Jump to content
cstms

Вибрация при натискане на съединител на първа

Recommended Posts

Здравейте колеги, от известно време и аз съм горд собственик на Хонда Cr-v 3 2.0 2007 (R20A). Вече свикнах с волана, който засича от време на време и разбирам, че е често явление при бензинките. Но това което ме притеснява е, че от известно време след като тръгна на първа скорост и натисна съединителя нещо вибрира под колата няколко пъти и спира. Това го прави само на първа като натисна съединителя. Също така при движение отзад се чува едно виене(при 60км.ч. се чува най силно).Маслото на дифа не съм сменял но скоро ще го направя за да разбера дали виенето е от дифа или от лагер, или пък от гумите. Но повече ме притеснява вибрарането като натисна съединителя на първа. Дайте съвети.

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виенето и при мен го има съвсем лекичко м/у 90 и 100 и после изчезва. Сменил съм всички масла. И при старото ЦРВ го имаше.

За вибрацията вижте тампон нещо да не е......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам този шум откакто взех колата, иначе си върви прекрасно. Вчера смених съединителя точно по този случай, но се оказа че оригиналния си е в идеално състояние. Смених и маслото на скоростите. Но за съжаление шума не изчезна. В Английските форуми споменават подобен проблем но са го имали още в гаранция и са го опраивли със смяна на съединителя. Затова го смених и аз но уви. Днес направих едно видео на което ясно и отчетливо се чува между 20 и 25та секуна после на 30та отново. Моля помагайте че иначе колата е чук, но това тропане ме изнервя ужасно.  Някои майстори ми казват че са карета?!? Възможно ли е да има проблем със скоростите - влизат си като масло и не вият по никакъв начин. Преден диф? С чисто ново масло е.  Случва се обикновено когато колата е под наклон. Студена сутрин почти не се усеща. Най-отчетлво е по наклон нагоре и хубаво загряла. В момента на на натискане/пускане на съединителя от излизайки от 1ва скорост. 

ето видеото: 

 

 

 

Редактирано от nix111

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега nix111 Абсолютно същото тропане. Все едно липсва някой болт на скоростната или на диференциала и вибрира при натискане на педала. При по плавно превключване към 1000 оборота не го прави също така и над 3000 оборота. Е добре, в сервиза където ти смениха съединителя не казаха ли нищо? Аз утре ще мина да ми сменят маслото на дифа и ще ги питам, уж обслужват хонда и митсубиши предимно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти видя ли лично как е сложен новия или само ти казаха, че са го сменили???

Има "майстори", които като са го видели, че има още много хляб в него да са си прибрали купения от теб и да са ти казали, че са го сменили...

Или ако те са щели да го купуват просто след отварянето не са го купили , а само за затворили кожуха без да го сменят....

И ти сега си мислиш смених го ама уви... уви ама може и да не е сменян .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах клипа... ти прегледа ли тампоните на двигателя ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария съединител е в мен вижда се че си е добре само 2 от пружините са хлабави, но няма да изпаднат, а и шума си остана, новия лично го занесох, купих оригинален LuK от Германия.

https://photos.app.goo.gl/Gf5pZuyrTgTwsIkG3

Днес минах през сервиз Омбре, според тях е тампон на мотора, въпреки че е гледана вече в няколко сервиза (вкл. ЮбиКо) и уж тампоните са наред. Имам записан час. Като мина и там ще пиша пак .... Ако и там не успеят ще продължавам да търся :(   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампон на двигателя се гледа като се свали , натоварен на двигателя на да видиш нищо, но аз забелязах голям ход на двигателя,

което не е нормално и затова ти го написах.

На здрави тампони и двигател слагаш една чашка с вода и тя няма да се люшка като палиш, гасиш или форсираш.

При теб обаче видимо не беше така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дано е тампон, че скорости не ми се ремонтират ...... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скорости ли....? По скоро нещо по мотор карета и т.н...... Скоростите си мисля че няма как да чукат така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

открих това: много прилича на нашия проблем. Има доста клипове как се сменя. Ама в 3 сервиза пък толко да не го видят....

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пффф.... Те на мен на 4 места ми кзват "предницата ти е идеална,няма от какво да тропа" и накрая се оказа рейка..... Няма какво да коментирам.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в оторизиран Хонда сервиз в Гърция да ми сменят маслото на диференциала, че ми е по близо. Работеха коректно и чисто а цените са почти като в бултрако, но доколкото разбирам там оторизирани сервизи на хонда  има почти във всеки голям град и за това са с по няколко души персонал. Провериха ми абсолютно всичко даже ме питаха дали съм получил писмо за акцията за еирбеците и ми предложиха да ми ги сменят. До тук добре но като им казах за нашия проблем казаха, че не е било проблем и се получавало при зацепване на диференциала или нещо подобно (не го разбрах много поради ”езиковата бариера„) даже ми даде да пробвам друго Црв, която тропаше по същия начин. Но не мисля,че това е нормално та затова ще продължа да търся.

Редактирано от cstms

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз днес бях при Омбре, обстойно я гледаха и тестваха, заключението е че колата е в перфектно здраве и трябва по-плавно със съединителя. Предвид че този двигател е с малко по-засилен въртящ момент а няма демпферен маховик, това тракане е нормално. Тампоните на мотора са ми в добро състояние. Ако има и други колеги с ръчна бензинка може да се видим някой ден да ги сравняваме. 

Засега ще свиквам така да си я карам докато не ме хване секлета и да си продам иначе хубавата кола. Като цяло повечето хора даже ми се смеят че се хващам за такива кусури ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително, тампоните да са скъсани или сцепени - просто може да са омекнали.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една тънкост......

Кварталните майстори много обичат да разрешават неразрешими проблеми. Големите сервизи си имат много клиентела и и като им запъне нещо захвърлят и казват няма и нищо.

обаче, като отидеш при кварталния и му разкажеш как си обиколил най големите сервизи и никой неможе да го хване, той с удоволствие ще се запъне да им натрие носа. Те много мразят големите сервизи защото хората ходели заради това че са лъскави а пък те били най добрите майстори.

Пробвай го. На мен ми прорабори на няколко пъти.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз в клуба. Когато ЦР-В-то вече е на първа предавка и натисна съединител за да превключа на втора или свободна колата се разтриса. Като че ли не го прави винаги, но когато се случи е много отчетливо. Прави го само от смяна на първа скорост. Слава Богу, не е изолиран проблем и ще можем да си помогнем в разрешаването му.

 

Ако някой вече е намерил причинителя - моля да пише. Аз, когато мога ще отида до сервиз, за да проверят дали не е това, което @nix111 е предположил и ще дам обратна връзка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.01.2018 г. at 19:24, jaccomo написа:

Пффф.... Те на мен на 4 места ми кзват "предницата ти е идеална,няма от какво да тропа" и накрая се оказа рейка..... Няма какво да коментирам.....

Колега кажи как разбраха,че е  рейка pls. !? За 9 год. кола ми се струва слабо вероятно дори и за нашите пътища.Защо да не е вътрешния накрайник например !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вътрешния накрайник защото е рейката. Най малкото защото е рециклирана вече и всичко заспа. Разбраха я като някой прояви мислене и се сети да се протегне и да я удари с ръка и тя да озтропа. На мен също ми беше много странно как толкова бързо се е разбила, и то при положение че колата е швейцарка а това са рейики за които се говори че не се трошат много лесно. Но най странно ми стана като ми казаха че тази река веднъж вече е правена....... Това вече беше тотал странно.

Редактирано от jaccomo
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jaccomo -Познай какво излезе при мен?

И от мене едно пффф,да им........абсолютно същата история! А два странни случая говорят за хроничен проблем и слабо място на модела.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление да .

На крик при удар на гумата имаше лек аксиален луфт.Мислих си ,че ще е вътрешния накрайник.На подемник като хванах през маншона ябълката и разклатих  ми се стъжни....И е правено преди не както трябва.Подбора на материал за втулка и направата на сглобка не е за всеки.Друг е въпроса за офроуд качествата на ср-в.Има ли усилено окачване  и ЗАЩО  толкова бързо се разбиват оригиналните !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми незнам, аз до ммемта от сервизите слушам само добри отзиви за тях. Даже препоръките бяха да си взема втора ръка а не да рециклирам защото били мнго здрави и надали ще се наложи да я правя пак...

А за офроуд възможностите..... от средни към ниски предполагам.

 

Въпреки че сега съм в Пампорово, не бях пипал колата от паркинга 3 дни, снощи дойде снвгорин да изчисти на паркинга и трябваше да преместиме колите. Моята беше зарита ди средата на вратите и си излязох назад без никакви проблеми. Изкочи като сърна изпод преспите. Ама това на снега.... а офроуда е ддруго :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 02/27/2018 at 14:07, jaccomo написа:

Даже препоръките бяха да си взема втора ръка а не да рециклирам защото били мнго здрави и надали ще се наложи да я правя пак...

 

На 02/25/2018 at 9:21, niko_ni написа:

За съжаление да .

Колеги някой дали е рециклирал вече или е сменял въпросната рейка? Моята взе да ме дразни много. Като пусна волана, колата върви или на дясно или наляво,твърд волан и засича на моменти а при над 100 км.ч.  се клати наляво надясно все едно тамноните на носачите са разбити а иусещам лека вибрация от към педалите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тропа ли по дупките?

Иначе аз я рециклирах. 180 за сваляне качване и 150 за рециклиране с 12м гаранция. Ушким сега е ОК, че първо бяха забравили някаква втулка и си потропваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами леко тропане се усеща но не мога да преценя, защото колата вози твърдо по принцип. На място като въртя се чува леко скърцане. Днес случайно срещнах един, който има същия модел със същата рейка и ми позвили да пробвам волана определено беше много по мека от моята. Но той също каза, че е имал тропане от първа на втора:huh:. При тебе каква е разликата преди и сега. Незнам ще почакам още малко да се уверя че в рейката е проблема и ще мисля варианти за рециклиране но  в дълбоката провинция надали ще намеря читав сервиз за това.

Редактирано от cstms
допълнен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше тропане по дупките, като на разбити шарнири и биалетки. Като я оправиха тропането спря. Казаха че в началото ще е малко по стегнат волана но с времето ще отпусне. Аз не намирам друга разлика освен че спря тропането.

Имай предвид че много често се случва при въртене на място скърцането да е от шарнир. Самия шарнир вътре си скърца а на проба е здрав и няма луфт или от тампон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз рециклирах рейка.

Причината беше потропването при малка скорост на лош път отдясно около вътрешния накрайник.Не съм имал засичане или теглене на волана.

Диагностицирането  само при вдигната предница освободена от товар.Търси луфт в краищата където са накрайниците...ако има значи е на пари.

Нова е около 2800. Втора ръка само с късмет и проба , ако е свършила собствената . Може да окаже ,че и тази от втората ръка е за ремонт и парите на вятъра. Остава достъпния вариант рециклиране на оригиналната. Тотал250- 300 лв +Труд+нови вътрешен и външен накрайник/Така и така се разглобява/ +Стенд и сходимост =550 +

Доволен съм защото колата лепне в завой като нова ./Смених и амортисьорите с Каяба защото мисля ,че са първопричина за разбиване на предниците./Ако успея и да отуча жената да  върти волана на място ще е супер.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,намерихте ли решение на проблема с вибриранетопри натискане на съединител ? Със същият проблем съм ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Genata_1992 написа:

Здравейте колеги ,намерихте ли решение на проблема с вибриранетопри натискане на съединител ? Със същият проблем съм ...

Решението може би е рециклиране на рейка или както руснаците правят с някаква втулка.При мен проблема си седи. При натискане на педала на съединителя от първа на втора нещо вибрира няколко пъти и спира, също така и леко тропане от към десния вътрешен накрайник при ниска скорост на развален път. Аз вече свикнах, когата ще минавам на втора натискам газта до към 3хил.об. и тогава не вибрира, но глухото тропане ме дразни. За сега този проблем е на заден план, защото ми предстои смяна на шарнири и накрайници (предполагам  че е от тях), че предницата тропа от всякъде и усещам много силно дупките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така да разкажа и аз моята история ,може да съм полезен на някои .Преди 1 година се сдобих с колата и от тогава има въпросното вибриране като на клипана колегата по горе , при натискане на съединител и преминаване от 1 към 2 и от 2 към 3 .Започнах ходенето по майстори и всеки с различен съвет за решение .Първо смених тампони на диференциал ,заден мост ,пружини отзад ,тампони на мотора ,на скоростната кутия ,висящ лагер ,тампон на висящия лагер  и задни носачи ...но уви проблема си остана ,всичко това ми струваше 1600 лв .След това стигнахме до вариянт че може да е от маховик,лагер помпата или съединителя ,смених и тях ,купих ги комплект за 2000 лв на люк ,но проблема пак остана .Толкова ми писна от тва вибриране ,че съм на ръба да я продам ,но съм налял много пари и смятам да продължа до отстраняването му ,но не знам вече какво да сменям .Някои майстори (на които не им се занимава )казват ,че просто колата си е така ,но страшно много ме съмнява да сисе е така заводско 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пробва ли да смениш хидравличната течност на съединителя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За няма неясноти  там в системата на съединителя е спирачна течност. Може би това е имал впредвид колегата. Хидравлично масло е в хидравликата на волана на дизеловите 3 ген.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, sttekata said:

А пробва ли да смениш хидравличната течност на съединителя?

Не съм колега ,смятам да го направя в най скоро време ,и ще кажа за резултати ,макар че по мнение на майсторите няма как да е от това 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обмислям вариянт да взема 2ръка скоростна кутия да видя какво ще се получи ,но все още не съм се решил на тази крачка окончателно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Genata_1992 написа:

.......Преди 1 година се сдобих с колата и от тогава има въпросното вибриране като на клипана колегата по горе , при натискане на съединител и преминаване от 1 към 2 и от 2 към 3 ......

 

И с каква кола си се сдобил ?

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната кола е Мерцедес w211  Е klass 2.2 150 к.с дизел (2004 г).Знам че не съм за този форум ,за което съжалявам ,но писах във мерцедес форума нямаше хора със сходен проблем (най вероятно защото масово са автоматици ).Та като видях клипа на колегата и реших ,че тук мога да получа някаква помощ . Извинявам се за недоуточнението . При мен тази вибрация при превключването не е само от 1 към 2 ,а я има при изреждане на скоростите чак до 5 ,на задна е най осезаемо .След като вече смених половината кола и не знам на къде да поема ... ще съм благодарен за всякакви съвети .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, имам в предвид DOT4 или DOT5, което е спирачна течност , но сама система е хидравлична , защото работи с флуид в течно състояние !

Ако беше газова фаза щеше да е пневматична система!

 

Ако не е от това проблема щеше да го има и при другите превключвания, т.е. или проблем с хидравличната течност или със самата скоростна кутия (1ва предавка)!

Редактирано от sttekata
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...