Jump to content
asl

iDTEC тресе, гори повече и върви по-малко

Recommended Posts

Здравейте.Предварително се извинявам,но не измислих точно загалвие.Проблемите са следните и не съм сигурен дали са свързани.Колата е CR-V 2,2 iDTEC 2012 около 150к километра мисля че е,ако има значение.Ще започна от самото запалване.Като че ли пали по трудно и тресе доста и малко след това спира,но въпреки това мисля,че и след това тресе повече от нормалното.Беше на сервиз преди време и май махаха ДПФ филтъра,но не съм сигурен дали е премахнат.Разхода градско мисля,че е по-висок от преди.Върти се около 9 някъде май.Извънградско мисля също е по висок ако трябва да сравнявам от както е купена колата например.И другото е днес изприварвахме стигна 3к оборота и като че ли не ускоряваше така както трябва.Също по едно време след определено време започваше мотора да издава по-различен звук ако мога така да кажа,но скоро не съм го чувал,може би се появява при по-дълго каране-незнам.Според вас от какво може да са тези неща?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да помогна , но повярвай ми направо ме обърка с това твое писане ....подредба на словореда...

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.03.2018 г. at 17:40, sttekata написа:

Бих искал да помогна , но повярвай ми направо ме обърка с това твое писане ....подредба на словореда...

И аз нищо не разбрах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разбрах. Връщаш се там където са ти махали ДПФ и ги караш да си оправят колата.

 

Успех.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/24/2018 at 16:36, asl написа:

но не измислих точно загалвие.

Аз опитах да измисля, че това "няколко проблема" не знам вече коя поред такава тема щеше да е.

 

И съм напълно съгласен с @jaccomo. Такива неща технически компетентни хора на място в сервиз понякога не ги хващат, а камо ли ние от разстояние. Отиваш в сервиза и проверяваш дали ти е махан DPF-a. И при двата случая, всичко, което казваш може да е причинено от това, че е, или от това, че не е и е прави мизерии.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 150 2.2 автомат 15литра градско

10литра извън градско скорост 140кл/час

 нова помпа,нови дюзи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинката ми харчи по малко с около 1-1,5 литра бензин от това което споменаваш като разход и в режима който описваш. Надявам се че поне за София говориш. Карал съм я на бензин и в града и извън и горе долу като по борд комп е разхода. Залашкам ли я в града разхода е около 13-14 (17-18 газ), омешам ли го малко с извънградско държи около 9,5 - 10,5 (13 газ). Извънградско със 140-160 разхода е около 13газ а на комп показва около 9.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, sersh написа:

Моята 150 2.2 автомат 15литра градско

10литра извън градско скорост 140кл/час

 нова помпа,нови дюзи

ужъзззззз

ICTDI  около 9 градско зимата (сега почна да пада)

7,5 на магистрала със 150 на темпомат или 6,8 със 120 

махнат DPF и чипната на 180 кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...