Jump to content
danielfilth88

Акорд 6-та генерация проблем като е студена

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

Имам проблем като запаля колата. Става въпрос за Акорд, 6-та генерация, 1.8 бензин, 2000-та година. Като е студена придърпва доста силно и ако подам рязко газ направо забива муцуната и се чуди по няколко секунди преди да почне да ускорява. Проблемът изчезва веднага като вдигне малко тепература. Също така придърпва само в ниските обороти, като мине 3000 спира да се чуди. Имаше предположение за ламбда сонда. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобна случка когато смених оригиналната предна сонда с "някакъв" заместител -универсална, но колата не я хареса и светваше чека. С оригиналната (с изгорял подгрев) симптомите бяха подобни и по-леко осезаеми, но чека не е светвал. Сложих оригинална и забравих за случая. Може и от друго да е. Да кажат спецовете. Описаното от мен си е мой опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел/чул, при студен мотор ламбдата не играе, т.е. компютъра не се съобразява с нейните показания за да смесообразува. Както и при яко ускорение. Отделно, мисля че не е добре да я натискаш рязко докато е студена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, това състояние което описваш при мен се появи след монтирането на газовия инжекцион-загуба на мощност, понякога трудно изфорсиране, придърпване и т.н. при студен двигател на бензин. От тогава не можах да се справя с тоя проблем. Няма записани грешки и чека не свети - двигателя е f18b2.Колата не е закачана на диагностика - в гр. Ямбол не можах да намеря софтуер. Всички датчици съм проверил чрез мултицет при работещ двигател за живи данни и сравнявах показанията им към информация набавена от нета. Единствено при ламбда сондата срещнах проблем, който доста ме озадъчи-тя е с 4 кабела. Два за подгрева и два за данни към компютъра. Както при студен и при топъл двигател не можах да измеря напрежение към подгрева подавано от компютъра(в нета също не открих кога и колко време се захранва поодгрева на сондата). При измерване на данните от нея към компютъра на бензин са от 0.6 до 1 волт на празен ход, а на газ твърда 1.,което ми показа, че тя е все още жива. Така и не намерих ел.схема как и от къде се захранва подгрева на сондата. С поред мен и трябват можеби около 2-3 мин. без подгрев да достигне работна температура ламбда сондата при студен двигател. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци, с подобни ядове съм и аз от известно време,колата е 6ген. 1.8 автомат бензин гас.До скоро на моменти като е студена колата докат прехвърли на газ на моменти глъхне забива муцуна(преди време имах едно ренде пълна инж. с сложена моно газ тя правеше така и гърмеше и искачаше някой маркуч и нямаше ядове) и като чели ще гръмне едно такова и се оправя,докато сега вече като намаля да спирам или да направя завой направо гасне,това на гас и на бензин,някакви идеи тъкмо щея вода на сервиз веднъж днеска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфорумци,след ходене на 2различни места по сервизи,на едното място почистиха стъпковия с дросела и казаха че програмата за компютъра на колата него намират и най вероятно няма,,и на другото пак се съмняваха в стъпковия но нямаха време и викат дая закачим веднъж,и след главоблъсканица ми викат че нямам комп. в колата.За момента съм без резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.От поста разбрах,че си ходил на два сервиза.На първия -компютъра не намира iacv,а на втория не могат да се свържат с компютъра на колата . Според мен не ходи повече там и не си давай излишно парите.Клапана за празен ход и дросела можеш сам да ги почистиш има доста теми във форума.Като за начало направи едно регулиране на клапаните,ако не си правил скоро.При мен ефекта беше поразителен.Успех и пиши по разбираемо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, vlado5 написа:

Здравей колега.От поста разбрах,че си ходил на два сервиза.На първия -компютъра не намира iacv,а на втория не могат да се свържат с компютъра на колата . Според мен не ходи повече там и не си давай излишно парите.Клапана за празен ход и дросела можеш сам да ги почистиш има доста теми във форума.Като за начало направи едно регулиране на клапаните,ако не си правил скоро.При мен ефекта беше поразителен.Успех и пиши по разбираемо.

Здравей,мерси чесе отзовавш,миналата година когато сменях ремъци и ролки ми погледнаха клапаните и квото трябваше уж направиха, освен пак веднъж даги погледнат.Някаква схема за последователност на затягане и колко трябва да е свободния ход някой ако има  инфо да каже.А за компютъра който трябва да има в колата се оказа че нямам такъв, и нямало как да се закачи, и за това неса успяли да намерят къде е буксата дори......

Редактирано от billyto
Свободен ход на клапани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от сервиза.............,че не са намерили буксата не означава ,че колата няма компютър.Буксата се намира под жабката -там има две букси .Първата е двупинова за чек на компютъра а втората е 5 пинова тя е за свързване с компютъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи кой е тоя сервиз да не вземат да идат и други колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, billyto написа:

Здравей,мерси чесе отзовавш,миналата година когато сменях ремъци и ролки ми погледнаха клапаните и квото трябваше уж направиха, освен пак веднъж даги погледнат.Някаква схема за последователност на затягане и колко трябва да е свободния ход някой ако има  инфо да каже.А за компютъра който трябва да има в колата се оказа че нямам такъв, и нямало как да се закачи, и за това неса успяли да намерят къде е буксата дори......

а тия инжектори кой има казва какво да правят? Буксата е както каза колегата под жабката или ако си с обд2 ще е ниско долу на централната конзола от зад и в дясно (до левия крак на пасажера) има едно малко парче от мокетчето като капаче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, dindin написа:

Кажи кой е тоя сервиз да не вземат да идат и други колеги.

Майсторите са в гр.Карлово,за пореден път се убеждавам че няма майстори в Карловско.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Пловдив много ли е далеч? 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, vespa написа:

Колега, Пловдив много ли е далеч? 

Ориентирай ме на л.с. ако нее проблем,тази вечер попаднах на стари постове за самообучение на празния ход,изпълних процедурата,до 1-2дни ще драсна резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново съфорумци,след като намерих време да отида при точния доктор,диагнозата от раз я разбра и проблема от къде е бил.Разпределителен вал се оказа в два от цилиндрите ,затегнали са и са направили ръб,в лявата част на снимката е ръба.

IMG_20190403_120932.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, можеш ли да обясниш в какво се изразяваше проблема и решението му? Моят проблем е при студен двигател, не иска да се форсира. 

На 17.04.2019 г. at 18:12, billyto написа:

Здравейте отново съфорумци,след като намерих време да отида при точния доктор,диагнозата от раз я разбра и проблема от къде е бил.Разпределителен вал се оказа в два от цилиндрите ,затегнали са и са направили ръб,в лявата част на снимката е ръба.

IMG_20190403_120932.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, този проблем не ми дава мира :) . Прочетох тази тема няколко пъти, хората са прекарали доста време в смяна на почти всичко, но без успех. Опитах да оправя проблема с обичайните неща, като подмяна на свещи, други кабели, почистване на сензорите, но без успех, явно наистина проблема е в разпределителният вал или нещо друго, но не мога да разбера по снимката на разпределителният вал къде точно е проблема . Възможно ли е някой да сподели, какъв е проблема с разпределителният вал и ако някой е отстранил този досаден проблем, да сподели как ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...