. Гледай отвора за охладителната течност да е кръгъл. Говоря за отвора на гарнитурата. Не е проблем. Аз карах година и нещо с такава, която не е с кръгъл отвор, но предполагам може да направи проблем в бъдеще. Бензиновата рейка трябва да е от Д16з6. Оригиналната не пасва. Тя се захваща с 2 шпилки и гайки а колектора от Д16з6 захваща рейката с 3. Дюзите не ги сменяй. 190-тките ще са ти достатъчни. Дросела си остава оригиналния. Ще ти трябват маркучи за охладителната система. 

Горивните връзки няма да имаш проблем с тях, но ако ти се заиграва си вземи по-дълъг маркуч от Д16 от горивния филтър към рейката. Палеца за жилото май няма да стане. Казвам май, защото не съм пробвал. Дърпането е различно и затова ти трябва друг палец.

Охладителна течност ще трябва да имаш.Ще бъде добре да си вземеш концентрат или да имаш около 3 л готова течност. При мен отидоха около 2л, но все пак е добре да имаш в запас. Ще трябва да удължаваш кабелите за температурния датчик. MAP и TPS ще си дойдат на мястото там няма да ти е нужно да удължаваш. Тъй като празния ход при Д14 се управлява от дросела RIACV куплунга също би трябвало да си дойде на мястото. Аз имах проблеми само с температурния сензор.

Вакумните връзки също се нуждаят от преправяне. От обезмаслителя до входа за картерната вентилация на всмукателя ще трябва да си намериш маркуч или, ако си вземеш готов колектор да ползваш от него вакумните връзки.

Еми мисля, че е това. Пиши ми, ако не намериш всмукател.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за включването, колеги. Определено нещата почнаха да ми се изясняват. В процес съм на търсене на колектор и нещата около него, ако някой има конкретна оферта, може да я сподели на лично съобщение. Приемам всякакви варианти д14,д15,д16 всичко което е с ляво разположен дросел и може да стане на моята кола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...