Jump to content
bloiler

спирачки

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Нов собственик съм на CR-V II 2005 г. Дали съм "горд" собственик ще кажа по - късно. Колата е 2005 година купена от човек в Швейцария.  Преди 3000 км е била в оторизиран сервиз на Хонда там, всичко е сменено - масло 0W30 Castrol EDGE, дискове, накладки, филтри и т.н. Нямам забележки към колата /SUV -a/. Мотора е 2,2 цдти N22A2 на 140к без DPF. Изпълнението е екзекутив - кожа, люк и т.н + "хубавата навигация". Имам изминати 3000 км. предимно извънградско - Плевен - Банско, Плевен -София и т.н. Разход 6/100 км при скорост до 120 и 6,5/100 при 120 - 150 км.  Нямам забележки към колата. Някои тука от форума ме познават и знаят, че пътувам много - около 3000-3500 км на месец.

 Проблема е следният:

При голяма скорост, ако се наложи да спра рязко, нещата не се получават нещо.  Като я докараха колата - дисковете бяха ръждясали, викам, като се опилят ще се оправи. Да, ама НЕ. Имах сивик 7 генерация, спираше като ненормален. Имам и фр-в и той спира яко. Оценявам, че това е по-тежко ама само със 100 кила от фр-в-то.

Та по въпроса: набарах в ибея едни спирачни дискове с керамични накладки. Пише, че дисковете са карбонови и накладките керамични.  Интересува ме някой дали кара с керамични накладки и как е спирането с тях. Знам, че като се прецакат накладките, се сменят и дисковете /ако са карбонови/. Мисълта ми е дали някой кара с такива и дали има разлика /и каква/ от обикновените дискове и накладки.

Редактирано от bloiler

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и с ръждиви дискове не е спирала добре, търси проблем по системата. Аз бих я качил на валяци някъде за проба и после в сервиз.

 

П.п иначе да сивика спира много здраво, за това чантата до мене я закопчавам с колана, защото при рязко спиране и излита от седалката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай апаратите. Имат навика да блокират. При мен спираше зле до преди да сменя всички накладки и не ряздвижих един-два апарата. След процедурата всичко дойде на място.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за валяците не се бях сетил. Ще го направя. Пак казвам, че дисковете и накладките са на около 3000 км., но не пречи да погледна апаратите. Все пак ме интересуват тия керамични накладки, някой дали не е карал с такива, дори и на друга кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И моето ЦРВ не спираше, но смених предни дискове и накладки , единия апарат беше блокирал, сложих ново цилиндърче и гумички.

Почистих и раздвижих  задните апарати и сега си спира нормално.

Добре е да се смени и цялата спирачна течност. Масово хората не я сменят, а си е от значение.  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...