Jump to content
ivan_m

Отново дизел за Сивик!

Recommended Posts

Явно Хонда не са се отказали тотално от дизела:

http://autobild.bg/civic-отново-с-дизелов-мотор-тествахме-г/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че Хонда не са се отказали от дизела и, че Civic 10та ген. ще бъде оборудван с подобрен 1.6 i-DTEC беше ясно още отдавна.

Добрите новини са, че подобрения двигател покрива Euro 6d-TEMP без SCR-катализатор и без AdBlue.

Още по-добрите новини са, че от средата на 2018 Civic 10 1.6 i-DTEC ще се предлага с 9-степенния автомат на ZF Friedrichshafen (ZF 9HP).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как покрива Euro6 ? Със софтуера на VW group?

Не вярвам точно Хонда да са открили топлата вода с иновативен дизел, при положение че това никога не им е било силната страна.

Нооо.... дано дано...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно покриват Euro 6d не зная, но това е резултат от новите правила за измерване на газовете и разхода на гориво. Новостите по двигателя са:

  • нови бутала с повишена якост от хром-молибденова легирана стомана
  • цилиндри с по-нисък фрикционен профил (супер хоризонтално хониране, super plateau honing)
  • 3,7л/100км разход съгласно новия WLTP базиран цикъл на шофиране
  • разход и емисии проверени съгласно WLTP & RDE (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure & Real Driving Emission)

Ценова листа от Австрия:

321.100.953

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, jaccomo написа:

А как покрива Euro6 ? Със софтуера на VW group?

Не вярвам точно Хонда да са открили топлата вода с иновативен дизел, при положение че това никога не им е било силната страна.

Нооо.... дано дано...

Оказва се, че това и е доста силна страна!

- Accord 2.2 i-CTDi Sport с 19 скоростни световни рекорда на пистата “Папенбург”.

- двигател на 2005г.  "Мощен, икономичен, безшумен - този двигател съдържа всичко в себе си и е на върха при 4-цилиндровите двигатели" .

- среден разход от 3.07 л/100 км, при теста за икономичност от Висбаден до Франкфурт.

- ниско ниво на шум, динамични, надеждни, казва "Автобилд" при 100 000 километровия тест  и е "време да се научим да правим дизели".

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах... Дано.

Аз дизела го харесвам само да го карам заради Nm. От там нататък не го харесвам. Нито поддръжката му е ОК нито това което изкарва от ауспуха. Като под поддръжка не разбирам премахване на ДПФ а подмяна, а ако "не си струва за толкова стара кола" тогава не купуваш защото или дизела не е толко евтин колкото го смятат всички или не е за съответния джоб.

Силно се надявам японеца да е помислил в тази насока и да е намерил решение. Пък може някой ден и аз дизел да карам.:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахването/подмяната на ДПФ вече не е нужна. Все повече хора ги изпращат за почистване, като резултата е като почти нов филтър. Заедно с 1г гаранция (без оглед на пробега) е една чудесна алтернатива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от която се възползват много много малко хора. Тук във форума чета само за премахването му и софтуерните проблеми след това. Един не съм видял да го почисти и върне.

А може и аз да греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От раздела за Accord много хора си почистиха филтрите, включително и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...