Jump to content
tatriki

Хибридната батерия свърши. Сега на къде?

Recommended Posts

Здравейте,

Близо 6 месеца ИМА ми свети почти постоянно. Изгасваше само след дълго извънградско каране. И на другия ден отново светва.

Преди повече от месец попаднах на сервиза в Русе. Записах си час. Колегата дори ме посрещна на главния път да не се мотам да търся сервиза. Цялата работа беше около 10 часа и сменени две клетки. От тогава всичко е ОК. И разхода също падна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те питам няколко неща:

1. Колко парички плати?

2. Сервиз ли е или квартално гаражче?

3. Даде ли човека някаква гаранция?

 

Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте какво намерих при руснаците https://baza.drom.ru/novosibirsk/sell_spare_parts/vysokovoltnaja-batareja-honda-civic-elementy-2013g-garantija-2-goda-48510522.html Някой знаели как може да се поръча и колко ще е доставката .Като цена излиза около 1700 лв.Ако бъркам моля поправе те ме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.08.2018 г. at 22:17, nakata написа:

Вижте какво намерих при руснаците https://baza.drom.ru/novosibirsk/sell_spare_parts/vysokovoltnaja-batareja-honda-civic-elementy-2013g-garantija-2-goda-48510522.html Някой знаели как може да се поръча и колко ще е доставката .Като цена излиза около 1700 лв.Ако бъркам моля поправе те ме

 

Не е лошо колега, не познавам сайта, но е един от топ сайтовете в Русия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей приятел, 

Искам само да те попитам можеш ли да ми дадеш телефон или някакви координати на този човек със сервиза за хибридни батерии

Благодаря предварително.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Отскоро карам Хонда Инсайт 2010г. Докато беше по-топло времето разхода на гориво беше доста приличен - до 5.8/100 градско и батерията се зареждаше без проблем. Тези дни обаче ми светна IMA докато карах следобед в града, но след като паркирах да пазарувам и запалих отново, вече не светеше.

 

Чудя се дали студеното време се отразява на работата на батерията. Дали не й е дошло времето и започват проблемите с тази батерия? Замислям се евентуално за рециклиране на батерията ама незнам как върви като цена. Във Варна живея, но съм чувал, че и в Русе рециклират.

 

Някой има ли опит с подобен проблем, колко се плаща за удоволствието?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студът се отразява дори и на нова батерия. Капацитетът й спада, със спадането на градусите. А още повече на стара батерия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А рециклирал ли си/сменял ли си батерията? Как вървят цените?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм. Нямам "електричка" все още, но един ден - може би...

В тая тема има координати на сервизи във Варна.

Виж и този: http://www.service-hybrid.com/category/uslugi/

Обади се и питай за цени и диагностика.

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, noble_17 написа:

А рециклирал ли си/сменял ли си батерията? Как вървят цените?

Над 8000лв.е за 8 ген.в Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених моята с нова от сервиза в Русе.Човека е коректен.Относно светването на ИМА ако я караш редовно ще те изкара още 2 години .Като се стопли времето ще спира да свети.Аз изкарах почти 3 години тъка накрая падна под 8 процента и не можеше и ден да изкара и един ден за това взех нова с 3 години гаранция.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.01.2022 г. at 19:40, noble_17 написа:

Здравейте,

Отскоро карам Хонда Инсайт 2010г. Докато беше по-топло времето разхода на гориво беше доста приличен - до 5.8/100 градско и батерията се зареждаше без проблем. Тези дни обаче ми светна IMA докато карах следобед в града, но след като паркирах да пазарувам и запалих отново, вече не светеше.

 

Чудя се дали студеното време се отразява на работата на батерията. Дали не й е дошло времето и започват проблемите с тази батерия? Замислям се евентуално за рециклиране на батерията ама незнам как върви като цена. Във Варна живея, но съм чувал, че и в Русе рециклират.

 

Някой има ли опит с подобен проблем, колко се плаща за удоволствието?

Колега, батерията ти вероятно е в начална фаза на дисбаланс, инсайтовите клетки ги дават по-хубави спрямо Сивик с nimh батерия. Бих заложил на Grid Charger, шанса да те изкара прекалено дълго време по този начин е доста голям. Има готови зарядни, може и да си направиш сам, има достатъчно схеми и информация в интернет. Това, че веднъж или два пъти годишно ще трябва да я включваш не смятам, че е проблем. Зад океана много хора си карат по този начин, много често успяват да оправят и неработещи батерии.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се свържа с човека в Русе да видим какво ще се прави. Ама смятам засега да я карам така, щом може още да издържи. Иначе благодаря на всички за съветите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера човека от Русе смени батерията с нова. 2100 лв батерия. Разликата е огромна :) За 5 часа стана на всичко. Написа ми и гаранция за 3 г или 100 хил км. Лично аз го препоръчвам :) Пламен. Ако някой има нужда, мога да му дам телефона.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Grid recharger, каза ми че най-много 2 седмици да издържи, имах останал капацитет 23% .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората казват много неща, но дали е вярно е друг въпрос. Това, че в България никой не го прави е съвсем друго нещо. Това с меренето на капацитета е относително нещо, моите клетки са над 80%, разлика в клетките 0.01 волт, саморазряда е много, много бавен, което е индикация за читави клетки и все пак от време на време се случва нещо да не и хареса. Имало е сигнали за коли с прекалено големи разлики в клетките, липса на капацитет и индикация по таблото нулева. Относителни са нещата, но все пак новата батерия не е лош избор ако колата ще се кара продължително време.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смятам да я карам поне още 3 години с тази батерия, надявам се и повече да издържи. Иначе засега няма проблем, наистина се усеща, че батерията работи :) Дано се окаже читава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще държи, по щатско търкалят с нови батерии (китайски) 4+ години или 100-200к мили. Със заредена батерия ми е изкарвало 0-170+ преди да падне, много добра динамика се получава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми закупуването на Хонда Сивик -хибрид. Прочетох тука , ИМА светка и гасене. Дали е възможно някакви снимки или видео кога е светнало и кога огасено. Ще съм адски благодарен защото съм много бос с хибридите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста снимки и клипове в интернет, къде е IMA индикацията. Ако предстои покупка, много лесно може да се види състоянието на батерията и без диагностика. При палене ако колата запали със стартер или електромотора и след това веднага започне да зарежда а е карана скоро, не е добре, особенно ако още на контакт е имала налични 3 или 4 чертички от индикацията. След започване на зареждането ако е била разредна до край или над средата ако зареди една или две чертички а след това рязко допълни останалите, не е добре. 
Друг начин за проверка, ако всичко е наред при напълно  заредена батерия от 0 до 160-170км/ч трябва да издържа. Другото, което е ако просто колата не си помага с батерията или помага, но много малко, в такъв случай или батерията е слабичка или е слабичка и с ъпдейтнат софтуер. Има и трети вариант, но за сега тук няма човек, който да го приложи при кола в продажба. 
С диагностика ако колата не е палена 2-3 дни най-добре се хващат как са клетките. Също причините за светване на IMA индикацията не е задължително да са свързани с дисбаланс или отслабване на клетките. 

 

ПС: мога да се разделя с моята стига офертата да ме устройва. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Знам, че темата е стара, но заради нея се регистрирах и ще се радвам, ако откликнете..

Хвърлил съм сериозно око на един Civic hybrid 2007г.,

- можете ли да ми кажете за какво да следя и как да го проверя? 

- човекът от Русе и цената за смяна на батерия актуални ли са? (доволни ли сте от услугите му)

- знаете ли места в София, в които мога да я закарам да я проверя преди продажбата? 

Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте в Бултрако може да замерят батерията.Лично аз съм доволен от сервиза за хибриди от Русе.Той ходи и в София да сменя батерии .Моята я сменя в София 2020 година.Цените вероятно са променени.От колата бях много доволен също 2007 година но претърпях ПТП на 318000 км и се наложи да я бракувам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...