Jump to content
cstms

Вибрация при натискане на съединител на първа

Recommended Posts

При натиснат съединител ролята не я ли играе аксиала? Някой за него да се е замислял?
Това, че някой са сменили к-т съединител нищо не значи. Аз сменях, защото си отиваше и като ми сложиха новия колата взе са скача. Двата диска нещо не си пасваха. Обратно в сервиза и безплатна подмяна. Всичко заспа. Първия беше Екседи, втория Лук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прави го почти на всички предавки .Но най очудващото е ,че по някои път може в продължение на 50 км 1 път да не го направи, колата си върви страхотно ,няма и помен от него ,но се случва рядко.Също така голямо значение оказва дали времето е топло или студено .При студено време е много силно и много дразнещо ,а при топло време едвам се долавя . Ще пробвам варианта със смяна на хидравличната и спирачна течности и ще видим .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
45 minutes ago, frizzante said:

При натиснат съединител ролята не я ли играе аксиала? Някой за него да се е замислял?
Това, че някой са сменили к-т съединител нищо не значи. Аз сменях, защото си отиваше и като ми сложиха новия колата взе са скача. Двата диска нещо не си пасваха. Обратно в сервиза и безплатна подмяна. Всичко заспа. Първия беше Екседи, втория Лук.

Колега подменил съм и аксиалния лагер 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом го прави на всички скорости вкарвай я пак и да я отварят.

Според мен е самия съединител , нещо не се напасват притискателен и огледален диск от там рита.

Може да е дефект може и при самия монтаж нещо .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем,получаваше се все едно съединителя не отделя плавно.Смених го с оригинален и няма и помен от проблема.На стария имаше няколко омекнали пружини,а феродо бая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тоя сладур (ОЕ 50820 SWCE 01) на R20A изглеждаше "супер" и "нищо му няма" докато не се свали от колата. Скъсаното докато е на колата и мотора го натиска няма никакъв шанс да се види. Усещаха се мааалко повечко вибрации като колата е студена и тръгнеш на задна. Никакви други оплаквания. Сменен с Yamato I54063YMT. Върви с планката. Има и някакви незнайни които са само гумата, но не ми се експериментираше.

 

c96bca9ac2a5339f4585eb5d1d69de05.jpg464d4309d35eaf631d3e490476dcc7b0.jpg

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам абсолютно същия проблем при натискане на съединителя на първа ако е над 2000 оборота, се чува това разтрисане, какво в клипа. Чудя се дали да не сменя тоя тампон на двигателя и дали ще има ефект. Отвън изглежда супер, но може би отвътре се е износил. При колко човека е помогнала смяната на тампона?

Чудя се дали не е и от съединителя, понеже при 5000 оборота смених на 2ра и се чу едно стържене от метал. Явно е тръгнал съединителя, но може би другия шум не е свързан с него, ами с тампона на двигателя.

Редактирано от PetarStanev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги имам същия проблем с потропването(вибрирането при потегляне на 1 към 2 ра скорост и също се получава при дръпната ръчна на скорост без да давам газ просто като натоваря със сиединителя мотора и като го освободя се чува ясно тропане ходих по сервизи не могат да ми кажат от какво е .... Имам метална кора под двигателя и не се вижда много добре но се чува( не е от нея преди да я сложа пак беше така) .... Помагайте качвам видео! 😒  https://www.youtube.com/watch?v=Vm0228z25tA

 

Редактирано от Bon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляй кората и правиш същото упражнение с отворен капак. Един да гледа отдолу, друг отгоре. Така трудно ще се разбере.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после  чак натискам  съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!!

Редактирано от bobsi
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.10.2021 г. at 19:25, bobsi написа:

Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после  чак натискам  съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!!

Здравейте, колеги? Аз имам същия проблем, някой намерил ли е решение!? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От няколко месеца съм собственик на CR-V 3 2011 R20A2 ръчни скорости и се сблъсках с въпросното вибриране при превключване от първа към втора скорост. При мен от скоро този шум се чува и при потегляне на задна. Свалихме долния тампон на двигателя но изглеждаше в добро състояние. Шума се чува от към диференциала на скоростите. Имам няколко въпроса:

1.Това само при бензиновите тройки с ръчни скорости ли се среща или и при автоматите го има.

2.Има ли някои колеги които са разбрали причината за това и са си решили проблема?

Нещо не ми се вярва японците да допуснат да се произвежда кола толкова дълго време с такъв проблем и това да е нормално.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменено ли е маслото на диференциала и на скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз не съм го сменял, но по документи които имам от представителството в Щвеицария колата е обслужена 1000 км  преди да якупя, м. април. Имам фактури. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво едва ли са сменили на скоростите.Какво пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че са сменили масата на скоростите и заден деферинциал с масла на Хонда. Ако ги сменя и аз, мислите ли че ще има подобрение. Повечето колеги с този проблем са си сменили масата и пак го имат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че са сменили масата на скоростите и заден деферинциал с масла на Хонда. Ако ги сменя и аз, мислите ли че ще има подобрение. Повечето колеги с този проблем са си сменили масата и пак го имат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ва на втора. При движение в права посока това не се случва. Също така мисля, че се чува по-често при потегля е когато колата не е загряла после като чели не е така. Не знам на какво може да се дължи това. 

Редактирано от badbull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...