Jump to content
firefighter

led крушки

Recommended Posts

Колеги,харесах си лед крушки в aliexpres:  https://www.aliexpress.com/item/Oslamp-H4-LED-Car-Headlight-Bulb-Hi-Lo-Beam-Auto-Headlamp-72W-8000LM-COB-Led-Headlights/32698331999.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.ibLqeu. Някой виждал ли е тези китайчета и може ли да си кажете мнението?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайци много и уж различни имена,  а са все една работа. Ако ги купиш и ги бива, пиши тук. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ги поръчах и след месец надявам се да ги получа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво. Ако някой кара с такива нека сподели....

и как ги е поставил.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как ще ги сложиш. Няма място за адаптери като ксенона. Трябва да мислиш нещо с лепене, но трябва да е доста здраво.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, haunted написа:

Не знам как ще ги сложиш. Няма място за адаптери като ксенона. Трябва да мислиш нещо с лепене, но трябва да е доста здраво.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

е за това който ги е сложил да сподели.....

аз не съм измислил още адаптера и скобата да го стисне 

за това търся успешния начин. 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сещам се че съм виждал такива крушки с адаптор, но не съм сигурен дали са Н1 или други, но съм сигурен че са китайки, бяха сложени на пежо. Мисля че в алиекспрес ще има такива с адаптори но трябва да се търси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ХРВ-то не съм правил експерименти,но на ЦРВ-то пробвах всичко ,което изглежда прилично и не съм доволен от нито един модел.В момента съм с най-скъпия модел P6.Като интензитет и цвят са прекрасни /5000К/,но като фокус много зле,независимо ,че имат настройка..

Ще трябва да мине доста време докато технологията позволи да се прави добро топлоотвеждане на 1 мм топлоносител.

За сега най-близко до тази технология са ето тези,но за съжаление мощността е малка:

 

https://www.aliexpress.com/store/product/Freeshipping-ultra-thin-Car-Headlight-H7-Led-headlamp-H4-Bulb-H1-H3-H11-9005-9006-48W/3208066_32850692801.html?spm=2114.12010612.0.0.10cd7419C2N3F6 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
е за това който ги е сложил да сподели.....
аз не съм измислил още адаптера и скобата да го стисне 
за това търся успешния начин. 
Благодаря
Днес сложих ето тези. Имах китайски фасонки разпробих ги в средата , вкарах крушките вътре и изрязах гумичките малко , за да може вентилаторчетата да останат навън и да охлаждат. Стана прилично.e57b4a596a334e98828f8c7518494fed.jpg4fa53dca83992d3fe1136e68cbaf2f88.jpg5635218215a339b2d70183fcee8fd69a.jpge7ae6d82a49d1bb2e6fc6e1c8a077ecd.jpg

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Рангеле , точно за това говорих. Благодаря ти.

Откъде ги намери-поръча тези фасонки ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Браво Рангеле , точно за това говорих. Благодаря ти.
Откъде ги намери-поръча тези фасонки ?
От aliexpresse даже има и тема във форума , но тя е за дистанционно , но колегата междувременно е споменал , че с дистанционното си е поръчал и фасонки , защото в БГ са около 20лв. а там си поръчах 4 за около 8€ :)

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,а светенето как е? Насочването на светлинния поток добро ли е? Да не заслепяват насрещния?

 

Редактирано от firefighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светят добре , не заслепява. Аз ги сложих на късите ,но лошото е , че като включиш дългите до тях стоят като пожълтели зъби :) . Трябва да питам и ако стават ще сменя и дългите. Мое лично мнение е , че са много по-добре от китайските ксенони и тези сините , които слагат.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, K.Ang написа:

Браво Рангеле , точно за това говорих. Благодаря ти.

Откъде ги намери-поръча тези фасонки ?

https://www.aliexpress.com/item/H1-Halogen-Car-Auto-Headlight-Bulb-Socket-Holder-33116-SD4-961-33116SD4961-Fit-For-Honda-CR/32776888635.html?spm=2114.search0103.0.0.183a19a0A9T4qp

Надявам се , че не сте ми се смяли много , че съм писал "фасонки" вместо правилното "фасунги" :/ 

Редактирано от rangel111
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимка от бяла стена на 10 м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом е станало с тези адаптери. Не е ли било по лесно да изпошзваш тези за ксенона? А иначе вентилаторите свалят ли се?c42be50c3412dd3f7299e481fb531530.jpg

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Е щом е станало с тези адаптери. Не е ли било по лесно да изпошзваш тези за ксенона? А иначе вентилаторите свалят ли се?c42be50c3412dd3f7299e481fb531530.jpg

Sent from my MI 5 using Tapatalk


Със сигурност е било по-лесно с тези. Има ли ги тука или трябва пак от Китай? Вентилаторите не се свалят. Marcony тези дни ще направя снимки и ще ги кача.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук ги има, но цената е х5 предполагам. Иначе в Китай са две за долар и нещо. А как тогава си сложил адапера като не се сваля вентилатора?

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките си имат едно малко адаптерче (снимал със го отделно) , но телчето не може да го задържи. Вкарваш го плътно в другия адаптер , за да не се върти и след това нанизваш крушката. Даже е по-лесно ако сложиш първо адаптера , закачаш го с телчето и след това нанизваш крушката.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://bktuning.com/product/7641/pristavki-za-honda.html
Тия не познават парите. Да са 4-5 лева да си вземеш и да не чакаш 2 месеца доставка от Китай , ама адаптери на цената на крушките ми идва малко скъпо. Добре , че си поръчах повече фасунги и сега ще си имам адаптери :) . Тези дни ще сложа и на дългите , ще отида да ги регулират и ще кача снимки на стена.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето най-накрая и обещаните снимки. Не знам колко добре са станали и дали ще можете да добиете реална представа. Едните са от малко по-близко разстояние , но не мога да преценя дали съм на 10 метра. Снимал съм и къси и дълги. Съжалявам ако не са много добри , но това е което успях да направя , а и обикновено в тъмната част на денонощието не ставам много за шофиране :)24a6b51b48f1713a9750e5842d1ca00b.jpg3a74b3b2580d6ee575aa5fe50d770873.jpge6e24c1d5b95e4921ea8f4e57f60e183.jpg5d5641d3446532f56a8d2de7c6032139.jpg6ef57c4436cb122703e460338031a4d4.jpgbd1a0b07a52b70713229909385814d39.jpg75fa20d2399291f9d6d4e68ca040fe51.jpg

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптерите за ксенона нестават за лед крушки.  С по-голям диаметър са, а и като дължина са различни и за това не могат да се фокусират.

Иначе на самата кутия има картинки как да се поставят крушките.

Вади се гривната и се закача на пружинката на рефлектора, след това нанизваш вентилатора  на гумения маншон, така че да остане отвън за да може да се охлажда и нанизваш крушката в рефлектора докато щракне адаптера.

За тези колеги, които искат да си поставят лед крушки и се чудят дали светят силно и дали дават добър фокус, казвам следното:

Изпробвал съм лед крушките и на дълги и на къси, но не могат да се фокусират и това е. Светлината е наистина силна, но не е фокусирана. Първата вечер, когато ги сложиш на късите светлини, хората които бяха спрели на светофара пред мен си разместваха огледалата защото ги заслепявах, а си представете да карам на дълги през нощта и да се наложи да се разминем в някой тесен участък.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dakota, Благодаря за информацията

за адаптерите и фокуса ценна е, но фаровете на HR-V са различни от CR-V. 

Надявам се и на информация от колега с HR-V.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично ми харесва как светят , а и е доста красиво. Ако започнат да ми присветкват на къси ще ги сваля на 3 и така. По принцип нашите коли са по-високи и е нормално като сме близко до предната кола да им светим в огледалото.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

  • Объркан 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не съм съгласен с това твърдение.Всички фарове ,независимо на какво превозно средство са имат % наклон и не заслепяват,ако щеш да имаш и 50 см. просвет.Всъщност скоро нарещно -движещите се ще ти го докажат..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че при светодиодни на рефлектор светлината се разсейва доста ...

В купето отсреща става ден при по-силни LED-ове. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи, Лед светлините за късите са пълен, ташак. Онзи ден си карам и срещу мен, един колега с HR-V направо ми извади очите и то на осветен булевард. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Ще повдигна тази позастояла тема с няколко въпроса.

През последните години има ли някакво развитие в положителна насока с LED крушките  Н1 за предни фарове?

Намерих ето тези в ЕМАГ, но идея си нямам, дали ще вършат работа и дали са безопасни за самия фар. 

 

https://www.emag.bg/komplekt-diodni-krushki-za-far-amio-h1-led-csp-3570-72w-6000k-5500lm-12v-2-broja-3000052384/pd/DX42T0MBM/?X-Search-Id=d739a28df42cec6e6e17&X-Product-Id=74221760&X-Search-Page=1&X-Search-Position=30&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

 

Много съм на вие с тоците, затова вашето мнение ще ми бъде от голяма полза.

Бих се радвал и ако някой колега сподели опит от използването на такива или подобни LED крушки.

Прави ми впечатление, че горният модел няма охладителни елементи или ако има, то те са много малки. Това няма ли да доведе до прекомерно нагряване на допирните повърхности в самия фар?

Редактирано от seiko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен това как ще свети. 

Също така не се знае колко топлина ще отдава, няма радиаторче или вентилаторче. 

Честно казано аз много не виждам смисъл от Led, единствено, ако е фабричен :) 

С Чисти(полирани) фарове и хубави крушки се вижда достатъчно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът не е в светенето, колега, а в това, че за последните 4-5 месеца, 3 пъти ми гори крушката на левия фар и нямам идея, каква е причината. Последният път даже буксата за захранване имаше следи от прегряване, а самата крушка беше черна отвътре. Интересно, че с десния фар това не се случва.

Крушките, които слагам са осрамки, уж добри, но горят.

Затова ме посъветваха, да сложа LED, които имали по-слаба консумация.

Пак казвам, не разбирам от тоци и затова се водя от съветите, които ми дават. За съжаление, не мога да преценя, кога те са правилни или неправилни.

Това е цялата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да смениш и буксите на самите фарове, при мен на десен фар беше същата работа, цялата букса се беше стопила. Смених буксите с керамични и сложих тези крушки https://unique.bg/диодни-системи-за-основни-фарове/диодни-крушки-за-фарове-h4-46791.html /в линка са Н4, а не Н1 просто да видиш как изглежда крушката/ и вече година нямам проблем с греене и горене на крушките, да не говорим, че светят доста по добре от стоковите осрам.

Колата е 6та сивик хеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, didich написа:

Пробвай да смениш и буксите на самите фарове, при мен на десен фар беше същата работа, цялата букса се беше стопила. Смених буксите с керамични и сложих тези крушки https://unique.bg/диодни-системи-за-основни-фарове/диодни-крушки-за-фарове-h4-46791.html /в линка са Н4, а не Н1 просто да видиш как изглежда крушката/ и вече година нямам проблем с греене и горене на крушките, да не говорим, че светят доста по добре от стоковите осрам.

Колата е 6та сивик хеч.

Извинявай, но не разбрах дали си сменил само "буксата" или и крушката. Защото Н4 не минава през отвора във фара - тесен е като за Н1. От няколко години търся прехода между крушака Н1 и буксата на кабела с 2 крачета, подаваща ток , който японците са решили да направят от някаква пластмаса, която не издържа на температурата във фара и се топи и чупи. В Пловдив ми искат 30 лв за брой с 60 дни за доставка. Правих различни опити с преправяне на други видове и модели, за сега неуспешни.  Вероятно решението е елементарно, но за сега ми убягва. 

Успешен ден на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил е и буксата и крушката. 

Сигурно и аз ще правя подобни интервенции с керамична букса, че ми писна да ми горят. 

Сложих скъпи Осрами и при положение, че не се кара често колата за няма и 2-3 месеца успяха да издумкат и те. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1772157336_.thumb.png.9a4e09d151e682e8682a96ace827bc07.png

 

Нещо не се получи качването, за което се извинявам! Аз търся това, което е на горната снимка. Най-долу върху дървената дръжка. Оригинален преход от Н1 към букса за 2 крачета. Приемам всякакви съвети и насоки. Всъщност на другите снимки в оригиналния пост по-горе колегата е изкормил това, което аз търся цяло. Дано се получи разбираем въпросът ми.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата dindin ме е разбрал правилно, смених буксите и на двата фара, както и замених стандартната Н4 крушка със същата, но лед такава. /в горния пост съм сбъркал, при мен крушката е Н4, не Н1/

Въпросната лед крушка от 44 вата е без вентилатор и е с размери 1:1 с размерите на стандартната Н4 крушка, тоест нищо не се преправя, реже и т.н., просто вадиш стандартната и слагаш лед крушката, работа за 2 мин, иначе по силните крушки, които се водят 55 вата вече са с вентилатор, но там разликата е, че вентилатора трябва да е извън фара за да може да дърпа въздух за да оглажда крушката.

В 6-та хеч тъй или иначе отзад фара не е затворен така че стават и по силните крушки, но и с 44 ватовите светлината ми е ОК, вече за друг модел кола със затворен отзад капак на фара ще трябва да играе ножа и да се направи място за въздух.

Отделно на габарита също съм сложил ярки лед светлини, които ползвам като дневни, сиреч лятото когато е светло карам на габарит, сега зимно време когато се прибирам по тъмно няма как и карам на къси светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...