Jump to content
koleca

високи обороти и загряване на водата

Recommended Posts

Здравейте колеги! Съботата в Силистра в опит да се паркирам назад леко откачих предната броня без много поражения по нея. Но днес тръгвам да се прибирам към Русе и реших да вида дали има нещо счупено по предницата и главно радиатора на водата. Отварям капачката и гледам, че има някакво черно мазно по капачката, последно антифриза съм го гледал декември месец като го сменях. По принцип имам доста загуба на масло и мислех като се стопли да сменям гумички на клапани, но гледам че има следи в антифриза, иначе антифриза като го гледам е чист, но не и капачката. Но днес ми се появи по гаден проблем: Тръгвам си аз от Силистра и усещам че като отнема газта не намаля така както преди, натискам съединителя и гледам едни 2500 оборота. Температурата е добре също така и вървежа. Спирам след 40км и ми се струва, че температурата на антифриза е повече от колкото ми показва. Оставих я на място да работи (все още си стоеше на 2500 оборота) и чакам да си пусне перките, но 20мин не ще да ги включи. Мислех си че може да има мизерии по датчика и да не отразява правилно температурата. Накрая извадих едно кабелче и пуснах едната перка принудително да върти, пуснах и джаджата за диагностиката да гледам температурата докато си карам. Но тогава ми направи впечатление, че с пусната една перка температурата варираше между 87-93 градуса, което мисля че е малко високо при положение, че съм с перката и студеното време. Според вас може ли нещо отдолу да се е счупело или да се е откачила някоя букса в снега и за това да ми прави такива номера. И да допълня, че през целия път (около 120 км) все си държи тия 2500 оборота, както на газ така и на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си внимателно нивото на охлаждащата течност в радиатора - не в казанчето. Перките не се включват защото датчика за тях е на високо и при липса на охладителна течност не отчита правилно. Поне при мен беше така.

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

радиатора е пълен до горе, но това не мога да си го обясня защо с пусната перка не пада температурата под 87 градуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  Причината би трябвало да е в термостата. 

 Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо са тия високите обороти и имат ли нещо общо, според мен все едно едно си мисли че е студена а дефакто е загряла. По принцип като я запаля сутринта държи 2-2500 оборота за около минута и после пада до 700 а сега с паленето е на 2500 и така докато не я изгася

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип празния ход го определя стъпковия клапан.Може там да е грешката.Възможно е да има и други причини, но не познавам добре тоя мотор и не мога да дам компетентно  мнение!

Нека да дадат мнение по-запознатите колеги!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

загрява си нормално, но днес слязох да я погледна и видях че маркуча който отива към термостата е студен а температурата беше 89 градуса. Гледам има един датчик на термостата който не го знам за какво е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смъкнах термостата и го метнах да го варя на силен огън :D и го гледам, че отваря след като мине 90 градуса а на него пише 78. Тоест да разбирам че е свършил

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Снощи явно грешно си ме разбрал.Имах в предвид,че температурата не ти пада под 87 градуса въпреки ,че си; окъсил; принудителното охлаждане,заради термосата.и Явно той си работи коректно .Все пак ако вярваш на ;живите ; данни ,които четеш  можеш да го смениш за твое успокоение!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да залагам на това, че си нямал антифриз. Маркуча ти е бил студен, защото е нямало какво да го стопли. Същото е и с датчика който не знаеш за какво е. Не се подлъгвай, ако имаш течност в казанчето. Гледай в радиатора, като стискаш някой от маркучите, докато излезе течност от гърловината му!

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи всичко е било от термостата. Сега пак маркуча дето излиза от термостата е хладен но може да не съм обезвъздушил както трябва, но температурата трудно стига 90 по програма иначе стрелката си е където трябва и оборотите си дойдоха на място. Иначе антифриз си имаше вчера, който и маркуч да стисна излизаше антифриз. Дори като взех новия термостат ги сравних двата в тенджерката и новия си отвори някъде около 80-85 а моя тъкмо се готвеше да отваря.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след смяната на термостата сега загрява една идея по трудно, а относно перките не се включват като стоя на място защото не може да мине 85 градуса като е на място. Ще изчакам да се постопли малко, че да я загрея хубаво и тогава да видя дали ще се пуснат. А нещо друго фрапиращо, е че гледам следи като от масло по капачката на радиатора, но казанчето и антифриза си бяха чисти. Може ли гарнитурата да се е предала вече?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не исках аз да ти казвам за гарнитурата, за да не бъда лош пророк. По всичко личи, че вървиш по моя път с изтърваща гарнитура. Не е проблема термоста за да не ти се включват перките. Аз карах моята 2000 км с изтърваща гарнитура докато направя ремонта. Имаше моменти при спокойно каране, до 2500 оборота, дори не губеше антифриз.

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен само маслото изчезва а гърнето ми ръждясва :D и антифриза ми си стой так където го оставя. Поне до пролет да изкара ще е добре

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...