Jump to content
Стоян70

Въпрос за газова уредба

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам един въпрос за Honda CR-V 2002г. V-tec 2.0 с двигател :k20a4.

Как "понася" този тип двигател работата на газ, има ли някакви специфики и търся предложения са фирма монтираща газови уредби.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 000 km - при смяна на масло задължително реглаж клапани

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен да караш на газ като цяло непонася добре на какъвто и да е двигател, все пак вие си решавате

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аргументирай се, колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, почти всеки масов бензинов двигател е годен за работа на газ (вероятно има и изключения, но  не съм чувал за такива). Аз лично съм почитател на алтернативните горива (газ), а преди/сега/за напред ще продължа в същата линия.

Аргументите за това са ясни, но очевидно (optimeon) не за всички. На кратко, употребата на газ води до:

  - известно увеличение износването на сегменти/клапани, поради "сухотата на горивото" (не съдържа асфалти);

  - детонациите при запалване/горене в цилиндровата глава са по-слаби спрямо бензина, по-ниска температура на горене (двигателят е по-ниско натоварен термично) от където :

а) удължен живот на бутална и цилиндрова групи с +20%

б) удължен живот колянов вал +50%

 - увеличен разход на газ спрямо бензин до +20%, заради разлика в калоричността между двете горива. (С новите газови системи, тези загуби могат да бъдат регулирани)

Темата не е никак нова, възможно е да пропускам нещо, а и тези данни са известни още от разработките върху алтернативните горива започнали в началото на 60-те години на миналият век.  

За сервиз ще пиша на личен. Поздрави!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай газ смело, за нула време ще си избиеш инвестицията . Реглаш на клапани 20-25к ,  масло 0W30 и си капитан ! Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.01.2018 г. at 16:59, Drun написа:

Според мен, почти всеки масов бензинов двигател е годен за работа на газ (вероятно има и изключения, но  не съм чувал за такива). Аз лично съм почитател на алтернативните горива (газ), а преди/сега/за напред ще продължа в същата линия.

Аргументите за това са ясни, но очевидно (optimeon) не за всички. На кратко, употребата на газ води до:

  - известно увеличение износването на сегменти/клапани, поради "сухотата на горивото" (не съдържа асфалти);

  - детонациите при запалване/горене в цилиндровата глава са по-слаби спрямо бензина, по-ниска температура на горене (двигателят е по-ниско натоварен термично) от където :

а) удължен живот на бутална и цилиндрова групи с +20%

б) удължен живот колянов вал +50%

 - увеличен разход на газ спрямо бензин до +20%, заради разлика в калоричността между двете горива. (С новите газови системи, тези загуби могат да бъдат регулирани)

Темата не е никак нова, възможно е да пропускам нещо, а и тези данни са известни още от разработките върху алтернативните горива започнали в началото на 60-те години на миналият век.  

За сервиз ще пиша на личен. Поздрави!

 

Привет,

Може ли съвет за сервиз и цена на услугата за реглаж на клапани в София?

Благодаря предварително.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотобокс -Овча Купел  - 0899744385 - обаждаш се за записване, вчера ме записаха чак за 18.04.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...