Jump to content
stanimir_zlatev

Проблем след реглаж на клапани.

Recommended Posts

Днес на студен мотор регулирах клапаните-всмукателни на плътно влизащ 0.1 луфтомер и испусквателни на 0.2. Изчаквам 2-3 часа да стегне силикона и я запалих.Колата започна да работи мн чисто без вибрации за разлика от преди, но ми се струва че е малко шумна- цъка леко като шевна машина.Въпросът ми е дали има значение това че ги регулирах на температура около 6-7 градуса и дали хлабините са достатъчни  ,защото ще я газифицирам. И проблем ли е да я покарам някои ден така или да я коригирам?Благодаря ви- поздрави.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли колко трабва да са  хлабините ?0.1 не е ли малко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам , по ауто дата дават хлабини на всмукателни от 0.08 до 0,12 и изпусквателни от 0,16 до 0,20.Като се заслушам в мотора ми се струва че не  цъкат всички, ами примерно изпусквателни или смукателни .А при реглажа установих ,че сичко беше натегнато!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не цъкат инжекторите? Те издават подобен звук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да е от тях , преди реглажа беше много тиха.Цъка все едно съм оставил по големи хлабини незнам..:mellow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно, преди реглажа не си ги чувал, защото са били много натегнати - това обикновено се случва.

След газифицирането, ще ти се налага да ги регулираш през 15/20 х.км. , така че не е лошо да "потренираш" пак- провери ги отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15 хил. с сигорност ще се регулират,но дали е проблем това че ги регулирах вчера на 6-7 градуса иначе за хлабините на клапаните съм сигурен от 0.1 всмук и 0,2 исп.И има ли за какво да се притеснявам прицъкват си и на студен и на топъл мотор но не много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако пробвам да направя испусквателните на 0,18 дали ще поутихне? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палиш колата загрява на 60-70 градуса като изстине на 30 отливката на главата ги правиш 15 на 20  на много леко стегнато пак казвам много леко . И караш. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам , че испусквателните да ги направа влизаща 0.15 и леко стегнато на 0.20 или нещо бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих всмукателни 0,08 влизаща и 0,1 влизаща трудно, испусквателни 0,18 влизаща и 0,2 влизаща трудно и сега си работи тихичко, е не като преди с натегнати като (хибрид).Надявам се сичко да е ок и след 15 хил. км. пак трениране.Поздрави!!!!^_^

вателни

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сложиш газ не залагаи на тези минимални стоиности щото много бързо ще излезе от тях и да не направиш беля, аз на газ ги правя с лесно влизащи 0.10, и 0,20 чуват се първата 1-2 минути как цъкат леко и това е, после е тишина.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...