Jump to content
dent

Премигване на светлините

Recommended Posts

 Здравейте,

Тия дни ABS-а сработва често, поради пътната обстановка, но не това ме притеснява. В момента в който ABS-а сработи ми предмигват фаровете, все едно пада напрежението. Колата е Cr-v 2008 (R20A2) и е със ксенони. Не съм сигурен дали са фабрични, защото не знам каква е разликата. Има ли някой с подобни симптоми и дали е нормално това ? Ако не е, каква би могла да бъде причината ?

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжалене мога, да се включа в темата единствено с предположение, че не е нормално .

ксенона лесно се познава дали е фабричен по това, дали са разпробивани капачките за крушките.

Предполагам че трябва да посетиш някой електричар, тъй като според мен надали е за диагностика проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодрая! Преди малко имах възможност да направя снимки на светлините. Изглежда сякаш външните (късите) светлини са фабрични, но тези от вътре (дългите) приличат на монтирани в последствие. Баластите на дългите са "заврени" къде е имало място встрани.
 

20180227_191901.jpg

20180227_191957.jpg

20180227_192020.jpg

20180227_192045.jpg

20180227_192213.jpg

20180227_192252.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти всъщност как разбираш че примигват? На големи интервали и отчетливо гаснат и светкат или нещо друго ти е направило впечатление ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премигването се случва, когато се задейства ABS-а и излгеждата така сякаш има пад в напрезежието. Фаровете не изгасват напълно, а само намалят интензитета си и то само в продължение на действието на ABS-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е нормално, защото ABS-a се задейства електрически (консумира доста ток) и е нормално да има спад в напрежението на колата, което се отразява на светлината на фаровете. Отново ще апелирам да не търсите проблеми там, където ги няма. Свикнете, че имате най-надеждния автомобил. 

Редактирано от Tokio
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито е нормално да премигват, нито ABSa e голям консуматор.

 

Фабричния ксенон е само на късите светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 9 часа, mccoy написа:

Нито е нормално да премигват, нито ABSa e голям консуматор.

Така си мислиш ти. Да видим какво ще кажат колегите по темата.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото твърдение ,че японеца е направил ксенона да мига като дискотека е меко казано смешно.

А това че е нормално да мига в такт с ABSа е направо нелепо.

 

към автора:

Имаш електрически проблем, кадърен авто електричар би оправил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И според мен имаш електрически проблем. Можеш да се насочиш към динамо-регулатор, а също и някоя оптяжна ролка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията на всички! Сега само трябва да си намеря читал електричар. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускаш един директен кабел от динамото до акумулатора и си решаваш проблема.Цялата работа около 5лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, dent написа:

Благодаря за мненията на всички! Сега само трябва да си намеря читал електричар. 

Колега, после задължително пиши дали си решил проблема и как точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokio,

 

Машинките ни (да чукнем на дърво, хвърлим сол, монета и незнам какво още) , наистина са доста сполучливи, но трябва да си признаме че има и греди.

На колегата случая мисля че е точно една от тях. Надявам се да е нещо бързо и евтино отстранимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jakomo, съгласен съм, че колите ни са  сполучливи. Изхождам от факта, че ABS работи с ток и че работата на тази система е импулсна (включва се и изключва поне 10 пъти в секунда). Всяко включване е консумация на ток, а регулатора на напрежение няма тази бързина на действие за да компенсира напълно възникналите пулсации в напрежението, което според мен е нормално да се отрази на силата на светене на фаровете. Така мисля аз, а дали съм прав - ще се разбере, ако колегата успее да отстрани "проблема". Доколкото разбрах, в случая не става дума за ефект "дискотека", а за едва забележимо примигване на фаровете, което е лесно обяснимо, особено ако са неоригинален ксенон. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново благодарности за мненията ви! Казуса ще го разглежда майстор, ама като поотпусне врмето. "Токио" , ксенона който премигва е оригиналният, неоригинални са дългите светлин, които не ползвам в градска среда и да, става дума за леко премигване на фаровете. Друго нещо ми направи впечатление. Онзи ден трябваше на "търкалям" из уличките над посолствата, където е доста зле положението със снега и на няколко пъти се включи VSA-то, което доколкото съм разбрал работи и с помпата на ABS-а, но подобен проблем със светлините нямаше. Поправете ме ако греша, но нали VSA работи, като или отмена газ или спира някое/и от колелата в неконтролирана ситуация.

 А колко е сполучлиеа колата ми не знам. Не съм притежавал друго освен CRV, като това е второто. Първата ми кола беше CRV (B20Z1), от която бях ужасно доволен, въпреки проблемите които имах с нея. Стабилноста на CRV I е ако не толкова добра, то поне много близка до тази на CRV III, дори и без системи като VSA и TSA. И нещо извън темата. При включена VSA, дали и кога се включва задното предаване, защото за разлика от CRV I , не усетих този характерен тласък от задната част на автомобила в ситуацията описана по-горе, а тогава ми се наложи потегляне по стръмна улица. Подобна ситуаци имаше и когато трябваше да потегля назад, отново по наклон. Отново не се усети включването на 4Х4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от мен едно мнение. Забелязал съм (особено в студено време и пробуксуване на лед и дълбок сняг), че се получава също едно намаляване интензитета на светлината на фаровете БЕЗ ДА ИЗГАСВАТ! И това е за части от секундата когато системата прехвърли въртящ момент към задния мост. Трябва да спомена, че не съм с оригинален ксенон (което също може да има някъкво значение). За мен си е абсолютно нормално спрямо метеорологичните условия и пиковото натоварване на ел. системата на автомобила в дадения момент. Поздрави на всички и Честит Празник!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dent,

много интересно че сравняваш стабилноста на 1-ва и 3-та генерация и ги препознаваш като близки. И аз имах 1-ва преди и като се качих на 3-ката ми се струваше като спортна кола в завоите. А за на снега 3-ката е значително по стабилна и много по неусетно се случват нещата.

Относно проблема по темата, не съм го забелязвал верояно защото съм без ксенон и халохена не е толкова силен. Но продължава да ми се струва нереално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Цитат

При включена VSA, дали и кога се включва задното предаване, защото за разлика от CRV I , не усетих този характерен тласък от задната част на автомобила в ситуацията описана по-горе, а тогава ми се наложи потегляне по стръмна улица. Подобна ситуаци имаше и когато трябваше да потегля назад, отново по наклон. Отново не се усети включването на 4Х4.

Тласъкът от задният мост ще го усетиш ако изключиш ВСА. ВСА Действа както на предните така и на задните колела. Реално ако няма превъртане на предните колела , няма и заден мост. Няма как да има превъртане на предните колела ако ВСА е включена. Ако има превъртане, то е за много кратък момент, което ще рече, че задният мост се зацепва за много кратко (част от секундата) което в повечето случаи на уличен сняг е достатъчно колата да изтегли. Ако обаче е много заледено или заснеженият наклон е достатъчно голям, може да изпаднеш в ситуация в която да даваш а нито едно от колелата на не превърта. В такъв случай изключваш ВСА, получаваш си пробуксуването на предно колело което от своя страна зацепва помпата в задния диф и бинго! вече си на 4х4. Ако не издрапаш то поне ще имаш в най лошия случай едно предно и едно задно боксуващи колела :)

Редактирано от mimors

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И при мен е така. Не го считам за проблем, който да се нуждае от решение/внимание.

@Tokio е загатнал от къде идва. Добавяме малко газ (ксенон), също така и баласти/запалки и като съчетаем това как работят и си взаимодействат всички, ще разбереш, че има логика.

Редактирано от bbozhanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...