Jump to content
Veseliq

Субективно сравнение между Accord 8th и Accord 7th gen

Recommended Posts

И аз подобно на теб все поглеждам за 8ма из сайтовете, но 2 неща ме разочароват.

Търся аналогучен на сегашната 7ма която имам. Както ти каза с всички екстри + acc.

Първо цената ме връща много. 7ма фейс 2.4 ат със всичко е около 12-13к. Кола по-нова със 7-8 месеца 8ма не може да се види под 18-19к. За мен излиза, че просто финансово не си заслужава.

Сменянм идеята и търся по-нова за да има за мен смисъл от смяната и похарчените пари. Гледам 8ма фейс. Е там пък двигател 2.4 с ат е просто невъзмижна да се намери, да не говорим в комбинация с всички екстри, мяркат се тук там type-s, но не и executive-e.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Veseliq написа:

Намерих го и не се замислих изобщо.

Историята помни друго, когато ми звънна от Плевен и щеше да си тръгваш заради 1-2 дребни забележки, които й беше намерил. Няма как да е като излязла от салона, пък на 1/4 от цената й като нова :D

 

Аз много се заглеждам в 8-ма турер iDTEC автоматик. Ама една смислена причина не намирам, поради която да продам моята. Когато си прекарал дълго време с един автомобил малко или много го запомняш с лошите моменти и забравяш хубавите (малко като с жената това), ама с тази кола лоши моменти не съм имал. Та сигурно ще се търкаляме до момента, в който и акорд 8-ген няма да е актуален и ще се огледам за някое CR-V (но 4х4 задължително!).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен главно ме грабна факта, че визията на Акорд 8 е в пъти по-добра от тази на Акорд 7. В началото когато тръгнах да търся Акорд се бях спрял точно на 7цата. Да - разликата в цената беше около 7 - 8К, но реших да изчакам и да си взема 8-цата.

 

Да си призная не търсих предимства и недостатъци между двата модела. Всеизвестен факт е, че новите коли са доста по-чупливи от старите си модели, но ако лежим на това мнение трябва да караме коли на 25+ години.

 

Изводът, който си направих 2 години след покупката на 8-ца - все повече се убеждавам, че направих правилният избор и взех по-новия модел. За щастие имах възможност и си позволих това. Дадох повече пари, но както казват хората: "кеф цена няма". Тааа имате ли възможност да си го позволите - скачайте на 8ца.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две години търкалям моята каляска 8г. DTEC и след навъртяни над 60к км,мога да кажа,че съм направил правилният избор.Визия, двигател, окачване, интериор. Определено едно от най-добрите ми попадения до момента.Съвсем скоро ще Ви кача снимки и на 19"-ки,които не издържах и й купих :lol:Кой каза,че кефа цена няма.......:lol:

  • Харесвам 2
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз като @Maximus първо се бях запътил към 7-ма, дори @kembo ми беше намерил една, но случайно изпадна 8-цата и вече почти две години й се радвам. Не съм имал 7г. и не мога да правя сравнение, но смело мога да заявя, че не съжалявам нито за миг за избора си.

Аз лично свикнах с повечето й недостатъци и вече не ме дразнят толкова.

Единственото, с което не можах да свикна и няма да мога да преглътна, и за мен е безумие, е теснотията в купето и идиотско тесния багажник. Човек като я погледне отвън и си мисли, че вътре е огромна, но не би ...

 

Както обаче вече се коментира, хората са склонни по-често да се фокусират върху недостатъците и не толкова върху добрите страни. Заради това страничен човек ако чете тук би си помислил, че Акорд 8 не е кой знае какво. А това изобщо не е така. Акорд 8г. е един много красив, практичен, икономичен, надежден и евтин за поддръжка автомобил.

Аз ежедневно се радвам и оценявам този прекрасен автомобил. Обичам да го карам и виждам многото му предимства.

Та ако някой се колебае, нека знае, че 8г. е страхотен автомобил с много повече плюсове отколкото минуси.

Редактирано от romborak
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Димо че си отпочнал тази тема. Аз също се колебаех и много ми харесва интериорът на 8-ма, но подходих прагматично -с рулетка в ръка и тя си "каза тежката дума". Може би е добре да преместиш темата в "общи" за Акорд. Там вероятно ще я видят повечко хора. Взел съм мерките на "трюма" на моята 7-ма и все се каня да направя едно чертежче с данните (понеже никъде в нета не ги намерих когато се двоумях), но скоро ще го сторя за да е полезно и на останалите прагматици (не че винаги съм такъв или е определящо).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата няма за цел да отказва хора от 8ма генерация! По-скоро искам да наблегна на следното:

 

- Ъпгрейд от 7ма генерация към същия двигател или ниво на оборудване 8ма, не носи почти нищо освен по-скъпо каско.

- Ако се двоумите между 7ма и 8ма генерация и дизайнът за вас не е аргумент, нищо не губите с по-стария модел. Сега, ако еквивалентна 8ца струва с под 50% повече от съответна 7ца, все пак си струва - както и седмиците, вярвам, че дълго време ще държат добра цена. Но ако говорим за 7ца за 10к или еквивалентна 8ца за 20к, по-скоро бих взел 7ма или Ледженд :)

- Ако се надявате на красиво комби с голям багажник, може да се изненадате колко тясно е 8ма комби (спрямо 7ма или да кажем Мазда 6, която е в класа й).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 13 часа, h5rov написа:

И аз подобно на теб все поглеждам за 8ма из сайтовете, но 2 неща ме разочароват.

Търся аналогучен на сегашната 7ма която имам. Както ти каза с всички екстри + acc.

Първо цената ме връща много. 7ма фейс 2.4 ат със всичко е около 12-13к. Кола по-нова със 7-8 месеца 8ма не може да се види под 18-19к. За мен излиза, че просто финансово не си заслужава.

Сменянм идеята и търся по-нова за да има за мен смисъл от смяната и похарчените пари. Гледам 8ма фейс. Е там пък двигател 2.4 с ат е просто невъзмижна да се намери, да не говорим в комбинация с всички екстри, мяркат се тук там type-s, но не и executive-e.

 

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/23506072

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/23075050

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/23493639

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/23398604

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/23357888

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата е всичко друго но не и товарна кола,така,че обсъждането на багажника е просто чесане на пръсти по дъската.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Митко Йотов написа:

Хондата е всичко друго но не и товарна кола,така,че обсъждането на багажника е просто чесане на пръсти по дъската.

За съжаление място няма и на задния ред седалки не само в багажника. Правя сравнение с хонда сивик 7 генерация която е доста по - широка на 2рия ред.

Другото си е супер.

П.П. никога не съм се возил отзад но така изглежда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, Veseliq написа:

......Исках по-голям багажник, автоматик, и по-мощен двигател, но 8цата не е с по-голям багажник, не е особено по-пъргава от ремапнатия дизелов Акорд 7 и със сигурност не е по-пъргава от 7ца 2.4 бензин....

 

От цялата "тирада" разбирам, че блика "леко" разочарование - може би?

Но защо да няма, някой нов щастлив собственик на 8-цата примерно (както беше при 7-цата), а ти да се изкефиш с нещо по, по-най примерно:), което да ти отговаря, на зададените критерии.

 

Това с удебеленото го разбирам по 2 начина :

- първия, че 8-цата бензин, е една идея по-пъргава, (или наравно) от ремапната дизелова 7-ца .?

- и втория, че направо отвява, не ремапната  дизелова 7-ца .?

Правилно ли съм разбрал, или...

 

п.п. Да не си мислиш, че аз нямам подобни мисли спрямо предимствата/недостатъците, между 2/3 ген. - но при СРВ.:D

 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Митко Йотов написа:

Хондата е всичко друго но не и товарна кола,така,че обсъждането на багажника е просто чесане на пръсти по дъската.

 

За едно съм съгласен - определено не е товарна кола. Но определено не е и спортна. Акорд е по-скоро в сегмента на "голяма семейна" кола и точно заради това не смятам, че обсъждането на багажника е неуместно. За сравнение съответното поколение BMW 3 Touring и Mazda 6 NEW, които са в същия сегмент, имат почти същите външни размери и значително по-голям багажник, както и повече място за пътниците отзад. Ако исках кола с която 2ма човека да стигнем до морето, щях да си взема CR-Z и нямаше да повдигна въпроса. Но за сравнение - Civic 9 хеч (не комби!) с вдигнати седалки има 477л багажник, докато Accord 8 комби с вдигнати седалки има 406л багажник. В същото време Accord 7 комби, който е 200кг по-лек, е с 576л багажник (920 със свалени седалки) от тук и изненадата. :)

 

преди 29 минути, Emicha написа:

От цялата "тирада" разбирам, че блика "леко" разочарование - може би?

Но защо да няма, някой нов щастлив собственик на 8-цата примерно (както беше при 7-цата), а ти да се изкефиш с нещо по, по-най примерно:), което да ти отговаря, на зададените критерии.

 

О! @Emicha нямах за цел да се получава негативна "тирада", както допълних в долен пост - не съжалявам за нищо. Това са натрупани впечатления за над 20к км, които споделям защото често получавам запитвания "акорд 7 или 8 - какво мислиш". Виж какво съм писал няколко поста нагоре!

 

преди 29 минути, Emicha написа:

Това с удебеленото го разбирам по 2 начина :

- първия, че 8-цата бензин, е една идея по-пъргава, (или наравно) от ремапната дизелова 7-ца .?

- и втория, че направо отвява, не ремапната  дизелова 7-ца .?

Правилно ли съм разбрал, или...

 

Всъщност, това, което се опитвах да напиша е, че 2.4i ме разочарова спрямо ремапнатия дизел. Може би ако свикнеш да я караш във високи обороти, може да е малко по-бърза от дизела, но не обичам да тръгвам с педала до ламарината. Докато дизела тегли с много ряз от рано. Трудно ми е да преценя колко по-динамичен е ремапнат дизел от стоков, нo за сравнение по каталог стокова 8ца 2.4i 0-100 e 9.7 сек (за автомат), докато при 150кс дизел с автомат е 10.2 сек. Така че колко да я отвява :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък просто исках да разкарам дизела. От 7-8 коли хондата (7-ма генерация акорд) ми беше първия дизел.

Много ме радваше как върви и колко малко гори. И до тук ми свърши радостта :).

Тръгнах да търся акорд 7 бензин фейслифт, но така и не намерих тогава нещо читаво. Затова купих 8-ма бензин 2-ка с ръчни скорости.

 

Та по темата.. Нищо особено в 8-ма спрямо 7-ма.. Даже, както казват колегите оставаш малко разочарован от това колко пари си дал..

Основната моя радост от колата идва от това, че е бензин, а не че е 8-ма.. Толкова е безпроблемна за момента, че чак се чудя какво да и барна :).

Другото по-добро в 8-мата е, че стои значително по-стабилно в завоите. С големината си е една идея по-комфортна на дълги разстояния..

 

Всички други промени са незначителни спрямо 7-цата.. Та ако мога да върна времето назад, щях да потърся още малко 7-ца бензин.

Просто си даваме парите за малката промяна в интериора и различната визия. 7-ма бензин фейс е идеалният избор за колебаещи се коя от двете да подберат...

 

Успех!

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, petko_z написа:

 7-ма бензин фейс е идеалният избор за колебаещи се коя от двете да подберат...

:thumbs1:

Човек решава и със сърце и с разум. Всеки си има собствен баланс.

7-мото комби не е товарна кола, освен когато ти потрябва. Ремонтирал съм покрив с него, вътре спят спокойно 2-ма души, събира 3 велосипеда + 3 седящи места. По-бързо е със секунда до 100, спрямо 8-мото (при 2.4 и АТ за двете), а относно екстрите, като питам шефът ми -това за какво е, дига рамене и казва: "на човек му трябва 1 як мотор, здрав автомат и климатик, другото са глезотии" (кара "есовица" V8).

Предният Акорд 6 карах 11 г. и единствената причина да го сменя бе че исках комби, за да не се мъча с колелетата. 8-ма ген. веднага отпадна, понеже е в разрез с разбиранията ми за вътрешен обем, спрямо външни габарити. При него са забравили основния постулат на Хонда -"повече за човека, по-малко за техниката". За неговата цена, спокойно се взема Ледженд 06-07. 2-те са несравними, но на второто дори не му "падат" задните облегалки. Не исках да "изневерявам" на марката, а и 7-мото комби много ми харесва като стайлинг, особено фейса (понеже е по-рафиниран). Да, вътре е доста по-утилитарен, спрямо интериора на 8-ма, но това го преживявам, тъй като е единственото достойнство на 8-мото комби спрямо 7-мото, но и това е субективно. При обективно сравнение на данните 7 спрямо 8 е ясно кой е губещият, а и както мнозина знаят, Акорд 7 е най-добрият Акорд "евър", според всички тествали и писали за модела издания.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога преди не съм имал Хонда и не мога да правя сравнение между  7 и 8 но....... .

За първи път имам комби в което не може да влязат четири гуми в багажника.Държа да подчертая,че само комбита съм имал и ван.Определено багажника не е това което се очаква от едно комби,но колкото толкова така са повечето япончета за Европа.Колата я ползвам само за лични нужди а с другите си върша работата и не мие правило до сега впечатление. (Останах изумен,току що качих летните и отивам за смяна)Този вариант мене ме устройва но за колеги с една кола им разбирам разочарованието.

Поста го пускам във връзка с темата на колегата за някой бъдещ собственик на Акорд комби да обърне внимание преди да купува дали го устройва.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Слушам и не вярвам на очите си".... Не знам как можете да кажете, че разликите между 7ма и 8ма ген. са минимални. 8-цата е напълно ново и за мен революционно поколение. Много красив автомобил както отвън така и вътре. Май само аз забелязвам съвременния интериор, готиното табло, удобните седалки, раздутите брони и калници и т.н. и т.н.

 

Интериорът на 7цата е доста old school. Когато си търсех кола се колебаех между Avensis и Accord. Когато се качих в един Avensis 2009 имах чувството, че съм се качил в нещо, което е от миналия век и поради тази причина тази опция за автомобил директно отпадна.

 

Нищо лично към никого, но ми се струва, че казвате на черното бяло.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Maximus написа:

"Слушам и не вярвам на очите си".... Не знам как можете да кажете, че разликите между 7ма и 8ма ген. са минимални. 8-цата е напълно ново и за мен революционно поколение. Много красив автомобил както отвън така и вътре. Май само аз забелязвам съвременния интериор, готиното табло, удобните седалки, раздутите брони и калници и т.н. и т.н.

 

Напълно съм съгласен с @Maximus !

 

Тук ще кажете, че е нормално всеки да си хвали собственото магаре.

Все си мисля обаче, че мога да съм по-скоро обективен в оценките си.

 

За мен единственият истински недостатък на 8 в сравнение със 7 е безумното използване/неизползване на вътрешното пространство. Тук някои биха добавили саунда, тропащата рейка и още едно-две неща, но те са дребни и отстраними проблеми.

Иначе визията е толкова различна и 8-ма е толкова несравнимо по-красива и от вътре и от вън, че дори жена ми, за която колите са "червени" и "зелени", нееднократно е отбелязвала "много е красива, нищо че е комби" :).

 

Аз като избирам кола гледам първо да е надеждна, здрава и практична, но визията определено също е от значение. Трябва баланс и за всеки човек той е на различно място в скалата.

Все пак тази кола я карам всеки ден и е друго да се качваш в нещо, което ти харесва.

 

И да, ако човек намери 8 за два пъти по-висока цена от 7 фейс, според мен не си заслужава да взима 8. Ако изборът е обаче между двете с разлика от 50% в цената (както беше в моя случай), няма място за колебания.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Maximus написа:

8-цата е напълно ново и за мен революционно поколение. Много красив автомобил както отвън така и вътре. Май само аз забелязвам съвременния интериор, готиното табло, удобните седалки, раздутите брони и калници и т.н. и т.н.

 

Напротив - с пускането на темата наблягам на това колко красива е колата, как това е най-якото комби в сегмента си и интериорът е страхотен! Но "напълно революционно поколение" е например Акорд 7 спрямо Акорд 6 - изцяло нова линия двигатели и скоростни кутии, нова разработка дизелов двигател, който печели приз "двигател на годината", куп нови технологии за безопасност (които се разширяват при фейслифта), екстри, които до сега не е имало. Акорд 8 спрямо Акорд 7 (особено спрямо фейслифта) е същия автомобил с още по-красив дизайн (особено за комбито са си взели поука).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен Акорд 8 Седан е може би най-добре изглеждащата кола за времето си. Все пак първите бройки са пуснати още лятото на 2008. Наистина не се сещам за кола, която се е произвеждала 2008, с по-добра визия (за седан). Комбито на 8ма на мен ми е грозно, но аз попринцип изобщо не харесвам комбита (освен на Ауди), така че това може да не е до модела.

 

Общо взето за мен плюса на 8ма генерация е, че все още си изглежда като нова и модерна кола, а е на 10 години.

Харесва ми и стойката й на пътя, раздутите калници, широчината. Лично за мен изглежда много по-агресивно от 7ма генерация.

 

Всички знаем, въпреки, че не е правилно, колите си ги купуваме със сърцето, а не с разума :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Veseliq написа:

 

Напротив - с пускането на темата наблягам на това колко красива е колата, как това е най-якото комби в сегмента си и интериорът е страхотен! Но "напълно революционно поколение" е например Акорд 7 спрямо Акорд 6 - изцяло нова линия двигатели и скоростни кутии, нова разработка дизелов двигател, който печели приз "двигател на годината", куп нови технологии за безопасност (които се разширяват при фейслифта), екстри, които до сега не е имало. Акорд 8 спрямо Акорд 7 (особено спрямо фейслифта) е същия автомобил с още по-красив дизайн (особено за комбито са си взели поука).

 

Не визирах теб, а други колеги, които се бяха изказали, че "Нищо особено в 8-ма спрямо 7-ма..". Що се отнася за "революционното поколение" имах на предвид точно дизайна. Що се отнася до двигатели, кутии и т.н. - много се радвам, че колата ми е с мотор, който е доказан и печелил награди, а не с някакъв нов, който тепърва ще се тества, изпитва т.н. За мен са важни две неща - колата да ми е надежна  и "да ми пълни очите" когато я погледна.

 

Е, Accord 8 е съвкупност от точно това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи кой какво и в коя категория слага. Безспорно екстериора е по-агресивен. На мен ми идва в повечко, а на друг му допада. За интериора никой не спори. Също е ясно че тогава такава е била модата (дори малко е предусетена -в смисъл авангардна), но колкото по-модерно е едно нещо, толкова по-бързо остарява. Сега пак на мода е минимализма и 7-ма е по-модерна като екстериор. Ако имаше тунинг фирми правещи авангардна осветителна оптика сменям фаровете с матрични, стоповете с диодни иии, другото си е идеално, без интериора, който си е семпъл, но вече и на 8-ма е демоде, камо ли на 7-ма.  Тук не спорим за субективни понятия, а и целта на автора на темата не е такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като избирах моята дори не съм гледал 8-ци защото не попадаха в бюджета ми за покупка, иначе да твърдим че 7ма е по добър автомобил от 8ма, означава че японецът трябва да не си е свършил работата както трябва което от своя страна си е оксиморон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15/03/2018 at 21:13, Митко Йотов написа:

Хондата е всичко друго но не и товарна кола,така,че обсъждането на багажника е просто чесане на пръсти по дъската.

Е, ние не говорим че би заменила ван, баничарка или бус, но друго си е да има достоен вътрешен обем.

Според данни от нета:

Максимален обем на багажника 7-ма: 1657 литра / 8-ма: 1252 литра

Минимален обем на багажника 7-ма: 572 литра / 8-ма: 395 литра

Copy of IMG_0250.JPG

IMG_0251.JPG

Copy of IMG_0258.JPG

 

Преди 13 часа, Митко Йотов написа:

За първи път имам комби в което не може да влязат четири гуми в багажника.

Стандартните 225х45х17. Щората минава спокойно над тях, а пред тях (до изправените задни облегалки) има още доста място. В 8-мата знаеш как е.

4+4 wheels.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, ceco_accord написа:

Стандартните 225х45х17. Щората минава спокойно над тях, а пред тях (до изправените задни облегалки) има още доста място. В 8-мата знаеш как е.

4+4 wheels.jpg

 

Кефи ме,това е комби.Имах Омега комби събираше цял гипсокартон 120/200 та знам за какво става на въпрос,замина за скрап защото и използвах ресурса на 200% и не ми се продаваше.Тази кола ми беше изкарала повече от 350 000лв.Мотора и беше около 1 000 000 км. и работеше като часовник,само да и покажа ключа и тя палеше.За толкова години само една сонда,нищо друго освен обслужване,ама нищо.Когато я оставих с моргата с работещ мотор и 15 литра гориво нещо се откъсна от сърцето ми.Беше като немски войник,малтретирах я жестоко а тя нито за миг не ме остави,никъде. На хубаво и удобно бързо се свиква и трудно се разделя.Цецо и ти така ще го преживееш брато.То това си е като удобната обувка,винаги има и по нови и по хубави ама като тези удобни други няма,да вярно скъсали са се вече,почнали са да опускат но сърце не ти дава да ги изхвърлиш.  Малко се по отплеснах и моля колегите да не ми обръщат внимание,просто насталгия.

Та мисълта ми беше,че вече комбитата не са това което бяха.Четери гуми прави влизаха и в Лагуната и оставаше малко даже.Гледам днес при Инсигнията комби едвам влизат но влизат.Четири пръста и трябват още на Акорда,пусти кори по бомбетата защо така са ги събрали в тях е проблема и в музикалните колонки горе.Не,че е фатално гътнах облегалката и се отвори колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Склонен съм да се съглася, че 7-ма може би е по-добрия избор, ако искаме да разделим качествата на 8-ма на цената й. 

... но да се обаснява, как 7-ма е едва ли не е автомобила за предпочитане, ми изглжеда все едно казваш "аз не искам красива и умна жена, честно казано предпочитам дебела и глупава. Умните създават много повече проблеми, а пък дебелите ще родят много по-яки българи!"

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic: Чавдо! Това е много вярно, но в случая е очевадно че осмицата е дебела, умна и лежерна, докато седмата е красива, трудолюбива и по-спортна натура, макар и глупава. Моята обаче е с "фейс лифтинг", има поне средно образование и природна интелигентност. :)

 

На 3/16/2018 at 22:14, Митко Йотов написа:

 

Цецо и ти така ще го преживееш брато.То това си е като удобната обувка,винаги има и по нови и по хубави ама като тези удобни други няма,да вярно скъсали са се вече,почнали са да опускат но сърце не ти дава да ги изхвърлиш. 

 :offtopic:Прав си. С комбито не знам какво ще стане, но със стария боен другар (бялото Сивиче от подписа ми) още не съм се разделил. Изгнило е, но още ме радва как върви и няма да го давам -предстои му основен кърпеж, боя и претапициране. Всичко друго си е на 100%. Акорд 6-тицата (спряна пред него) още си я тача и днес имам среща с новият и собственик, който от 30 месеца си я пази и обича. :honda:

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтрих дузина постове свързани с 8ма генерация на американския модел Акорд. Нека повече не го намесваме - на всички е ясно, че говорим за друг автомобил и почти нищо от сравнението ми не важи за него. Сигурен съм, че както технически европейските Акорд 7 и 8 си приличат, ще имат и неизбежни прилики с американските си братовчеди. С което подканвам някой от собствениците на американски модел да пусне тема за предимствата и недостатъците му, вместо да разводняваме тази :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да си кажа и аз мнението тогава. Имах осем години и половина дизелова седмица 2006г. Executive, кожа, навигация с всичко др. Нямаше само  LKAS, но май на дизелите така и не се вграждаше тази система.

Осмицата ми е 2015г. бензин 2.0, автомат, седан, Executive, без навигация.

Предимствата на осмицата са:

- по-голямото челно стъкло и много по-добрата видимост за водача;

- по-добрата возия, идваща от уголемените габарити на колата;

- по-малкия диаметър на волана, но голям минус е по-малкият размер на копчетата.

- багажникът на седана е по-широк и по-дълбок, което позволява багажът да се разполага на един ред, а на два във височина. Събира повече багаж без да се мачка долният ред.

- паметта на седалката на водача.

И до тук.

Всичко друго, за което се сещам е в полза на седмицата. Едва ли ще мога да изброя всичко, но все пак - по-удобни седалки, педали и волан,, вкл. неговите копчета, по-добра климатична система, по-добра аудио система, по-качествени материали на интериора /новата вече не е цялата кожена и кожата е по-тънка/, затъмняването на огледалото за обратно виждане, глупавите и чупещи се лайсни по двете вертикали на челното тъкло, по-добра сглобка на интериора ...

С други думи аз съм разочарован и то доста. Единственото, с което е успокоявам, че всички по-нови коли също са смотани и че не можем да караме вечно коли на 12+ години. Бъдещето е такова - евтини материали на висока крайна цена. Разочароващ модел и съвсем скоро на вторичния пазар цените на двете генерации почти ще се изравнят, което е достътъчно показателно.

 

Последни две неща и спирам - на 8-цата стъклата не са тонирани и фаровете светят по-лошо. 

Редактирано от Voyager
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, Voyager написа:

Последни две неща и спирам - на 8-цата стъклата не са тонирани и фаровете светят по-лошо. 

 

В смисъл, - как не са тонирани,какво по точно? А фаровете  -  с лупи ли си?

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Voyager написа:

Последни две неща и спирам - на 8-цата стъклата не са тонирани и фаровете светят по-лошо. 

 

С всичко друго, което си написал съм съгласен, но тук бих поспорил. Моята 7ма ген Executive не беше с тонирани стъкла (тонирани - затъмнени задни), докато 8цата е с фабрично тонирани задни стъкла. Може би си е било опция според нивото на оборудване.

 

Колкото за фаровете - и 7цата и 8цата ми бяха с фабричен ксенон, като първото нещо, което забелязах с 8цата вечер е "о, най-накрая имам фарове като на яките коли". Невероятно силна светлина, отрязана перфектно, така че да не заслепява. Вярно е, че пластмасата на фаровете на 7цата беше започнала да се матира и може би след "полиране" биха светили повече, но със сигурност 8цата ми се струва със значително по-хубави къси (и сравними дълги, колкото и рядко да ги ползвам) светлини.

 

ПП: Вярно е, че аз сравнявам не-фейслифтова 7ца с не-фейслифтова 8ца, докато ти сравняваш фейслифтова 7ца с фейслифтова 8ца, може да има разлики!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен са тонирани задните и повечето май са така,рядко има които са с не.Въпрос на плащане от клиента който е поръчал колата.А за фаровете,ми имам сравнение с други коли и мога да кажа,че ксенона на Акорда са си супер,вие не знаете какво са лоши светлини.Единственото нещо което ми е направило лошо впечатление на Акорда,че предното стъкло въпреки,че е атермично е среден клас на защита за увето на Слънцето.Ми на Лагуната беше трети клас от възможни четири и Слънцето печеше право в лицето ми и не го усещах,а при Акорда се усеща и багажника на комбито е по прибран,всичко друго си е 6.

Та за това и питах за стъклата и фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
И при мен са тонирани задните и повечето май са така,рядко има които са с не.Въпрос на плащане от клиента който е поръчал колата.А за фаровете,ми имам сравнение с други коли и мога да кажа,че ксенона на Акорда са си супер,вие не знаете какво са лоши светлини.Единственото нещо което ми е направило лошо впечатление на Акорда,че предното стъкло въпреки,че е атермично е среден клас на защита за увето на Слънцето.Ми на Лагуната беше трети клас от възможни четири и Слънцето печеше право в лицето ми и не го усещах,а при Акорда се усеща и багажника на комбито е по прибран,всичко друго си е 6.
Та за това и питах за стъклата и фаровете.
За фаровете има предвид, че старите бяха по-добре насочени. Правеха по-плътен поток светлина, но тук има значение и ЕГН-то на задкормилното ястройство. Все пак тогава бях 10-години по-млад, а сега вече чета с очила.
А стъклата мога да ги сравня единствено с тези на Корсата, с която като се прибирахме от морето си обличах нещо с дълги ръкави, за да не изгоря. И челното, и предните и задните пропускат сигурно целия спектър на слънчевите лъчи и а доста неприятно.
Ще каже и нещо хубаво - 8-цата има по-добри спирачки. Може и да е единствено от размера на гумите и дисковете, преди бях с 16-ки, сега със 17-ки, но спирачките ме радват.

Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, Voyager написа:

За фаровете има предвид, че старите бяха по-добре насочени. Правеха по-плътен поток светлина, но тук има значение и ЕГН-то на задкормилното ястройство. Все пак тогава бях 10-години по-млад, а сега вече чета с очила.
А стъклата мога да ги сравня единствено с тези на Корсата, с която като се прибирахме от морето си обличах нещо с дълги ръкави, за да не изгоря. И челното, и предните и задните пропускат сигурно целия спектър на слънчевите лъчи и а доста неприятно.
Ще каже и нещо хубаво - 8-цата има по-добри спирачки. Може и да е единствено от размера на гумите и дисковете, преди бях с 16-ки, сега със 17-ки, но спирачките ме радват.

Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk
 

 

 

Ако е така това ще е много неприятно.На Зафирата съм с такова по обозначение и се понася не е зле но може и по добре (имам база за сравнение). Явно ние Европейците сме по разглезени и имаме по високи изисквания като цяло.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/16/2018 at 0:37, Veseliq написа:

 

....За сравнение съответното поколение BMW 3 Touring и Mazda 6 NEW, които са в същия сегмент, имат почти същите външни размери и значително по-голям багажник, както и повече място за пътниците отзад. .....

 

Забрави я тази работа особено за БМВ-то, карах 2007-ма 3ка 'комби' мога да те разрева само с пост как това не е комби. За пример ще ти дам количката на племнника ми (тогава на 6 месеца) трябваше да я разглобя на съставни части(махане на гуми кош рамка .. всичко все едно я взимам от магазина) за да я събера в 'комбито'.


189 cm на ~130 кила (спестете коментарите)  съм и зад мен и в 3ката и в Акорда ако някой каже, че му е удобно ще е от куртоазия. Жена ми е 158см тя като кара акорда аз гледам да седя зад нея - рай е!

 

Колата ме кефи не съм карал 7ма и не мога да правя преки сравнения, недостатъка който мога да кажа, че виждам е двигателя -> дизел.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, GeorgiD написа:

Забрави я тази работа особено за БМВ-то, карах 2007-ма 3ка 'комби' мога да те разрева само с пост как това не е комби. 

 

Причината за сравнение да избера точно Mazda 6 е защото имам Mazda 6 в семейството и често я карам. А причината да избера BMW 3er E91 (същия модел, който цитираш) е, защото миналата година ходихме до Франция за ски две коли - моят Accord 8th и въпросното BMW. Тъй като товарих и разтоварвах лично багаж в двете коли, отворени една до друга, мога да кажа, че BMW-то има осезаемо повече място - нещо, с което собственика му се опитваше да ми натрие носа. Ето ти малко сухи статистики, на BMW-то във версия комби дават 495л обем на багажника, на Accord-а 406л. Освен това BMW-то има повече място за краката на задните седалки и за финал, може да пада средната седалка, което прави ходенето на ски на 4 човека на кратко разстояние много по-приятно. При Акорда (и 7 и 8) трябва да слагаш багажник. Последното знам, че е частен случай и не съм го намесвал по-горе, но дори без него - БМВ-то е по-практично комби. :)

 

Ако в това е трябвало да разглабяш количка, за да я събереш (BMW E91):

bmw-3-series-touring-estate-2015-boot-1.

 

То не знам как я събираш без да я разглобиш в това (Accord 8th):

2702.jpg

 

Според мен е очевидно, че багажникът на BMW-то е малко по-дълбок и малко по-широк между калниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съжалявам, не мога да се съглася с теб в нито 1 аспект. Продадох моето точно поради недостатъците които ти изкарваш в момента като предимство и няма сила на света която да ме убеди, че е91 е по широко в някакъв аспект от акорда, честно стига абсурдно е какво говориш в акорда сабирам външно и вътрешни тела на климатик 18ка докато в БМВ-то едва едва външно влизаше...

 

https://drive.google.com/open?id=0BztLt5KASAAiSEZVWEFRU2s2d2pFZkUyQ0dYSC1sTVl5bURj

 

 

Редактирано от GeorgiD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това синьото BMW от снимката е F31

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е грешката за снимката и данните - горното е за F31, така е. Багажникът на E91 е по-малък - 460л, отново на хартия по-голям от Акорда. Но колата, с която сравнявах моята определено е E91 (по спомен 2009 или 2010та година) и редейки куфари и екипировка, беше видно, че BMW-то събра повече. Във всеки случай твърдението ми, че багажникът на Акорд 8 е неадекватен спрямо 7ма ген, на което поста ми опитваше да наблегне (за хората, които се чудят между двата автомобила), остава. От снимката, която си постнал - няма да споря. Ако ти трябва кола, която да събира външно и вътрешно тяло на точно този модел Fujitsu, това комби е перфектно - ако искаш да събереш 4 гуми с джанти или два велосипеда, може би не съвсем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че знам от къде ти идва объркването .. ето то тук 'редейки куфари', направи ми впечатление на акорда бомбетата за амортесьорите са турбо изпъкнали както се вижда на снимката ти, докато на немските комбита са максимално прибрани тези бомбенца. Друго интересно, е че зад бомбетата има място което не е особено 'useful' за акорда говоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...