Jump to content
esox hunter

Препоръчайте ми сервиз/човек за оглед на Акорд 7 !

Recommended Posts

Здравейте, Колеги :)

Предварително се извинявам, ако е имало таква тема, но толкова конкретна не видях ! Това ми е първи пост във форума.
По поръчка на близък роднина търся да закупя Хонда Акорд 7 генерация, бензин 2,4 , автоматик или ръчка. Огледах по обяви, какво има на пазара и за сега по критериите, които са ми задали, защото има още такива ;) съм се спрял на 3 автомобила. Изчетох доста по форума, защото не съм притежавал Хонда до сега, но в момента имам друга марка японка и един германец да не ми е скука.  Препоръчайте ми сервиз в който да закарам избрана кола 1 или 2 от тези трите, където да ми направят пълен преглед и оценка на колата: двигател, скорости, окачване, електроника, удари и пр. Прочетох за по популярните сервизи, които ползвате Юбико, Омбре и Слави (Овча купел), а Бултрако доколкото схванах по-добре да не ги търся.
Според ваши впечатления и опит, къде да отида, оринтирайте ме и за цена за тази услуга и пр. ??
Изчетох и 11 стр. тема за 7ма генерация с проблеми и пр., но ще съм благодарен, ако ми кажете (подсетите) , за какво да гледам и да се ослушвам, когато аз самия оглеждам колата първоначално и на какво специално да обърна внимание в сервиза да ми проверят ?
Колко би ми струвало "/- пълно обслужване да кажем на автоатик (ремъци, ролки филтри, масла, хидравлични течности и т.н.) 
Оринтирайте ме за какви симптоми да се ослушвам по ангренажната верига и т.н.
Благодаря Предварително !

п.п. Ако темата е за др. раздел преместете я !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всеки от сервизите ще ти направят надеждна диагностика на автомобила. Иначе сам можеш да погледнеш за течове по и около мотора и пушене от ауспуха. Ремъци, филтри и масло няма да те уплашат ката цени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балгодаря, колега !
Както казах до сега не съм имал опит с такъв автомобил и да кажем ми трябват по-конкретни насоки. Някои от колите са измити, 'облизани" в двигателния отсек и неопитно око лесно, ще пропусне.
Ще се радвам, ако получа по-конкретни съвети от колегите тук. Пиша  по други автофоруми знам, как е и  че ви е омръзнало от новобранци, но все се надявам на някой и друг съвет.
То ясно, че ще я гледат в сервиз, но ако добия някаква по-обща предства и при първи оглед успея да си спестя последващи разходи за оглед би било добре :)
Това, което до сега успях да разбера от форума за "гледането", изброявам по ред без приоритети, защото не знам,още, кое  по по важмно ;) :
1. ако е автомат, ниво и цвят, мирис на течност ! (само оригинал се слага)
1.1 доколкото разбирам не трябва да чувам шум в движение, придърпване и пр. Имаше и нещо за задната на студен двигател, но не го разбрах ?
2. двигател нормална работа без изразени шумове, тракания и пр. 
2.1.  как да позная проблемна верига ?
2.2. къде да гледам за омасляване ? ако нещо пропускам добавете !
3 TPS - разбрах, че прави проблеми, ако светнат лампи по таблото разбрах, кои, но не знам, как се хващат първоначлни симптоми ?
4. Рейка
4.1 разбрах, че имала проблемн маркуч хидравлика, къде се намира, къде да гледам ?
5. окачване
5.1 до сега се возих в една кола и ми се стори твърдо, не тропаше но твърдо Така ли е ? ....и има ли модификация 2,4 с по-меко или по "твърдо' (спортно) окачване ?
5.2 Какво да гледам или изискам да ми проверят изрично по окачване отпред, отзад, като я вдигнат на крик?
6 ел. компоненти на колата
6.1  доколкото разбрах за колите с автоматично регулиране на фарове има драми с машинките, как изглежда такава машинка и как да разбера, че фаровете работят коректно ?
6.2 някакви машинки във вратите също разбрах, че са проблем, както и амортисор задна врата 9как трябва да е леко ли да се отваря, като перце или има съпротивление от амортисьора)?
6.3 каква електроника трябва да проверя задължително дали работи ?

7. климатроник, как се проверява за проблеми ?
навигация
разбрах, че тази генерация няма карти за БГ, но четох за проблеми с четящото устройство на дисковете как да разбера дали има проблем с навигацията

Ако нещо греша поправете ме по точките или ако нещо трябва да се допълни по питанките ми ?
Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвално е че се интересуваш априори, но не всичко ще можеш да провериш набързо.

Примерно по 6.1 спираш пред стена, вечер, отваряш багажника и рязко стъпваш в него с цялата си маса. Задницата кляка и след секунда - 2 виждаш как светлинният поток слиза по стената. Като изскочиш, пълзи обратно нагоре. Забавянето е за да не реагира веднага при всяка неравност.

По т.1. За толкова години тук, съм чувал само за 1 строшен автомат и то на диференциала му. Агрегатът е дуракоустойчив, но има специфики. На студен мотор и кутия, ще се усеща превключването. Трябва да я караш извънградско, топла, за да усетиш дали лок-ъп заключва тавите на хидротрансформатора. Това се усеща като 6-та предавка и по оборотомера. Тогава лекото натискане и отнемане на газта по равно не променя оборотите на мотора спрямо скоростта, а 2-те са "вързани" като на ръчната кутия. Това работи над 100км/ч. При топли агрегати колата сменя горна предавка много плавно. При малко газ на около 2200 об/мин включва горна предавка. При "мръсна газ" сменя над 5500 и се усеща тласък. При наклон надолу се движи по инерция, но ако пипнеш спирачката сваля предавки според стръмноста му. Ако отнемеж газта по равно сваля на 4-та, после 3-та и си върви на нея с 800об/мин. Спреш ли -слага 1-ва. При изкачване не включва по-горна предавка от приятната за нея, но ако искаш -минаваш в ръчен режим. При него може да държиш предавка "в червеното" на оборотомера, но при намаляне на скоростта, пак сваля.

т.5. Колата вози твърдо, особено ако е на 17" колела, но е плътно. Окачване на крик не се проверява. Иначе е сложничко, но солидно и безпроблемно, ако не се кара душманската постоянно. Отпред е на двойни носачи, отзад -мултилинк.

Като гледам и другите ти въпроси, по-добре намери човек с такава кола, който да я тества и огледа преди сервиза.

Модела е солиден и повечето сме си го купили малко или много на доверие, а в последствие, ако нещо излезе се прави -не е "космически кораб", нито "изгърбване" от към пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, ceco_accord написа:

 

Модела е солиден и повечето сме си го купили малко или много на доверие, а в последствие, ако нещо излезе се прави -не е "космически кораб", нито "изгърбване" от към пари.

Това изречение плюс прочетеното във форума,мисля че ще ти е достатъчно.Въпросите са ти доста,като за повечето от които,няма как да получиш отговор при първичен оглед.От мен да добавя,да я огледаш за прикрити удари и нарушена линия (фабрична модификация),фугите по купето и вратите.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря ви за бързите мнения, помогнаха ми :)
Аз колата няма да я карам, но вероятно, ще се налага да я "подържам", така че колкото повече науча толкова по-добре !
Ще търся човек за евентуален оглед на място, че някои екземпляри са в автокъщи.
Вие да препоръчате някой, който ги разбира, а и да има комп за да я закачим за грешки и пр.?

Разбира се ще му платя на човека за загубеното време, но наистина трябва да е на ТИ с тези коли за да се минимизират  изненадите в последствие.
Вече гледах и ме повозиха на една кола на колега от форума и я обмисляме, но тя е ръчка, а по възможност се търси автомат и ми се искаше да погледна и 2-3 такива.

Редактирано от esox hunter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, esox hunter написа:

Благодаря ви за бързите мнения, помогнаха ми :)
Аз колата няма да я карам, но вероятно, ще се налага да я "подържам", така че колкото повече науча толкова по-добре !
Ще търся човек за евентуален оглед на място, че някои екземпляри са в автокъщи.
Вие да препоръчате някой, който ги разбира, а и да има комп за да я закачим за грешки и пр.?

Разбира се ще му платя на човека за загубеното време, но наистина трябва да е на ТИ с тези коли за да се минимизират  изненадите в последствие.
Вече гледах и ме повозиха на една кола на колега от форума и я обмисляме, но тя е ръчка, а по възможност се търси автомат и ми се искаше да погледна и 2-3 такива.

 

Автоматите сатанах кът, така че не се замотавай много :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бях останал с впечатление, че при 2.4 двигател съотношението автомат/ръчка е 80/20%

 

Колегата, автоматите ги гледай да са от частно лице, за да може да те повози да видиш как превключва автомата. Или ако е от къща, търговецът да е отзивчив и да позволи да я покарате малко.

 

Колегата по-напред ти е казал, че са много дуракоустойчиви, но имай предвид, че са различни от масово монтираните автомати в други коли и не всеки "майстор" би се наел да я прави, ако се наложи.

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Knoxville написа:

Бях останал с впечатление, че при 2.4 двигател съотношението автомат/ръчка е 80/20%

 

Колегата, автоматите ги гледай да са от частно лице, за да може да те повози да видиш как превключва автомата. Или ако е от къща, търговецът да е отзивчив и да позволи да я покарате малко.

 

Колегата по-напред ти е казал, че са много дуракоустойчиви, но имай предвид, че са различни от масово монтираните автомати в други коли и не всеки "майстор" би се наел да я прави, ако се наложи.

До колкото съм чел, автомата се монтира по разбираемост само на Екзекютив, всичко останало което има автомат е поръчвано в допълнение.

 

Това, че е от автокъща няма значение по отношение на тест-драйв, никой не купува МПС без да го е покарал преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости, дори на Акорд 8 екзекютив, автомата е опция с доплащане (за разлика от Щатите, където автомата е стандарт, а ръчните скорости са опция без отстъпка в цената). Бързо търсене в mobile.de показва, че в момента има 34 акорда 2.4 бензин, от които 21 са с ръчни скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Глупости", страхотно обръщение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, добих някаква представа вече. Днес ходих до сервиз да запишем час за оглед, но поради др. ангажименти, ще е след празниците. Не е чак токова спешно, търся читав екземпляр :) За карането, ще изискам такова стига да е възможно.
Каква е разликата между автоматите до 2005 и т.н. ласт едишън след 2006 ?  Кое е им е по-хубавото, ако мога така да се изразя. Също и какво др. е подобрено в 7 ласт едишън версията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, crown_bg написа:

"Глупости", страхотно обръщение...

 

Не е обръщание, а класификация на подвеждащи коментари. Не го приемай толкова лично.

 

Преди 1 час, esox hunter написа:

Каква е разликата между автоматите до 2005 и т.н. ласт едишън след 2006 ?  Кое е им е по-хубавото, ако мога така да се изразя. Също и какво др. е подобрено в 7 ласт едишън версията?

 

Скоростната кутия и двигателя са практически същите. Разликите в самият автомобил са малко повече - фейслифта има бордови компютър, навгиацията работи за България (на тези до 2005 НЕ работи), колата се педлага с опция за технически пакет ACC/LKAS/CMBS (дистроник, подпомагане за стоене в лентата, алармиране и автоматично спиране при опасност от сблъсък). Тъй като гледаш Executive има вероятност последните две да имат значение. Останалото са малки разлики в интериора и екстериора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Veseliq написа:

Скоростната кутия и двигателя са практически същите. Разликите в самият автомобил са малко повече - фейслифта има бордови компютър, .....

Благодаря колега,
Четох някъде, че имало малка разлика в предавателните числа м/у двете кутии в смисъл, че фейстлифтовата била малко по-добре. Видях, че и лоста им е различен.
За навигацията разбрах от темите. Точно днес отделих време и се образовах и за т.н. дистроник (АСС) при някои екземпляри :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, esox hunter написа:

Благодаря колега,
Четох някъде, че имало малка разлика в предавателните числа м/у двете кутии в смисъл, че фейстлифтовата била малко по-добре. Видях, че и лоста им е различен.

Колегата е искал да каже ..."практически почти същите"... , понеже има лека промяна в корпуса, отстраняваща 1 малка "детска болест" на префейсовия -виещ лагер, поради склонност за превъртане в корпуса. Рядкост е, но не е неизвестна. Останалото което си чел е вярно. Освен разликите в 3-та и 4-та е препрограмиран алгоритъма за работа на автомата, налягането с което се извършва управлението, подобрен е топлообмена и пакетите фрикциони са с различна дебелина и по-малки хлабини в "отцепено" състояние. Но всичко това е с цел да се използва последната версия на хондовото масло, подобряваща работата на агрегата и даваща малка икономия на гориво. В следствие на всичко това той работи още по-плавно. Дали ще тестваш фейс и ли префейс няма значение. Като нямаш натрупани километри с 2-те кутии, разлика няма да усетиш, освен положението на ръката с която хващаш лоста на автомата. Вече си забелязал че лостовете са различни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за разяснението за автомата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ако аз трябва да кажа (напиша)  нещо по твоя въпрос е :7 акорд е най-здравата атмосферна кола в човечеството. Ходи сам я огледай и реши дали ще я вземеш или не .Погледни да няма ръжди (само това не се оправя )  хидравличната помпа как е и не си губи времето в излишни неща. Поздрави и успех.

Запомни едно най-ценото в човешкия живот е времето него няма начин някой да ти го заплати  .

Редактирано от kembo
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то точно ръждата няма, как да видя добре без да я вдигнем на подемника и да се огледа добре :) В моя случай хубаво е да я види човек, който разбира. Надявам се скоро да се похвалим с читав автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, малко развитие по темата.
За преглед на автомобила се спрях на Слави (Мотобокс), отидох говорих с човека преди почти 2 седмици записахме час за 12-ти 
От 3 автомобила на които се бяйме спрели закарахме единия. За самия автомобил, който е 7 генерация ласт едишън, както и за продавача, ще напиша малко по натам.

Понеже в темата ставаше въпрос за огледа да споделя впечеатления, накратко изключително съм доволен от отношението и работата на Слави и колегата му :thumbs1:
Направиха пълен и обстоен преглед на колата, които беше толкова дълъг, че само накратко, ще напиша най-важните неща.
Провериха окачване и състояние на купето, замериха компресия на цилиндрите на двигателя, проверка на хидравликата, рейка и пр, както и за течове и всичко ще е в коша на колата. После пълен тест на автоматичната скоростна кутия и и диагностика с компа. Проврка на ел системите и т.н. 
Бях информирамн напълно за всеки един възел по колата, в какво състояние е и кое е за смяна и пр.
Като цяло се оказа отличен екземпляр с всички екстри, като за смяна са: комплект предни и задни дискове и накладки, едно шарнирче, гарнитура капак двг, смана мало автомат и двигател + филтри и 2 крушки... Под въпрос остана само дали ще се сменя обтегач на ремък и модул за хендсфрито. 
Изпратиха ми на мейла и списък с цените за частите и труда, ако желая обслужване при тях.
Така че ако някой иска пълна оценка на колата препоръчвам, единствено недостатък е че трябва да си запишете дата и има чакане, но си заслужава. :thumbs1:

Slavi.thumb.jpg.713229b27cbe86d4bb72aeef1d4ee8f7.jpg

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бихте ли ме упътили от кои сайтове гледате схеми с частите и оригиналните им парт номера по ВИН или поне по марка модел, година... ?

Доста неща попрочетох, но не ми попадна подобно инфо до сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! Това, ще ми свърши работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време да финализирам темата :)
Вчера, след като колата мина за обслужване смяна масла, филтри, реглаж клапани и още няколко процедури днес вече е при новия си собственик в случая моята сестра. Скоро предполагам, както ми каза, ще ви стане колежка и във форума ;)
В редиците на форумните хонди е един нов  Accord 2,4 Executive Automatic (2006) 

Специални благодарности да изкажа на Слави (сервиз Овча купел) за работата, която свърши първо по проверката преди покупката и после по подготовката на колата за "издаване" и за точното отношение ! :thumbs1:

Сега няколко думи и за продавача понеже си ги заслужава.
След като гледах няколко коли получих предложение и от колегата от форума Петър (pepur) за два Акорда, един ръчка и едина автоматк внос от Швейцария. Понеже едно от основните желания беше да е автоматик се спрахме на такъв и макар цената да беше доста над останалите прецених, че си заслужава да се види. Тук е мястото да благодаря на Петър за точното и стабилно отношение :thumbs1: Колата беше в Плевен и той осигури тестдрайв за да може сестра ми да пробва колата и й предостави ВИН-а за да може да си направим нужните проверки. След това го помолих да я докара в София да я гледаме в сервиз. Макар да имаше само половин ден за действие осигури репатрак и на др. ден сутринта колата беше в сервиза на Слави за огледа.  Оказа се отличен екземпляр и се разбрахме да го купим, разбира се оставих малко капаро. Записах час за обслужване за след 10-на дена и го помолих да я прибере на паркинг. Междувременно имаше 1-2 дреболии, които аз трябвше да отстраня и ми осигури пълен достъп до колата. В уречения ден и час докара колата при Слави за обслужване с извадени вече транзитни номера и веднага след това  в края на деня лично той я откара обратно в Плевен, където сестра ми да си я получи. 
Така че вече има една щастлива собственичка на Хонда Акорд :D

IMG-33f73a2d66bedd145c72e3eaae80d04c-V.thumb.jpg.1db49cb31bd48930701858bedc3245a2.jpg IMG-bf3900392a2b730aa8c7151f84149ed4-V.thumb.jpg.ac69b2f176affe5253432a9afba5bf95.jpg

Разбрах, че другия Акорд също вече е притежание на съфорумец (reality), така че честито и мн. безаварийни км. от мен :)

Редактирано от esox hunter
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на сестричката, а на теб "ЪП", за това че даваш отзиви -ще е полезно все някому.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...