Jump to content
peyton22

Honda civic 1.0

Recommended Posts

 Здравейте! След няколко дни ще си я взема вече от Бултрако. Хонда Сивик 1.0. -малкият двигател. Няколко месеца я проучвах, карах я на тестдрайв градско и извънградско и съм много приятно изненадан от колата като динамика, комфорт и разход. Ще споделям още мнения веднага като я взема.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, ще чакаме подробна информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Трупай впечатления, и ги споделяй, та да радваш и нас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Днес взех колата от Бултрако, Сивик 1.0 129 коня бензин. Минах 190км градско, аз съм спокоен шофьор, колата ми казаха,че първите 4-5 хиляди километра ще харчи повече и после ще се свали. Моят разход за 190км градско каране, не само в задръстване беше 7.1 л/100км. По мое мнение ще го смъкна още. Колата има страхотна динамика за моя начин на шофиране, не е в никакъв случай ниска, не ме уморява докато я карам. Според мен тази кола извънградско ще даде около 6,че и леко надолу. Още уикенда ще я тествам до морето и ще споделя още впечатления. Много приятна возия, безшумен двигател. Засега съм приятно изненадан от разхода, все пак уточнявам, че аз съм нормален, спокоен шофьор, не състезател. САмо още не мога да свикна с духалките как да ги разположа правилно хем да не ми духа силно, хем да не се изпотяват стъклата при мокро време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с каква трансмисия е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е с климатроник, би трябвало на Auto да не изпотява стъклата и да не ти духа силно. Но, за да не гадаем - можеш да споделиш повече за нивото й на оборудване и скоростна кутия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата е с ръчна скоростна кутия. Ориентирах се как да не ми се изпотяват стъклата. Днес си поръчах гумени стелки, че от Бултрако ми подариха мокетни, които не са опция за сегашния сезон. ПродължАвам да съм все така доволен и да нямам търпение да я кАрам колата. Уикенда ще я тествам до морето и обратно. Колата е второто ниво на оборудване Comfort, има всичко, от което аз имам нужда като екстри. Харесва ми, че колата е широка, спортна и динамична

Редактирано от peyton22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито,

хиляди безаварийни  и много да те радва

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, много безаварийни километри и само да те радва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа за новата хонда сивик ако ми се наложи да викам някога пъна помощ къде се закача теглич отпред за да бъде качена за теглене и как става като цяло процедурата? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти пък сега. Моят вехт Сивик е на 32 години и никога не е теглен. Принципно, ако в колата има завиваща се кука, някъде по предната броня има свалящо се капаче. Ако не, значи нейде под бронята има заварено ухо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В новия Сивик няма никакви резервни приспособления. Няма кука или капаче, което да се маха. Знам как се процедира по принцип, имал съм други коли преди. И затова питам, защото тук не виждам нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред (малко трудно се забелязва отвора за поставяне на кука; централно разположен на снимката, леко в ляво):

2016-civic-undercarrige2-jpg.1968

 

Отзад:

screen-shot-2017-10-24-at-9-44-55-am-png

screen-shot-2017-10-24-at-9-45-14-am-png

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи малко инфо за извънградското. Засекох я от София до Бургас, на скорост 120-130 и рядко до 140 на някои изпреварвания 5,8/100 бензин за 1.0 двигателя. 4 човека с багаж. Има си динамика това двигателче колкото и да го подценяват разни твърдоглави разбирачи

Редактирано от peyton22
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам еуфорията ти, но моите впечатления са малко по-различни.

Да, има динамика този 1.0 VTEC TURBO (129к.с. на купе 1275кг), но сравнен със сегашния ми 1.6 i-DTEC (120к.с. на купе 1375кг) ми се стори една идея по-муден. Нарочно когато тествах 1.0 VTEC си избрах маршрут, по който многократно съм шофирал дизела. С малко, но сякаш е по-муден.

wykres_power.php

 

Сега чакам да доставят новия Сивик 1.6 i-DTEC с преработената ZF 9-степенна автоматична скоростна кутия, за да мога да сравня подобрения 1.6 i-DTEC срещу 1.0 VTEC TURBO.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 17 години дизелови коли и зимни проблеми вече взех своето решение относно вид гориво. Колкото има преимущества дизелът, минусите са също толкова. Не искам да се прави такъв тип сравнение.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не съм се изразил правилно - не искам да сравнявам бензин с дизел. Сравнявам динамика на 129к.с. турбо двигател с динамика на 120к.с. турбо двигател.

 

П.П.: Аз след безпроблемни 17г с бензин/газ реших да пробвам дизел, защото бъдещето (според мен) е хибрид/елекро автомобили. Поради тази причина към момента в семейството сме с дизел и хибрид. Обичам да събирам опит/мнение от "първа ръка".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за инфото със снимките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече минах 2800 километра, поредното извънградско до морето и обратно, 5.5 литра бензин на 100 разход при каране със 120-130. 4 човека с багаж. Пак уточнявам, че съм спокоен шофьор, а не състезател.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратко допълнение. Вече минах 4500км, разходът е в интервала 5,5 - 5,8 извънградско и 7-7,5 градско. Предстои ми първо влизане за безплатен преглед на 5000км по каталог в сервиза. Маслото не е мръднало като цвят и ниво от закупуването. Прави ми впечатление, че духалката в колата е много силна и я използвам вместо климатика за охлаждане, което е перфектно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах първи преглед по книжка безплатен в БУЛТРАКО на 5200км, всичко е ОК, среден разход 6,0 при 80% магистрално и 20% градско каране. На магисстрала пада и в интервала между 5,6-5,8 в зависимост от участъците дали се изкачва или е равен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , и аз съм от по-малко от седмица с новата колица :) доста доволен съм , динамиката е доста приличина (чак не очаквах да е такава) . Вътре има доста нови благинки и екстри. Да си вържеш таблета с гугъл мапс си е доста приятна екстра и се избягват тапи и задрътвания  :)

 

За сега колата съм навъртял  350 км в София и съм с около 6/100 . Понякога старт стоп системата влудява ме ... не съм свикнал

Не ми допадат меките пластмаси които са по таблото и като мина по паваж (примерно бул.Цар Борис почват да вибрират пластмасите и да поскърцват)

 

Надявам се тази седмица малко да излезна извън София .  Засичали ли сте дали борд компютъра и това което се зарежда дава ли голяма разлика ? На дизела на 8ма ген по борд беше 5/100 , а реално зареждах 5.6 , 5.7 ... 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на моята сивик 1.0 129 коня турбо бензинразликата между борд компютър и реалното зареждане за вече изминати 6600 км от ново закупена е 0,1 литра. Вчера беше поредното пътуване София Морето , но със 100  октана бензин. Не вярвах, но си има разлика, по-малко газ се подава и разходът ми за 390км е 5,4 литра бензин за нормално каране 120 км в час и рядко 130-145 при изпреварване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според Бултрако маслото се сменя на 20 000 км или 1 г . Защо ще го сменяш на 17 000 ? 

 

Ти ъпдейтвал ли си картата на вградената навигация Гармин ? Аз я ъпдейтнах по инструкцията но в  София, Северната Тангетнта е само до 1/2-та ... нещо не е много нова картата на ъпдейта  ... Нямам и много доверие и ползвам Android Auto с гугъл мапс ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо би използвал нещо различно от Гугъл Мапс/Waze ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досадно е всеки път за да ги ползваш , трябва да вадиш телефона от джоба и да го включваш към ЮСБ-то , дърпа интернет , включиш ли телефона умират месинджъри , вайбъри итн (няма използване докато не го извадиш от връзката с таблета на колата) . Ако можеше да е безжично :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Планува се в някои от следващите ъпдейти да стане безжично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа смяна на масло на 15000 км, карам я вече 4 месеца и половина, всичко е ок засега по колата,среден разход градско/извънградско 6,0. Извънградското на скорост 120 е в интервала 5,1-5,5 , градско е към 7-7,5. Лампичката за маслото светна на 13500, по книжка означава още 3000 до смяна,аз го смених на 15000. Някой колега се изказа,че го давали на 20 000, няма как просто да стане. А аз я карам изключително внимателно, повече по магистрала и без форсиране и гонки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си някакъв алгоритъм който го смята и в американските форуми даже се смееха, че им изкача лампа на 5000 мили . Самата лампа /сервизния интервал се нулира от менютата при дистанциомера и започват нови 20 000 км . В самата сервизна книжка със сервизните интервали  пише 20 000 км или 1 година .  като през обслужване е малко и голямо обслужване .

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баровци, казвайте тунинг ателиета за Сивик 10 поколение бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навъртях вече 22 000 км, никакви проблеми и шумове. Разход извънградско и магистрала в интервала 5.0 - 5.5 в зависимост от трафик, изпреварване и други при скорост 120-130, градско каране в интервала 7.3-8. Доволен съм.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изненада ме неприятно фактът, че няма възможност духалките на централната конзола на таблото да бъдат затворени. В движение, се усеща подухване от тях въпреки, че е изключен вентилатора. Страничните имат врътка която ги затваря, а централните не.

Редактирано от savo_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.10.2018 г. at 17:04, savo_ написа:

Изненада ме неприятно фактът, че няма възможност духалките на централната конзола на таблото да бъдат затворени. В движение, се усеща подухване от тях въпреки, че е изключен вентилатора. Страничните имат врътка която ги затваря, а централните не.

така е и при мене, но въобще не ми дреме! при мен излезе много тривиален но и много дразнещ дефект. Отлепи ми се задния долен спойлер на който е и третия стоп, от едната страна. Ще го  остава да го оправят по рекламация ма това е Ходна, не трябва да се разглобява на 10-тия месец....

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.10.2018 г. at 8:07, peyton22 написа:

Навъртях вече 22 000 км, никакви проблеми и шумове. Разход извънградско и магистрала в интервала 5.0 - 5.5 в зависимост от трафик, изпреварване и други при скорост 120-130, градско каране в интервала 7.3-8. Доволен съм.

браво, аз съм още на 16 300 км. но вече имам една смяна на  маслото и всички консумативи. Сервизния датчик дава още 4 000км до нова смяна......Твоята  толкова бързо ли пържи маслото?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.08.2018 г. at 9:05, kokalbokal написа:

Има си някакъв алгоритъм който го смята и в американските форуми даже се смееха, че им изкача лампа на 5000 мили . Самата лампа /сервизния интервал се нулира от менютата при дистанциомера и започват нови 20 000 км . В самата сервизна книжка със сервизните интервали  пише 20 000 км или 1 година .  като през обслужване е малко и голямо обслужване .

 

 

то ясно, че може да се нулира, но така аз ще  му изгубя края а и хич не ми е ясно, защо самия датчик за вискозитета на маслото толкова бързо сваля пробега.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.03.2018 г. at 8:33, mаrto написа:

Честито,

хиляди безаварийни  и много да те радва

браво колега, аз направих същия избор, макар че можех да взема и TAPE R. Карам в БГ и по нашите пътища няма къде да караме с повече от 220-230км. За това  избрах малкия двигател.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.03.2018 г. at 9:14, ceco_accord написа:

Е, ти пък сега. Моят вехт Сивик е на 32 години и никога не е теглен. Принципно, ако в колата има завиваща се кука, някъде по предната броня има свалящо се капаче. Ако не, значи нейде под бронята има заварено ухо.

твоята на 32г май ще излезе по-читава.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В дългосрочен план със сигурност, но такъв е живота. Не я мисли много - карай си я и и се радвай. Все пак е кола от съвсем друго ниво. Тествах 1.5 ръчка и с вариатора, и е достатъчно добра колца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, j_mnemonnic написа:

браво колега, аз направих същия избор, макар че можех да взема и TAPE R. Карам в БГ и по нашите пътища няма къде да караме с повече от 220-230км. За това  избрах малкия двигател.

 

:confused::confused::confused:

  • Хаха 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...